| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 00:59
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik begrijp deze discussie niet zo goed. Als je samen bent, deel je toch alles met elkaar? Tenminste, zo had ik het wel ervaren. Openheid is vanzelf aanwezig, omdat je toch werkelijk in elke vezel met elkaar verbonden bent? |
Ja. daar heb je wel een punt Chat, zoals de titel hier aangeeft gaat het hier om je partner, ik doelde misschien meer op de tijd daarvoor, de tijd dat je elkaar net begint te leren kennen, dat lijkt me wat voorzichtiger omdat je relatie nog zo pril is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NES843
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 01:06
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik hoop het ook voor je, Hanna. Anders moet je toch weer met de 'oudjes' op pad.  |
naja met een select groepje kan het ook heel gezellig zijn hoor... dus annuleren is geen optie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 04:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Volgens mij is dit een heel duidelijk voorbeeld van moderator-achtig gedrag. Mieke kan prima voor zichzelf opkomen, heeft dit inmiddels ook gedaan. Waarom meng jij je er dan weer in? Dat stoort mij dus ook. |
Mieke en ik hebben elkaar allang elektronisch gesproken in goede harmonie......zo zie je maar weer, sommige mensen doen moeilijk terwijl er niets aan de hand is..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 05:25
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 07:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 06:41
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 09:31
|
|
|
|
| NEL833 schreef: | Beste cm`ers,
Wil het even opnemen voor m`n oud-collega Annemarie uit Wassenaar, heb een aantal jaren geleden met haar gewerkt in de bejaardenzorg, en het is echt een hele, fijne meid, met wel degelijk diepgang, en een bewogen hart voor mensen. Denk doordat je telkens korte flitsen ziet in Boer zoekt Vrouw dat dit niet echt eruit komt, maar ze was echt een heel fijn iemand. Hoop dat dit niet kwetsend overkomt, want zo bedoel ik het niet. Ja, het is echt een vrouwenprogamma, en volg het " ook op de voet " omdat Annemarie erin zit. |
het lijkt mij ook een fijne meid, die goed nadenkt bij wat ze doet, en zich niet in een keer bloot geeft, en wel degelijk kijkt hoe de heren zich gedragen. wel iemand die goed weet wat ze wil, en hoe zij haar bedrijf vorm wil geven, denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 09:33
|
|
|
|
Wil het even opnemen voor m`n oud-collega Annemarie uit Wassenaar, heb een aantal jaren geleden met haar gewerkt in de bejaardenzorg, en het is echt een hele, fijne meid, met wel degelijk diepgang, en een bewogen hart voor mensen. Denk doordat je telkens korte flitsen ziet in Boer zoekt Vrouw dat dit niet echt eruit komt, maar ze was echt een heel fijn iemand. Hoop dat dit niet kwetsend overkomt, want zo bedoel ik het niet. Ja, het is echt een vrouwenprogamma, en volg het " ook op de voet " omdat Annemarie erin zit. |
Hoi Nel, Nee hoor, komt niet kwetsend over. Ik vind het juist wel mooi dat je het zo vioor Annemarie op neemt. Zo zie je maar weer dat je, door die korte stukjes op t.v., een heel verkeerd beeld kunt krijgen van mensen.
