ChristianMatch

Forum

alleen voor jonger dan 35!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:09

BART817 schreef:
of wel te zoeken, maar minder te delen.
beter dan die ouwe taarten daarvan ga je alleen maar: Zieke smiley Kotsende smiley

Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 2 december 2010, 22:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:10

JOLAN931 schreef:
Kwenie of jet door hebt, maar nog een paar maanden dan val je zelf in de categorie die hard op weg zijn om een ouwe taart te worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en ik moet nog zo lang wachten.... zucht... Twijfelende smiley
ik kan ook niet even tussendoor iets anders gaan doen of zo hé? Gefrustreerde smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:12

ZINGA672 schreef:
Actief privé leven... wat doe jij hier dan Smiley die vol vragen zit

Oh ennuh; k heb mn lidmaatschap gewoon betaald hoor; dus heb ik toegang tot ut heeeeeeeeele forum Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

dan maak ik gewoon extra tijd Lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:16

TESSYBEAR731 schreef:
Gefrustreerde smiley

Sja Tess; dat was weer 2x dubbel hé... Spránkelend hoor. Maar zo spránkelend als onze Bart dat lukt nog niemand Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:21

PIETER649 schreef:
ieder volk krijgt de regering die het verdiend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sja, zo'n klaploper ben ik nou eenmaal! Gefrustreerde smiley

Sorry Pieter, normaal kan ik je humor best waarderen maar het mag duidelijk zijn dat ik pertinent niet op deze regering gestemd heb!
Ik heb namelijk nogal andere prioriteiten...en sja, eerlijk gezegd weet ik minstens tien anderen plekken waar die miljoenen die nu over zijn omdat we het WK in 2018 toch niet krijgen, heel goed op hun plek zouden zijn...
Dus vandaag valt je opmerking even niet zo goed, morgen misschien nog es proberen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:21

ZINGA672 schreef:
Sja Tess; dat was weer 2x dubbel hé... Spránkelend hoor. Maar zo spránkelend als onze Bart dat lukt nog niemand Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren. Engeltje smiley

helaasss, de topicnaam kan niet worden veranderd, anders was het doorgegaan onder:
bart's forum-verjongingskuur voor 35+

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

Laatst aangepast door
BART817
op donderdag 2 december 2010, 22:22
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:23

BART817 schreef:
de topicnaam kan niet worden veranderd, anders was het doorgegaan onder:
bart's forum-verjongingskuur voor 35+

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

Maar...moeten ze dan alleen op het forum verjongd worden, of daarbuiten ook? Bedoel, anders kunnen we ze natuurlijk ook gewoon een maskertje geven! D.w.z. diegenen die er nog geen hebben... Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tess, best blij met haar eigen koppie, al ziet dat er soms minstens 35+ uit..

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 2 december 2010, 22:26
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:29

Nog eentje..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:30

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2000!!
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:31

TESSYBEAR731 schreef:
Maar...moeten ze dan alleen op het forum verjongd worden, of daarbuiten ook? Bedoel, anders kunnen we ze natuurlijk ook gewoon een maskertje geven! D.w.z. diegenen die er nog geen hebben... Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

even teruglezen hoor, ik zie t al: de strekking was eigenlijk de vraag om opvoeding. maw: ze zijn nog te jong!!!

ZINGA672 schreef:

(...)
Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren.

(dus echt niet zelf bedacht.... Coole smiley met zonnebril )
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:35

BART817 schreef:
even teruglezen hoor, ik zie t al: de strekking was eigenlijk de vraag om opvoeding. maw: ze zijn nog te jong!!!

