| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:22
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Tja Marianne,
Deze jongen is niet in staat het werkwoord 'vervelen' in de eerste persoon enkelvoud te vervoegen met andere woorden: ik verveel me nooit. En ik denk dat ik genoeg crisis meemaak, sommige ouders wat meer. Vakantie is voor onderwijsmensen he, niet voor moeders, dat is helaas wel zo.
Thomas, gebruiksaanwijzing, maak dat de kat wijs!! |
Heb jij geen gebruiksaanwijzing? Tja, zou dan toch eens voor je gemaakt moeten worden. Maar goed, zolang je niet in staat bent om een simpel werkwoord als vervelen te vervoegen tja.......
Nou ja, we zien wel, deze moeder gaat dan zo maar even twee benches halen, voor ieder kind één (of zou dat ook onder kindermishandeling vallen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:26
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | maar dan moet zij eerst over de sloot en wat als zij net zo verlegen is. dan spreek je elkaar nooit. en dat zou pas jammer zijn. |
Nou gelukkig is hier geen sloot te bekennen ....dus is springen betrekkelijk eenvoudig toch
Aan de andere kant hoor je dat wel meer dat mensen verlegen zijn en misschien daardoor wel een leuk idee om de uitjes nog beter te bezoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Blijf dan binnen  |
Met een zak bolussen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Leuk hoor,die lyncscores maar ik ga toch geen 228 profielen bekijken om te zien of de nummertjes kloppen????
Of doe ik nu iets verkeerd?  |
Hoe hoog moet de lyncscore zijn om te kunnen trouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 't Is mij ook al opgevallen, gelukkig maar. Het sneer-topic lijkt overbodig geworden.
Ga zo door allemaal!  |
Nou daar kan ook het slotje op Marijan ...ha .ha..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:44
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Met een wijntje erbij vliegt de tijd sneller om Veel plezier dames! |
Thanx Leanne! Dat gaat vast goed komen! We hebben er zin in!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ben ik blij dat ik vannacht geslapen heb als een ...............  |
Als wat Visser ehhh verklaar je nader zijn de bomen nog heel ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:46
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Graag zou ik een topic willen openen over de gang van zaken in de politiek m.b.t. de 'rugzakleerlingen' in het (basis)onderwijs. Er wordt verdraaide informatie naar buiten gebracht, waar iemand die niet werkzaam is in het onderwijs meteen intrapt.
Wat maakt het bij jullie los, wat roept het bij jullie op dat er nog meer bezuinigd gaat worden op de kinderen met een probleem, terwijl de admimistratieve rompslomp handen vol geld en zeeen van tijd kost....en daar wordt geen cent op bezuinigd, [url]integendeel[/url] |
'n Interessant onderwerp, al heb ik nu wel vakantie. Het maakt bij mij best veel los. Alvast een korte reactie, vanuit de onderwijskant bekeken. Ergens begrijp ik de bezuinigingen wel een beetje, want het geld wordt - is mijn mening - op dit moment niet efficiënt ingezet. Er gaat veel teveel geld naar de Ambulant Begeleiders (veel zinloos gepraat, de leerkracht moet het uiteindelijk uitvoeren!), terwijl er veel meer behoefte is aan praktische hulp de zgn. 'extra handen' in de klas. Daar moet in ieder geval eens naar gekeken worden. Verder ga ik het topic nog eens met aandacht lezen, ook interessant om te horen vanuit de kant van ouders.
Marijan, vindt een combi-groep 5/6 met 3 'rugzakleerlingen' (naast de andere zorgleerlingen bijv. een ADHD-er zonder 'rugzak') best zwaar. Aan de andere kant is het ook wel een uitdaging.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 18 februari 2011, 16:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:47
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Thanx Leanne! Dat gaat vast goed komen! We hebben er zin in!  |
Ha ha oeps niet teveel wijn he Jasmyn ... geef mij maar een portje hik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:51
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | O Herman het was Noordwijk denk ik..  |
nodigt je je vrienden ook uit? zet je dit op je prikbord
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 21 februari 2011, 14:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:52
|
|
|
|
misschien wel een leuk idee om de uitjes nog beter te bezoeken [/quote]
ik ben ook vast van plan om eens te gaan.
