| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:27
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | toen nog wel ... totdat ik werd overgenomen door een zuid koreaanse prins
werd de harem niet vlak daarna opgeheven omdat de harembaas een keuze had gemaakt  |
Net andersom he Sas, jouw koreaanse prins kwam pas daarna in beeld....je weet wel, op die bbq waar jullie elkaar de oren van het hoofd gekletst hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:33
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Nou, een webcam-feature in de publieke chatbox vind ik wel wat. Of een nudge-feature in de private-chatbox. Scheelt een hoop wachttijd. |
Een wat voor feature
Webcam op cm lijkt me echt een heel fout plan.Alsl ik zie wat ik nu af en toe voor viespeuken prive krijg kan ik zomaar bedenken wat er gebeurd als je daar ook nog een webcam bij krijgt
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 4 december 2010, 12:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:34
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Keb ut ff gemeten...ligt hier nu zo'n 10 cm. sneeuw en aan de lucht te zien is het einde nog lang niet in zicht! 
En bij jullie?  |
Hier ongeveer hetzelfde Tess...en wanneer kommie nou die slee halen? die heb je hard nodig nu! (Poolhonden bezit ik niet)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:35
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Daarom vier ik al aantal jaren niet de kerst zoals sommigen voor ogen hebben. Door kersboom, "kerstman", cadeau`s , enz. De kerstboom komt bij mij niet in huis in ieder geval. Heeft ook teveel werk optuigen en aftuigen niet voor mij besteed.
Neej het gedenken van de Heere Jezus is het belangrijkste ten alle dagen. Dat we meer tijd voor Hem besteden dan tijd besteden voor onzelf.
Wens iedereen een gezegende weekend toe.
Shalom, |
Die kerstboom? Nee, hoeft van mij ook niet zo! Uk daarentegen vind het geweldig  Wat ik hem dus geleerd heb, is dat al die lichtjes symbool staan voor het licht van de Here Jezus.. Kom er dus niet eens onderuit om hem op te zetten
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 4 december 2010, 12:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:36
|
|
|
|
|
Ook namens mij, iedereen een hele gezellige sinterklaasviering toegewenst! (Hoop dattie het ziet zitten met al die sneeuwbergen!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:40
|
|
|
|
Wat ik vandaag ga eten??? Dat weet ik nog niet.... Of het lekker is??? Geen idee Maar dat het gezellig wordt...dat komt vast goed! Ik hoef namelijk niet alleen te eten! Dr komt een leuke CM-er! En dan maakt het mij eigenlijk niet zo veel uit wát ik eet! Iedereen een genoeglijke sinterklaasavond toegewenst! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:41
|
|
|
|
Woensdag 01 - 12 - 2010
http://www.youtube.com/watch?v=cdnHSXl3GI8
Donderdag 02 - 12 - 2010
Ps. 148: 13 Dat zij den Naam des HEEREN loven; want Zijn Naam alleen is hoog verheven; Zijn majesteit is over de aarde en den hemel.
Vrijdag 03 - 12 - 2010
http://www.youtube.com/watch?v=ZuLXRHZFAio
Zaterdag 04 - 12 - 2010
Psalm 70 Haast U, o God, om mij te verlossen, o HEERE, tot mijn hulp. 2 Laat hen beschaamd en schaamrood worden, die mijn ziel zoeken; laat hen achterwaarts gedreven en te schande worden, die lust hebben aan mijn kwaad. 3 Laat hen terugkeren tot loon hunner beschaming, die daar zeggen: Ha, ha! 4 Laat in U vrolijk en verblijd zijn allen, die U zoeken; laat de liefhebbers Uws heils geduriglijk zeggen: God zij groot gemaakt! 5 Doch ik ben ellendig en nooddruftig; o God, haast U tot mij; Gij zijt mijn Hulp en mijn Bevrijder; HEERE, vertoef niet!
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:42
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | over 3 dagen is mijn abbo afgelopen en ben het niet van plan te verlengen wens daarom ook ieder hier veel plezier geluk en sterkte toe
groeten erik 390 |
Jammer Erik. Ik wens jou ook het allerbeste, hoop dat je eens de ware zult vinden, en vond het fijn je te leren kennen! Alvast fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toegewenst! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:45
|
|
|
|
Vandaag ga ik es een dikke knuffel geven aan Pimpernel 883.... Ik denk dattie zelf wel weet waarom...en hij heeftem verdiend! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:49
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Daarom vier ik al aantal jaren niet de kerst zoals sommigen voor ogen hebben. Door kersboom, "kerstman", cadeau`s , enz. De kerstboom komt bij mij niet in huis in ieder geval. Heeft ook teveel werk optuigen en aftuigen niet voor mij besteed.
Neej het gedenken van de Heere Jezus is het belangrijkste ten alle dagen. Dat we meer tijd voor Hem besteden dan tijd besteden voor onzelf.
Wens iedereen een gezegende weekend toe.
