| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 21:57
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Je leest mijn reactie verkeerd en vult het voor jezelf in. Ik geeft aan dat de Here Jezus telkens een kind in het midden plaats en tegen de volwassen zegt kijk naar het kind hoe deze met de dingen omgaat als voorbeeld voor ons als volwassenen..... Ik zeg nergens dat je je kind op het gevaar moet afsturen.
Ik zit mij af te vragen hoe jij de vergeving van de Here Jezus wil overbrengen naar je kind toe als jij zelf niet kunt vergeven.... Ik had het niet over de kinderen maar over wij als volwassenen hoe wij ermee omgaan.... |
Ik kan dat wel degelijk Mar en sorry als ik het verkeerd heb ingevuld... Er komen ook nogal wat emoties om de hoek bij dit onderwerp,Zeker gezien de afgelopen maanden. Mijn kind weet niet dat ik zijn vader niet heb vergeven, daar praat ik niet met hem over, Het is nml niet aan mij om hem te vertellen wat voor asbak zijn vader is, Daar is hij helaas door schade en schande zelf achter gekomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 21:58
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je doet het met wat je hebt,meer is er niet he.Het beeld dat kinderen hebben hoeft niet altijd volgens het rollenpatroon te zijn,het kan ook bepaald zijn door andere dingen(ivm privacy wil ik hier niet teveel over kwijt ),het beeld dat mijn kinderen hebben van een vader is allang gevormd.........maar hierin had hun vader geen keus.
Nog een aanvulling:je hoeft je niet schuldig te voelen als je leven niet volgens het plaatje verloopt,het enige dat je kunt is je best doen |
Mooi gesproken Leanne... En ik weet dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar helaas doe ik het wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 21:59
|
|
|
|
We zijn hier met zeer verschillende mensen en dus met zeer verschillende ervaringen.
zullen we dus het oordelen even achterwege laten?
Speel het niet op de man mensen, sta achter je mening en beleving maar gun een ander dat ook. het zou jammer zijn als dit topic ook gesloten wordt omdat we te onvolwassen zijn om het op een menslievende manier te bespreken.
zoooo... de wijze vrouw heeft gesproken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:06
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is typisch het gedrag van een kind, dat weet dat als ze een drama maakt niet naar haar vader hoeft. Ze voelt ook je dubbele gevoelens aan en maakt daar gebruik van. De ervaring is meestal, dat kinderen er heel goed aan kunnen wennen. Dan hebben ze gewoon twee huizen.... En het ernaar toe gaan kan een ramp zijn, maar hoe komen ze terug? Meestal blij en vrolijk omdat ze hun vader gezien hebben. Nee, Jolan, niet overtuigend genoeg wat mij betreft... |
ik denk dat je nu fout zit chat.... mijn kinderen weten dat klagen huilen etc geen zin heeft, omdat afspraak gewoon afspraak is....dus ze gaan, punt uit. Er naar toe gaan is soms een ramp, de hele week ellende in huis. De week erna is ook een ramp, de hele week ellende in huis. Boosheid, kinderverdriet van onverwerkte echtsscheidingszooi die wij als ouders hen aangedaan hebben. en gemakshalve vergeet ik dan maar even dat voor moeder de halve maand verpest is door ruzie, driftbuien etc aan een stuk door.
Moeder mag prima alleen de kids opvoeden, het shaggerijn opvreten etc. Ik weet dat dat niet overal zo is, maar ik wil je zonder te klagen zeggen dat het een hondebaan is op die manier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:06
|
|
|
|
| MARTIEN579 schreef: | Hier Marieke 897 nog even... Egoistisch? Nee, zo zie ik het niet..realistisch dat wel! | Ik ben blij dat er een aantal hulpverleners bij betrokken is. Dat geeft al een heel stuk duidelijkheid. Toch denk ik dat het niet goed is om hier allerlei persoonlijke situaties behandeld worden. In het algemeen vind ik dat er maar één goede reden is, de ene ouder buitenspel te zetten en dat is mishandeling/misbruik. In alle andere gevallen vind ik dat het altijd in het belang van het kind is om contact met beide ouders op een gezonde manier in stand te houden. Kortom dames ( en heren) stel je niet zo aan met die onzinnige redenen, want uiteindelijk schaad je het kind nog meer.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 11 december 2010, 22:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUCOSKA532
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:09
|
|
|
|
Hallo beste CM-ers.
