| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 11:48
|
|
|
|
zelfgemaakte bonensoep stevigge maaltijd voor een lange nacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:00
|
|
|
|
Ik wou juist en lichte maaltijd om plaats over te houden voor de oliebollen, appelbeignets en andere hapjes van vanavond. Dus straks maar een pannetje mostertsoep maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:03
|
|
|
|
wat ik eet ...
de restjes van het afgelopen jaar pardon week ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:14
|
|
|
|
|
Boterhammetje met een haring en heeeel veel uitjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:21
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Boterhammetje met een haring en heeeel veel uitjes. |
Jij wilt zeker zijn dat je niet gezoent word vanavond, succes verzekerd!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:35
|
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
De oliebollen geuren heeeeeeeeeeerlijk en smaken heeeeeeeeeeerlijk..mijn moeders recept..
Wie zin heeft komt ze maar proeven..altijd welkom......gezellig...... er is zelfs slaapgelegenheid.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:37
|
|
|
|
Wie is dat....die rijke directeur?
quote=PIETER649]ik, maar ik voel me er goed bij [/quote]
Ik lig hier dubbel van het stukje van Chatje, hij heeft van die leuke humor!
Dan die leuke reacties erop, ik hou dr wel van.
Gij ook wel heh Pieterke?
Jammer dat Pieterke niet kan schaatsen.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 31 december 2010, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 13:03
|
|
|
|
Vrijdag 31 December, Openb. 22: 12-21; Ik kom spoedig!
Is dat nu niet een vergissing? Jezus zegt: “Ik kom spoedig!” Maar Hij is er nog steeds niet. En het wachten duurt nu al zo lang! Spoedig. Wat is dat eigenlijk? Spoedig, dat is: snel, direct, met haast. Dat woord kennen wij wel. In onze tijd moet alles met spoed gebeuren. De auto’s rijden snel, de mensen hebben haast. Wachten kunnen we niet meer. Als het niet gauw gebeurt, dan is het niet goed. En zo jagen we maar, van dit jaar naar het volgende. Wij hebben haast, wij hebben geen tijd. Waar is God? Die heeft alle tijd. De tijd is van Hem. Dat hele jaar dat nu voorbij is gegaan, dat duurt bij Hem maar een seconde. God rekent anders, God telt anders. Zijn tijd heet eeuwigheid. ‘Zie, Ik kom spoedig.’Op Gods klok duurt het niet lang meer. Het duurt niet lang meer. Het duurt geen eeuwigheid meer. Jezus komt. Op Zijn tijd. En wij roepen: Kom, Here Jezus! Kom vlug, om alles nieuw te maken. Kom, Here Jezus! Kom vlug, om alles nieuw te maken. Kom, om een nieuw jaar te beginnen, een nieuwe tijd, Uw Koninkrijk! Kom, om heel te maken wat nu stuk is! Kom om op te wekken allen die gestorven zijn! Kom, om gerechtigheid te brengen op deze aarde, waar zoveel onrecht heerst!
‘Zie, Ik kom spoedig!’Wie weet – misschien komt Jezus in het nieuwe jaar….
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 13:06
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 13:07
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 30 mei 2011, 23:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 13:23
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik ook al annet  |
ben ik ff blij dat er 2 dames afvallen, hebben wij meer kans voor de hoofdprijs.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 13:24
|
|
|
|
names mij(Grace)& Sjaak en de kids wensen wij jullie een fijne jaar wisseling en een gezegend 2o11 
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 31 december 2010, 13:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:14
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Jij wilt zeker zijn dat je niet gezoent word vanavond, succes verzekerd!!  | Je hebt me door Annet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:24
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | ben ik ff blij dat er 2 dames afvallen, hebben wij meer kans voor de hoofdprijs.  |
't is en blijft een loterij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 't is en blijft een loterij.  |
De kans dat je hier op cm de hoofdprijs wint is toch groter dat dat je de staatsloterij wint he, dat lijkt me wel bewezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMANDV978
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:48
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Nu even on topic!!!
De uiteindelijke NBV is voor mij de betekenis van "Nieuwe Bijbel Vervalsing" van RKK. Want zij zijn diegene die de bijbel telkens vernieuwen. Let op de eerste bladzijden wie het vertaald.
