| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:06
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:12
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:14
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | | ik weet niet hierop te antwoorden sus, mij lijkt het normaal dat je via chat of foon, ook idd zo overkomt zoals je bent, je eigen mooier voordoen als je bent wérkt vogens mij niet ... je bent zoals je bent ... en dat proef je volgens mij écht wel in de beginfase ... |
| INKA401 schreef: | INKA401 schreef: aangenomen dat je elkaar via chat of foon al vrij goed kent, en er beiden súper naar verlangd om elkaar te ontmoeten ...je neemt vanzelf sprekend voor je nieuwe liefde een mooie bos bloemen mee ... naar mijn mening maakt het helemaal niet uit wáár je elkaar ontmoet ... die klik en vertrouwen ... moet er van te vóren al zijn ...bij de onmoeting hoef je elkaar alleen maar in de ogen te kijken, en de rest gaat vanzelf ... is de klik er nog steeds ... dan vlieg je elkaar om de nek ... en zijn samen blij ... is het ánders ... wees dan éérlijk en ga het gesprek aan wáárom er bij jou de klik er niét is, of andersom ... en gun elkaar de tijd om hier over na te denken ... met elkaar hierover discuseren is hierbij van groot belang ... je vond elkaar immers via chat of foon toch súper leuk? terwijl je elkaar nog nooit ontmoet heb ...is de verwachte klik van beide kanten er nog steeds, gá er dan voor ... je nieuwe liefde wil niets liever dan leuke dingen met je doen, en beantwoord dan dan ook, ja uuuuh ... mannen?? ... wél initiatief ondernemen hé ... het komt je écht niet toe gewaaid ... vrouwen snappen dit hahaha ...ga na jullie date samen heerlijk uit eten ... de gesprekken volgen vanzelf, al moet ik er wel bij zeggen, dat jij als man een beetje initiatief moet tonen ... de rest komt vanzelf ... suxes mannen ... |
Ik heb het niet over chat of foon... Inka. Ik vraag me af of het stukje wat jij schrijft overeenkomt met hoe de ander het beleeft... en hoe reëel het is in werkelijkheid. Je kunt er zelf een mooie theorie op nahouden, maar is dat dan dezelfde dan dat die ander het ervaart ?
Ik vind persoonlijk dat je niet met teveel verwachtingen een date in moet gaan. Je kunt elkaar nog zo veel aan de foon hebben gehad en gechat, door mijn ervaringen weet ik dat je pas iemand leert kennen op het moment dat je diegene ontmoet. Dan leer je diegene mijns inziens pas echt kennen... Mij leek het ook helemaal super, ik heb tot begin vorig jaar het op die manier gedaan, maar ik vond dat ik daarbij de kans niet kreeg om elkaar beter te leren kennen, alles werd van die dag (of als je geluk had 2 dagen) verwacht en gehoopt.
Persoonlijk heb ik meer met ontmoetingen... wel afspreken, maar iemand leren kennen en kijken of je daar een vriendschap mee kan opbouwen... goede gesprekken en leuke dingen doen... ik denk dat dat voor mij persoonlijk beter werkt... En tuurlijk, het is altijd mogelijk dat er tijdens die vriendschap meer ontstaat... afhankelijk hoe je daar beiden instaat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:33
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Sterkte susannah ! Je lijkt mij een super goed mens, huil gerust eens uit, en weet dat God nooit loslaat wie zich aan Hem vasthoudt ! |
tnx Marylien... !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoi overbuurman,
Ik heb al gevraagd bij je baas Hij zegt keurig  | hahaha aardige baas heb je benny
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op vrijdag 28 januari 2011, 21:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:55
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | mag ik hier ff uithuilen ?  |
Ik heb wel een emmer.... Je bent een "Parel" in Gods hand Sus....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:58
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | | ik weet niet hierop te antwoorden sus, mij lijkt het normaal dat je via chat of foon, ook idd zo overkomt zoals je bent, je eigen mooier voordoen als je bent wérkt vogens mij niet ... je bent zoals je bent ... en dat proef je volgens mij écht wel in de beginfase ... |
Dat is niet zo Inka....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOOST764
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:00
|
|
|
|
|
Als ie het haalt komt de emotieloze spleetogenbak ( Nissan Sunny 1998, Ali Baba´s Car) ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIRJAM247
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:08
|
|
|
|
|
Nee! Niet voor mij. Als de Bijbel duidelijk is over seks voor het huwelijk, is het voor mij zo klaar als een klontje. Voor mij daarom geen seks voor het huwelijk en dus geen samenwonen voor het huwelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:13
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | | zou je samen willen wonen en later pas trouwen ? |
Oooh, wie trekt bij wie in, met losse schroeven???? Zoiets van een huis bouwen op het zand???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:15
|
|
|
|
De knuffelbeertjes zeggen mij onderhand niks meer....helaas...