Shalom, |
Bij mij komt de kerstboom wel in huis....de kerstman laat ik buiten staan....en ik ga mezelf geen kerstcadeautjes geven....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:51
|
|
|
|
De zogenaamde christelijke feestdagen ...........
Ik vind het nog altijd geen zogenaamde feestdagen... Kerstfeest is het feest van het licht en ik hoop van harte dat jij ook iets van dat licht mag ervaren.........
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hè Mario, dat ben ikke hè?  |
Je hebt het goed, hoera !!
Als cadeautje wens ik jouw dit toe, en mocht ik je een keer zien in real life of anders dan krijg je een hier pak met inhoud van:
http://www.youtube.com/watch?v=szlnLfbbYlQ&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:58
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Hier ongeveer hetzelfde Tess...en wanneer kommie nou die slee halen? die heb je hard nodig nu! (Poolhonden bezit ik niet)  |
Sja, die slee...zodra ik uitgevogeld heb hoe
Wellicht is er een lieve CM-er die binnenkort bij jou in de buurt komt en em ff voor me op wil pikken? (hint,hint,hint)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
*zucht*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 4 december 2010, 12:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
3x zelfs nu...t moe nie gekker worden
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 4 december 2010, 12:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 13:23
|
|
|
|
mijn 'missers' (ook eerder door anderen aangedragen)
* bij privé-gesprek toestemming vragen aan degene die je wil spreken * bij inloggen de mogelijkheid hebben om te kunnen zien wie je aangesproken heeft. het komt mij namelijk nogal eens voor dat als ik inlog, ik een lichtrose (...) scherm zie met een rood vlak erin waarop het bericht staat dat iemand me wil aanspreken maar dat dat op dat moment niet kan vanwege een popup-blocker. ik zou dan graag willen weten WIE geprobeerd heeft om me aan te spreken.
* status kunnen veranderen. * meer up-to-date smileys. de smileys die er nu zijn, zien er wel erg jaren-'90 uit. * meer smileys. * algehele opmaak van de site mag wel eens onder de loep genomen (en aangepast) worden. stilstand is achteruitgang.
en wat iedereen waarschijnlijk wel mist in dit topic:
*EEN REACTIE VAN DE REDACTIE/WEBPIEF*
zodat we weten of het nog zin heeft om nog meer missers op te schrijven of niet...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 4 december 2010, 13:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 13:26
|
|
|
|
Zaterdag 4 December, Hebr. 11: 1-6; Wie zoekt, die vindt.
In deze tijd van het jaar zijn de Sinterklaasversjes weer overal te horen. ‘Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe…’ In het Bijbelgedeelte dat we lazen, gaat het ook over een beloning. God beloont. Wie worden er door Hem beloond? ‘Wie zoet is krijgt lekkers…’ Is dat bij God ook zo? Moet je heel netjes leven om voor Zijn beloning in aanmerking te komen? Gelukkig lees ik daarover niets in het Hebreeënboek. De schrijver heeft het over het geloof. Het geloof is een soort foto. Je kunt op een foto een huis zien dat misschien wel aan de andere kant van de wereld staat. Je bent er zelf nog nooit geweest, maar de foto is een soort bewijs: het huis bestaat werkelijk! Zo is het met het geloof! Het is een bewijs van de dingen je niet kunt zien. Zo hebben Abel en Henoch en vele andere gelovigen geleefd. Ze zagen weinig of niets van Gods Koninkrijk. Maar ze geloofden vast en zeker: het komt! En vanwege dat geloof zijn ze beloond! Niet omdat ze zo ‘zoet’waren. Niet omdat ze zonder zonden leefden, maar omdat ze God ernstig zochten. God is een beloner voor wie Hem ernstig zoeken! Wie zoekt, die vindt! Wie bidt, ontvangt! Wie klopt, wordt opengedaan! Nee, niet altijd à la minute. Je wordt bij God zelden op je wenken bediend. Het Vaderhuis is geen hotel. Maar wie ernstig op zoek is naar God, die zoekt niet tevergeefs. Wie zoet is, krijgt lekkers. Maar wie God zoekt ontvangt álles – het eeuwige leven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 13:29
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | | Liefde is ....... |
Elkaar trouw zijn in voor en tegenspoed. Elkaar accepteren en in de waarde laten ookal ben je t niet altijd met elkaar eens.... Zonder een woord samen kunnen zijn en genieten van elkaar.