Er kan een heel topic aan gespandeerd worden wat er mis is met de vertalingen. Er zijn diverse teksten verwijderd en veranderd waaruit blijkt dat de grootheid van de Ware en de Aller Hoogste God weg gesaneerd is.
De waarheid vind men niet in de "massa" maar bij de afgezonderden van de massa. Die zijn er niet van, maar leven er wel in.
Het is voor de tegenstander van God de juiste strategie om de basis van de Ware God te verdraaien en dat is de nieuwste bijbel waar men in geloofd. Dan heeft hij (lucifer) de meesten "christelijke" mensen te pakken. De wereld heeft hij al. Dat is toch logisch als je wil dat de "Ware Schepper" niet de Schepper van Hemel en aarde is maar hijzelf (lucifer, de zonnegod van zondag)?
Hier een link beoordeel het zelf.
http://www.wat-is-waarheid.info/bijbel-vervalsing.htm
http://video.google.com/videoplay?docid=4329906407145130004&hl=nl# |
Wat is waar .... ik kan het niet beoordelen maar als je steld dat de RKK de bijbel vervalst waarom dan nog de bijbel lezen en vast houden aan ons geloof de grondtext die en de bijbel zoals wij hem kennen en dagelijks gebruiken komt direct uit de RKK ..... en zou dus ook vervalst kunnen zijn wat doen we hier mee niets "we geloven."
welke vertaling ik ook pak ik zie steeds dezelfde boodschap... een ander taal gebruik, wat andere woorden, vertalen is en blijft mensen werk er kunnen dus ook fouten optreden
de verschillende vertalingen van de bijbel hebben allemaal goeie en foute dingen maar de boodschap is de zelfde.... welke je ook leest maakt niet uit.
Laatst aangepast door
|
HERMANDV978
|
op vrijdag 31 december 2010, 15:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 15:43
|
|
|
|
zie topic, een fout in de vrouw
gr majaro
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op vrijdag 31 december 2010, 15:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 15:43
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | De kans dat je hier op cm de hoofdprijs wint is toch groter dat dat je de staatsloterij wint he, dat lijkt me wel bewezen.  |
En sommige maken nog kans op een bonus erbij ook nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 15:58
|
|
|
|
Voor de vrouwen van CM
Een fout in de vrouw
Toen God de Vrouw schiep, was hij bezig aan de zesde dag van de schepping, en aan het overwerken.
Een engel verscheen en zei Hem: "waarom besteedt je zoveel tijd hieraan?“
En de Heer antwoordde":"Heb je mijn blad met vereisten voor haar gezien ?
“Ze moet volledig wasbaar zijn, maar niet van plastic, meer dan 200 beweegbare onderdelen hebben, allemaal inwisselbaar, en in staat zijn te functioneren met wat voor dieet dan ook, een schoot hebben waar 4 kinderen tegelijkertijd kunnen plaatsnemen, een kus hebben die van een geschaafde knie tot een gebroken hart kan helen en ze zal alles doen met slechts 2 handen".
De engel verwonderde zich over de eisen.
" Met enkel 2 handen - onmogelijk!
“ En dit is slechts het standaardmodel? Het is teveel werk voor één dag.
Wacht tot morgen om haar af te maken."
Dat zal ik niet doen, protesteerde de Heer, “Ik ben zo dicht bij het voltooien van deze creatie die mijn eigen favoriet is. Ze kan zichzelf al verzorgen als ze ziek is en meer dan 18 uur per dag werken. De engel kwam naderbij en raakte de Vrouw aan.
"'Maar je hebt haar zo zacht gemaakt, Heer". " Ze is zacht, zei God, "maar ik heb haar ook sterk gemaakt. Je hebt geen idee wat ze allemaal kan verdragen en bereiken". "Zal ze in staat zijn te denken?"vroeg de engel." God antwoordde:"Niet alleen zal ze in staat zijn te denken, maar ook te redeneren en te onderhandelen". "
De engel merkte toen iets op en met zijn hand raakte hij de wang van de vrouw aan…. "Heer, het lijkt erop dat dit model een lek heeft... Ik zei je toch dat je probeert te veel dingen in haar te stoppen.“
“Dit is geen lek ...het is een traan," corrigeerde de Heer hem. “Waarvoor dient de traan?"vroeg de engel.
