| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:29
|
|
|
|
| EGGIE989 schreef: | Ik krijg er niet aleen een punthoofd van maar wordt er ook enorm simpel van.
Ik herken het wel maar dan meer "ik zoek iemand om alles mee te delen maar wil eigenlijk niet meer of wel of toch niet, misschien wel, vorige week wel nu even niet enz"
Maar volgens het profiel "enorm op zoek naar een vaste relatie".  |
Soms Eggie moet je geduldig zijn...er kan van alles de reden zijn, waarom mensen daarin moeilijk een keuze kunnen maken.... Je moet je in een nieuwe relatie toch vroeg of laat emotioneel gezien blootgeven en dat kan knap lastig zijn ...ook vertrouwen in een partner kan beschadigd zijn. Heb geduld en bouw een relatie rustig op en niet pushen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:31
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt: want met het oordeel waarmede gij oordeelt, zult gij geoordeelt worden, en met de maat waar gij meet zal u gemeten worden. Matthèüs 7:1-2
Dit was het verhaal waar wij op de bijbelstudie mee bezig waren en waar ik dan op uit kom dat alles door de liefde moet gebeuren. Sjalom. Martin |
Helemaal waar Martin Slalom
leonard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De lijst bijgewerkt:
1. Leonard 2. Sabine 3. Willemijn 4. Chat en Nikita/Mickey 5. Imke 6. Gerdi155 7. Fenny 8. Marijan 9. Bert168. 10. Lisa160 11. Jasmyn 12. mar907 13. crossroad 14. Diane882 15 Irene200 ov 16 Billy 701 17. Piggy 657 |
Tjonge Chatuliem gaat de goede kant op ...maar er kan nog veeeeel meer bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:38
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | neen wil niet echt weg, maar soms voelt het aan alsof het zo moeilijk is contact te maken, weet het gewoon nog niet, |
Gelukkig marylien anders voel ik me zo alleen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:40
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wat er in anderhalve maand kan gebeuren .... gelukkig deze keer geen "tolk" nodig om dat dialect wat verstaanbaar te maken ....  |
Is toch een taal cross of vergis ik me....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:42
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | stukje gehaald van een today messenger ... wel grappig , zie je wel die witte sokken
Wat zijn de afknappers tijdens een eerste date? Datingsite lexa.be heeft onderzocht waar je als single op moet letten voordat je gaat daten. Het gaat hierbij dan vooral om je uiterlijke verzorging en kleding. Hieronder staan de do’s en dont’s op een rijtje.
Waar knappen vrouwen op af? Single vrouwen vinden piercings en tatoeages onaantrekkelijk. Een snor, afgekloven nagels en overgewicht worden zelfs gezien als regelrechte afknappers. Verder draag je als single man geen (zichtbare) make-up, slecht zittende kleding, dassen met cartoons en witte sokken.
Waar knappen mannen op af? Als single vrouw kun je maar beter geen lelijk gebit hebben. Verder worden ook lichaamsbeharing en een zweetlucht niet geapprecieerd. De vrouwen zijn op het gebied van luchtjes minder uitgesproken dan mannen. Van een mannelijke zweetlucht of kleding die ruikt, wordt in de praktijk niet zo’n punt gemaakt. Tenslotte draag je als vrouwelijke single niet al te opvallende sieraden en doe je absoluut geen strikjes en staartjes in je haar.
Lichaam en gezicht Voor een eerste date staan vrouwelijke singles uren voor de spiegel om hun haar te stylen en hun gezicht goed te verzorgen. Opvallend is dat ze daarbij niet gelijk denken om ook hun eventuele lichaamsbeharing weg te halen. De mannen letten juist wel weer extra op hun haargroei. Ze hebben echter weinig tot geen aandacht voor het neushaar en dat is juist een afknapper. Tenslotte gebruikt meer dan de helft van de vrouwen bij hun eerste date het liefst een parfum. Mannen gebruiken liever een eau toilette dan een deodorant.
Kleding en accessoires Kleren maken nog steeds de man en ook de vrouwelijke singles uit dit onderzoek vinden hun eigen kleding belangrijk. Daar wordt dan ook door zowel door de mannen als vrouwen de meeste aandacht aan besteed. De single vrouw kleedt zich het liefst naar de laatste mode en de man gaat meer voor een casual look. Opvallend is, dat zowel de mannen als de vrouwen geen rekening houden met de eventuele kledingvoorkeur van hun date. Ze dragen iets waar ze zichzelf lekker in voelen.