het is voor mij alleen wel moeilijk te plannen omdat ik niet zo lang van te voren weet wanneer ik moet werken ( mijn rooster is per 4 weken en wordt per keer gemaakt) en ik moet als vrouw zijnde snel zijn want anders zijn de leukste uitjes al volgeboekt. (voor de dames althans)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:55
|
|
|
|
deze moeder gaat dan zo maar even twee benches halen, voor ieder kind één (of zou dat ook onder kindermishandeling vallen) [/quote]
dat ligt er aan. je hebt benches van 1 bij 2 meter. dat moet voldoende zijn toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:23
|
|
|
|
[quote=LEANNE226]Ik vind het wel interessant om te weten of de mensen die voor de volwassendoop hebben gekozen pas op latere leeftijd tot geloof gekomen zijn? In je leven zijn er momenten waarin je dieper in je geloof duikt maar ook periodes waarin je je ertegen verzet(toch?),als je besluit terug te keren naar een kerk waar volwassendoop niet standaard is,leg je dan die doop ook weer "af"? Na de doop ben je wedergeboren,blijf je dat of is er weer iets nodig als je je afkeert van die kerk en weer terugkeerd? Moet je (volwassen)gedoopt zijn om volwaardig lid te zijn van zulke kerken? Als je je hele leven al geloofd,waarom moet je dan wedergeboren worden?In de Bijbel werden toch ook alleen de "heidenen" gedoopt? ----------------------------------------------------------------------- Ik zou willen dat ik je kon antwoorden.
ik ben gedoopt als baby zijnde, daarbij hebben mijn ouders beloofd dat ze mij in "het geloof" zouden opvoeden. ik ben toen ik 14 was bij yfc (youth for christ) terecht gekomen en heb na enige tijd belijdenis gedaan. dat haalde vor korte tijd het plafond van mijn (geestelijke) groei af. ik ben daarna (na mijn yfc periode) naar een "vol evangelische" gemeente gegaan en ben daar na een introductieperiode volwassen gedoopt. dat haalde het hele plafond van mijn geestelijke groei. daarna heb ik de bijbelschool gedaan en daar............
ben ik in de war geraakt. waarom dat zo was zal ik in het midden laten. ik wil niet dat hier mensen daardoor in de war raken.
ik ben mede hierdoor en door de 1e scheiding uit "de kerk" geraakt. ik ben door het in contakt komen met een moslimman nog meer in de war geraakt met tot gevolg dat ik het allemaal niet meer zo goed weet.
wat ik wel weet is dat er maar 1 God is en dat ik alle verwarring bij Hem neer mag leggen. dit heeft tot gevolg dat ik van plan ben (en ik ben het stellig van plan en ga het dus ook doen) om a.s zondag weer naar "de kerk" te gaan. ik weet dat ik niet overgedoopt hoef te worden. alleen mijn zonden hoef ik te belijden en daarvoor vergeving moet vragen. maar dat is oke. daar ben ik aan toe.
Laatst aangepast door
|
REBECCA667
|
op vrijdag 18 februari 2011, 17:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:30
|
|
|
|
is mijn kleinzoon hij is vandaag 1 jaar geworden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:32
|
|
|
|
[quote=REBECCA667]
Gods zegen Rebecca!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:34
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Hoe hoog moet de lyncscore zijn om te kunnen trouwen  |
Haha Leonard dat zou mooi zijn! (en gemakkelijk)
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:39
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Hoe hoog moet de lyncscore zijn om te kunnen trouwen  |
Gaan we trouwen dan?Je staat bij mij op pagina 2 Leonard,dus...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:44
|
|
|
|
[quote=BILLY701]
dank je wel Billy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:45
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | mijn mooiste moment van vandaag is eigenlijk een hele dag lang.
want mijn kleinzoon is vandaag jarig. 1jaar oud vandaag. is het niet geweldig.  |
geniet ervan Rebecca!!! ik kijk zo uit naar de dag dat ik oma word, maar men zegt mij hier regelmatig dat ik nog enkele jaartjes geduld mag hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:50
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | geniet ervan Rebecca!!! ik kijk zo uit naar de dag dat ik oma word, maar men zegt mij hier regelmatig dat ik nog enkele jaartjes geduld mag hebben  |
dank je wel marylien
het wordt eigenlijk een 4 dagen marathon aan feest. vandaag is mijn kleinzoon jarig, morgen vieren ze het voor de familie, zondag ga ik naar "de kerk" om mijn zonden te belijden en vergiffenis te vragen en maandag ben ik zelf jarig. wie doet me wat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:53
|
|
|
|
Arjan,
ik ben waarschijnlijk een slechte referentie gezien mijn leeftijd! maar ik zou zeggen mail gerust!!! mijn ervaring is dat je nooit een positieve reactie krijgt als je als vrouw eerst mailt. Ik vermoed dat men ons dan opdringerig vindt? of op mijn leeftijd verkiest men wellicht iemand jonger... Wanneer je een positieve reactie krijgt (lees antwoord met uitnodiging voor verder contact/mailverkeer of andere) zal je snel ervaren of het klikt of niet, en dan zal je verlegenheid wel minderen of wijken, dus gewoon doen ! Ik wens je heel veel geluk toe!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op vrijdag 18 februari 2011, 17:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:55
