| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 01:32
|
|
|
|
2 keer meegedaan met bidden en vasten en alletwee de keren gebeden voor het werk en meer Christenen op het werk. 3 weken geleden heeft mijn teamcoordinator haar hart aan jezus gegeven in de kerk. Byzondere daaraan is vind ik dat ze halfjaar ervoor nog in een wicca wereldje zat. Tevens nieuw meisje aangenomen paar weken terug en in haar eerste mail naar werk over het rooster stond de vraag of ze niet te vaak op zondag hoefde te werken want ze wil dan graag naar de kerk. God is goed.
Gr Willie P.S Zijn wel meer dingen gebeurd na die dagen van bidden en vasten maar dit ligt nogal in prive sfeer maar kan vertellen dat daar een paar rechtstreekse verhoringen tussen zitten En tja nee bij mij word ook niet alles verhoort
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 03:21
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Helemaal mee eens Leonard. Zodra mensen elkaar menen te moeten veranderen of zelf willen veranderen omwille van de ander, gaat het mis. Natuurlijk kan iedereen zich ontwikkelen, maar dat is echt iets anders dan veranderen. In essentie komt het erop neer dat ieder mens zijn leuke kanten heeft en ook zijn minder leuke kanten (jawel, geldt ook zeker voor mij... heb absoluut niet de behoefte om me leuker voor te doen dan ik ben.. ). Het gaat erom dat je elkaar gewoon jezelf laat zijn, dat je elkaar accepteert en respecteert. Echte liefde is onvoorwaardelijk. Dat is de liefde die Jezus ons heeft voorgeleefd. En juist dat wordt bedoeld met liefde waar het om gaat in 1 Korinthiers 13. |
Mooi stukje Lisa. Maar toch nog een vraagje... Denk je dat mensen elkaar onderling onvoorwaardelijke liefde kunnen geven ? Of is het (vaak wel) voorwaardelijk ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:09
|
|
|
|
Tevens nieuw meisje aangenomen paar weken terug en in haar eerste mail naar werk over het rooster stond de vraag of ze niet te vaak op zondag hoefde te werken want ze wil dan graag naar de kerk.
Wil iedereen niet het liefst op zondag vrij? Zo'n vraag zou op mijn werk toch wel tot veel gekissebis zorgen christelijk of niet........... Je kan je dienst zo krijgen dat je de moelijkheid hebt om naar de kerk te gaan maar vrij???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Tevens nieuw meisje aangenomen paar weken terug en in haar eerste mail naar werk over het rooster stond de vraag of ze niet te vaak op zondag hoefde te werken want ze wil dan graag naar de kerk.
Wil iedereen niet het liefst op zondag vrij? Zo'n vraag zou op mijn werk toch wel tot veel gekissebis zorgen christelijk of niet........... Je kan je dienst zo krijgen dat je de moelijkheid hebt om naar de kerk te gaan maar vrij???????  |
Het zou kunnen dat die in een ziekenhuis of in verzorging werkt toch?
Fantastische getuigenissen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:27
|
|
|
|
Heb vorige week gebeden voor iemand die van roken af wilde. Na het gebed merkte ze dat dr longen net meer lucht kregen zeg maar... de volgende dag kon ze sigaretten lucht niet verdragen op t werk. Ze heeft sindsdien geen sigaret meer gerookt. Ze is genezen in Jezus naam!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:42
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heel veel........................ |
niks gevangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:46
|
|
|
|
Mislukte of gemiste valentijnfeest? Hier melden!!!
Hier zal best lukken Mario Hele de middag feesten. Wel zonder vliegende eikels
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 09:10
|
|
|
|
| MARTY909 schreef: | Het zou kunnen dat die in een ziekenhuis of in verzorging werkt toch?
Fantastische getuigenissen. |
Juist in deze sector moet je geregeld op zondag werken. Niettemin kunnen ze er qua planning wel rekening mee houden dat je op z'n minst 1x naar de kerk kunt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 09:16
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Mislukte of gemiste valentijnfeest? Hier melden!!!