Vanvond weer..... !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 09:59
|
|
|
|
Een maand 10,95 euro
Een kwartaal 24,95 euro
Een half jaar 39,95 euro
Een jaar 59,95 euro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:09
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Omgerekend in hele oude guldens bijna hlf. 4.50. Sorry, aan omrekenen doen we niet meer  |
Ik kan me nog herinneren dat de bakker van 't dorp zei: Als de benzine boven de 2 gulden komt ga ik met paard en wagen m'n brood bezorgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Een maand 10,95 euro = per dag 0,37
Een kwartaal 24,95 euro = per dag 0,28
Een half jaar 39,95 euro = per dag 0,22
Een jaar 59,95 euro | = per dag 0,17
Dus ..........wie zeeuw is .....die moet slim zijn. Kiezen voor de aanbiedingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:23
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Wegens overstap naar een andere Internet aanbieder (Ziggo Plus Extra) ben ik afwezig met ingang vanaf Maandag 17-1-2011 tot nader bericht!  |
Pas op voor ontwenningsverschijnselen hé!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:26
|
|
|
|
't is een bijzonder mens........en dat is ie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:31
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | elkaar waarderen is zeker belangrijk ..... als die wat leuks heeft gekocht waar die erg blij mee is dan is belangstelling naar je partner toe het mooiste wat je kunt geven .... |
Het zijn de kléine dingen die het doen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:32
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Marijan...ik ben wel wat gewend hoor, wat te denken van stagelopers hier.  |
Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:54
|
|
|
|
overstappen? eerst uitchecken hè!!! dan weer inchecken !!!
weest voorzichtig met kinderziektes alvast beterschap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:56
|
|
|
|
Ik ben erg uns ben zuunig
wacht gewoon op de aanbieding en dan weer verlengen
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zondag 16 januari 2011, 10:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen  |
Je zal ze maar een week de kost moeten geven En dan , na een week , er ook nog één er uit moeten gooien . Amai...... Willemijn , da's nie mis hoor. En......... mogen ze van jou 's avonds ook nog even inloggen op CM denk je?Forum moet toch een beetje bijgehouden worden , toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:25
|
|
|
|
Bedankt juf Muisch,
ik ga lekker slapen onder de warme deken met knuffelkabouter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:34
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | 'k Vind dat je dit heel mooi verwoordt, Daniëlle! | Eerlijk gezegd vind ik dit echt veel te gemakkelijk gesteld. Omdat het mooi verwoord is, heeft ze gelijk? Waar is deze discussie dan voor.
Nog ff mijn punten op een rijtje:
De Bijbel spreekt maar over één doop. Hoe durf je dan een ander door mensen uitgevonden instelling dat dan maar op eén niveau te stellen?
Het gaat niet alleen om een ritueel, het gaat om de booschap die er achter zit. En kinderdoop en verbondstheologie gaan hand in hand samen. Een oudtestamentische theologie, die de verlossing van Jezus Christus negeert en de nadruk legt op predestinatie....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen  |
Willemijn toch , je wilt me toch geen nachtmerries bezorgen.
Aan de andere kant...... Stel een CM-man - wie biedt zich aan - krijgt Willemijn, Imke en Marijan op bezoek. Noem zo maar even een paar namen. Dan heb je (de vrouwen zeker!) wel een hele gezellige week, waarschijnlijk weet je dan niet wie je weg moet sturen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Je zal ze maar een week de kost moeten geven En dan , na een week , er ook nog één er uit moeten gooien . Amai...... Willemijn , da's nie mis hoor. En......... mogen ze van jou 's avonds ook nog even inloggen op CM denk je?Forum moet toch een beetje bijgehouden worden , toch?  |
Bij mij wel hoor! Dan zijn ze in ieder geval even bezig en heb ik wat tijd voor mezelf.
Is het een idee, om alvast een voorspelling te doen over wie weggestuurd gaan worden. Ik denk dat Adriaan (door Annemarie), Berber (door Frank, omdat ze vegetariër is), Yvonne (te verlegen is voor Gijsbert) of toch Femke? (is zo netjes), Marita (te oud voor Marcel, i.v.m. zijn kinderwens), Susan (bij Richard, spreekt Engels en sneeuwt onder bij de andere vrouwen) weggestuurd worden.
'k Ben benieuwd wat jullie denken!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 16 januari 2011, 11:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:14
|
|
|
|
Het lijkt mij wel leuk ....maar hoe zou ik de taken dan gaan verdelen ?
Mar en Visser ken ik nog niet zo goed...Chat des te beter.