En God zei: " De tranen zijn haar manier om haar geluk, haar lijden, haar teleurstelling, haar liefde, haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots uit te drukken".
Dit maakte veel indruk op de engel "Je bent een genie, Heer, je hebt aan alles gedacht. De vrouw is werkelijk wonderbaarlijk".
Dat is ze!De vrouw heeft krachten die de mannen verbazen. Ze verdraagt moeilijkheden, draagt grote lasten, maar kent geluk, liefde en tevredenheid. Ze lacht wanneer ze wil schreeuwen. Zingt wanneer ze wil huilen. Huilt wanneer ze gelukkig is en glimlacht als ze nerveus is.
Ze vecht voor waar ze in gelooft. Ze biedt het hoofd aan onrecht. Ze accepteert geen ' nee ' als antwoord als ze denkt dat er een betere oplossing is. Ze ontzegt zich zaken zodat haar familie ze kan hebben en gaat naar de dokter met een vriendin die bang is om te gaan. Ze heeft onvoorwaardelijk lief.
Ze huilt wanneer haar kinderen succes hebben en ze verblijdt zich als hun vrienden prijzen winnen. Ze is gelukkig bij het horen over een geboorte of bruiloft.
Haar hart breekt als een vriendin sterft en ze lijdt bij het verlies van een geliefde, maar ze is sterk wanneer ze denkt dat ze reeds geen kracht meer heeft. Ze weet dat een kus en een omhelzing een gebroken hart kunnen helpen helen.
Echter er zit één fout in de vrouw:
Dat ze vergeet hoe waardevol ze is!!!
Gr majaro en een heel goed uiteinde en gezegend 2011!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 16:48
|
|
|
|
Oud en nieuw
Nauwelijks is men bekomen van de restanten van de kerstmaaltijd, of oud en nieuw staat voor de deur. En dat betekend weer winkelwagentje vol laden. Mensen klagen het hele jaar door dat ze zo moeten bezuinigen,maar zodra het december is doen ze het ineens niet meer. Wekenlang word de deurmat gebombardeerd met allerlei folders voor kerst en oud en nieuw. Op oudejaarsdag word er in menig huishouden de oliebollen gebakken. En niet te vergeten appelflappen. Men kan ze ook halen bij de oliebollenkraam. Maar welke kraam heeft de beste en de lekkerste? Ieder jaar weer zorgt een krantenmaatschappij voor een antwoord op deze vraag. Het ene jaar wint kraam zus en zo en het jaar daarop zijn ze het slechtst. Dan rijst bij mij de vraag , als ze het ieder jaar hetzelfde recept gebruiken en het juiste vet, hoe kunnen ze dan ineens verliezen? Ligt denk ik meer aan de smaak van degene die ze testen. Ik vraag me af aan welke voorwaarden moet een oliebol voldoen? Moet het een bepaald gewicht hebben of vorm? Hoeveel krenten en rozijnen erin moeten zitten? Smaken van mensen verschillen. Dus de smaken van oliebollen moeten dan ook verschillend zijn. Ik bak geen oliebollen, heb het nooit gedaan. En het hele huis gaat er vaak zo naar ruiken. Ik haal ze wel bij een oliebollenkraam. Scheelt een hele hoop werk, en ze zijn altijd gelukt. En ik heb ook geen vieze keuken. Als dan de klok 12 uur slaat brengt men een toast uit op het nieuwe jaar. Een goede toast brengt men met een glas champagne. Ook iets waar menig mens mee worstelt. Wat is goede champagne? Het heeft mijns inziens met smaak te maken. Ik drink zelden alcoholische dranken, heb er dus geen verstand van. En ja om middernacht dan begint het vuurwerk. Weken van te voren besteld en op oudejaarsdag opgehaald. Voor een paar miljoen word het dan afgestoken. Menig huisdier ligt te trillen al een rietje in zijn mand of kruipt achter de bank. Voor hun hoeft het vuurwerk niet. Ik vind het zonde van het geld dat letterlijk in rook opgaat. Om middernacht begint men ook vaak met hun goede voornemens. Vooral stoppen met roken word vaak genoemd. Ook aan de lijn word gedacht. Stel je voor dat je in juli in bikini loopt, geen gezicht die vetrollen.
