| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:40
|
|
|
|
| BART817 schreef: | ik evangeliseer zelf ook, maar... sinds wanneer worden ook meteen dubbele taken toebedeeld?
ps: er zijn wel degelijk mensen door gebedsgenezing van diabetes afgekomen! nog even ter info: en van een afgezet been ben je al vanzelf af... |
Kun je me van diabetusgenezingen referenties geven? Wel type 1 he! En van de opmerking "van een afgezet been ben je al vanzelf af" dat zegt genoeg over jou! Ooit gelezen? whywontgodhealamputees.com
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:41
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nee joh; zeg dat dan!  |
Sorry dat ik dat niet goed heb aangegeven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:43
|
|
|
|
| BART817 schreef: | noem je dat realistisch nadenken en tevens niet spottend??? of toch verdraaid en honend!?
ik mag hopen dat je beter weet, en Gods weg wel mag kennen...! |
Waarom is dat geen realistisch nadenken? En bedoel je beter weten op jou manier? Is dat zaligmakend?
Edit, typefout hersteld!
Laatst aangepast door
|
AREND003
|
op vrijdag 17 december 2010, 22:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:47
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | Dit vind ik een mooie persiflage op de psalm en stemt zeker tot nadenken.
Maar ik hoop toch dat wedergeboren ook echt wedergeboren is in mijn leven. En dat voor raadsels staan........tja, ws wordt dit door velen herkent..hoe ouder je wordt hoe meer vragen je krijgt. Ik althans wel... Hoe minder zaken vreselijk belangrijk gaan worden en hoe meer de kern belangrijk wordt. Dus ..des te meer ga ik naar mijzelf kritisch kijken ipv naar de ander.. balk en splinter  |
Dat is een mooi bericht van iemand die echt nadenkt! Niks is vanzelfsprekend en zelfs dat niet! Je hebt gelijk, hoe ouder je wordt, hoe meer vragen! En hoe ouder je wordt, hoe korter het duurt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:48
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | Als je gelooft dat er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde komt dan zullen we denk ik wel een lichaam hebben Een nieuw zoals in openbaring staat. Volmaakt is volmaakt dus ook het liefhebben van elkaar. Heeeeeeerlijk idee. |
Maar het blijft tot nu toe bij een idee! Das wel weer jammer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Arend, in mijn ogen ben je de weg kwijt. Je wijst wedergeboorte af, je wijst evangelisten af, je wijst Gods Woord af. Je wijst Gods authoriteit af, je wijst in feite alles af wat de kern van het evangelie is en je vult het op jouw eigen manier in, wanneer jijzelf centraal staat. je DENKT DAT JE God hebt vervangen DOOR JEZELF als god |
Dat heb je verkeerd! Ik wijs helemaal niks af! Ik wijs alleen de manier af zoals het gebracht wordt! Maar dat begreep je toch wel??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:52
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Geloof dat het nachtwerk word  |
Dat geloof ik ook. Ben nog niet eens bezig en ik heb al 30 titels
Hoe kan ik daar nu ooit uit kiezen zonder iemand tekort te doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:54
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat geloof ik ook. Ben nog niet eens bezig en ik heb al 30 titels
Hoe kan ik daar nu ooit uit kiezen zonder iemand tekort te doen?  |
Moet de mijne ook nog maken, uhmmmm zo als het er naar uit zal zien een hele wereldse....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | that's the problem I think; you're thinking you know more about truth than God knows Himself!! but He's the one Who created us, made the world, and being Truth! |
Nee! Hoe kan ik meer of beter weten dan God over zichzelf weet? Onmogelijk! Being truth! Voor wie dan? Iig geval niet voor iemand die realistisch nadenkt! Realiteit is iets, dat als je stopt met er in geloven, niet weggaat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:56
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Moet de mijne ook nog maken, uhmmmm zo als het er naar uit zal zien een hele wereldse.... |
Mag er ook gospel in? Dan ben ik nog laaaaaaaang niet klaar!
