| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 03:18
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | ooowww, ben al klaar hoor, en hoe  |
Kon niet meer dan 12 regels bedenken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 03:20
|
|
|
|
De Sint zag jou ’s-morgens op je fraaie balkon, genietend van een kopje koffie in de zon.
Over je droombaan peinsde jij. Iets met dieren, zorg en een boerderij.
Je zette de radio aan en luisterde voldaan
Praise en worship, Grootnieuwsradio. Het was een heel goed scenario.
Maar toch miste de Sint nog wat ja, iemand die dicht bij je zat.
Maar misschien verandert dat snel, want de Sint zag wel,
dat jij nu in een time-out zit, omdat je wat ziet in een ander cm-lid.
Sint wenst je daarom heel veel liefde en geluk met je nieuwe geliefde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 04:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Je kan er maar beter op voorbereid zijn.  |
Kenmerk van jongeren = ???
dat ze heel de nacht doorfeesten . In die zin is Mario duizend keer jonger dan Bart . Bart is immers al naar
P.S. voldoet Bart wel aan de criteria om uberhaupt te mogen reageren in dit topic
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op zaterdag 4 december 2010, 04:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 05:13
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Vooruit; naar bed jij!  |
Sint kon heel de nacht niet slapen, al zijn pieten zaten al te gaaaaaapen,
Maar Sint wakker als altijd hobbelt de hele nacht door als hij op zijn paardje rijdt
maar dan ineens, midden op het dak daar gaat, daar gaat... pak pak pak!
Alle pakjes glijden van de daken Pieten jullie zouden ze toch bewaken?!
De pakjes glijden overal heen jawel, elk kadootje verdween
midden in de zwarte nacht en in de sneeuw vielen zij zacht...
de kindjes blij en onverwacht kregen zo iets uit de zwarte nacht
een kadootje om blij van te zijn zelfs, als je stout zou zijn
dan kreeg je het toch En Sint, die goed heilig man: blogt:
" Ook stoutje kindjes krijgen nu een kado ziezo! dat is genade "
en niemand van de kindjes was meer bang, wannt als je ergens bij die baardaap aan het touwtje trekt...
nou ja, dat begrepen die wijsneuzen al lang!
want kindjes die stout zijn en toch beloning krijgen die zullen een jaar lang tot kattekwaad neigen...
ja, dat is niet leuk! daarover: zullen we zwijgen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 05:23
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
HEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPP
MAJARO |
Nu durf ik echt nooooit bij jou te gaan kijken... Gelukkig, je past ook niet in mijn leeftijdscategorie
Je bent immers maar liefst een JAAR ouder! Weet je wel hoeveel dagen dat is? en hoeveel minuten? en hoeveel seconden? en hoeveel en hoeveel...
Oplossing: misschien is het mogelijk, als ik eens een keertje bij jou ga kijken, dat ik dan niet bovenaan sta, maar gewoon heel bescheiden, onderaan begin, op jouw lijstje? Moet toch mogelijk zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 05:32
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Nu durf ik echt nooooit bij jou te gaan kijken... Gelukkig, je past ook niet in mijn leeftijdscategorie
Je bent immers maar liefst een JAAR ouder! Weet je wel hoeveel dagen dat is? en hoeveel minuten? en hoeveel seconden? en hoeveel en hoeveel...
Oplossing: misschien is het mogelijk, als ik eens een keertje bij jou ga kijken, dat ik dan niet bovenaan sta, maar gewoon heel bescheiden, onderaan begin, op jouw lijstje? Moet toch mogelijk zijn!  |
Ha, ha! Ik durf het lekker toch!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 07:47
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik denk niet dat mensen te makkelijk scheiden maar dat mensen te makkelijk gaan trouwen. Als je met elkaar op weg gaat zo rond je twintigste zijn veel dingen nog niet zo eenvoudig te overzien, er komen ook andere levensfases. Een echtscheiding meemaken is voor iedereen een ramp en vaak voelt het ook als een mislukking Helaas wordt dat in nogal wat kerken en zeker ook evangelische gemeenten er ook nogal eens ingewreven. Er zijn wat dat betreft ook schriftgeleerden en pastoraal werkers op CM. Velen komen er achter een foute keuze gemaakt te hebben. Een scheiding is niet Gods bedoeling maar een leven lang lijden onder de partner die niet blijkt te passen is een veel zondiger staat van leven. Veel mensen hier hebben bakken ellende gekend en het feit dat je als christenen getrouwd bent, heeft dat kennelijk niet kunnen voorkomen. Het is ook echt niet alleen een kwestie van omgaan met God, de menselijke factor is veelal het punt. Dat mensen vakantie nemen van God ontstaat nu eenmaal als je denkt tekortgeschoten te zijn. Maar God is een God van liefde en vergeving, en we mogen Hem altijd weer onder ogen komen.