Graag wil ik een oproep doen aan alle muzikanten van CM of in jullie vriendenkring die graag met mij een Praise & Worship band willen starten. Lijkt mij geweldig om zo met z'n allen i.c.m. muziek God groot te maken.
Hopelijk reageren jullie massaal op mijn mail.
Groetjes Ruud
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:11
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | ik denk dat je nu fout zit chat.... mijn kinderen weten dat klagen huilen etc geen zin heeft, omdat afspraak gewoon afspraak is....dus ze gaan, punt uit. Er naar toe gaan is soms een ramp, de hele week ellende in huis. De week erna is ook een ramp, de hele week ellende in huis. Boosheid, kinderverdriet van onverwerkte echtsscheidingszooi die wij als ouders hen aangedaan hebben. en gemakshalve vergeet ik dan maar even dat voor moeder de halve maand verpest is door ruzie, driftbuien etc aan een stuk door.
Moeder mag prima alleen de kids opvoeden, het shaggerijn opvreten etc. Ik weet dat dat niet overal zo is, maar ik wil je zonder te klagen zeggen dat het een hondebaan is op die manier. |
Helaas is het hier het zelfde verhaal met de jongste Jolan, Helaas zijn de kids vaak de dupe van het zootje wat de ouders hebben gemaakt ( zei Does)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:11
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]De maakster heeft in ieder geval veel gevoel voor tragiek, dat is een feit......Ik denk dat je beter kan kijken hoe je je kinderen hier doorheen kan slepen ipv er steeds bij stil te staan hoe erg het is......[/quote]
De dikgedrukte zin ben ik het zeker met je eens willemijn. Kijk naar de mooie dingen die er voor in de plaats gekomen zijn,(in sommige gevallen) geniet dat je van je ex verlost bent in het dagelijks leven. Door hem zwart te maken bij je kinderen bereik je waarschijnlijk toch alleen maar het tegenovergestelde effect (oa, mamma hield ons altijd weg bij pappa, mamma doet altijd rot over pappa, waardoor ze je uiteindelijk niet meer serieus nemen , en jou als verzorgend ouder laten zitten)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:14
|
|
|
|
Idd Jolan zoals ik al eerder in dit topic heb aangegeven het is niet aan ons om hun vader/ moeder zwart te maken, Ze hebben recht op hun eigen ervaringen, helaas zijn die soms hard. Maar als je een ouder zwart gaat maken, loop je de kans dat als ze eenmaal oud genoeg om zelf te kiezen, Hun biezen pakken en zeggen tabee ik ga kijken of je gelijk hebt of niet, ik ga bij de andere ouder wonen (zo ging het bij een vroegere buurvrouw van mij wel, altijd de vader zwart maken bij de kids, maar toen ze zelf mochten kiezen was ze ze wel kwijt)
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 11 december 2010, 22:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:17
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dat doet me goed, Willemijn. Bij de garage vertelden ze me, dat er ook cursussen (zelfs speciaal voor vrouwen) zijn. Ga je mee?
Gezellig, kunnen we lekker bijkletsen.
PS De Wegenwacht helpt dus wel, als je een reservewiel in je auto hebt? |
Hmmm, dat klinkt hartstikke leuk en gezellig een vrouwen anwbcursusje
kunnen we niet met een groep dames gaan? dan ben ik van de partij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:21
|
|
|
|
| BART817 schreef: | maw dat je de kans groot acht dat het nog uitgroeid? kan zijn, maar nu iig nog niet, gelukkig! |
Helaas is ut hier wel springlevend. De plaatselijke krantjes maakten er voorpagina nieuws van; compleet met bloederige horrorfoto's (waarop een stroom van klachten loskwam). De winkels liggen vol met griezelige attributen en er wordt al jarenlang heksenbal gevierd. t Gaat je niet ongemerkt meer voorbij...