Okay, you just lost me! Waar gaat dit nou over Smiley die vol vragen zit

Ik word écht oud! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:36

TESSYBEAR731 schreef:
Sja, zo'n klaploper ben ik nou eenmaal! Gefrustreerde smiley

Sorry Pieter, normaal kan ik je humor best waarderen maar het mag duidelijk zijn dat ik pertinent niet op deze regering gestemd heb!
Ik heb namelijk nogal andere prioriteiten...en sja, eerlijk gezegd weet ik minstens tien anderen plekken waar die miljoenen die nu over zijn omdat we het WK in 2018 toch niet krijgen, heel goed op hun plek zouden zijn...
Dus vandaag valt je opmerking even niet zo goed, morgen misschien nog es proberen Twijfelende smiley
Ik heb vol overtuiging op dit kabinet gestemd. En heb er nog geen dag spijt van gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:36

PIETER649 schreef:
heel goed nieuws zelfs!!! Lachende smiley

ik heb begrepen dat ondanks de inflatie, de tarieven van cm gelijk blijven Verliefde smiley

( mocht het niet waar zijn, is het toch n leuk verhaal)

klinkt mij als: waarschijnlijk geen verlies is voor mij toch ook overwinning
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:38

ZINGA672 schreef:
k Ben er ook erg blij mee. Vond het een schandaal dat het überhaupt werd overwogen; onderzoek heeft namelijk aangetoond dat het alleen maar véél geld ging kosten. Zijn er nog politici die zich het lot van het volk waarvoor ze worden geacht te zorgen, nog aantrekken Smiley die vol vragen zit

GrZing!
Aan zulke onderzoeken hecht ik weinig waarde. Omdat elke vorm van promotie geld oplevert. Als ik zie naar de investeringen, zie ik dat als investeringen, betere infrastructuur, betere faciliteiten. Dit kan niet anders dan alleen geld genereren....
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:39

TESSYBEAR731 schreef:
Okay, you just lost me! Waar gaat dit nou over Smiley die vol vragen zit

Ik word écht oud! Gefrustreerde smiley

zie vet en onderstreept

(want tevens was mijn eerdere reactie op wat zinga zei)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:42

TESSYBEAR731 schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2000!!

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Tess! Lachende smiley En dat als jongere. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:44

CHATULIEM619 schreef:
Aan zulke onderzoeken hecht ik weinig waarde. Omdat elke vorm van promotie geld oplevert. Als ik zie naar de investeringen, zie ik dat als investeringen, betere infrastructuur, betere faciliteiten. Dit kan niet anders dan alleen geld genereren....

Volgens mij heb je hier niet eens een onderzoek voor nodig. Een kind kan dit bedenken. Niet iedere Nederlander is een voetballiefhebber, toch word je gedwongen om er aan mee te betalen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:45

CHATULIEM619 schreef:

Zeg nou maar gewoon dat je van voetbal houdt... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:45

MARIJAN072 schreef:
'k Heb ook een bijbelvraagje... Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Kun je het verhaal van de profeet Elisa en de kinderen die hem voor 'kaalkop' uitscholden, waarop 42 kinderen als straf verscheurd werden door de beren, vertellen aan kinderen? Het staat in 2 Koningen 2.

Dat ligt eraan welke leeftijd...
Hele jonge kinderen zou ik het niet gaan vertellen... ze moeten wel begrijpen dat het in die tijd gebeurde... en ze moeten niet bang zijn dat het ze zelf gaat overkomen... als ze erg jong zijn (kleuterleeftijd) plakken ze die fantasie er vast en zeker aan vast...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 2 december 2010, 22:46
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:50

SUSANNAH475 schreef:
Dat ligt eraan welke leeftijd...
hele jonge kinderen zou ik het niet gaan vertellen... ze moeten wel begrijpen dat het in die tijd gebeurde... en ze moeten niet bang zijn dat het ze zelf gaat overkomen... als ze jong zijn (kleuterleeftijd) plakken ze die fantasie er vast en zeker aan vast...

Bedankt voor jullie reacties!

'k Heb het inmiddels verteld aan kinderen in de leeftijd van 9 en 10 jaar, maar zou het niet aan jongere kinderen vertellen. Ik was inderdaad bang, dat ze het zich teveel zouden gaan inleven. Deze kinderen deden iets, wat ze zelf ook zouden kunnen doen. De straf was wel heel erg. 'k Heb het wel heel sober verteld. Ook heb ik het duidelijk in die tijd, waarin de afgodendienst centraal stond, geplaatst. Puur menselijk bekeken, denk ik dat de ouders gestraft hadden moeten worden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:09

BART817 schreef:
zie vet en onderstreept(want tevens was mijn eerdere reactie op wat zinga zei)

er zijn 10001 topics waarin ook 'jongeren' reageren, die wel ergens over gaan. van een topic als deze word ik bepaald niet trots op mezelf dat ik binnen je categorie val. evenals het emoticonstopic....

zooooo leeghoofdig!
Tip: doe gewoon met je 29 jaar mee aan alle andere topics, dan worden die vanzelf jonger
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:11

MARIJAN072 schreef:
Bedankt voor jullie reacties!