Thomas, gescheiden. |
Gisteravond , in een gesprek met een vriend, er weer bij stilgezet, dat je vandaag leeft en dat God elke dag vergeeft en het niet meer ziet. Ik heb ook geworsteld met dit feit maar zoals Thomas schrijft.....ieder van ons kent zijn eigen verhaal met bakken ellende en als je niet bij elkaar past is dat heel erg.
Vandaag leef ik, vandaag mag ik opnieuw keuzes maken en morgen weet ik mij vergeven. Niet uit gemakzucht mar uit toekomstperspectief. Makkelijk??? nee, Geborgen ?? ja.
En inderdaad Thomas, we trouwen te snel, klopt maar ik merk ook nu nog steeds ....dat ik zo graag wil trouwen omdat dit , op een of andere manier , het ideaal plaatje lijkt te zijn.
Ga voorlopig ( als een man op mn pad komt) maar eens voor hechte vriendschap en dan zien we wel weer. Maar ja, ben ook geen heilige.dus tsja...........
fijn weekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 07:51
|
|
|
|
| QUELINE346 schreef: | Hoi allemaal. Ik ben alweer bijna 3 jaar zonder partner (april 2008) en ik vind het nog steeds moeilijk te accepteren dat ik een overtuigd Christen ben, maar toch gescheiden. Mijn (zo goed als-) ex-man, heeft ruim 21 jaar geleden een keus gemaakt voor de Heer, en was lange tijd heel blij. Toch kwam er een moment in 1997, dat hij "vakantie" nam van God (maar nog wel geloofde). In 2008 ging hij, al dan niet tijdelijk, verderop wonen, en in 2009 had hij een nieuwe vriendin, met 3 kinderen. Ik schuif de scheiding echter niet alleen op hem af: ik ging in die tijd ook lauw om met God. Toch lees ik graag adviezen van andere Christenen die gescheiden zijn. Ik weet nl. zeker dat scheiding niet God's Wil is, maar toch doen wij het op grote schaal: hoe kan dat??! Wat doen we fout? Hoe kan het anders? Was het te vermijden? |
Als je alles eraan hebt gedaan en God ziet het hart aan, dan kan je constateren dat niemand fout is geweest maar dat de combinatie fout was. Die harde les heb ik ook moeten leren en accepteren.
Sterkte ermee, denk aan je/jullie
groetjes Alous
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 07:57
|
|
|
|
over 3 dagen is mijn abbo afgelopen en ben het niet van plan te verlengen wens daarom ook ieder hier veel plezier geluk en sterkte toe
groeten erik 390
Laatst aangepast door
|
ERIK390
|
op zaterdag 4 december 2010, 07:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 09:11
|
|
|
|
Elk jaar is het weer die tijd pakjes, liedjes en gedichtjes en gezelligheid. Deze keer speciaal voor jou Moest ik weer komen door de kou. Ik weet van je studie pastoraal medewerker en het omgaan met digitale fotografie Je vraagt je misschien af wie weet dit, waar komt het vandaan, van wie? De foto met je gitaar op de bank, deed mij denken aan een man die ook muzikaal is en zingen kan. Sinterklaas weet hier alles van Zing maar een liedje voor mij, man. zing maar wat je zeggen wou Sinterklaas zegt: "Ik houd van iedereen, ook van jou!"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 09:19
|
|
|
|
Ikke en dichten...
Toch fijn een vriend die dat wel kan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 09:26
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | De Sint zag jou ’s-morgens op je fraaie balkon, genietend van een kopje koffie in de zon.
Over je droombaan peinsde jij. Iets met dieren, zorg en een boerderij.
