| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:42
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik kan je niet meer volgen........ Als je voor een moeilijke keuze staat kun je uit 3 dingen kiezen: 1.accepteren 2.aanpassen 3.vertrekken |
Dus toch iets met de persoon...ok dat is duidelijk en er is een bepaalde lijn ...maar of ik met de laatste zo gelukkig ben is maar de vraag.
1 Accepteren ...is niks mis mee natuurlijk, zouden meer mensen moeten doen. 2. Aanpassen ...ik denk wel een beladen woord...dus je geeft hem uiteindelijk of jezelf nog een kleine kans. 3. Vertrekken jij of je partner ...een niet altijd de logische manier en had in veel gevallen voorkomen kunnen worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:42
|
|
|
|
[quote=MAR907]Seks is inderdaad om van te genieten, maar als man denk ik, dat je ook bewust moet zijn van de daden en gevolgen welke er verbonden zijn ten op zichte van God.... Een bewuste keuze die hij maakt in relatie met Hem....? Dat geld ook voor de vrouw...
Hé Mar. Wat bedoel jij als je zegt dat je je ook bewust moet zijn van de daden en gevolgen welke er verbonden zijn ten op zichte van God.... Een bewuste keuze die hij (of zij) maakt in relatie met Hem....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:43
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Het zijn hier niet alleen maar boederijen met een stuk land waar een caravan kan staan... Ze hebben hier ook hotels... Van der Valk.. Emjee... . En mocht dat niets zijn dan kun je altijd nog uitwijken naar Heerenveen of Joure. Daar kom je toch langs als je na de dienst weer naar huis gaat.  |
Of een tentje bij lisa in haar moestuintje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:45
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Of een tentje bij lisa in haar moestuintje  |
Nou, dat is lekker met dit weer......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:45
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Mis nog iets... gna, gna, gna....  |
Je naald blijft hangen Mar......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nou, dat is lekker met dit weer......  |
Ach als de koffie maar lekker is toch....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:47
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Dus toch iets met de persoon...ok dat is duidelijk en er is een bepaalde lijn ...maar of ik met de laatste zo gelukkig ben is maar de vraag.
1 Accepteren ...is niks mis mee natuurlijk, zouden meer mensen moeten doen. 2. Aanpassen ...ik denk wel een beladen woord...dus je geeft hem uiteindelijk of jezelf nog een kleine kans. 3. Vertrekken jij of je partner ...een niet altijd de logische manier en had in veel gevallen voorkomen kunnen worden. |
Het gaat hier om seks voor het huwelijk Leonard dus als de meningen tussen geliefden daarin (teveel)verschillen lijkt me nr 1 mogelijk,nl. rekening houden met elkaars gevoelens maar nr.2 lijkt me vrijwel onmogelijk,je kunt niet tegen je normen en waarden ingaan en als dat niet gaat komt nr.3 dus om de hoek kijken,hoe jammer dat ook mag zijn.......en ik denk dat dit geldt voor vrijwel alles binnen de relatie omdat je anders zowel jezelf als de ander tekort doet. (en daarom is het zo vreselijk moeilijk de juiste partner te vinden,in de ideale relatie hoeven deze vragen niet eens gesteld te worden )
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 21 februari 2011, 18:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:48
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Ach als de koffie maar lekker is toch....  |
Dan mag je wel een koffie met een Weduwe Joustra erbij...... Heb je het in ieder geval warm......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Net te horen gekregen dat mijn wandelingetje van gisteravond me een verrekte enkel heeft opgeleverd Nu dus thuis zitten met m'n pootje ingepakt en pijn hebben  |
Oh Erika, dat is balen. Beterschap gewenst !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:55
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hé Mar. Wat bedoel jij als je zegt dat je je ook bewust moet zijn van de daden en gevolgen welke er verbonden zijn ten op zichte van God.... Een bewuste keuze die hij (of zij) maakt in relatie met Hem....? |
Tja, als je gisteren opgelet had, heb je het antwoord van mij gehad....grijns.