Sorry Marijoó... k stuur je een TOP 1000
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik hoef niet in te gaan op jouw gespot. Dat laat ik liever aan Iemand anders over. |
Dat is je goed recht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:59
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Nee, je reist van oost naar west en niks gevonden....je reist in cirkels....
Doe eens goeie koers correctie hetzij naar het zuiden of naar het noorden. Dan kom je altijd ergens uit op den duur..... |
Ik reis rond! Niet alleen van oost naar west! Elke dag weer een nieuwe richting! Heerlijk, ik kan het iedereen aanbevelen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:01
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Is het werkelijk spotten? Of reageren vanuit de teleurstellende manier van omgaan met deze dingen door diverse mensen die zich christen noemen? Het is toch zo dat bepaalde mensen die zich christen noemen helaas een verkeerde voorstelling van zaken geven als het omGod en Zijn manier van werken (door mensen heen) gaat? Dat is toch waar een oprecht christen ook altijd weer mee te maken krijgt? Wellicht is dat ook de reden dat we in ons christen zijn al snel wat allergisch kunnen reageren op medechristenen die toch net even anders over dingen denken... |
You got me! Dat is ook het probleem! Een christen heeft in zijn of haar ogen ALTIJD gelijk! Verbeter me als ik het fout heb en ik pas m'n mening aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:03
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Dat is inderdaad het intrieste waar ik op doel  Zoeken word je welhaast onmogelijk gemaakt... ...en dan vooral ook door mensen die er al denken te zijn... |
Perfect verwoord voor mij! Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | In mijn ervaringen en wat ik, in diverse kerken/ gemeentes, heb meegemaakt, is er geen intoleranter volk dan christenen. Iedere christen heeft het gelijk ( en God) aan zijn of haar kant. Lees het forum hier er maar op na.... Het is geen incident dat een kind van chr. ouders dat de religie de rug toekeert, of zelfs naar een andere richting overstapt, min of meer verstoten word uit de familie. Ook medekerkgangers kunnen opeens helemaal geen vrienden blijken te zijn, of zelfs maar vage kennissen. Het "zoeken" waar Arend aan refereerd, word dan erg lastig. Het zal je maar gebeuren dat je als zoekende op een chr.site ( cm bijvoorbeeld) komt, daar controversionele uitspraken doet en direct naar de hel verwezen wordt.... spreekt echt naastenliefde uit.... |
Goeie bijdrage Pieter... Zelf geloof ik wel dat we goed moeten luisteren naar wie God zegt dat Hij is... dat zou je toch ook doen als je een mens op aarde wilt leren kennen, dan luister je naar hoe die persoon is. Maar zeker zo belangrijk is idd. de liefde... ook tot elkaar !!
Zo'n onderwerp over hoe bijv. de nieuwe hemel en de nieuwe aarde zijn vind ik best lastig... het enige wat je eigenlijk weet is de voorbeelden in de bijbel... Als ik hier op het forum vertel hoe ik erover denk, krijg ik daar reacties op met meningen van anderen... dat vind ik best lastig... ik zou het prettiger vinden als we elkaar aan kunnen vullen, maar niet op de manier van dat ik niet gelijk zou hebben en de ander wel. Ik mag net zo goed een mening erover hebben... vind ik De opmerking over boeddhisme is iets wat ik helemaal niet begrijp... als mensen mijn eerdere bijdragen hebben gelezen, snap je toch echt wel dat ik een christen ben dacht ik...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 17 december 2010, 23:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:10
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Dat ben ik niet met je eens...althans wat jij in je laatste regel beweert! Denk jij dan dat jij sterker bent dan de drank? Klinkt wat cliché matig...maar toch! De LIEFDE zit in je hart maar... OOK TUSSEN je oren! Dus...drank (mis)gebruik op een ongecontroleerde manier is op den duur ALTIJD funest! |