Je zette de radio aan en luisterde voldaan
Praise en worship, Grootnieuwsradio. Het was een heel goed scenario.
Maar toch miste de Sint nog wat ja, iemand die dicht bij je zat.
Maar misschien verandert dat snel, want de Sint zag wel,
dat jij nu in een time-out zit, omdat je wat ziet in een ander cm-lid.
Sint wenst je daarom heel veel liefde en geluk met je nieuwe geliefde. |
Hè Mario, dat ben ikke hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:29
|
|
|
|
"T was op een koude winterdag, ruim 30 jaar gelee.." "Toen dit schaapje 't levenslicht zag" Stelde Piet toch zeer gedwee! "En nu dan?" vroeg hem de Zint... "dit schaapje, klein van stuk" "Heeft dit lieve mensenkind, het met 3 kids niet super druk?" "Jawel!" Zei Piet toen zeer beleefd, "Het zorgt voor and'ren, klokje rond!" "Maar als het dan een uurtje heeft... word er fijn gewandeld met de hond!" "Zo nu en dan een dagje weg... dierenparken zijn dan wel favoriet" "Maar och, een dikke pech.. want uitslapen, dat kan dan niet!!" "Maar als men dan weer huiswaarts gaat, Ja, met de hele groep.." "Word dat ruimschoots goed gemaakt. met een grote pan tomatensoep." "Als laatste moet u niet vergeten.. vond schaapje lief dit jaar groot geluk" "En nu mag iedereen het weten... dit schaapje, dat kan echt niet meer stuk!"
Pakjezzzpiet
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 4 december 2010, 10:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:32
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Sint kon heel de nacht niet slapen, al zijn pieten zaten al te gaaaaaapen,
" Ook stoutje kindjes krijgen nu een kado ziezo!
|
Nou deze gaat iig niet over mij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:36
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nou deze gaat iig niet over mij!  |
Nee, over mij ook niet! Keb nog helemaal niks gekregen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
|
|
|
Beste X
Voor jou zocht Sint stad en land af Maar helaas was je nergens te vinden. Hij bleef maar zoeken in volle draf, op zijn giraf, En ondervroeg ook jouw beminden. Dit laatste bleek een flinke klus Omdat ze aaneengesloten in rijen van tien Tranen met tuiten huilden dus, Omdat ze jou zolang niet hadden gezien.
Jij bleek een wereldreiziger pur sang Van Rome naar Mekka en weer terug Ook in’t Regenwoud ben jij niet bang Klom in een boomhut toen heel vlug. Als Tarzan bleek je iets minder geslaagd, In je Bavarianenjurkje, Heb je ons Djeentje toen weggejaagd. Dom augurkje.
In wanhoop sloeg Sint zijn ogen op en zie daar hing jij in de lucht Sint kneep in z’n armen; weer te veel hop? Hij is toen ras een grot in gevlucht. Daar achtervolgde hem een groter gevaar Een Flintstone gewekt uit winterslaap Sleurde hem de grot uit aan z’n haar En mocht nooit meer z’n schoen zetten van die paap.
Maar ondanks al deze pret en gein Een zinderend verlangen naar iemand speciaal Trouw en zorgzaam moet zij zijn Het begin van een heel nieuw verhaal. Jij werd toen lid van deze site, En zocht tussen al dat vrouwelijk schoon. vastberaden naar jouw bride. Toch waren ze allemaal net iets te gewoon.
En hoewel er zoveel ingeschreven stonden, Hunkerend naar de dj van cee-em Heeft hij haar nog steeds niet gevonden. Al jodelend oefent hij nu zijn stem Voor t mooiste plekje op deez’ aard In de bergen van Oostenrijk Met Snuf de hond en stratenkaart. Is hij strax de koning te rijk
En als Heidi ontvoerd blijkt door Peter, Gaat hij gewoon op zoek naar noch beter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nou deze gaat iig niet over mij!  |
Nee, over mij ook niet! Keb nog helemaal niks gekregen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nee, over mij ook niet! Keb nog helemaal niks gekregen  |
Bejwelliefgeweesdan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:39
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Bejwelliefgeweesdan? |
Nee natuurlijk niet! Maar volgens Happy maakt dat niets meer uit...dus vraag me toch wel af waar men dootje blijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:44
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nee natuurlijk niet! Maar volgens Happy maakt dat niets meer uit  |
Nou, ik bn d'r niets gerust op. Heppi kan zoveel zeggen; ik ga nu onderkoffer !
