| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:03
|
|
|
|
Mijn hele dikke knuffel van vandaag gaat naar mijn chatpa Gibby159. Om hier uit te gaan leggen waarom zou ongeveer 3 schermpjes vol worden, maar ik denk dat je het zelf wel vat he pap!?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:05
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah  |
Nou Pietje, als ik jouw zorgen zo lees, dan zijn de mijnes dr nix bij, heel veel sterkte met alles jong! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:06
|
|
|
|
| LORETTA033 schreef: | Ga niet bij de pakken neer zitten
Maar pakjes uitdelen
Het zijn de kleine dingen die het doen...  |
Leuke bezigheid he Loretta, alleen het inpakken is al genieten, het uitdelen nog meer!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op vrijdag 24 december 2010, 13:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:07
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ik kijk ook weleens op profielen van jongeren met absoluut niet die bedoeling die jij er nu aangeeft!
Helemaal mee eens Willemijn , ik kijk zo wel eens op de profieltjes van de mensen die praten in chatbox .. tja om te weten wie wie is uiteindelijk .. helemaal niks van andere bedoelingen achter , dus ... kijken is vrij denk ik toch ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:09
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | tja Susje , 'k heb de smaak nu weer te pakken en wij houden wel van thema feestjes  |
zou je dat voor elkaar krijgen sofie, om voor jezelf een papaver-pakje te maken, met die gevoelige bloem-blaadjes en volronde zaaddozen? maak van suus dan maar een witte sanguisorba rosaceaea; (pimpernel) die met zn fijne tere blad, zich hoog op kan werken en heel mooi is op voedzame en vochthoudende grond. (één van mn lievelings weefplanten)
(griffin; ik ben geen korenwolf, maar berenklauw......... )
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 24 december 2010, 13:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Roep ff alle cm leden op om te komen vegen, de meeste hebben nu toch vrij.......dus
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah  |
Pieter...heb je geen vrienden die bij de gemeente werken, hier is het erf mooi schoon, van je vrienden moet je het hebben heh.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 24 december 2010, 13:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:13
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]zou je dat voor elkaar krijgen sofie, om voor jezelf een papaver-pakje te maken, met die gevoelige bloem-blaadjes en volronde zaaddozen?
Wist jij dan al dat klaprozen één van men lievelingsbloemen zijn ? Tja , zou na wat oefening wel lukken , maar zijn er dan wel zo een kanjers van papavers ? misschien toch beter een pioenroos ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:37
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 14:13
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | KNUFFEL van vandaag gaat deze keer naar... Roffelroffelroffelroffel roffl rrrrrrrrrrrl!!! PANG!
Lady's and Gentleman's ......... And the winner is....................ANGELIQUE327.....omdat:
Ze haar mening niet onder stoelen of banken steekt. Ze een ander bemoedigd wat bij velen aan spreekt, Zelfs ik kan met haar goed overweg en we praten Over dingen wat anderen vaak niet kunnen laten, en bidden voor het welzijn van onze medemens. Op CM is daar gelegenheid voor om ieder wens, te laten vervullen zoals God ons allen wil leren... Geloof...Hoop en Liefde zo willen wij God eren.
Houd moed...want God geeft ons allen de kracht... HIJ geeft ons wat jij en ik niet hadden verwacht... Want, inééns staat er een "hij" of "zij" naast ons... Waarmee ons leven; niéuwe leven leiden in dons! Zo danken wij de HEER voor al Zijn grote gaven... Mogen jij en ik...elke dag van Gods LIEFDE láven.
Eer aan de Vader, de Zoon, en de Heilige Geest.
Angelique, ik wens je een Gezegend Kerstfeest!
Gibby. (Gezinus) |
Lieve Paps....ik word er een beetje stil van....dank je heel,heel hartelijk, en ook jou wens ik een gezegend, gelukkig en goed kerstfeest toe....in gedachten ben ik bij je! Een dikke knuffel van je chatdochter! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 14:57
|
|
|
|
[quote=SOFIE807]
Grappig Sofie, klaprozen zijn ook mijn lievelingsbloemen, ik verzamel zelfs ansichtkaarten van klaprozen.... En weet je wat: de klaproos overwint altijd alles, vroeger in de oorlogsgebieden waar alles stuk gebombardeerd werd kwam altijd weer de klaproos naar boven.....onverslaanbaar..... Daarom is het ook een beetje het symbool van de oorlog he , sprak me allemaal ook wel aan.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 14:59
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | Sinds wanneer is CM een (hulp) site voor YouTube..??? |
Leuk toch dat Mario die moeite doet? We hebben al heel wat mooie nummers langs zien komen..... Bedankt Mario!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:01
|
|
|
|
Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:04
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.
Thomas |
Het rare vind ik ook altijd dat de -in mijn geval- mannen met de hoogste linc score meestal niet mijn voorkeur hebben. Ik vraag me af hoe dat dan kan?? Je zou denken dat er dan veel overeenkomsten moeten zijn???
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:04
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | Sinds wanneer is CM een (hulp) site voor YouTube..??? |
Sinds Youtube heeft besloten dat ik de Hoofd DJ van CM ben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:07
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Nog steeds te koud, doe maar caraibisch gebied ofzo  |
Ik hoorde dat het in Australie rond de 35 graden is....... Het is maar een tip
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:07
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.