Hier zal best lukken Mario Hele de middag feesten. Wel zonder vliegende eikels  |
En daarna naar de speeddate van CM in Amersfoort
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 09:25
|
|
|
|
ja dat klopt bij god werkt het gelijk en blijft het de bijbel spreekt ook niet dat het langzaam gaat,mooie getuigenis marty ben nog steeds rookvrij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 10:12
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | niks gevangen  |
Jawel Herman,heel veel,dat zegt hij toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 10:47
|
|
|
|
Heel leuk Cross, schitterend. Christenen relativeren zichzelf wel eens te weinig he.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Juist in deze sector moet je geregeld op zondag werken. Niettemin kunnen ze er qua planning wel rekening mee houden dat je op z'n minst 1x naar de kerk kunt. |
Het ging mij om de opmerking dat je een mailtje rondstuurt met de vraag of je zo min mogelijk op zondag mag werken............en dat men dat dan ook nog nobel vind......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:06
|
|
|
|
[quote=MIEKE364]
Maar, naar ik begreep, is Adriaan wel gelovig en daar heb ik bij Annemarie nog niet veel over gehoord......Ben benieuwd of dat nog een rol gaat spelen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:19
|
|
|
|
[[url]url]Prachhttp://www.youtube.com/watch?v=0iowndW2Eo8tig [/[/url] Prachtige tekst van Huub Oosterhuis en gezongen door zijn dochter Trijntje.......[url]
Sorry mensen ik blijf een digibeet, zelfs met beschrijving.......bij mij lukt het niet.....ik druk me suf op url en ok............
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 13 februari 2011, 11:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:27
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=0iowndW2Eo8tig
Ik heb de tekst er maar even onder gezet, Willemijn. Je hebt het woord 'prachtig'willen typen op de verkeerde plaats. De link moet precies kloppen, vooral geen spaties aan begin of eind. Echt Oosterhuis, verantwoord, menselijk en werkelijk prachtige taal.
Trijntje Oosterhuis: Ken je mij songtekst
Ref: Ken je mij? Wie ken je dan? Weet jij mij beter dan ik? Ken je mij? Wie ben ik dan? Weet jij mij beter dan ik?
Ogen die door de zon heen kijken Zoekend naar de plek waar ik woon Ben jij beeldspraak voor iemand die aardig is, of onmetelijk ver, die niet staat en niet valt en niet voelt als ik, niet koud en hooghartig
Ref
Hier is de plek waar ik woon Een stoel op het water, Een raam waarlangs het opklarend weer Of het vallende duister voorbij vaart Heb je geroepen? Hier ben ik
Ref
Ik zou een woord willen spreken Dat waar en van mij is Dat draagt wie ik ben, dat het houdt, Ik zou een woord willen spreken Dat rechtop staat als mens die mij aankijkt en zegt Ik ben jouw zuiverste zelf, Vrees niet, versta mij, ik ben, ik ben
Ref
Ben jij de enige voor wiens ogen Niet is verborgen van mijn naaktheid Kan jij het hebben, Als niemand anders, Dat ik geen licht geef, niet warm ben, Dat ik niet mooi ben, niet veel Dat geen bron ontspringt in mijn diepte Dat ik alleen dit gezicht heb, geen ander. Ben ik door jou, zonder schaamte, gezien, genomen, door niemand minder? Zou dat niet veel teveel waar zijn? Zou dat niet veel teveel waar zijn?
