| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 23:54
|
|
|
|
ja Hannah, met de ervaring van het pleegkind bij mijn ouders, die wij nu gewoon als een echte broer aanzien en aanvoelen, weet ik ook wel dat het niet altijd zonneschijn is, dus petje af dat je dit zo doet als alleenstaande,
ik ga eens nakijken of dit in België ook zo is als bij jullie, ik dacht dat het vroeger (= heel lang geleden) eigenlijk niet kon, soms vooral in vakantieperiodes zou ik ook wel kinderen willen opvangen, tenzij ze mij te oud vinden....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 00:13
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | | wat mis je op dit moment ? bijv: sex, liefde , knuffel , iemand om mee te praten enz |
ik mis gewoon me kids om ze eens lekker tegaan knuffellen en me dochtertje te felicieteren met haar verjaardag 14 feb is ze 8 geworden dikke knuffel zal papa ook wel graag van je willen hebben dat mis ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 00:15
|
|
|
|
| BASTIAAN161 schreef: | | Sommige mensen hebben dan de tekst misbruikt. Maar is misbruik van een tekst bewijs dat een tekst fout vertaald is? ( en zou een andere vertaling niet evengoed misbruikt kunnen worden op dezelfde manier?) | een vertaling moet eenduidig zijn, en in dit geval is dit niet zo, het wordt meestal misbruikt.
| BASTIAAN161 schreef: | | Waarom gebruik je het woord echter? Je maakt een tegenstelling tussen een foutieve uitleg en de NBV. Je had nog niet aangetoond waarom de SV fout was. | De fout ligt hem in het niet goed duiden van de betekenis...De vertaling van het NBV laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
| BASTIAAN161 schreef: | | Waarom noem je het een “correctere” vertaling? Impliceer je daarmee dat dus eigenlijk de statenvertaling, hoewel diens vertaling je voorkeur niet geniet, toch ook correct is.? | In dit voorbeeld is het correct in de zin dat het letterlijk vertaald is. Maar niet correct genoeg omdat er teveel ruimte is voor misvattingen...en als men niet zuiverder vertaalt, begaat men fouten en dit is één voorbeeld.
En waar is je commentaar op de tweede tekst???
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 16 februari 2011, 00:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 00:38
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | | Gaat het wel goed met je, Gerbil? |
Gerbil?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 00:39
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Gerbil?  |
Tis een rat madelief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 00:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Tis een rat madelief  |
Dan is hans in de war Maris...jij bent een lief muisje of doet hans aan projectie??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:12
|
|
|
|
ik denk dat je gelijk hebt; hoe komt dat denk je? en zie je dat in je dagelijks leven ook terug?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:14
|
|
|
|
| HENK030 schreef: | | ik mis gewoon me kids om ze eens lekker tegaan knuffellen en me dochtertje te felicieteren met haar verjaardag 14 feb is ze 8 geworden dikke knuffel zal papa ook wel graag van je willen hebben dat mis ik |
moeilijk hoor henk!! ik weet geen troostrijke woorden voor je...........helaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:18
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | | Wat doe je hier dan? Typisch de reactie van een melkmuil... ik weet wat of het is om samen te leven met een ongelovige. Probeer het ook eens uit... oh nee, laat maar, dat maakt immers geen bal uit... want zolang je dergelijke vragen aan mij stelt, kom je in aanmerking een vlieg te zijn. |
oei, je opmerking was in de roos, willemijn........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:21
|
|
|
|
| HENK030 schreef: | | ik mis gewoon me kids om ze eens lekker tegaan knuffellen en me dochtertje te felicieteren met haar verjaardag 14 feb is ze 8 geworden dikke knuffel zal papa ook wel graag van je willen hebben dat mis ik |
Sterkte Henk...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:21
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | Geniet van het leven, rook als een ketter, zuip je het Lazarus, blow je 'n garnaal... zij die u groeten hebben de eeuwigheid... vlees gaat toch de hemel niet in.
ik denk niet dat God kinderen in een kast stopt zodat hun ledematen vergroeien etc. of zoals dat specifiek bij moslimgezinnen gebeurd dat jochies van amper 6 jaar oud anaal zijn uitgescheurd omdat hun pa aan zijn wijf, ezel, en geiten onvoldoende had.