Thomas |
De meerkeuze antwoorden tellen ook mee..........dus als je geen vrouw wilt die spruitjes lust vallen die af
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 24 december 2010, 15:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:27
|
|
|
|

Allemaal fijne feestdagen..
groetjes van de kerstmuis
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 24 december 2010, 15:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:29
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ...volronde zaaddozen?
(griffin; ik ben geen korenwolf, maar berenklauw......... )
. |
nou ja, Hannah toch!
en dat je geen katje bent om zonder handschoenen aan te pakken, dat was me al bekend , maar een berenklauw...gaat me toch te ver. (dan heb ik dus wèl handschoenen nodig)
wat een onzin kan een mens uitkramen als-ie in de bus zit, zeg!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 24 december 2010, 15:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:36
|
|
|
|
|
klef!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:39
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:00
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Jaloers jochie....? HAHAHAHA...LOL. |
ikke?
neuh...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:03
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Pieter...heb je geen vrienden die bij de gemeente werken, hier is het erf mooi schoon, van je vrienden moet je het hebben heh.  |
ik hou niet van corruptie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:04
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | dit is weer en ander topic, maar in het kort, als je lid bent steun je de omroep em ben je medeverantwoordelijk voor wat hun doen. ik wil niet meedoen aan vrijzinniggedoe en blasfemie...of ze op mij zitten te wachten, als ze wachten op blinde schapen die maar volgen en niks toetsen, dan maar niet :D
ontopic weer? |
Zeg je toch je lidmaatschap op ....
Gordon is wat dit aangaat, net als Dennis en Lizelotte (waar ik je trouwens niet over hoor, dus van jouw kant wel heel erg persoonsgericht) een "gebruiksmiddel" voor God, door de EO, om zodoende het evangelie te verkondigen. Dat het in jouw ogen misschien niet kan wil niet zeggen dat het bij God niet kan.
Jes. 40:21 Weet je het niet? Heb je het niet gehoord? Is het je niet van meet af aan verteld? Is het niet al helder sinds de grondvesting van de wereld? 22 Hij troont boven de schijf van de aarde – haar bewoners zijn als sprinkhanen –, hij spreidt de hemel uit als een doek, spant hem uit als een tent om in te wonen. 23 Hij maakt vorsten nietig, de leiders van de aarde onbeduidend: 24 nauwelijks zijn ze geplant, nauwelijks gezaaid, nauwelijks hebben ze wortel geschoten, of hij blaast over hen, en ze verdorren en de stormwind neemt hen op als kaf. 25 Met wie wil je mij vergelijken, zegt de Heilige, aan wie ben ik gelijk te stellen? 26 Kijk omhoog: wie heeft dit alles geschapen? Hij laat het leger sterren voltallig uitrukken, hij roept ze bij hun naam, een voor een; door zijn kracht en onmetelijke grootheid ontbreekt er niet één.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:23
|
|
|
|
idd...,.heel erg klef,
kerstknufje voor jou Griffin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:32
|
|
|
|
'T IS WEE ZÓVARRE!
'Vader Tied' klopt op de ruten Of m'r blië mie bin of nie En me gaên oâns jaêrboek sluten Wan et jaêr is wee verbie
Oevee jaêr me nog tegoed én Weten me gelukkig nie Wan, soms is voe jonge ménsen Ok de finish korte bie
't Nieuwe jaêr gaên me begunnen Zo-á me 't aaltied én edaên En prebeer'n zóvee me kunnen wee mekaren te verstaên
'k Stiere dirrom êêl vee ménsen mie een opgeruumd gezicht Ieder d'allerbeste wensen In de vurm van dit gedicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:50
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het rare vind ik ook altijd dat de -in mijn geval- mannen met de hoogste linc score meestal niet mijn voorkeur hebben. Ik vraag me af hoe dat dan kan?? Je zou denken dat er dan veel overeenkomsten moeten zijn???
Willemijn |
link dus die lincs/linc score
Laatst aangepast door
|
AANGENAAM334
|
op vrijdag 24 december 2010, 17:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:57
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:03
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | CARIEN....HAHAHA...JIJ WORD IEDERE AL GEKNUFFELD...DA'S PAS KLEF..HAHA!  |
Huh? mijn eerste knuffel moet nog komen hier.... hoor Gibby! En ik ben echt niet klef hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:06
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Jaloers jochie....? HAHAHAHA...LOL. |
Griff jaloers pap? Hihi...ik had zn moeder kunnen wezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'T IS WEE ZÓVARRE!
'Vader Tied' klopt op de ruten Of m'r blië mie bin of nie En me gaên oâns jaêrboek sluten Wan et jaêr is wee verbie
Oevee jaêr me nog tegoed én Weten me gelukkig nie Wan, soms is voe jonge ménsen Ok de finish korte bie
't Nieuwe jaêr gaên me begunnen Zo-á me 't aaltied én edaên En prebeer'n zóvee me kunnen wee mekaren te verstaên
'k Stiere dirrom êêl vee ménsen mie een opgeruumd gezicht Ieder d'allerbeste wensen In de vurm van dit gedicht. |
Kujdut effekes voor mien vertalen Visser? ik spreek geen potjeslatijn... Ang
|
|
| Naar boven |
|
|