Eigenlijk zouden we iedere dag goede voornemens moeten hebben.
Mijn goede voornemens zijn: Ik blijf mezelf.
Verder wens ik iedereen een hele fijne oudjaaravond. Ook namens Muischje Muisch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 17:03
|
|
|
|
| VANDAM845 schreef: | ik heb wel een getuigenis,een hele tijd had ik last van hartritme stoornisen,het zette me leven op zijn kop maar toen er met mij gebeden was,ging het beter, nu gaat het nog steeds prima,gode zij de eer. |
Prijs God!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 17:35
|
|
|
|
Straks zal het jaar voorgoed verdwijnen, traag zoekt de wijzer 't laatste uur. Minuten en seconden kwijnen, en glijden weg in damp en vuur.
Er is geen rust in tijd en uren, wat leeft wordt oud en moet vergaan. Al kan het kort of langer duren; een einde komt aan elk bestaan.
De wereld bloedt uit duizend wonden en zinkt steeds dieper in de nacht. Uw heil'ge Naam wordt ruw geschonden en weinig aan Uw Woord gedacht.
De zwaveldampen in de luchten benevelen het vergezicht. Maar hoor naar het verlangend zuchten: o Bron van leven,Bron van licht,
Van hen, die naar Uw Naam nog vragen. Hoe weinig zijn ze in getal. Uw licht doet ieder vervagen: ook het kunstvuur dat straks doven zal.
Nu zijn de sprankelende verdreven. Gij gaf, o God, een nieuwe tijd! Leer ons alleen voor U te leven; dit jaar en tot in eeuwigheid.
Iedereen veel heil en zegen toegewenst in het nieuwe jaar 2011!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 17:58
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Voor de vrouwen van CM
Een fout in de vrouw
Toen God de Vrouw schiep, was hij bezig aan de zesde dag van de schepping, en aan het overwerken.
Een engel verscheen en zei Hem: "waarom besteedt je zoveel tijd hieraan?“
En de Heer antwoordde":"Heb je mijn blad met vereisten voor haar gezien ?
“Ze moet volledig wasbaar zijn, maar niet van plastic, meer dan 200 beweegbare onderdelen hebben, allemaal inwisselbaar, en in staat zijn te functioneren met wat voor dieet dan ook, een schoot hebben waar 4 kinderen tegelijkertijd kunnen plaatsnemen, een kus hebben die van een geschaafde knie tot een gebroken hart kan helen en ze zal alles doen met slechts 2 handen".
De engel verwonderde zich over de eisen.
" Met enkel 2 handen - onmogelijk!
“ En dit is slechts het standaardmodel? Het is teveel werk voor één dag.
Wacht tot morgen om haar af te maken."
Dat zal ik niet doen, protesteerde de Heer, “Ik ben zo dicht bij het voltooien van deze creatie die mijn eigen favoriet is. Ze kan zichzelf al verzorgen als ze ziek is en meer dan 18 uur per dag werken. De engel kwam naderbij en raakte de Vrouw aan.
"'Maar je hebt haar zo zacht gemaakt, Heer". " Ze is zacht, zei God, "maar ik heb haar ook sterk gemaakt. Je hebt geen idee wat ze allemaal kan verdragen en bereiken". "Zal ze in staat zijn te denken?"vroeg de engel." God antwoordde:"Niet alleen zal ze in staat zijn te denken, maar ook te redeneren en te onderhandelen". "
De engel merkte toen iets op en met zijn hand raakte hij de wang van de vrouw aan…. "Heer, het lijkt erop dat dit model een lek heeft... Ik zei je toch dat je probeert te veel dingen in haar te stoppen.“
“Dit is geen lek ...het is een traan," corrigeerde de Heer hem. “Waarvoor dient de traan?"vroeg de engel.
En God zei: " De tranen zijn haar manier om haar geluk, haar lijden, haar teleurstelling, haar liefde, haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots uit te drukken".
Dit maakte veel indruk op de engel "Je bent een genie, Heer, je hebt aan alles gedacht. De vrouw is werkelijk wonderbaarlijk".