Tosso
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:48
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nou, ik bn d'r niets gerust op. Heppi kan zoveel zeggen; ik ga nu onderkoffer !
Tosso  |
Tosso! Groeten aan je koffer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:59
|
|
|
|
Nummer 8 is in je laatste lijssie nog leeg, zag ik net. Dus eigenlijk nog twee plekkies over.
Toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 11:04
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | Gisteravond , in een gesprek met een vriend, er weer bij stilgezet, dat je vandaag leeft en dat God elke dag vergeeft en het niet meer ziet. Ik heb ook geworsteld met dit feit maar zoals Thomas schrijft.....ieder van ons kent zijn eigen verhaal met bakken ellende en als je niet bij elkaar past is dat heel erg.
Vandaag leef ik, vandaag mag ik opnieuw keuzes maken en morgen weet ik mij vergeven. Niet uit gemakzucht mar uit toekomstperspectief. Makkelijk??? nee, Geborgen ?? ja.
En inderdaad Thomas, we trouwen te snel, klopt maar ik merk ook nu nog steeds ....dat ik zo graag wil trouwen omdat dit , op een of andere manier , het ideaal plaatje lijkt te zijn.
Ga voorlopig ( als een man op mn pad komt) maar eens voor hechte vriendschap en dan zien we wel weer. Maar ja, ben ook geen heilige.dus tsja...........
fijn weekend |
Misschien ging het wel fout omdat je het ideaalbeeld wilde zien, maar de werkelijkheid anders was. En een heilige kun je niet zijn, omdat je dat nu eenmaal niet bent. Er zijn geen mensen die aan dit criterium voldoen, althans heilig in het normale spraakgebruik. Mensen die wel de Schrift maar niet het leven kennen, praten je alleen maar schuldgevoel aan. Van God mag je gelukkiger zijn dan een ouderling uit de gergem die vooral een cultuuropvatting van zijn kerk in stand houdt.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 11:13
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als haremvrouw hoorde jij daar ook gewoon te zijn. die man in rok was de hofnar van het harem, de hoogste positie die een limbo kan krijgen in dit ondermaanse. |
toen nog wel ... totdat ik werd overgenomen door een zuid koreaanse prins
werd de harem niet vlak daarna opgeheven omdat de harembaas een keuze had gemaakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 11:42
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | Gisteravond , in een gesprek met een vriend, er weer bij stilgezet, dat je vandaag leeft en dat God elke dag vergeeft en het niet meer ziet. Ik heb ook geworsteld met dit feit maar zoals Thomas schrijft.....ieder van ons kent zijn eigen verhaal met bakken ellende en als je niet bij elkaar past is dat heel erg.
fijn weekend |
Alous, ik lees net je stukje en het voelt wat desperated..... Het leven alleen kan toch ook een goed bestaan zijn? Het is misschien voor jou geen compleet bestaan maar dat is wat anders.... Ik zie je met twee prachtige kleinkinderen op de foto, dat is toch ook een rijkdom? En trouwen? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet zaligmakend vind en dat ik ook niet weet of ik dat nog wel ga doen.... Misschien leg ik de lat wel te hoog maar ik ga toch echt nog voor de man waar ik van kan houden en die ook van mij kan houden...... Toch wel het gevoel van vroeger
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 11:57
|
|
|
|
Christelijke feestdagen vieren? De zogenaamde christelijke feestdagen bestaan niet in het Nieuwe Testament; geen enkele. Het is dus eigenlijk niet bijbels om met die dagen rekening te houden als dat het bijzondere dagen zouden zijn. Dit alles is voortgezet judaïsme of katholicisme. Voor ons geldt echter: “Maar gij geheel anders” (Efez. 4:20, umeis de ouch outós, TR). Er zijn geen “bijzondere dagen” voor christenen. In de “genadebedeling” (Efez. 3:2) en de “bediening des Geestes” (2 Kor. 3:8) zijn alle dagen gelijk. Enkel de avondsmaalviering als zodanig (niet een dag) is bijzonder en de samenkomsten, waar Gods Woord gepredikt wordt.