Gij kleingelovige! God bemoeit Zich niet met deze wereld!
En het is Bull shit! |
ik ervaar dit niet als christelijke reacties...... waar haal jij het recht vandaan, hans, om iemand als kleingelovge aan te spreken? een vrouw aan te spreken als wijf, en moslim medemensen te discrimineren?
is dit wat jij met de tale kanaans bedoelt?? blij dat ik hollands spreek dan!!
bah.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 16 februari 2011, 01:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:36
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | Gij kleingelovige! God bemoeit Zich niet met deze wereld!
En het is Bull shit! |
Huh ? God bemoeit zich niet met deze wereld ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 03:43
|
|
|
|
ah dayspring en marylien jullie zijn geweldig. dank jullie wel.
Laatst aangepast door
|
REBECCA667
|
op woensdag 16 februari 2011, 03:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 05:00
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | lekker in de tuin snubbeken is ook heerlijk, marylien, je kunt je tijd maar 1 keer gebruiken, he? ik verwacht over een poosje wel weer in te loggen hoor...........  |
wat is snubbeken?
je kan de computer ook meenemen naar de tuin. 2 vliegen in 1 klap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 05:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | G 5 L 12 H 12 M 21 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 07:43
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 17 februari 2011, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 08:00
|
|
|
|
snubbeken is aanrommelen, haha ik denk echter niet dat je het terug zult vinden in enig woordenboek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 08:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Alleen wat heeft dat te maken met privacy-schending ??
In Nederland is het recht op privacy vastgelegd in de artikelen 10 tot en met 13 van de Nederlandse Grondwet. Een belangrijk onderdeel van privacy, de verwerking van persoonsgegevens, wordt sinds 1 september 2001 voor een groot deel nader geregeld in de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Voordien werd dit in de Wet persoonsregistraties (Wpr) geregeld. Naast de Wbp regelen onder meer de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens, de Wet bescherming persoonsgegevens BES, de Wet basisadministraties persoonsgegevens BES en de Wet Politiegegevens de bescherming van persoonsgegevens.
De organisatie die zich met de privacy van de Nederlandse burger bezig houden is het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP).
Volgens mij kun je als buitenstaander nergens op CM persoonsgegevens vinden. Ook als lid is het trouwens niet mogelijk om persoonsgegevens te vinden over iemand anders. De enige gegevens die je ziet, zijn die gegevens waarmee jezelf akkoord bent gegaan dat andere leden ze kunnen inkijken. |
Dat is dus de privacy van je persoonsgegevens ? oke, ik zag het wat breder. Het niet weten (dat hoorde ik pas later) dat het forum door iedereen gelezen kan worden en je foto kan zien had wat mij betreft wel wat duidelijker mogen zijn. (Toen ik besefte dat je de foto ook aan kon vinken zodat die i.e.g. niet te zien was heb ik dat ook gedaan).
Maar het weten dat iedereen gewoon maar mee kan kijken, zorgt er bij mij wel voor dat ik op bepaalde onderwerpen voorzichtig ben om te reageren. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik over bepaalde (intieme) dingen denk, en omdat ik hier ook merkte dat er meer zijn vond ik het gewoon jammer. Dat vind ik bijv. het grote nadeel van "twitteren", daar kan iedereen gewoon meelezen. Ik had verwacht dat C.M. wel iets meer daar rekening mee zou houden. (Ledenwerving vind ik dan zo commercieel klinken). Volgens mij zijn er sites waarbij je wel ingelogd/ lid moet zijn om daar het forum te kunnen lezen.
Ik kan me ook indenken dat je die privacy wilt, i.v.m. je ex of wat dan ook, waar ik zelf overigens geen last van heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 08:59
|
|
|
|
|
even een en ander van de bestaande onderwerpen omhoog halen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 08:59
|
|
|
|
|
even een en ander van de bestaande onderwerpen omhoog halen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:00
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 20 februari 2011, 08:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
|
|
|
|
up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 20 februari 2011, 08:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 20 februari 2011, 08:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:01
|
|
|
|
|
up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
|
|
|
|
|
up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:02
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
|
|
|
|
|
up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | even een en ander van de bestaande onderwerpen omhoog halen?? |
Ik zou ff wachten ermee, tot ie grijs is... of zich weer weet te gedragen !!
|
|
| Naar boven |
|
|