Ja! Ik ben zeker sterker dan drank! Maar zoals liefde bij mensen in hun hart zit zit drank ook in hun hart! Denk ik! En beide ook tussen hun oren! Toch? En met drank- of liefdesmisbruik, daar heb ik geen ervaring mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:14
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Dat ben ik niet met je eens...althans wat jij in je laatste regel beweert! Denk jij dan dat jij sterker bent dan de drank? Klinkt wat cliché matig...maar toch! De LIEFDE zit in je hart maar... OOK TUSSEN je oren! Dus...drank (mis)gebruik op een ongecontroleerde manier is op den duur ALTIJD funest! |
Ja! Ik ben zeker sterker dan drank! Maar zoals liefde bij mensen in hun hart zit zit drank ook in hun hart! Denk ik! En beide ook tussen hun oren! Toch? En met drank- of liefdesmisbruik, daar heb ik geen ervaring mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:15
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | Kun je me van diabetusgenezingen referenties geven? Wel type 1 he! En van de opmerking "van een afgezet been ben je al vanzelf af" dat zegt genoeg over jou! Ooit gelezen? whywontgodhealamputees.com |
wat zegt genoeg over mij? mijn ledematen heb ik nog, ik hoop nu juist maar dat ik JOU niet gekwetst heb 
ik heb je link een stuk bekeken, maar t is mij een betoog zonder einde en zonder antwoord. ik zou t nog eerder openhouden. gezien ook mensen zijn genezen van bv een darm waar een stuk uit was gehaald. over diabetes is terug te zien, weet niet welk type, maar hij vertelt hoe ernstig t was. ik denk eerder dat jouw opmerking meer over jouzelf zegt...
Marco Kalkhoven vertelt hoe God hem genas van diabetes.
zie link: http://ministries.levensstroom.nl/uitzendingen/2010
klik op video: week 28, scrol dan 17 min. door. daar begint zn getuigenis. (paarse blouse, blauwe stropdas)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:20
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Maar het blijft tot nu toe bij een idee! Das wel weer jammer! |
Hoi Arend, ]ik schrijf idee omdat het helaas........ nog niet volmaakt is hier.....
Streef er wel naar maar ben nog niet volmaakt..ff w88 nog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:21
|
|
|
|
|
Toen m'n zoon vanavond kwam. Hij vertelde me dat ie in mei 2011 met school op werkvakantie mag naar Bangladesh i.o.v. Woord en Daad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:21
|
|
|
|
'Is de hemel saai?'
als er op dit topic al geen plaats voor is...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:30
|
|
|
|
|
beetje apart, maar wel humor: vandaag pas mn oud-buurvrouw van op de hoek leren kennen, dat ivm haar cv-thermostaat, wij (met mn broertje) naar die winkel terug. de winkelier vraagt om mn naam en tel. zegt hij dat hij me kende van school, blijkt t een oud-LTS-klasgenoot van 11 jaar terug (hij deed bouwkunde).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:41
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:52
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Ja! Ik ben zeker sterker dan drank! Maar zoals liefde bij mensen in hun hart zit zit drank ook in hun hart! Denk ik! En beide ook tussen hun oren! Toch? En met drank- of liefdesmisbruik, daar heb ik geen ervaring mee! |
1Kor.13:4 De liefde is lankmoedig, de liefde is goedertieren, zij is niet afgunstig, de liefde praalt niet, zij is niet opgeblazen, 5 zij kwetst niemands gevoel, zij zoekt zichzelf niet, zij wordt niet verbitterd, zij rekent het kwade niet toe.
(die ervaring kan dan nog uitblijven idd )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:53
|
|
|
|
| BART817 schreef: | wat zegt genoeg over mij? mijn ledematen heb ik nog, ik hoop nu juist maar dat ik JOU niet gekwetst heb 
ik heb je link een stuk bekeken, maar t is mij een betoog zonder einde en zonder antwoord. ik zou t nog eerder openhouden. gezien ook mensen zijn genezen van bv een darm waar een stuk uit was gehaald. over diabetes is terug te zien, weet niet welk type, maar hij vertelt hoe ernstig t was. ik denk eerder dat jouw opmerking meer over jouzelf zegt...