'k Heb het inmiddels verteld aan kinderen in de leeftijd van 9 en 10 jaar, maar zou het niet aan jongere kinderen vertellen. Ik was inderdaad bang, dat ze het zich teveel zouden gaan inleven. Deze kinderen deden iets, wat ze zelf ook zouden kunnen doen. De straf was wel heel erg. 'k Heb het wel heel sober verteld. Ook heb ik het duidelijk in die tijd, waarin de afgodendienst centraal stond, geplaatst. Puur menselijk bekeken, denk ik dat de ouders gestraft hadden moeten worden.

ik kan er in komen dat je dat denkt.
het verhaal is heel wreed naar kinderen toe.
aan de andere kant...God denkt niet als een mens, en straft blijkbaar diegene die zondigt en niet de ouders
en wat God doet is altijd goed...toch?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:13

MARIJAN072 schreef:
Volgens mij heb je hier niet eens een onderzoek voor nodig. Een kind kan dit bedenken. Niet iedere Nederlander is een voetballiefhebber, toch word je gedwongen om er aan mee te betalen.

als ik er maar één dag bij nadenk dat er van mij een cent naar voetbal gaat overweeg ik ter plekke om geen belasting meer te betalen Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:15

JOLAN931 schreef:
er zijn 10001 topics waarin ook 'jongeren' reageren, die wel ergens over gaan. van een topic als deze word ik bepaald niet trots op mezelf dat ik binnen je categorie val. evenals het emoticonstopic....

zooooo leeghoofdig!
Tip: doe gewoon met je 29 jaar mee aan alle andere topics, dan worden die vanzelf jonger

Zo is dat! 'k Vind het nogal geforceerd, om op deze manier contact te zoeken met jongere CM-ers. Trouwens, ik kan prima met 20/30-tigers uit de voeten hoor. Heb een aantal collega's in die leeftijd, volgens mij zijn we allemaal even actief. Dus of er zoveel verschil zit tussen een 20-tiger, 30-tiger of een 40-tiger?

Maar Bart, je bent welkom op alle topics hoor. Ondanks het feit, dat je soms niet helemaal volwassen over komt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 2 december 2010, 23:18
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:17

JOLAN931 schreef:
als ik er maar één dag bij nadenk dat er van mij een cent naar voetbal gaat overweeg ik ter plekke om geen belasting meer te betalen Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Nou, dat wil ik altijd al , geen belasting meer betalen.
Maar tot op heden krijg ik het niet voor elkaar.
Tips??????????????? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:19

Maar Bart, je bent welkom op alle topics hoor. Ondanks het feit, dat je soms niet helemaal volwassen over komt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley[/quote]

Marijan..........dat zeg je toch niet? Hij is nog maar 29 hoor. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAAIKE874

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:21

uuhh waarom ik normaal niet reageer op het forum??

zooooo leeghoofdig!

<----Dit soort opmerkingen dus,

Wel een goed teken dat zo veel oudere mensen reageren ze voelen zich nog steeds jong blijkbaar!

Laatst aangepast door
MAAIKE874
op donderdag 2 december 2010, 23:22
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:22

MAAIKE874 schreef:
uuhh waarom ik normaal niet reageer op het forum??

zooooo leeghoofdig!

<----Dit soort opmerkingen dus,

Wel een goed teken dat zo veel oudere mensen reageren ze voelen zich nog steeds jong blijkbaar!

tuurlijk, we geven jou de kans om ouwe taart uit te hangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE511

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:26

en hebben de jongeren dr schoen al gezet?

zo ja wat hebben ze gekregen vertel het hier!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:27

JOLAN931 schreef:
tuurlijk, we geven jou de kans om ouwe taart uit te hangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sja........je bent jong en je wilt wat hé ? Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 ... 6194 Volgende
Pagina 1579 van 6194