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:39
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]Ach Hannah, laten we het erop houden dat ik flink wat meer levenservaring dan jij hebt...... Maar ik ken je niet en ken jouw geschiedenis niet ook al deel je daarvan vrij veel op het forum.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 december 2010, 23:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:40
|
|
|
|
[quote=JOLAN931]
Pff Jolan, jij begrijpt in ieder geval hoe ik het bedoel........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:42
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hmmm, dat klinkt hartstikke leuk en gezellig een vrouwen anwbcursusje
kunnen we niet met een groep dames gaan? dan ben ik van de partij  |
Straks gaat het nog een CM activiteit worden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:48
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Straks gaat het nog een CM activiteit worden?  |
Gezellie. Maar dan stel ik voor dat we t wel in de zomer doen. k Voel er weinig voor om in deze kou autobanden te verwisselen.
En t t moet ook geheim blijven dat ik weet hoe het moet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:58
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Gezellie. Maar dan stel ik voor dat we t wel in de zomer doen. k Voel er weinig voor om in deze kou autobanden te verwisselen.
En t t moet ook geheim blijven dat ik weet hoe het moet  |
Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:00
|
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar super de boer zegels voor het mooi meegenomen parket. Wie heeft ze over doet er niets mee en wil ze aan me kwijt? Ben zelf ook aan het sparen maar wil nog niet zo lukken.... Wil mn kids graag een extraatje geven dus houd me aan bevolen
Groetjes, Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Wie zegt dat ik er verbitterd en dagvullend mee bezig ben?? Dat hoor je mij niet zeggen, jammer dat je dat er uithaalt, Ik geef ook heel duidelijk aan dat ik nu gelukkig ben! Maar ik kan het niet loslaten, als ik/wij keer op keer weer bedreigt worden, Het zij met dreiging van ontvoering het zij met de dood. Dus ja ergens leeft het altijd bij je al is het op de achtergrond. |
Misschien voel jij je aangesproken? Bedoelde je nl helemaal niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Hihi, sorry! maar ik had het druk de afgelopen dagen.. Maar ik trek me wat terug van cm nu Succes met je topic Bart! |
toch nog (steeds) 1 meisje hier... en: nou, míjn topic? dan praat ik nog hier als enige... 
te druk met de mannen van je afslaan zeker?  jij ook veel suc6!
.
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op zaterdag 11 december 2010, 23:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:05
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Helaas is ut hier wel springlevend. De plaatselijke krantjes maakten er voorpagina nieuws van; compleet met bloederige horrorfoto's (waarop een stroom van klachten loskwam). De winkels liggen vol met griezelige attributen en er wordt al jarenlang heksenbal gevierd. t Gaat je niet ongemerkt meer voorbij...
GrZ! |
dat geloof ik best, hopelijk komt er wel een keer in. als men gaat inzien wat voor onzin domheid en leeghoofdigheid het is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Misschien voel jij je aangesproken? Bedoelde je nl helemaal niet  |
Je reageert wel op het stuk van Does met je reactie. Dan is het toch begrijpelijk dat ze zich aangesproken voelt? Als dit niet je bedoeling is geweest, is het wellicht goed om niet te quoten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand?  |
stiekem hoop ik daar wel op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:29
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Je reageert wel op het stuk van Does met je reactie. Dan is het toch begrijpelijk dat ze zich aangesproken voelt? Als dit niet je bedoeling is geweest, is het wellicht goed om niet te quoten  |
Ik bedoelde niemand persoonlijk en bedoelde het in algemene zin.....? Zoals mijn mening een mening is en de manier is waarop ik er mee omga.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 december 2010, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand?  |
Wijntje toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:46
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Wijntje toch???  |
En zo wordt uit het slechtste moment van de dag toch weer wat leuks geboren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:49
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En zo wordt uit het slechtste moment van de dag toch weer wat leuks geboren......  |
Pffft, krijg er spontaan zin in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Straks gaat het nog een CM activiteit worden?  |
Vraag het eens aan Chris zou ik zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Vraag het eens aan Chris zou ik zeggen  |
Strak plan. En Mario als cursusleider zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|