Marco Kalkhoven vertelt hoe God hem genas van diabetes.
zie link: http://ministries.levensstroom.nl/uitzendingen/2010
klik op video: week 28, scrol dan 17 min. door. daar begint zn getuigenis. (paarse blouse, blauwe stropdas) |
ik hoop wel dat die meneer genoeg geld heeft gedoneerd.... anders heeftie zn ziekte weer terug als hij thuis is 
heb je geen betere voorbeelden dan die zijlstra onzin?? we proberen hier een serieuze discussie te houden.
en wat betreft dhr zijlstra.... mijn God heeft geen chronische geldhonger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:57
|
|
|
|
alcoholist of ex alcoholist, gelegenheidsdrinker of geen drinker... Het wijzende vingertje naar elkaar blijft zo jammer en kennen we helaas allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:59
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik hoop wel dat die meneer genoeg geld heeft gedoneerd.... anders heeftie zn ziekte weer terug als hij thuis is heb je geen betere voorbeelden dan die zijlstra onzin?? we proberen hier een serieuze discussie te houden.
en wat betreft dhr zijlstra.... mijn God heeft geen chronische geldhonger |
Haha, je legt me de woorden in de mond! Diegene heeft nog steeds diabetus! En denk je dat ik dat niet volg? Natuurlijk wil ik er na 29 jaar vanaf, alleen is het volgens de christelijke methode niet mogelijk! Het zij zo! Weltrusten voor iedereen en morgen fris weer op! Dat dan weer wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 00:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik hoop wel dat die meneer genoeg geld heeft gedoneerd.... anders heeftie zn ziekte weer terug als hij thuis is heb je geen betere voorbeelden dan die zijlstra onzin?? we proberen hier een serieuze discussie te houden.
en wat betreft dhr zijlstra.... mijn God heeft geen chronische geldhonger |
mij werd om referenties gevraagd, dit was er wel een... bovendien, iemand die een kracht doet, of in Zijn naam, of hoe dan ook, de bijbel zegt t serieus te nemen en niet als onzin af te doen. zelfs wanneer iets van satan zou (blijken te) zijn!
en mss zijn er ook wel getuigenissen dat er genezing is voor chronische geldhonger (mijn God kan dat denk ik wel...)
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op zaterdag 18 december 2010, 00:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLAND867
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 00:49
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Sja; er staat wel meer onzin op het net. Waarom plaats je dit hier? In de bijbel wordt wel duidelijk gemaakt wat er wordt bedoeld met het 'geschapen zijn naar Gods evenbeeld'. En dat staat ongeveer haaks op de boodschap van dit stukje. Dit doet mij meer denken aan 1 of andere Oosterse religie / filosofie; God als energie. De link met sex en huwelijk ontgaat mij nogal.
GrZ! |
God is ook energie ,God is alles.God is liefde wij zijn liefde uit het paradijs gegooid door verleiding de basis blijft en is liefde zoals ik het voel en zie .
mijn mening over
Sex voor het huwelijk oftewel sex in een relatie. Ik denk dat het er vanzelf van komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REMMIE634
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 06:08
|
|
|
|
Ahhh ja, het zal ook weer eens niet...het onderwerp tongen en genezing...wel jammer dat je er zelf niet een studie van hebt gemaakt en alleen klakkeloos aanneemt wat een zekere schrijver met anti-gevoelens jegens deze onderwerpen meent de waarheid te zijn.
Persoonlijk vind ik het zinloze discussies...
Er is maar 1 waarheid en das Gods waarheid.., en God heeft ons christenen Zijn Heilige Geest gegeven om ons te leiden en inzicht te geef. Daarbij geeft God ons de mogenlijkheid door Zijn Geest de zelfde gaves uit te voeren die Jezus had en deed en meer dan dat, volgens Zijn eigen woorden. Alles wat de Geest doet is namens Hem, Jezus en doet alleen wat Hem word ingeven door Jezus dw God. En wat dat is.., de Geest overtuigt je of iets goed is of niet.