Ik ga het niet hier op de forum wederom zeggen... Mijn antwoordt staat al ergens op het forum...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 21 februari 2011, 18:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:55
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het gaat hier om seks voor het huwelijk Leonard dus als de meningen tussen geliefden daarin (teveel)verschillen lijkt me nr 1 mogelijk,nl. rekening houden met elkaars gevoelens maar nr.2 lijkt me vrijwel onmogelijk,je kunt niet tegen je normen en waarden ingaan en als dat niet gaat komt nr.3 dus om de hoek kijken,hoe jammer dat ook mag zijn.......en ik denk dat dit geldt voor vrijwel alles binnen de relatie omdat je anders zowel jezelf als de ander tekort doet. (en daarom is het zo vreselijk moeilijk de juiste partner te vinden,in de ideale relatie hoeven deze vragen niet eens gesteld te worden ) |
Ja maar leanne als je met no1 al voldoende vragen hebt en de term accepteren moet gebruiken ...dan is het al niet goed en dus niet mee verder gaan ...behalve als je samen volledig eens over bv wel/niet gemeenschap voor het huwelijk...beter gezegd het volledig aanvoelen van elkaar en de diepere betekenis van de relatie tussen twee geliefden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:56
|
|
|
|
[quote=MAR907]
Nou heel CM is nieuwsgierig Mar....laat ons niet met de spanning zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:02
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Ja maar leanne als je met no1 al voldoende vragen hebt en de term accepteren moet gebruiken ...dan is het al niet goed en dus niet mee verder gaan ...behalve als je samen volledig eens over bv wel/niet gemeenschap voor het huwelijk...beter gezegd het volledig aanvoelen van elkaar en de diepere betekenis van de relatie tussen twee geliefden. |
Ben ik helemaal met je eens Leonard,het is er of het is er niet(meestal dan,er zijn twijfelgevallen) Ik heb het trouwens niet over mijn eigen situatie hoor maar over het algemeen,mijn prive zou ik nooit op een forum gooien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:03
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Nou heel CM is nieuwsgierig Mar....laat ons niet met de spanning zitten |
Is het JIJ of heel CM????
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 21 februari 2011, 19:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dan mag je wel een koffie met een Weduwe Joustra erbij...... Heb je het in ieder geval warm......  |
Schijnt heel bijzonder te zijn ....op de koffie in Friesland...ooit een keer geweest in mijn jonge jaren ...toen er nog geen grijs haartje te bespeuren was en te verlegen was om een fries meiske te ontdekken. Waar gaat die tijd, maar goed genieten van de dag met volle tuigen en op naar het mooie Drachten, waar de mensen nog ok zijn en je liefdevol in je armen sluiten of je er altijd bent geweest. Geeft een broeder en Zusterlijke liefde die ver over de landsgrenzen waar te nemen is en je gaat met pijn in je hart weer naar huis om vervolgens met alle liefde terug te denken. Ja dit was Drachten...zucht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:06
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Is het JIJ of heel CM????  |
Voor jou een vraag voor mij een eeeeh weet ..of niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:07
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Je naald blijft hangen Mar......  |
Mijn naald hangt niet, maar zit midden in... of is dat Fries...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:08
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Voor jou een vraag voor mij een eeeeh weet ..of niet  |
Nou een vraag op een weet....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 21 februari 2011, 19:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:09
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Mijn naald hangt niet, maar zit midden in... of is dat Fries...  |
Zit net op friese les voor beginners ...hoe kan ik dat nou weten ...Mar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:09
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Mis nog iets... gna, gna, gna....  |
Dan moet je doorvragen of wat je mist...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:10
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Dan moet je doorvragen of wat je mist...  |
Een dingetje Lisa daar zijn een aantal van de mannen heel slecht...het doorvragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:11
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Dan moet je doorvragen of wat je mist...  |
Hoeft niet want ik weet wat er mist......  Mij uit dagen he?
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 21 februari 2011, 19:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:11
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Schijnt heel bijzonder te zijn ....op de koffie in Friesland...ooit een keer geweest in mijn jonge jaren ...toen er nog geen grijs haartje te bespeuren was en te verlegen was om een fries meiske te ontdekken. Waar gaat die tijd, maar goed genieten van de dag met volle tuigen en op naar het mooie Drachten, waar de mensen nog ok zijn en je liefdevol in je armen sluiten of je er altijd bent geweest. Geeft een broeder en Zusterlijke liefde die ver over de landsgrenzen waar te nemen is en je gaat met pijn in je hart weer naar huis om vervolgens met alle liefde terug te denken. Ja dit was Drachten...zucht
 |
Ik heb ook wel mooie herinneringen aan Friesland, ging ik vroeger op zeilkamp en ik vond die friese jongens wel leuk want die hadden zo'n leuk accent.........dus wel veel plezier gemaakt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:12
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Nou een vraag op een weet.... |
Wat weet jij ...wat ik blijkbaar nog niet weet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:15
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb ook wel mooie herinneringen aan Friesland, ging ik vroeger op zeilkamp en ik vond die friese jongens wel leuk want die hadden zo'n leuk accent.........dus wel veel plezier gemaakt.....  |
Maar je had water voor je deur ..waarom friesland...of waren het toch de jongens uit friesland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:16
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wat weet jij ...wat ik blijkbaar nog niet weet  |
Ik zie wat jij niet ziet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:17
|
|
|
|
| BIANCABB146 schreef: | Ik heb nu een relatie met iemand die ik heb leren kennen via CM Zijn nick was Rubio575
 |
Kan snel gaan he Bianca en van harte gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|