Naast de juiste kleding maken gadgets ook vaak de man. Echter driekwart van de single vrouwen zegt hier niet gevoelig voor te zijn. Het heeft dus weinig zin om als single man proberen indruk te maken met een hip mobieltje, i-pod of autosleutel met label.
Wijze raad Maar alle lichaamsbeharing, witte sokken en zweetlucht ten spijt. Ook bij het daten gaat het uiteindelijk allemaal toch om die allereerste indruk. Mocht het bij jou de eerste keer toch niet helemaal goed zijn gegaan. Onthoud dan dat bijna 80 procent van de singles in Nederland vrij vergevingsgezind is en je graag een tweede kans gunt. Wanneer je na die eerste indruk bovendien ook nog mysterieus overkomt en een goed gesprek kan voeren, dan kan het eigenlijk niet meer stuk.
Succes.
Terug naar homepage |
Nou zeg dit moet goed komen met ons haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:44
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Doe dat... zeker als je nog getemd moet worden ha ha ha |
Nou ik sta er voor open hoor ...al weet ik niet wat er nog getemd moet worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 02:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Geweldig Lisa, motiveert me alleen maar meer om te gaan daten.... |
Pas maar op Chatuliem ...zondag krijg je al genoeg dames haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 07:31
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Plicht zonder liefde maakt verdrietig. Verantwoordelijkheid zonder liefde maakt onverbiddelijk. Gerechtigheid zonder liefde maakt hard. Waarheid zonder liefde maakt kritisch. Opvoeding zonder liefde maakt weerbarstig. Verstand zonder liefde maakt geslepen. Vriendelijkheid zonder liefde maakt huichelachtig. Orde zonder liefde maakt kleingeestig. Kennis van zaken zonder liefde maakt hoogmoedig. Macht zonder liefde maakt gewelddadig. Eer zonder liefde maakt ijdel. Bezit zonder liefde maakt gierig. Geloof zonder liefde maakt fanatiek. |
ik zou heel graag willen weten waar je deze tekst vandaan hebt. ik vind het mooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 07:36
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | neen wil niet echt weg, maar soms voelt het aan alsof het zo moeilijk is contact te maken, weet het gewoon nog niet, |
hoi marylien.
bedoel je contakt maken als in vorm van het vinden van een relatie? (man/vrouw). of contakt maken als mens onder elkaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 07:53
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Rebecca, ik wou je niet bespotten of kwetsen hoor, ik bewonder je lef om met jouw ingesteldheid naar een relatie op zoek te gaan, ik kan van je leren want ik ben zo dapper niet, maar het forum is fijn en zo tracht ik wel wat contacten op te bouwen Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen dat je serieus en ouderwets bent, je mag best zijn wie je bent! Wou je dit nog eventjes laten weten
en ja soms is men weinig liefdevol maar soms komen ook èchte gevoelens van medeleven en behulpzaam naar boven op het forum, laat het jou niet afschrikken! (voor mij soms nog steeds wennen aan een nederlander die geen blad voor de mond neemt; is eerlijk maar soms kort en bot) |
hoi marylien. je hebt me niet gekwetst. en het forum is zeker een prettige plek om te zijn. je leert er mensen enigzins kennen door alleen al te zien hoe ze op dingen reageren. (dus in dat opzicht ook zeer zinvol ) naast dat het opzicht gewoon prettig is om met mensen van gedachten te wisselen over wat hun bezig houd in het dagelijks leven.
Laatst aangepast door
|
REBECCA667
|
op donderdag 17 februari 2011, 07:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:02
|
|
|
|
[quote=LEANNE226]Heel jammer dat er maar weinig matches voor je zijn rebecca maar CM is echt groot dus een beetje aanpassen en je lijst wordt veel langer
ik heb mijn lijstje aangepast. ik heb de maximale leeftijdsgrens omhoog gegooid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:09
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | hoi marylien. je hebt me niet gekwetst. en het forum is zeker een prettige plek om te zijn. je leert er mensen enigzins kennen door alleen al te zien hoe ze op dingen reageren. (dus in dat opzicht ook zeer zinvol ) naast dat het opzicht gewoon prettig is om met mensen van gedachten te wisselen over wat hun bezig houd in het dagelijks leven. |
zo zie ik het ook Rebecca,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:12
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | hoi marylien.
