| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:39
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Ja potjandorie,hééé...krijg ik te horen dat de reis met Loretta niet door gaat voor ons beiden. Kreeg een mailtje van die mijnheer en mevrouw in Zwitserland dat ze iemand anders hebben uitgenodigd om op hun huis en kat te passen! Potjandorie nog an toe!  |
'k zou ze ff opzoeken als ik jou was. Ben je ieder geval in Zwitserland geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:51
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hallo C.M.
Ik heb vandaag weer sinds tijden last van een rood balkje, ik vind dit nogal vervelend als ik in de chatbox ben... Ineens een lap tekst of helemaal niks. Mijn computer opnieuw opstarten helpt helaas niet. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. |
Zit al een hele dag te wachten maar zie nog steeds niks.
Goed pc-tje denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN786
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:51
|
|
|
|
Het geloof is de locomotief Het gevoel de wagon
maw het geloof kan best een tijdje zonder gevoel. God wil dat wij altijd geloven en vertrouwen ongeacht wat wij voelen of ervaren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:54
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Haha, ik zat idd al in het vliegtuig, maar volgens mij zijn er weinig tot geen reageerders echt een keer op Ibiza geweest, en al helemaal niet in de winter! Maar het blijft leuk! En geen kerst "vieren" is ook heel leuk! Maar laten we weer overgaan tot de orde van de dag! Ook belangrijk! |
Zo is dat. Duurt tenslotte nog 361 dagen voordat het kerst is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN786
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:01
|
|
|
|
Ik zou nooit staatsloten kopen. Jezus waarschuwt heel duidelijk tegen hebzucht en rijkdom.
Je kunt niet God dienen en het geld.
Geld maakt onafhankelijk en dat is niet wat God met ons voorheeft. Er zijn mensen die hard gewerkt hebben voor hun rijkdom. Dan hebben ze ook verantwoording over dat geldt.
Maar ik zou niet 1 goede reden kunnen bedenken waarom een christen zich zou inlaten met een loterij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:04
|
|
|
|
| JAN786 schreef: | Ik zou nooit staatsloten kopen. Jezus waarschuwt heel duidelijk tegen hebzucht en rijkdom.
Geld maakt onafhankelijk en dat is niet wat God met ons voorheeft. Er zijn mensen die hard gewerkt hebben voor hun rijkdom. Dan hebben ze ook verantwoording over dat geldt.
Maar ik zou niet 1 goede reden kunnen bedenken waarom een christen zich zou inlaten met een loterij... |
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom het kopen van een lot gelijk staat aan heb zucht .... Beetje jammer dat je het zo ziet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN786
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:13
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom het kopen van een lot gelijk staat aan heb zucht .... Beetje jammer dat je het zo ziet. |
Als je tevreden bent met je huidge bestaan waarom zou je dan meer willen?
Geef mij dan een goede reden om het wel te doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MISSIS089
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:17
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had. Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is. Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer.
Laatst aangepast door
|
MISSIS089
|
op woensdag 29 december 2010, 21:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:18
|
|
|
|
| JAN786 schreef: | Als je tevreden bent met je huidge bestaan waarom zou je dan meer willen?
Geef mij dan een goede reden om het wel te doen... |
Het leven is altijd in beweging,goede tijden maar ook minder goede,hebben we allemaal ervaren dus vooruit denken is zo gek nog niet Stilstand = achteruitgang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:19
|
|
|
|
| MISSIS089 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had. Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is. Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer.  |
FOEI, dat hoort in huis te blijven tot driekoningen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:21
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | FOEI, dat hoort in huis te blijven tot driekoningen!! | Foei, dat hoor je helemaal niet te vieren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN786
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:21
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het leven is altijd in beweging,goede tijden maar ook minder goede,hebben we allemaal ervaren dus vooruit denken is zo gek nog niet Stilstand = achteruitgang |
Dus niet vetrouwen op Gods zorg voor ons in de toekomst?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:22
|
|
|
|
| JAN786 schreef: | Als je tevreden bent met je huidge bestaan waarom zou je dan meer willen?
Beetje brutaal om voor robbedoes te antwoorden, maar toch: staatskas spekken voor ....criminaliteitsbestrijding voetbalgeweld uitbannen meer blauw op straat meer strooizout in nederland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zit al een hele dag te wachten maar zie nog steeds niks.
Goed pc-tje denk ik.  |
Het aardige van deze balk is dat je hem niet altijd ziet (zeer bijbelse balk dus ) Ook is de balk veelal voorbehouden aan deelnemers aan de chatbox...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:25
|
|
|
|
| JAN786 schreef: | Ik zou nooit staatsloten kopen. Jezus waarschuwt heel duidelijk tegen hebzucht en rijkdom.
Maar ik zou niet 1 goede reden kunnen bedenken waarom een christen zich zou inlaten met een loterij... |
Alleen omdat je er geld mee kunt winnen is het hebzucht? Probeer het eens uit te leggen wat je bedoelt? Want ergens proef ik iets in je reactie alsof rijkdom verkeerd zou zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:25
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Gelovig of niet, het is altijd goed om voor mensen te bidden, toch? Wat is dan de achterliggende reden van de vraag? |
Hallo Henk wie ben jij???
Moet ik mij verantwoorden voor jou???? Moet je overal het laatste woord over hebbben??? Ik begin echt pissig op jou te worden.... Ik stel een normale vraag en jij gooit het weer in het negatieve...