(erg overdreven nu)
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op vrijdag 28 januari 2011, 22:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIRJAM247
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:18
|
|
|
|
Hi mensen, Op zich lijkt het me leuk om mee te gaan. Helaas weet ik pas kort van tevoren zeker of ik mee kan. Bovendien is de gemiddelde leeftijd tot nu toe ook stukken hoger dan de mijne. Ik laat het, als het mag, dus later nog weten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:41
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | De knuffelbeertjes zeggen mij onderhand niks meer....helaas... |
Juist daarom dan toch een knuffel voor jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:47
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Juist daarom dan toch een knuffel voor jou
 |
Dat had ik niet anders van verwacht Henk grijns....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:51
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Dat had ik niet anders van verwacht Henk grijns.... |
Hij is je gegund hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:54
|
|
|
|
|
Waar houden we ons mee bezig? Een terechte vraag! Maar absoluut niet met de wedstrijd tussen Maria en Martha! Hoe kom je erbij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:58
|
|
|
|
Hoi Arend,
Helaas kan Anita je vragen niet beantwoorden omdat ze geen lid meer is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:58
|
|
|
|
als je trouwt woon je toch ook samen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:00
|
|
|
|
|
Ik heb teveel respect voor God om hem of haar verantwoordelijk te houden voor zo'n absurde wereld! Daarom ben ik ook nooit boos op mijn God!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Hoi Arend,
Helaas kan Anita je vragen niet beantwoorden omdat ze geen lid meer is. |
Das nou weer jammer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:06
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | als je trouwt woon je toch ook samen?  |
Is niet meer vanzelfsprekend Maris...er zijn andere opties
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:06
|
|
|
|
|
Het dodenrijk is in mijn ogen een schimmige wereld die vast zit in je brein! Er is helemaal niemand die dit op een realistische manier kan uitleggen en/of verklaren! Dus dat het zou kunnen bestaan, oké, maar wel en alleen in je eigen belevingswereld! Ik heb en kan er niks mee, en daardoor bestaat het voor mij niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:08
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Het dodenrijk gaat volgens mij om die mensen die zich koppig blijven verzetten tegen de Vader en de Heer Jezus, die blijven weigeren Hem aan te nemen als hun Verlosser, Dit slaat volgens mij zowel op de ongelovigen die er maar op los leven zonder zich om God te bekommeren, als op de overledenen die ook gestorven zijn zonder Christus aan te nemen, zonder geloof. |
En die mensen "zitten" nu in de hel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:11
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | effe kijken hoeveel ik er heb.... dit is 2407 |
Nee, 2409, kun je niet lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:14
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Pieter, alvast sterkte met het wel kunnen lezen van het forum maar niet kunnen reageren. 't Zal af en toe best gaan kriebelen.
Wat zullen we eens over 'm gaan schrijven.  |
Word ie weer lid en zo zorgen wij ervoor dat CM weer meer euro'tjes krijgt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:31
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Ik heb teveel respect voor God om hem of haar verantwoordelijk te houden voor zo'n absurde wereld! Daarom ben ik ook nooit boos op mijn God! |
De absurditeit is inderdaad ook niet aan Hem te wijten. Daar heeft Hij ons voor neergezet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:35
|
|
|
|
Je weet wel waarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:44
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Nee, 2409, kun je niet lezen  |
toen ik die neerzette was het 2407
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:51
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Tegenwoordig is er wettelijk toch geen verschil tussen trouwen en samenwonen? Ik ben getrouwd geweest, maar ik bedenk me wel 4 x voor ik weer dezelfde "fout" maak! Ennuh.....garantie heb je nooit hè? Niet bij trouwen en niet bij samenwonen! |
waarom ben je dan lid van een datingsitte .de meeste vrouwe zoeken een partner voor het leven.en met gezellig mailen wat jij wil kan dat er wel van komen eerst vriendschap dan relatie of zoek jij dat niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 00:12
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | De absurditeit is inderdaad ook niet aan Hem te wijten. Daar heeft Hij ons voor neergezet
 |
Huh? Hij heeft ons neergezet om zelf absurd te kunnen zijn? Of heeft hij/zij ons absurd neergezet? Of begrijp ik je verkeerd?
|
|
| Naar boven |
|
|