Wie vult eraan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 13:34
|
|
|
|
wat ik vanavond eet:
wat-de-pot-schaft, of steek-in-de-mond, een van de twee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 13:57
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
HEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPP
MAJARO |
Is dat zo erg dan...iedereen is vrij om te doen wat ze willen. Ik heb er gelukkig geen moeite mee als ze op mn profiel kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 14:07
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sja, die slee...zodra ik uitgevogeld heb hoe
Wellicht is er een lieve CM-er die binnenkort bij jou in de buurt komt en em ff voor me op wil pikken? (hint,hint,hint) |
Laat die CM-er maar melden wanneer hij komt Tess....dan zet ik hem klaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 14:20
|
|
|
|
Ik heb straks een gigantische slipper gemaakt........ik dacht;waarom rijd ik richting dat huis????? Ik stond gelukkig net voor de heg weer recht......aan de andere kant van de weg was de vaart......pffffffff
Mijn held komt ons in zn slee met winterbanden redden...... ,op naar't heerlijk avondje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 14:36
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Ha, ha! Ik durf het lekker toch!  |
Ja ja lekker, hahahaha. Tuurlijk mag je op mijn profiel. Maar als iemand er zo lang opzit een paar dagen achter elkaar en er op blijft ja dan krijg ik wel mijn bedenkingen hoor. Kun je toch uit fatsoen ff een berichtje sturen?
Maar ondertussen een door de wol geverfde cm-er dus weet er wel raad mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:04
|
|
|
|
Hoi ik zou graag gebed willen voor een ander huis. Ik wil graag verhuizen. Heb mijn woning op de site van woningruil geplaatst. Ik bid dat God mij de juiste woning zal geven zodat mijn kinderen en ik een nieuwe start kunnen maken.....
Laatst aangepast door
|
CLEO478
|
op zaterdag 4 december 2010, 15:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:17
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb straks een gigantische slipper gemaakt........ik dacht;waarom rijd ik richting dat huis????? Ik stond gelukkig net voor de heg weer recht......aan de andere kant van de weg was de vaart......pffffffff
Mijn held komt ons in zn slee met winterbanden redden...... ,op naar't heerlijk avondje  |
Komt jou prins niet op het witte paard Leanne?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:27
|
|
|
|
'k Ben diep onder de indruk van al die prachtige berichten. 'k Durf de mijne bijna niet te plaatsen , maar ik kan er niet meer onderuit hè. Volgens mij ben ik nog niet de laatste.
'k Heb een heel vaag (ahum....) vermoeden, welk gedicht over mij gaat. Een piet met een scherpe kijk misschien? Volgens mij is 't wel een hele lieve piet, die - dat meen ik - heel goed kan dichten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:34
|
|
|
|
Jaaaaaaaaaa, JIJ BENT HET!
ik weet alleen niet hoe ik mn kadootje hier moet plaatsten, dus die komt vanavond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:35
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | "T was op een koude winterdag, ruim 30 jaar gelee.." "Toen dit schaapje 't levenslicht zag" Stelde Piet toch zeer gedwee! "En nu dan?" vroeg hem de Zint... "dit schaapje, klein van stuk" "Heeft dit lieve mensenkind, het met 3 kids niet super druk?" "Jawel!" Zei Piet toen zeer beleefd, "Het zorgt voor and'ren, klokje rond!" "Maar als het dan een uurtje heeft... word er fijn gewandeld met de hond!" "Zo nu en dan een dagje weg... dierenparken zijn dan wel favoriet" "Maar och, een dikke pech.. want uitslapen, dat kan dan niet!!" "Maar als men dan weer huiswaarts gaat, Ja, met de hele groep.." "Word dat ruimschoots goed gemaakt. met een grote pan tomatensoep." "Als laatste moet u niet vergeten.. vond schaapje lief dit jaar groot geluk" "En nu mag iedereen het weten... dit schaapje, dat kan echt niet meer stuk!"
Pakjezzzpiet
 |
Tess????
Heb je op mn hyves zitten snuffelen???
Ik denk dat je gedicht voor mij bedoelt is.....ja???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:36
|
|
|
|
Beste Anoniempje ,
Wat zou CM zijn zonder jou? Ik denk als een jas zonder mouw. Of als een kop zonder schotel, een vis zonder kom? Een vrouw zonder man?, nee dat klinkt op CM een beetje dom. Je profiel heb ik niet hoeven raadplegen. Op het forum vertel je genoeg over jouw wegen. Jij bent daar lekker aanwezig. Maar dan vooral ook gezellig! Je bent al meer dan een jaar lid. Waar heel af en toe een onderbreking in zit. Je kent ook een aantal mensen in het echt. Maar deze Piet kwam nog nooit in jouw buurt terecht. Toch lijkt het alsof we elkaar een beetje kennen. En beginnen we steeds meer aan elkaar te wennen. Je lijkt me een spontane, eerlijke en leuke meid. Dus misschien wordt het voor een ontmoeting eens tijd. Je bijdrages waardeer ik zeker wel. Al klinken ze af en toe een tikkie (ahum…) fel. Ook daarin heb je best wel geleerd. Waardoor je steeds beter presteert. Het afgelopen jaar was er een verandering voor jou. En een aantal CM-ers lieten je niet staan in de kou. Ze staken hun handen uit de mouwen. Wat jou vast niet zal benauwen. Daar geniet je nu vast van. Terwijl je bijv. aan ’t roeren bent in een pan. Meid, ik ga het hier nu bij laten. Anders blijf ik aan het praten. Dat is iets wat we beiden heel graag doen. Ik sluit nu af met een dikke
Liefs van Piet
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 4 december 2010, 15:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |