ChristianMatch

Forum

De jarige van vandaag...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MADELIEF469

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:35

up
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:36

MADELIEF469 schreef:
Goedemorgen!! (al voelt dat hier nu even niet zo...)

Ik ben begonnen met het 'uppen' van de actuele topics, dan kunnen we weer verder met waar we waren...
mis je een onderwerp? vanaf pagina 10 staan de meeste actuele, even reageren en het onderwerp staat weer boven aan de lijst Lachende smiley

ondanks deze nare start hier op cm, toch iedereen een fijne dag gewenst!!

Ik hoop alleen dat alle actuele topics bovenaan blijven staan, Judith (redactie cm) zal toch snel moeten ingrijpen, voorlopig denk ik dat er wel wordt geslapen door een vannacht zeer actief geweest lid, maar ja, als hij weer wakker wordt, en zijn pet staat de verkeerde kant op, tja dan ben ik bang dat we opnieuw moeten beginnen
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:38

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

hebben jullie wel eens gehoord van Talitakumi weekends?
Dit zijn weekenden die speciaal gericht zijn op innerlijke bevrijding en genezing. Ik ben daar zelf vorig jaar in Oktober naar toe gegaan en het heeft mij vrij veel goed gedaan.
Het weekend wordt georganiseerd door Rooms-Katholieken, maar iedere christen van welk geloof ook is van harte welkom om deel te nemen.

Welkom op Talitakumiweekend.nl,

Wij zijn een groep mensen die, vanuit een Rooms Katholieke achtergrond, weekends organiseren en dan bidden voor genezing en bevrijding. Genezing kan zowel lichamelijk als innerlijk zijn. Talitakumi bestaat al ruim 25 jaar en er zijn veel mensen geweest die gebruik gemaakt hebben van deze mogelijkheid en rust en verlichting hebben gevonde

http://www.talitakumiweekend.nl/

Talitakumi betekent: Meisje, Ik zeg je: sta op! (Marcus 05, 41)

Wat ik mij afvraag: Worden bij jullie in de christelijke gemeenten ook zulk soort weekenden georganiseerd?

Groeten van Paulus

hahaha... ik lees dit nu pas...
Ik moest lachen omdat ik dacht dat het over de Taliet ging hier op C.M.
Was toch benieuwd wat voor weekend dat dan zou zijn... Clown smiley maar ik loop achter g'loof ik... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:38

MARIANNE129 schreef:
Ik hoop alleen dat alle actuele topics bovenaan blijven staan, Judith (redactie cm) zal toch snel moeten ingrijpen, voorlopig denk ik dat er wel wordt geslapen door een vannacht zeer actief geweest lid, maar ja, als hij weer wakker wordt, en zijn pet staat de verkeerde kant op, tja dan ben ik bang dat we opnieuw moeten beginnen

als Judith hier niet ingrijpt begrijp ik het wel niet meer !
Naar boven

Auteur Bericht
MADELIEF469

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:40

up
Naar boven

Auteur Bericht
MADELIEF469

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:42

MARIANNE129 schreef:

klopt Marianne, maar toch vind ik het prettig om nu te doen. En als het dan vanavond weer moet? Dan heb ik vanmorgen mooi kunnen oefenen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:43

ALOUS961 schreef:
Eindeloos boek..........echte aanrader......... maar wel heftig hoor......

and up
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:44

and up !!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:45

and up !!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:50

PEET760 schreef:
Heb bij ons op het koor Bless the Lord,gezongen.
Een heel mooi nummer, een taize lied.
Heb het een en ander daarvan gelezen.
Mooi daar.In de stilte helemaal tot Gad komen.
Was ook wel onder de indruk wat ik op tv heb gezien taize 2010 in rotterdam.
Is een van jullie weleens inTaize geweest?
gr. peet

up
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:00

Ik vind het wel raar dat na dat C.M. een slotje op het topic heeft gezet ook gelijk alle reakties verwijderd zijn.... ???

Ik plaats mijn bijdrages niet voor noppes... Twijfelende smiley Juist ook omdat ik hoop dat mensen er wat van kunnen leren.
grrrr...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:10

Het enige wat je kan doen bij een posting die je absoluut niet bevalt ,
is de redactie inlichten.
Er op ingaan heeft vaak geen zin, dat kan de boel alleen maar verergeren.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:18

MARISKA601 schreef:
Het enige wat je kan doen bij een posting die je absoluut niet bevalt ,
is de redactie inlichten.
Er op ingaan heeft vaak geen zin, dat kan de boel alleen maar verergeren.

Ik mis het topic " Wie is mijn naaste" Ik heb vanmorgen nog gereageerd maar kan het nu niet meer vinden... of zie ik het over het hoofd ???
Naar boven

Auteur Bericht
DAYSPRING826

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:21

Ik denk dat het offline is gehaald, Suus.
Ik had 't nog in de adresbalk van mijn browser staan, maar kan het niet meer openen.

Laatst aangepast door
DAYSPRING826
op woensdag 16 februari 2011, 10:22
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:36

HANNAH810 schreef:
De lijst bijgewerkt:

1. Leonard
2. Sabine
3. Willemijn
4. Chat en Nikita/Mickey
5. Imke
6. Gerdi155
7. Fenny
8. Marijan
9. Bert168.
10. Lisa160
11. Jasmyn
12. mar907
13. crossroad
14. Diane882
15 Irene200 ov
16 Billy 701 Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
AARTJE289

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:39

MADELIEF469 schreef:
Goedemorgen!! (al voelt dat hier nu even niet zo...)
We zijn begonnen met het 'uppen' van de actuele topics, dan kunnen we weer verder met waar we waren...
mis je een onderwerp? vanaf pagina 10 staan de meeste actuele, even reageren en het onderwerp staat weer boven aan de lijst Lachende smiley

ondanks deze nare start hier op cm, toch iedereen een fijne dag gewenst!!

Geweldig dat het weer actueel en "opgeruimd" wordt !

Dank jullie wel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:41

GRACE585 schreef:
ik las romeinen12 :9 tot 21

laten we proberen zo te handelen en wandelen
ik zeg niet dat het makkelijk is maar wilde even een tegenhanger aanreiken voor hetgeen nu op het forum bezig is.

bij deze wil ik alle gekwetsten ,geschokte etc een liefdevolle knuffel geven ter bemoediging. Kussende smiley
strijd de goede strijd en dus laten we ons niet door een vijand omlaaghalen
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Grace mooie Bijbelgedeelte...

Onderlinge liefde

9 De liefde zij ongeveinsd. Hebt een afkeer van het boze, en hangt het goede aan.
10 Hebt elkander hartelijk lief met broederlijke liefde; met eer de een den ander voorgaande.
11 Zijt niet traag in het benaarstigen. Zijt vurig van geest. Dient den Heere.
12 Verblijdt u in de hoop. Zijt geduldig in de verdrukking. Volhardt in het gebed.
13 Deelt mede tot de behoeften der heiligen. Tracht naar herbergzaamheid.
14 Zegent hen, die u vervolgen; zegent en vervloekt niet.
15 Verblijdt u met de blijden; en weent met de wenenden.
16 Weest eensgezind onder elkander. Tracht niet naar de hoge dingen, maar voegt u tot de nederige. Zijt niet wijs bij uzelven.
17 Vergeldt niemand kwaad voor kwaad. Bezorgt hetgeen eerlijk is voor alle mensen.
18 Indien het mogelijk is, zoveel in u is, houdt vrede met alle mensen.
19 Wreekt uzelven niet, beminden, maar geeft den toorn plaats; want er is geschreven: Mij komt de wraak toe; Ik zal het vergelden, zegt de Heere.
20 Indien dan uw vijand hongert, zo spijzigt hem; indien hem dorst, zo geeft hem te drinken; want dat doende, zult gij kolen vuurs op zijn hoofd hopen.
21 Wordt van het kwade niet overwonnen, maar overwint het kwade door het goede.

Is dan wel de Statenvertaling ...maar goed

Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 16 februari 2011, 10:43
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:50

MADELIEF469 schreef:
up

Up ???????????????????????????????
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:52

Beste Thomas,

Ik snap je gevoel, maar het gaat hier ook om een beleidsregel. Ik begrijp jullie punten en daar valt echt wel wat voor te zeggen, maar er is heel bewust gekozen voor dit beleid.

Je schrijft dat je twijfelt of dit een commercieel besluit is of een manier om leden meer kansen te geven, deze twee liggen in het verlengde van elkaar. Het antwoord is dus simpel: beiden. Meer commercieel succes, betekent uiteindelijk meer leden. Wij zijn een bedrijf en hebben commerciele succesen nodig om te kunnen bestaan, of dat nou leuk is of niet.
Dit is dus ook geen discussie of een gesloten forum wel of niet mogelijk is, een gesloten forum is uiteraard mogelijk alleen hebben wij daar niet voor gekozen.

Daarnaast wil ik je duidelijk maken dat ik een uitvoerende functie heb. M.a.w. zorg ik voor de beleidsuitvoering, maar ben ik niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Het enige wat ik kan doen, is jullie uitleggen waarom hiervoor wordt gekozen.

Overigens is het wel degelijk van belang om wat tips op een rijtje te zetten, niet iedereen is zich hier even goed van bewust.
Tot slot wil ik zeggen dat er wel degelijk bekommernis is richting onze leden, helaas kun je nooit iedereen tevreden houden. Waarom? Omdat dit simpelweg onmogelijk is. Mensen zijn verschillend en dat is over het algemeen juist prachtig.

Wij vinden het oprecht vervelend als er vervelende situaties voortkomen uit het feit dat dit forum openbaar is, maar again: je hebt zelf in de hand wat je hier wel en niet schrijft. Dit forum is nou eenmaal openbaar, dus ik hoop dat iedereen hier rekening mee houdt.

Groet Judith.

THOMAS968 schreef:
De laatste opmerking is ieder geval integer, meer dan het geval was. Verder vind ik dit een typisch staaltje van modern communiceren: rust in de tent, niet ingaan op de vragen zelf en vervolgens een aantal dingen zeggen waar niks tegen in te brengen zijn en die de juistheid van een beleid lijken te onderstrepen. En geloof me, ik heb het in mijn bestuurlijke werkzaamheden ook wel eens zo moeten toepassen.

Jammer echter Judith, dat je de kans hiermee mist om als nieuwe moderator echt inhoudelijk te reageren. Een zin als: de openbaarheid is de essentie van een forum klinkt mooi en gewichtig maar klopt die ook? Temeer om dat de essentie van de discussie toch echt een andere is. Ik mag toch aannemen dat je die bijdragen hebt gelezen, begrepen en serieus hebt genomen. Ik ben niet zo van moderne communicatie om een goed gevoel bij de klant te doen ontstaan maar hou meer van de inhoud.

De essentie van een forum op CM is dat het openbaar is voor de leden van CM. En dus niet voor anderen. Temeer omdat mensen zich geremd voelen zich te uiten of zich gevolgd voelen door exen en zich hier daarvoor veilig waanden. Over persoongegevens gaat de discussie helemaal niet en die zijn ook niet aan de orde of in gevaar.

Verder zijn de adviezen die je geeft waar maar erg voor de hand liggend en bij de meesten echt wel bekend. Ze onderstrepen zeker de juistheid van jouw stelling niet. In ieder geval maak je indirect duidelijk dat je veronderstelt dat een openbaar forum mensen aantrekt en uitnodigt lid te worden. Of dit werkelijk bedoeld is om leden meer kansen te geven of dat het vooral een commerciële achtergrond heeft, laat ik dan maar in het midden. De prijs lijkt me hoog, ethisch gezien.

Positief is alleen de laatste zin en: dat er tenminste een reactie is, zij het niet erg inhoudelijk en met weinig bekommernis om de leden die er door getroffen worden. Ik beheer al jaren mede een computerforum dat alleen toegankelijk is voor leden. Het is niet moeilijk, het is een keuze.

Ik had echt meer van je verwacht dan dit en hoop maar dat je toch nog eens op de inhoud ingaat. Een heroverweging lijkt me beter.

Thomas, die de wijze van afhandelen tegenstrijdig vindt met de sfeer van het, overigens goede, artikel in het Nederlands Dagblad over CM.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 11:01

Hoi Marijan,

Wij maken geen reclame met het forum zelf, uiteraard wel met onze website.
verder is dit een datingsite. De meeste leden melden zich aan om de liefde te vinden. Hoe meer leden we dus hebben, hoe groter de kans is dat onze leden hierin slagen. Dat is natuurlijk het hoofddoel van ChristianMatch. Vandaar mijn opmerking.

Dan je vraag over het opschonen: ik kan geregeld met de bezem door het forum gaan, maar ik kan niet alles blijven verwijderen.
Maar vergis je niet: iemand moet heel veel moeite doen om over tien jaar jouw berichten terug te vinden. Met andere woorden, je moet iemand jouw gebruikersnaam geven om dit te kunnen bewerkstelligen. Zolang je deze voor jezelf houdt is er niets aan de hand en stuit niemand over jaren toevallig op jouw berichten. Het is uberhaupt al knap om mensen aan een gebruikersnaam en manier van schrijven te herkennen, helemaal over jaren.

Ik hoop dat ik hiermee een klein beetje van je angst heb kunnen wegnemen.

Veel plezier verder!

MARIJAN072 schreef:
Wat vind ik dit ontzettend jammer. ‘k Heb nog wel een paar vragen, ik hoop/verwacht dat jullie hier op ingaan.
Jullie gaan toch alsjeblieft geen reclame maken met het forum, bijv. door links op andere sites te plaatsen? Helaas hebben jullie – mochten jullie gaan vermelden dat het een openbaar forum is – die mogelijkheid wel. Daar zou ik absoluut niet blij mee zijn. Dan stop ik namelijk liever gisteren nog, dan vandaag, met schrijven. Het zinnetje ‘meer leden, dus meer kansen’ (hoezo kansen Smiley die vol vragen zit ) doet me dus echt helemaal niks.
Ook zou ik jullie willen vragen, om regelmatig topics te verwijderen, ik vind het niet prettig dat mensen over 10 jaar nog kunnen lezen wat ik geschreven heb. Als een topic bijv. 3 maanden stil ligt, zou het van mij best verwijderd mogen worden. Dat kan zelfs pijnlijke situaties voorkomen. Een voorbeeld; iemand schrijft op het forum dat hij/zij helemaal verliefd is op iemand, vervolgens krijgen zij een relatie, na een poosje stopt de relatie, enz. Leuk hoor, om dat een paar jaar later nog te kunnen lezen op het wereldwijde web. Twijfelende smiley Mensen schrijven toch vaak persoonlijke dingen, dat is juist ook het mooie van een (gesloten) forum.