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | ik kijk zo uit naar de dag dat ik oma word, maar men zegt mij hier regelmatig dat ik nog enkele jaartjes geduld mag hebben  |
het gaat "vanzelf" marylien. ik hoef er niets (meer) voor te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:55
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | dank je wel marylien
het wordt eigenlijk een 4 dagen marathon aan feest. vandaag is mijn kleinzoon jarig, morgen vieren ze het voor de familie, zondag ga ik naar "de kerk" om mijn zonden te belijden en vergiffenis te vragen en maandag ben ik zelf jarig. wie doet me wat.  |
nu een viervoudige proficiat! feestje bouwen
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op vrijdag 18 februari 2011, 17:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:58
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | echt niet!! daar slaapt mijn bed veel te lekker voor. | je bed slaapt altijd wel daar heeft tie geen "loge"voor nodig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:03
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | het boek is daar heel helder in. voor vrouwen is het ook een goed boek om te lezen. zo wist ik daarna dat als een man erg stil is ipv te praten, dat hij waar hij zo op zit te broeden eerst voor zichzelf op een rijtje aan het zetten is en pas als hij er niet uit komt gaat vragen om hulp. bij een vrouw werkt dat juist andersom. ten minste bij de meeste vrouwen en de meeste mannen.  |
ja je zegt erbij "ten minste bij de meeste vrouwen........." er zijn immers ook introverte vrouwen die net zoveel eerst stil voor zich zelf op iets broeden,
en ja hoor, ik heb al mannen gezien en aan hun bed gestaan waarbij ik verwonderd was hoe ze zoveel pijnen konden doorstaan, mijn bevalling was er eentje om nooit meer over te doen qua pijn, maar toch dacht ik er niet aan als vergelijking hoor!
gelijk geef ik je wel dat mannen en vrouwen doorgaans anders reageren, maar wat dat zorgen betreft zijn er toch ook mannen die ècht waar enorm kunnen zorgen zoals een echte moeder zelfs!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:03
|
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was een half uur geleden toen ik erachter kwam dat ik mijn braadpan met runderlapjes al vanaf gisteravond aan had laten staan Heeft dus de hele nacht en dag aangestaan, hoe dom kan een mens zijn. Mijn huis had wel in de fik kunnen gaan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:04
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag was een half uur geleden toen ik erachter kwam dat ik mijn braadpan met runderlapjes al vanaf gisteravond aan had laten staan Heeft dus de hele nacht en dag aangestaan, hoe dom kan een mens zijn. Mijn huis had wel in de fik kunnen gaan.....  |
fijn te mogen weten dat God je veilig houdt hé Willemijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:12
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 'n Interessant onderwerp, al heb ik nu wel vakantie. Het maakt bij mij best veel los. Alvast een korte reactie, vanuit de onderwijskant bekeken. Ergens begrijp ik de bezuinigingen wel een beetje, want het geld wordt - is mijn mening - op dit moment niet efficiënt ingezet. Er gaat veel teveel geld naar de Ambulant Begeleiders (veel zinloos gepraat, de leerkracht moet het uiteindelijk uitvoeren!), terwijl er veel meer behoefte is aan praktische hulp de zgn. 'extra handen' in de klas. Daar moet in ieder geval eens naar gekeken worden. Verder ga ik het topic nog eens met aandacht lezen, ook interessant om te horen vanuit de kant van ouders.
Marijan, vindt een combi-groep 5/6 met 3 'rugzakleerlingen' (naast de andere zorgleerlingen bijv. een ADHD-er zonder 'rugzak') best zwaar. Aan de andere kant is het ook wel een uitdaging. |
Hoe komt het dan dat in Europa Nederland het land is met de meeste rugzak kinderen? Ik heb eens op tv gezien dat een journalist van De Elsevier daar onderzoek naar had gedaan en dat het opvallend was dat alleen in Nederland zoveel rugzak kinderen zijn. Daarbij denk ik nog steeds dat er veel meer schrijnende gevallen zijn van bezuiniging in Nederland dan enkel de rugzakkinderen die in ieder geval nog de aandacht krijgen voor hun leerproblemen.......Ik heb een vriendin met zo'n rugzakgroepje in haar klas en die spreekt altijd van een mooie uitdaging waar veel tijd aan besteedt wordt......
Willemijn, wordt soms naar van al die bezuinigingen en niet alleen in het onderwijs........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 18 februari 2011, 18:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:14
|
|
|
|
moet ik dat rugzakje (of zak) vertalen als emotionele wonden, verleden die een kind meesleept? of heeft dit in nederland nog een speciale betekenis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|