bedoel je contakt maken als in vorm van het vinden van een relatie? (man/vrouw). of contakt maken als mens onder elkaar. |
het vinden van een relatie, hier zoek ik niet zo naar, ik zie wel wat komt! maar heb soms het gevoel dat het zelfs op het forum niet makkelijk is om contacten te houden of te maken, misschien doordat ik mijn bijbel niet zo vanbuiten ken ......... denk soms dat het een beetje is zoals in het echte leven, niet altijd makkelijk om in een groep binnen te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:28
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | het vinden van een relatie, hier zoek ik niet zo naar, ik zie wel wat komt! maar heb soms het gevoel dat het zelfs op het forum niet makkelijk is om contacten te houden of te maken, misschien doordat ik mijn bijbel niet zo vanbuiten ken ......... denk soms dat het een beetje is zoals in het echte leven, niet altijd makkelijk om in een groep binnen te komen. |
volgens mij marylien ben je een lieve gevoelige persoonlijkheid en ik ben blij dat je hier bent. ik ken de bijbel ook niet van binnen. het gaat er ook niet om of je alle teksten kunt citeren zodra iemand iets durft te zeggen. Iemand die dat kan is in mijn ogen geen superchristen. Liefde daar draait het om. Voor mij is dat de hoofdboodschap die de hele bijbel uitstraalt en waar alle woorden over gaan. De LIEFDE met een hoofdletter. Als je die kent wat moet je dan nog met woorden._
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:31
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Nou ik sta er voor open hoor ...al weet ik niet wat er nog getemd moet worden  |
Nou dat zullen we na zondag dan wel ff grondig gaan evalueren. Back on topic: de ongetemde man.. de fascinerende vrouw, een van alle andere boeken die hier genoemd worden of het boek wat je momenteel zelf leest.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 17 februari 2011, 08:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:51
|
|
|
|
Mijn mooiste moment was gisteravond toen we te horen kregen dat het meisje wat ik tijdelijk opvang terecht kan in een fantastisch gezin!! (en ook nog dichtbij mij in de buurt!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:53
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Mijn mooiste moment was gisteravond toen we te horen kregen dat het meisje wat ik tijdelijk opvang terecht kan in een fantastisch gezin!! (en ook nog dichtbij mij in de buurt!!) |
geweldig nieuws, mary; belangrijk hé, dat je zo'n meisje aan een goed gezinnetje toe kunt vertrouwen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:53
|
|
|
|
Wow wat een mooie getuigenis!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:57
|
|
|
|
Ik vroeg alleen....God...Ik weet het niet meer maar wilt U het overnemen van me???
psalm37;40 WANT zij vertrouwen op Hem.... heerlijk, he, zeeland; om een God in de hemel te hebben!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:59
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | O nee he, gaan we straks met pasen ook al over FLAPPIE beginnen ...  |
Hahaha, ik zie die broer van jou alweer komen met z’n kinderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:02
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ik ben toch wel even erg nieuwgierig wat hier aan de hand was/is
Geloof me wees blij dat je het gemist hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:04
|
|
|
|
|
[Heel veel sterkte Marylien!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:06
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Up ??????????????????????????????? |
Ja up... oftewel het topic weer naar boven halen, zodat anderen kunnen zien dat er nog steeds op gereageerd wordt. (Aangezien er 1 was die het een 'beetje' in de war had gebracht...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:08
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | mijn broer ligt terug op intensieve zorgen.......... |
Toch weer... onverwachts ? oeps... sterkte Marylien !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:12
|
|
|
|
"Jutten" (over de verrassingen van God), door Reinier Sonneveld.
Wat een mooie stukken staan daar in !! Ik was met name heel verrast betreft het stukje, nog voor het eigenlijke boek begint...: "over imagebuilding"... fantastisch !!! Ik ben er enthousiast over !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 17 februari 2011, 09:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:20
|
|
|
|
@Lisa, dank je wel voor je getuigenis! Heel mooi en herkenbaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:21
|
|
|
|
ik heb het boek "ontmoeting in jeruzalem" gekregen van Zinga; geschreven door derrek prince prachtig mooi!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:23
|
|
|
|
|
Als je loslaat wat je zo pijn doet heb je 2 handen vrij om het geluk te grijpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:33
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | tis echt nie goe.................. |
Och meid toch,ik word warm en koud tegelijk.........ik wil zoveel zeggen maar dat kan ik niet,is een gevoel.Raak hem heel veel aan,voel hem,praat als dat nog mogelijk is...... Heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|