Als ik deze 50 knip en plak punten lees, moet ik automatisch denken aan het Griekse gedachte goed. Oftewel bekromt denken. Alleen maar redeneren van uit dat wat we kunnen verklaren en begrijpen. En zodra het niet te verklaren valt, dan maar afwijzen. Ik moet de eerste christen nog tegen komen die God compleet doorgronden kan en begrijpt. God denkt en doet totaal anders dat wat wij met onze menselijke brein begrijpen en snappen kunnen. Moeten we ook niet willen denk ik, je zou er gek van worden haha.. In plaats daarvan moet je gewoon willen ontvangen ipv met een sceptische houding tegen alles wat moeilijk te verklaren is aangaande de Heilige Geest en alle gaves en wonderen die daar mee samen hangen. En de Joden ontvingen, zij stonden open voor meer dan wat het Schrift alleen verwoorde, want zij besefte maar al te goed dat God idd richtlijn aangeeft in Zijn Woord, maar Zichzelf niet beperkt dan alleen het Schrift maar Zich wel altijd bewust is van het grote doel... En dat is dat een ieder voorzich God leert kennen en maaltijd met Hem zal hebben.
Ik ben nu ruim 16 jaar christen, ik weet me nog heel goed te herinneren dat ik amper 2 weken bekeerd was en op me kamer zo goed als ik kon bad, want wist totaal niks van geloof, God en de hele mikmak, en ik ineens in een andere taal begon te bidden en wat ik ook probeerde het lukte me niet voor zeker een uur weer in me eigen taal te bidden. Pas later begreep ik dat ik door de Heilige Geest was aangeraakt en in tongen sprak. Kort daarna, exact 2 mnd na me bekering, op 2 okt 1994 heb ik me laten dopen. En dat was het toen voor mij...ik was een wederomgeboren christen vervuld met de Heilige Geest en sprak in tongen. Jaren lang deed ik niet anders. Dwz ik stapte wel geregeld uit in geloof om voor mensen te bidden voor genezing. En soms genazen mensen wel en soms niet en lang begreep ik dat laatste niet. Tot dat God me op een geven moment duidelijk maakte dat genezing niet per defentie altijd lichame is. Door Zijn Geest maakte God mij duidelijk dat Zijn doel niet zo zeer is dat we perminent gezond en gelukkig leven leiden hier op aarde, maar voor eeuwig met Hem zijn in Zijn Paradijs. Zijn grootste doel is dat het hart genezen word en daarmee Zijn redding verwezelijkt kan worden voor een ieder.
Een ander ding wat altijd opvalt, vooral als het knip en plak betreft, dat men die zo anti tegenover de gaves van de Heilige Geest staan. God niet echt kennen voor wie Hij is en hoe breeds Gods glorie is en gaat. Niet of nauwelijks zelf met hun neus het Schrift in gaan. Zich alleen vast willen houden wat ze van jongs af aan met de paplepel is in gegoten en ook alleen maar open staan voor hen die het zelfde denken en daarmee de zelfde anti gevoelens hebben tegen onderwerpen zoals deze. En dat vind ik jammer en wat ik eerder al zei het getuigt van Grieks denken. Te veel mensen lezen de Bijbel en lezen alleen de woorden en zinnen die er staan. Maar lezen niet de diepere betekennis en de meerdere betekennissen die veel versen hebben. In de 16 jaar dat ik de Bijbel nu lees, en heb de Bijbel nu wel tig keer compleet uitgelezen, lees ik toch elke keer weer wat anders of bekijk de zaken van uit een ander punt. Het Schrift van God zijn niet alleen woorden, zinnen, versen, hoofdstukken, etc. Maar elke letter is door Hem geinspireerd!! En Zijn inspiratie is vele malen groter dan wat wij als mens bevatten kunnen. Als je dat beseft en weet daarmee dat Hij door Zijn Geest en de Gaves die Hij daar aan mee geeft ook vele malen groter zijn dan dat wij kunnen bevatten. Daarom zeg ik altijd maar weer... Heer, ik wil meer meer meer meer meerrrrrr Amen!!
|
|
| Naar boven |
|
|