Ook al betreft dit niet de fundamenten van het geloof, toch kunnen we het vieren van feestdagen in het kader zien van Luk 16:10: “Die getrouw is in het minste, die is ook in het grote getrouw”. Dit zeg ik niet tot opwekking van een legalistische, farizeeïstische geest, maar tot een verfijnde opbouw van elkaar, opdat wij door niets afgeleid worden, maar alert, waakzaam blijven op de smalle weg, vooral in deze tijden van “terug naar Rome”.
Een richtlijn vinden we in Galaten: “hoe kunt u weer terugkeren naar de zwakke en arme grondbeginselen, die u weer van voren af aan wilt dienen? U onderhoudt dagen en maanden en tijden en jaren. Ik vrees voor u dat ik mij misschien tevergeefs voor u heb ingespannen” (Gal 4:9-11).
Een “dag des Heren” vieren?
Velen begrijpen uit “de dag des Heren” in Openbaring 1:10 dat Johannes op “zondag” zijn visioenen kreeg, en zij noemen die eerste dag van de week daarom “de dag des Heren”. Dit is een vergissing.
Wat is “de dag des Heren” in Openb. 1:10? Johannes kwam “in” of “op” (Grieks: en, dat zowel in als op kan betekenen) “de dag des Heren”. De meesten denken dat hier de eerste dag van de week, onze zondag, is bedoeld. Anderen geven er de voorkeur aan om in Op 1:10 aan de alom bekende, oudtestamentische “dag des Heren” (OT: “dag van JaHWeH”) te denken. In tegenstelling tot het oude wetsverbond is er in het nieuwe verbond (Nieuwe Testament) geen enkele dag ingesteld, en dus ook geen dag des Heren. Men kan wel spreken van een ingestelde Avondmaalviering (1 Kor. 11:23-26) en een vroeg gebruik (Hand. 20:7) om op de eerste dag van de week (onze zondag) het Avondmaal te vieren. Maar in de hele Bijbel slaat de uitdrukking “de dag des Heren” altijd op de tijd van de eindgerichten, en nooit op iets anders.
Johannes kwam in de geest IN “de dag des Heren”, de eindtijd van de gerichten; hij kwam niet OP zondag “in de geest”. Trouwens, er is iets wat dit kracht bijzet: Johannes hoorde achter zich “een luide stem, als van een bazuin”. De Bazuin kondigt “de dag des Heren” aan: Joël 2:1-2; Zefanja 1:14-16. Zie verder alle schriftplaatsen over “de dag des Heren”: Js 2:12; Js 13:6, 9, 10; Ez 13:5; 30:3; Jl 1:15; 2:1, 11, 31; 3:14; Am 5:18-20; Ob 15; Zf 1:7, 14; Ml 4:5; Hd 2:20; 1Th 5:2; 2Pt 3:10; Op 1:10
http://www.debijbeliswaar.nl
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 11:58
|
|
|
|
Keb ut ff gemeten...ligt hier nu zo'n 10 cm. sneeuw en aan de lucht te zien is het einde nog lang niet in zicht! 
En bij jullie?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 4 december 2010, 11:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 11:59
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nee, over mij ook niet! Keb nog helemaal niks gekregen  |
Ik ook niet en ik moet toch echt weg straks,housewarming in een studentenhuis(heb me dit keer netjes aangemeld bij de middag- ipv de avond/nachtploeg ) en dan op naar het Drentse land want daar schijnt Zinterleanne kadootjes te brengen.........dus vandaag geen cm-kadootje voor mij?Zint is mij weeeeeeeeer vergeten
vind mij zielig vind mij zielig vind mij zielig
Vergeten:fijne pakjesavond iedereen!Ik bin dr moarn wer
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 4 december 2010, 12:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:19
|
|
|
|
Daarom vier ik al aantal jaren niet de kerst zoals sommigen voor ogen hebben. Door kersboom, "kerstman", cadeau`s , enz. De kerstboom komt bij mij niet in huis in ieder geval. Heeft ook teveel werk optuigen en aftuigen niet voor mij besteed.
Neej het gedenken van de Heere Jezus is het belangrijkste ten alle dagen. Dat we meer tijd voor Hem besteden dan tijd besteden voor onzelf.
Wens iedereen een gezegende weekend toe.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|