Ref
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 13 februari 2011, 11:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:30
|
|
|
|
Ik blijf het een hele vreemde formule vinden........stel!!! dat een man op cm je mailt dat je op zijn lijstje met 10 voorkeuren staat en dat hij je volgende week laat weten of je op zijn shortlist van 3 vrouwen mag........dat je dan een week zijn huis en hem mag verzorgen en onderling moet strijden om zijn voorkeursvrouwtje te worden ....... jij gooit je natuurlijk voor zijn voeten,verklaard hem je liefde en zorgt dat door wat ellebogenwerk de concurrentie huilend vertrekt.......ondertussen wikt en weegt hij je voor- en nadelen.......kan ze nog een elftal baren?kan ze goed soppen en het huishouden plannen?(en stiekem vindt hij al die vrouwtjes om van te kwijlen)
Zou je trots zijn op je overwinning als je door zijn keuring zou komen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:30
|
|
|
|
|
nog 6
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik blijf het een hele vreemde formule vinden........stel!!! dat een man op cm je mailt dat je op zijn lijstje met 10 voorkeuren staat en dat hij je volgende week laat weten of je op zijn shortlist van 3 vrouwen mag........dat je dan een week zijn huis en hem mag verzorgen en onderling moet strijden om zijn voorkeursvrouwtje te worden ....... jij gooit je natuurlijk voor zijn voeten,verklaard hem je liefde en zorgt dat door wat ellebogenwerk de concurrentie huilend vertrekt.......ondertussen wikt en weegt hij je voor- en nadelen.......kan ze nog een elftal baren?kan ze goed soppen en het huishouden plannen?(en stiekem vindt hij al die vrouwtjes om van te kwijlen)
Zou je trots zijn op je overwinning als je door zijn keuring zou komen?  |
Het blijkt toch wel te werken...... Enne...je moet er niet te kritisch naar kijken Leanne, gewoon heerlijk op zondagavond een uurtje voor de buis en en het dan heerlijk evalueren met je vriendinnen......hoezo laagcomplex????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het blijkt toch wel te werken...... Enne...je moet er niet te kritisch naar kijken Leanne, gewoon heerlijk op zondagavond een uurtje voor de buis en en het dan heerlijk evalueren met je vriendinnen......hoezo laagcomplex????????  |
Ik lig vanavond klaar hoor  Het is eigenlijk wel lekker commentaar op een ander te hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:12
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | 2000 berichten van jou !! waaauw...  |
Oeps.... , hoort dit onder 'Wat was je mooiste moment vandaag?'?
Op naar de 3000...... Wie schrijft die blijft, zeggen ze toch weleens?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:18
|
|
|
|
| Quote: | Maar, naar ik begreep, is Adriaan wel gelovig en daar heb ik bij Annemarie nog niet veel over gehoord......Ben benieuwd of dat nog een rol gaat spelen......... |
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ook toen het over samenwonen ging, waar Annemarie een groot voorstander van is, keek hij nogal bedenkelijk. Wordt 't niks tussen die twee, dan komt Adriaan misschien nog wel op CM! Dat zou wat zijn zeg, leest hij het BZV-topic. (Ach, eigenlijk best positief over 'm) We wachten het af.....
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 13 februari 2011, 12:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:29
|
|
|
|
Hier zal best lukken Mario Hele de middag feesten. Wel zonder vliegende eikels  |
nogmaals herman; zullen we hier de picknick-berichten behandelen? misschien wil je voor mislukte valentijns en valentino's een ander topic openen? dan blijft het een beetje duidelijker verwacht ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:39
|
|
|
|
Is dat humor???? Beetje off topic en ook niet erg aardig is mijn mening..... Dit is een topic over een cm picknick die niet verplicht is..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:39
|
|
|
|
Ik kreeg felicitaties omdat cm-ers dachten dat ik ga trouwen 
Hij ging zich alleen fatsoenlijk voorstellen aan mn moeder,verdere plannen zijn er niet !
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 13 februari 2011, 12:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:41
|
|
|
|
chris heeft in het verleden aangegeven dat hij het forum open wilde houden voor buitenstaanders, omdat dat leden op zou leveren. een bewuste keuze van CM dus. of die keuze recht doet aan de behoefte en toezeggingen aan betalende leden is zeer de vraag.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 13 februari 2011, 12:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:51
|
|
|
|
Je doet alsof mensen, die (nog) geen relatie hebben, maar één doel in hun leven hebben. Dat mag (mocht) misschien voor jou zo zijn, maar zo steekt niet iedereen in elkaar. Zo maak je er wel een 'dating-festijn' van, wat - naar ik begrepen heb - nadrukkelijk niet de bedoeling is.
Flauwe reactie.
Sorry Hannah, dat ik heel even off-topic ga.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 13 februari 2011, 12:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:59
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik kreeg felicitaties omdat cm-ers dachten dat ik ga trouwen 
Hij ging zich alleen fatsoenlijk voorstellen aan mn moeder,verdere plannen zijn er niet !  |
Da's toch bijna hetzelfde Als hij bij moeders in de smaak valt...
|
|
| Naar boven |
|
|