Het mag duidelijk zijn, ik ben absoluut niet blij met de keus van CM. Andere chr. datingsites maken deze keuze niet. Ik, al langer dan een jaar lid, heb er overigens niet mee ingestemd dat mijn stukjes (helaas al geplaatst) buiten CM om gelezen mogen worden. Het heeft lang geduurd, voordat ik dit in de gaten had. Wel goed en heel erg nodig, dat er nu richting nieuwe leden meer duidelijkheid komt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 11:02

GRACE585 schreef:

ik zeg niet dat het makkelijk is maar wilde even een tegenhanger aanreiken voor hetgeen nu op het forum bezig is.

bij deze wil ik alle gekwetsten ,geschokte etc een liefdevolle knuffel geven ter bemoediging. Kussende smiley
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Hier sluit ik me bij aan, Grace. Laten we het ook maar relativeren, het gaat/ging gelukkig maar om 1 persoon. Ik denk dat die persoon een groot probleem heeft, een schreeuw om aandacht. 't Is het niet waard, om hier al teveel energie aan te verspillen. Fijn, dat hij niet meer op CM is. Thanks Judith! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 16 februari 2011, 11:05
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 11:14

LISA610 schreef:
Het begon allemaal met: http://www.youtube.com/watch?v=Nt3xVgXFM_E

Dit is inderdaad een prachtig lied Eva, wat alles zegt: herstel en genezing van alles wat er is voorgevallen in je leven begint met vergeving. Laten we eerlijk zijn, vergeven is best moeilijk en vergeving vragen wellicht nog veel moeilijker. Het mag dan ook een enorme geruststelling is dat er Iemand is die je altijd zal vergeven, op het moment dat je daar echt vanuit de grond van je hart om vraagt. Vanaf het moment waarop je dat doet en je hart weer voor Hem open stelt zal dat gaan doorwerken in je hele leven. Althans zo heb ik het zelf ervaren.

De wetenschap dat God jou vergeven heeft, leidt er niet meteen automatisch toe dat je zelf ook in staat bent om anderen te vergeven. We blijven per slot van rekening wel allemaal mensen nietwaar. Denk dat juist daarom in de Bijbel ook het belang van vergeven zo enorm wordt benadrukt. God weet heus wel dat we het moeilijk vinden om te vergeven. Dat gaat niet zonder slag of stoot, daar moet je soms behoorlijk wat voor doen. En nee, vergeven is zeker niet hetzelfde als vergeten. Er staat ook nergens in de Bijbel dat je moet vergeten, alleen maar juist dat je moet vergeven. Niet één maal, maar 70 maal 70 maal.

Vergeven is overigens ook niet hetzelfde als vertrouwen. Vertrouwen is iets wat groeit. Als dat beschadigd om welke reden dan ook, is het absoluut van belang dat je leert te vergeven wat je is aangedaan. Dat wil niet zeggen dat je diegene dan ook gelijk weer voor de volle 100% moet gaan vertrouwen. Juist dan mag je best de tijd nemen om het vertrouwen weer opnieuw op te bouwen, is het niet in de ander dan in ieder geval in jezelf. Feit is wel dat je altijd en overal kan en mag blijven vertrouwen op Gods liefde en genade, no matter what.

Wat betreft het begrip erfzonde. Volgens mij komt dit vooral uit het oude testament, kortom de tijd voordat Jezus op aarde kwam. Door zijn komst, doordat hij voor ons is gestorven heeft hij alle zonde op zich genomen. Juist daarom geloof ik niet in het begrip erfzonde. Kinderen komen niet zondig in deze wereld, omdat generaties voor hen zonden hebben begaan. Ik snap niet hoe je daarin kunt geloven, als je tegelijkertijd geloofd dat Jezus alle zonden op zich heeft genomen. Dat is in mijn ogen tegenstrijdig met elkaar.

Ik ben het trouwens niet eens met de stelling dat wij niet meer zouden kunnen zondigen. Dat kunnen we wel degelijk en dat doen we ook allemaal, zelfs al proberen we nog zo hard het niet te doen. We mogen ons echter wel vrij weten van schuld en schaamte op het moment dat we iedere keer opnieuw om vergeving vragen. Let er daarbij wel op dat het niet alleen gaat om vergeving vragen aan God, maar juist ook om vergeving vragen of krijgen van de ander.