Ik denk dat ik Chat voor het huishoudelijk werk en de boekhouding uitnodig. De ander mannen daar ga ik nog ff over nadenken.
Maar wie zegter dat ze willen komen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:17
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Bij mij wel hoor! Dan zijn ze in ieder geval even bezig en heb ik wat tijd voor mezelf.
Is het een idee, om alvast een voorspelling te doen over wie weggestuurd gaan worden. Ik denk dat Adriaan (door Annemarie), Berber (door Frank, omdat ze vegetariër is), Yvonne (te verlegen is voor Gijsbert) of toch Femke? (is zo netjes), Marita (te oud voor Marcel, i.v.m. zijn kinderwens), Susan (bij Richard, spreekt Engels en sneeuwt onder bij de andere vrouwen) weggestuurd worden.
'k Ben benieuwd wat jullie denken! |
Ik ben het met je eens behalve bij Gijsbert, die is volgens mij als een blok gevallen voor die friese schone.......dus dat wordt Yvonne.....We zullen zien......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:19
|
|
|
|
Goed van je dat je het opneemt voor je oud collega Nel, zo zie je maar weer dat we niet zo snel mogen oordelen over iemand.
Het is wel een hele goede onderneemster, en een harde werkster.....en ze laten idd maar stukjes zien op tv.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Willemijn toch , je wilt me toch geen nachtmerries bezorgen.
Aan de andere kant...... Stel een CM-man - wie biedt zich aan - krijgt Willemijn, Imke en Marijan op bezoek. Noem zo maar even een paar namen. Dan heb je (de vrouwen zeker!) wel een hele gezellige week, waarschijnlijk weet je dan niet wie je weg moet sturen.  |
Ik wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:23
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Wegens overstap naar een andere Internet aanbieder (Ziggo Plus Extra) ben ik afwezig met ingang vanaf Maandag 17-1-2011 tot nader bericht!  |
zal je missen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:23
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Het lijkt mij wel leuk ....maar hoe zou ik de taken dan gaan verdelen ?
Mar en Visser ken ik nog niet zo goed...Chat des te beter.
Ik denk dat ik Chat voor het huishoudelijk werk en de boekhouding uitnodig. De ander mannen daar ga ik nog ff over nadenken.
Maar wie zegter dat ze willen komen!  |
Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:24
|
|
|
|
|
Dit is voor mij bericht 2000
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:25
|
|
|
|
Zondag 16 Januari, Gen. 22: 9-14; Voorzien.
Dat zal je gebeuren: je hebt jarenlang op een kind moeten wachten; eindelijk wordt het geboren; het groeit op en dan – klinkt de stem van God die je vraagt om dat kind mee te nemen naar een hoge berg en het daar te doden als een offer aan God! Hoe kan God nu zo iets vragen? Om dit Bijbelverhaal goed te begrijpen, moet je weten dat het in het oosten heel gebruikelijk was om kinderen te offeren aan de goden. Zo zijn er uit het land Moab verhalen bekend over kinderen die aan de god Kamos werden geofferd. Als je bang was voor de goden of als je iets bijzonders wilde bereiken, dan offerde je je kind op het altaar! Gaat het nu zo ook met Isaak? Nee! Op het beslissende moment zegt God: Stop! Houd er mee op, Abraham! Zo ver behoef je niet te gaan! Ik weet wel dat je van Mij houdt en desnoods alles, je eigen kind voor Mij over hebt. Maar het hoeft niet. Dit wil Ik niet! Neem dan dat lam maar, daar, tussen de struiken. Neem dat maar in plaats van je kind. Ik heb al in een offer voorzien! Dit verhaal kun je niet lezen zonder aan een andere berg te denken: Golgotha. Daar werd een Lam geofferd: Jezus, de Zoon van God. Het Lam dat de zonden der wereld wegdraagt. Daar heeft God laten zien hoeveel Hij van ons houdt!
|
|
| Naar boven |
|
|