De vraag is niks anders om daarvoor mijn hart open te stellen voor Laura.... Hou jij je hart maar dicht.... Pffffffffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:26
|
|
|
|
| MISSIS089 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had. Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is. Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer.  |
Sja , en nu is kerst voorbij .......en nu lijkt het wel of TNT begint met kerstkaartjes bezorgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:29
|
|
|
|
1 goede reden???
Bij de BMW dealer staat een showroom vol goede reden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sja , en nu is kerst voorbij .......en nu lijkt het wel of TNT begint met kerstkaartjes bezorgen.  |
Tja, alles is vertraagd met die leuke acties van ze... Pakketjes komen mogelijk pas na 3 weken aan. Dus kerstkaarten zul je vast nog ontvangen tot ruim in het nieuwe jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:32
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Het aardige van deze balk is dat je hem niet altijd ziet (zeer bijbelse balk dus ) Ook is de balk veelal voorbehouden aan deelnemers aan de chatbox... |
ooooooooooooohhhhh.....oke. Maar ja , die chatbox, daar lees ik altijd zoveel negatiefs over, daar wwag ik me maar niet aan.
Visser, die oppast dat z'n pc niet versplintert.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sja , en nu is kerst voorbij .......en nu lijkt het wel of TNT begint met kerstkaartjes bezorgen.  |
ow, dat komt dus niet enkel omdat ik in het buitenland woon....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:34
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | ow, dat komt dus niet enkel omdat ik in het buitenland woon.... |
Werkt TNT daar dan ook ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MISSIS089
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:34
|
|
|
|
Eigenlijk hoor je de geboorte pas in het voorjaar =zover ik weet= te vieren omdat Jezus dan pas zou zijn geboren. Maar ik vier kerstfeest in mijn hart. En omdat ik kinderen heb, heb ik een kerstboom versiert. Anders zou ik alleen maar de boel wat opfleuren met wat details.
Maar: geef mij maar het paasfeest!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:35
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Tja, alles is vertraagd met die leuke acties van ze... Pakketjes komen mogelijk pas na 3 weken aan. Dus kerstkaarten zul je vast nog ontvangen tot ruim in het nieuwe jaar  |
Oke, die kunnen dan alvast op de stapel van kerst 2011
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MISSIS089
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:35
|
|
|
|
Hier in Zeeland komen ook alle kaarten té laat, maar dat komt misschien doordat zij de weg hier nog moeten terug vinden die postbodes..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:36
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Hallo Henk wie ben jij???
Moet ik mij verantwoorden voor jou???? | Ik volg gewoon het forum en aangezien je reactie op een openbaar forum staat, mag ik toch vrij zijn om erop in te haken zonder dat dit direct betekent dat ik je ter verantwoording roep?
Als je al pissig wordt van iemand die gewoon een vraag stelt uit interesse over de denkwijze van iemand anders, gewoon om van elkaar te kunnen leren...
| MAR907 schreef: | De vraag is niks anders om daarvoor mijn hart open te stellen voor Laura.... Hou jij je hart maar dicht.... Pffffffffff |
Wie zegt dat ik mijn hart dicht houd? Ik stel immers al dat het toch niet uitmaakt of iemand gelovig is of niet om voor die persoon te bidden, waarmee in mijn ogen het hart al geopend wordt...
Denk aan je bloeddruk, anders veroorzaakt die nog een tsunami waar zelfs Laura last van krijgt op de oceaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN786
|
|
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Alleen omdat je er geld mee kunt winnen is het hebzucht? Probeer het eens uit te leggen wat je bedoelt? Want ergens proef ik iets in je reactie alsof rijkdom verkeerd zou zijn... |
Sla ik de plank mis als mensen meedoen met de staatsloterij om meer geld? En als je meer geld wilt ben je dan tevreden met wat je hebt?
Het is makkelijker dat een kameel gaat door het oog van de naald dan een rijke in het koninkrijk der Hemelen.
God maakte Abraham, Salomo en Job steenrijk. Maar zijn er bijbelse voorbeelden van kinderen van God die rijk werden door een loterij?
Wat zou Jezus ervan vinden als we met de loterij meededen?
Zijn Christenen geen pelgrims in deze wereld die een ander leven hebben als de wereld om ons heen?
Roept Paulus niet op om de dingen te zoeken die boven zijn en niet die op de aarde zijn?
Nogmaals ik zou sterkte argumenten gegrond op de bijbel die het meedoen aan een loterij kunnen rechtvaardigen.
Ik weet dat mijn reactie stellig is, maar dat is de bijbel ook naar mijn overtuiging. Hiermee spreek ik geen oordeel uit over personen mocht het zo overkomen.Het gaat mij om de beweegredenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
Ik zou het wel weten wat ik er mee zou doen...ik zou dan mijn droom kunnen waarmaken...een zorg-, woon- en logeerboerderij voor "mijn jongens" met heel veel dieren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Werkt TNT daar dan ook ? |
als ze vanuit nederland verstuurt worden komen ze van de tnt naar de deutsche post he. En tnt hebben we hier ook, maar enkel pakketdienst dacht ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:38
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Tja, alles is vertraagd met die leuke acties van ze... Pakketjes komen mogelijk pas na 3 weken aan. Dus kerstkaarten zul je vast nog ontvangen tot ruim in het nieuwe jaar  |
Wie weet met pasen.. hoef je geen paaskaarten te versturen
|
|
| Naar boven |
|
|