Als er gezegd wordt dat er geen nieuwe schuld kan ontstaan ongeacht ons doen en laten, klinkt dat bijna een beetje oppervlakkig (maar uit wat je verder hebt geschreven Dennis is me meer dan duidelijk dat je niet oppervlakkig bent, so don’t wurry Knipoog smiley ). De eerste indruk die dan ontstaat, is dat je er als christen wel op los kunt leven, omdat het allemaal toch wel vergeven wordt. Natuurlijk is het zo dat Jezus alle zonden op zich genomen heeft, dus dat je je vrij mag voelen van schuld. In zoverre klopt het dus dat er geen nieuwe schuld kan ontstaan, ongeacht ons doen en laten. Maar het betekent ook dat we juist omdat we daarin geloven de keuze moeten maken om zijn voorbeeld te volgen, iedere dag opnieuw. Dat brengt dus ook een stuk eigen verantwoordelijkheid met zich mee. Als je daar niet iedere dag opnieuw voor kiest, loop je het risico dat schuldgevoel toch weer grip krijgt op je denken en voelen. Dat is niet Gods bedoeling, integendeel. Maar het zou een beetje naïef zijn om te veronderstellen dat het niet kan gebeuren. Het is immers juist een manier waarop Satan blijft proberen grip te krijgen op ons denken en voelen. Als je daar niet alert op bent, dan sluipt het je leven binnen zonder dat je het direct door hebt. Want let’s face it, hoe meer jij je best doet om Gods weg te volgen, hoe meer Satan zijn best zal doen om je te verzoeken. Denk aan Job. Denk aan de strijd waarover gesproken wordt in Efeziërs. Er wordt niet voor niets gesteld dat je de wapenuitrusting van God aan moet trekken om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel (Efeziërs 6, vanaf vers 10).

Des te belangrijker is het dan ook om steeds opnieuw ‘online’ te blijven met God zelf. Juist daarom:
http://www.youtube.com/watch?v=VPkkCtA2vwg&feature=relatedIedere dag opnieuw!

Als iemand die ruim 42 jaar lid is geweest van de PKN, als kind gedoopt is, op haar 20-ste belijdenis heeft gedaan, haar eigen kinderen als baby heeft laten dopen en het heel lang maar raar vond dat mensen zich lieten ‘overdopen’ terwijl ze als kind al gedoopt waren.. Maar in september 2010 zelf is gedoopt in volle overtuiging dat dit de juiste weg is, kan ik best wat zeggen over de discussie die ook een beetje wordt gevoerd over de kinderdoop. Ga ik nu even niet doen, want daar ging deze topic oorspronkelijk niet om. But feel free to ask... Lachende smiley

Nou volgens mij heb ik nu de belangrijkste dingen wel even gehad, in een poging om de discussie weer terug te brengen waar die oorspronkelijk om ging. Er is ongetwijfeld nog veel meer over te zeggen, maar ik moet nu eerst even verder met andere bezigheden.

Goed dat je even wat topics naar boven hebt gehaald Madelief. Ik heb wat bijgeleerd de afgelopen week, dus bij deze nog even de link naar dat lied op de juiste manier. Zo en nu back on topic!
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 11:26

Kennen jullie andere christen site's waar forum niet openbaar is?

Tot nu toe is dit de enige site die ik gevonden heb, waar niet alleen contacten
mogelijk zijn maar waar je ook nog opgebouwd wordt met het Woord,
iets wat ik heel positief vindt.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 11:28

GRACE585 schreef:

Super wat je hier even schrijft Grace. Ik kan me hier helemaal in vinden. Zag dat Leonard de tekst al even heeft geplaatst vanuit de Statenvertaling. Niks mis met de Statenvertaling (heb ik ook wel Knipoog smiley , maar voor de liefhebbers ook ff de vertaling uit "Het Boek" van dit geweldige Bijbelgedeelte:

Laat uw liefde geen schijnvertoning zijn. Keer u af van het slechte, maar klem u vast van het goede. Houd veel van elkaar, als broeders en zusters en laat elkaar uw waardering blijken. Laat uw ijver niet verslappen, maar die de Here met enthousiasme. Wees blij, want God gaat iets geweldigs voor u doen. Geef niet op als u het erg moeilijk krijgt en houdt ooit op met bidden. Help de gelovigen die tegenslag hebbben en doe altijd uw best om gastvrij te zijn. Wens de mensen die u vervolgen alle goeds toe. U moet hen niets kwaads toewensen. Wees blij als anderen blijk zijn en wees verdrietig als zij verdrietig zijn. U moet één van hart en ziel zijn. Wees niet hoogmoedig, maar doe uw best om nederig te zijn. Doe niet of u de wijsheid in pacht hebt. Als iemand u kwaad doet, zet het hem dan niet betaald. Doe liever iets goeds voor alle mensen. Probeer, voor zover het van u afhangt, met iedereen in vrede te leven. Neem nooit wraak, vrienden! Laat dat maar aan God over, want Hij heeft gezegd: "Als er gestraft moet worden doe Ik dat. Ik zal het wel betaald zetten." Weet u wat u moet doen? Als uw vijand honger heeft, geef hem te eten. En als hij dorst heeft, geef hem te drinken. Want dan weet hij met zijn houding geen raad en zal hij misschien een andere houding aannemen. Geef het kwaad geen kans, maar overwin door het goede te doen.

Laten we vooral proberen om vanuit dit stuk verder te gaan op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 12:03

dat de wervels bij mijn zoontje die fff verschoven waren bij een judo greep
toch weer op hun plek zitten en er niks beschadigd is Lachende smiley
hij moet fff een paar daagjes rustig aan doen en geen onverwachtse bewegingen ed.
valt niet mee voor een actief jongetje Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 16 februari 2011, 12:21
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 12:53

SUSANNAH475 schreef:
and up !!
(ff Hannah helpen Knipoog smiley )

dankie suus...... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:01

GRACE585 schreef:

Fijn Grace, dank je wel voor deze bemoediging.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:07

MIEKE364 schreef:
Ik vind het werkelijk niet te geloven dat dit antwoord je serieus is, Judith. Dit is toch geen manier om te reageren op een klacht van dit formaat.
Dit forum is openbaar voor de leden van deze site maar niet voor alle Nederlandse internetgebruikers inclusief linken van hier tot Tokio! Dat is wat gesuggereerd wordt als je gaat deelnemen op deze site.
De argumentatie dat deze 'openbaarheid' de kansen vergroot op een potentiële partner vind ik een misvatting. Alsof je op cm gaat om via het forum te willen werven uit alle internetgebruikers, dat kan je toch niet menen, Judith. Waar zie je ons voor aan?!
Voorts zie ik het eerder als een tegenargument lid te worden van cm als je via links op dit forum bent beland; zo wordt er dus omgegaan met je postings! Je privacy wordt ruimschoots geschonden.
En dat heeft niets te maken met het openbaar maken van je persoonsgegevens. Daar waarschuwen jullie ruimschoots voor, overigens.
Maar dit, de openbaarheid van dit forum via meerdere links via google, is regelrecht misbruik maken van het vertrouwen van de leden en een grove schending van onze privacy.
Het is hetzelfde als wanneer je met een groep vrienden bij iemand thuis gesprekken voert en een microfoon rond laat gaan die aangesloten is op een geluidsdrager die buiten op de stoep staat!Ik vind dat dit forum afgeschermd moet worden voor anderen om te lezen dan ingelogde, betalende leden van cm.

een heel duidelijke vergelijking, mieke,
maar ik heb nog geen antwoord op je opmerking kunnen vinden,
heb ik die over het hoofd gezien misschien?
Naar boven

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:14

MADELIEF469 schreef:
up

Super madelief!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:18

rust Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 ... 6194 Volgende
Pagina 1944 van 6194