Dat is ze!De vrouw heeft krachten die de mannen verbazen. Ze verdraagt moeilijkheden, draagt grote lasten, maar kent geluk, liefde en tevredenheid. Ze lacht wanneer ze wil schreeuwen. Zingt wanneer ze wil huilen. Huilt wanneer ze gelukkig is en glimlacht als ze nerveus is.
Ze vecht voor waar ze in gelooft. Ze biedt het hoofd aan onrecht. Ze accepteert geen ' nee ' als antwoord als ze denkt dat er een betere oplossing is. Ze ontzegt zich zaken zodat haar familie ze kan hebben en gaat naar de dokter met een vriendin die bang is om te gaan. Ze heeft onvoorwaardelijk lief.
Ze huilt wanneer haar kinderen succes hebben en ze verblijdt zich als hun vrienden prijzen winnen. Ze is gelukkig bij het horen over een geboorte of bruiloft.
Haar hart breekt als een vriendin sterft en ze lijdt bij het verlies van een geliefde, maar ze is sterk wanneer ze denkt dat ze reeds geen kracht meer heeft. Ze weet dat een kus en een omhelzing een gebroken hart kunnen helpen helen.
Echter er zit één fout in de vrouw:
Dat ze vergeet hoe waardevol ze is!!!
Gr majaro en een heel goed uiteinde en gezegend 2011!!!!  |
Heel mooi, enne jij maakt het mogelijk dat een man weer dromen kan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY656
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 18:33
|
|
|
|
Het is jammer dat de kerk in veel opzichten niet verschilt met de wereld. zowel bij niet christenen als christenen komen echtscheidingen, mishandelingen, dronkenschap enz. veelvuldig voor. Moet er dan geen verschil zijn? Ik denk van wel. Een huwelijk houdt alleen stand wanneer beide partners bewust voor kiezen om de schouders eronder te zetten en ervoor te gaan. No matter what!
Een van de belangrijkste redenen voor echtscheidingen e.d. in de gemeenten is volgens mij omdat we tegenwoordig allerlei zaken tolereren. We durven niet meer zonde bij de naam te noemen. Het is geen zonde meer maar een aangeboren afwijking wordt er vaak gezegd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 19:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | pffff wat een onzin |
Vind je het niet mooi dan? Je ziet dit Annette toch regelmatig zijn/doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 19:51
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Vind je het niet mooi dan? Je ziet dit Annette toch regelmatig zijn/doen  |
Annette houdt zelf ook niet van dit soort kwijlgedichtjes De gebruiksaanwijzing van Chatuliem kan ik hard om lachen, vooral omdat er van af straalt dat het een geintje is. Het enge van dit soort gedichtjes vind ik dat er veel dames zijn die het nog geloven ook
En die ene fout die in de vrouw zou zitten heb ik nou net niet Maar genoeg andere fouten die er niet in staan wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 19:53
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Vind je het niet mooi dan? Je ziet dit Annette toch regelmatig zijn/doen  |
ik vind het veel mooier dat jij weer terug bent hier!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 20:16
|
|
|
|
Er is een jaar voorbijgegaan, en nader kwam wat komen gaat. 't Is goedom daarbij stil te staan want anders is het soms te laat.
De wijzers van de klok gaan door; er is geen stilstaan in de tijd. Alleen wie gaat in 't goede spoor is straks een beter lot bereid.
Wij denken in dit nacht'lijk uur aan veel dat wedervaren is. Het was ook nu van korte duur, en er is blijdschap en gemis.
Maar alles is in Uw Hand: de tijden en ons gans bestaan. Draagt Gij ons en ons vaderland! Dan kunnen wij weer verder gaan.
Alleen als wij Uw wegen gaan is er verwachting voor de tijd. Een wandelen achter Jezus aan, geeft vrede en rust en zaligheid.
Veel heil en zegen in het nieuwejaar, en Gods onmisbare zegen voor 2011 gewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 22:11
|
|
|
|
als iedereen alles zo zwaar op neemt moeten we met z'n allen naar de sportschool. Ik hoop toch echt dat mensen hier kunnen relativeren en het zien als de vrouwelijk tegenhanger van het andere topic. Het is echt niet bedoeld als iets waar aan vrouwen hun kwaliteiten aan kunnen ontlenen, het was bedoeld als knipoog.
gr majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|