| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Tjonge Leo, ga jij echt in de keuken staan afwassen?? |
Als het moet dan moet het Chat en eerlijk is eerlijk heb er geen hekel aan.
Maar ach stel je voor de liefderijke blik van een vrouw die boekdelen schrijft in termen van wat heb ik je lief...heel bijzonder toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:49
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Daar hebben we vaatwassers voor Chat...  |
En nu nogmaals: back on topic, want we dwalen teveel af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:50
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Daar hebben we vaatwassers voor Chat...  | Ik zou het nooit aanbieden vooraf...per slot van rekening ben ik geen halve vrouw. Je moet gewoon weten wanneer je welke kaarten speelt en vooraf nooit in je kaarten laten zien...Afwassen en seks, hebben die dan geen raakvlakken???
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 21 februari 2011, 21:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:51
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | En nu nogmaals: back on topic, want we dwalen teveel af. |
On-topic inderdaad als we de vaatwassers al als criteria gaan nemen voor een gezond huwelijksleven dan slaan we echt de plank mis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:51
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zal de jaartallen er maar niet bijzetten toen ik er was......... Voel me ineens heeeel oud.....1970 of zoiets.....  |
Dan ben je helemaal niet oud Willemijn.. je was hooguit een paar jaartjes eerder op zeilkamp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:53
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | On-topic inderdaad als we de vaatwassers al als criteria gaan nemen voor een gezond huwelijksleven dan slaan we echt de plank mis | Beste Leo, als ik verliefd ben, ben ik de liefste man van de wereld...heb dan zelfs een hekel aan mezelf. Dan doe ik alles voor haar, zelfs samen met haar afwassen...Maar ik zal nooit van te voren op een openbaar forum dat ik mee zou helpen met de afwas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Sommige zaken moet je meemaken Leonard, die kan je niet vertellen.....  |
Mijn interesse in drachten en omgeving dreigt nu boven alle porporties te gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:04
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Nou ff kort dan: een aantal is gelukkig samen en een aantal duidelijk niet .. begrijp je  |
Hallo Inez Nu weet ik alles weer dank je wel. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:05
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | O Visser foto's van 10 jaar terug zeker...foei |
Dank je Leonard , 'k wist niet dat ik er nog zó jong uitzag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Beste Leo, als ik verliefd ben, ben ik de liefste man van de wereld...heb dan zelfs een hekel aan mezelf. Dan doe ik alles voor haar, zelfs samen met haar afwassen...Maar ik zal nooit van te voren op een openbaar forum dat ik mee zou helpen met de afwas. |
Heb je zojuist wel gedaan chat..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
|
|
|
|
| ANNELIES144 schreef: | Welke dames van 25-35 hebben zin een leuke avond in Zeist? Ik weet een erg leuk restaurant en wellicht is aanstaande zaterdag een optie. Wel een beetje kort dag, maar wie niet waagt wie niet wint.
Ik hoor het wel van jullie !  |
Hoi Annelies,
Een gezellige avond in Zeist is wat mij betreft helemaal leuk! Zeist is lekker in de buurt van Veenendaal dus voor mij bijna te lopen...! Maar eh... waarom wil je er geen mannen bij hebben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:08
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Loopt uit de hand visser ....waar blijven die mannen  |
Bedoelde er alleen maar mee om het onderwerp , waar het hier over gaat/ hoort te gaan, weer naar voren te halen hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:13
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Loopt uit de hand visser ....waar blijven die mannen  | tja, we koppelen niet, maar willen we een evenwicht hebben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Bedoelde er alleen maar mee om het onderwerp , waar het hier over gaat/ hoort te gaan, weer naar voren te halen hoor.  |
Wat het punt is Visser ...als het een soort picknickdate verhaal gaat worden ...moet de boel wel in een soort evenwicht zijn vandaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:17
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Heb je zojuist wel gedaan chat..  |
Yep ...maar ach als het gevoel en m.n de liefde maar goed zit en zo zie je dat een vrouw het beste uit de man kan halen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:25
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wat het punt is Visser ...als het een soort picknickdate verhaal gaat worden ...moet de boel wel in een soort evenwicht zijn vandaar.  |
Ik geloof dat jij het niet helemaal snapt Leonard. Ik dacht dat er al diverse keren geschreven is dat het géén date-gebeuren is . Het is gewoon een gezellige picknick om andere cm-ers (beter) te leren kennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | tja, we koppelen niet, maar willen we een evenwicht hebben? |
touwtrekken op de heide
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dank je Leonard , 'k wist niet dat ik er nog zó jong uitzag.  |
Streelt dat je ego haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:43
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Ik denk dat ook Martin, maar niet iedereen denkt zo, mijn vader bijvoorbeeld tis gewoon om zot van te worden: hij gelooft oh zo sterk, bidt de sterren van de hemel, maar ik ga in zijn ogen recht naar de hel omdat ik naar een evangelische gemeente ga ipv naar de kerk waar de "SACRAMENTEN" en "CONCECRATIE" gebeurd!!!! ik doe mijn zin en ik betreur zijn kortzichtigheid, (en ik probeer te begrijpen dat hij zo is opgegroeid en dat hij het goed meent), maar soms is het dus wel moeilijk om met anders gelovigen over dezelfde God en Heer te praten! Soms is iedereen zo overtuigd van zijn enige juiste keuze of weg, dat respect voor de ander zijn mening gewoon niet meer mogelijk is, dit vindt ik dus heel jammer. |
Hallo Marylien
Je hebt gelijk met zoals je het beschrijft ook bij mij was dat zo niet mn vader want die was al overleden maar ik ben dan 5 jaar terug weer tot geloof gekomen omdat ik naar een pikstergemeente ging en later gedoopt waar ik erg mee geworsteld heb omdat teneerste ik al als kind gedoopt was en later toen ik in de bijbel las dat je nooit in de hemel kan komen als je de Heilige Geest kwaad had berokkent en ik ben vroeger nooit een lievertje geweest en daar was mijn probleem en de voorganger die mij gedoopt heeft die zei tegen mij dat als ik er zoveel mee worstelde dat de Heilige Geest toch met me bezig was en dat die me niet verlaten had . Maar ik ben nog steeds blij dat het gebeurd is en probeer het ook op mijn manier een beetje uit te dragen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 23:06
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wat het punt is Visser ...als het een soort picknickdate verhaal gaat worden ...moet de boel wel in een soort evenwicht zijn vandaar.  |
liever allemaal emotioneel in een gezellig evenwicht leonard...... dat lijkt me een prima soort van evenwicht!!
nogmaals; we gingen met drie single moeders op pad, en de rest koppelde aan....... hoofddoel is dus; gezelligheid hebben aan singles onder elkaar. want samen is veel leuker; alleen is maar alleen.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 21 februari 2011, 23:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 23:11
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Als ik lees dat jij schrijft : zo heb ik dat altijd geleerd, wil ik je graag uitdagen om niet uit te gaan van wat jou is geleerd, maar juist om zelf de Bijbel te pakken en te lezen wat er staat.
De eerste vraag die bij mij boven komt de volgende: Hoe kun je veronderstellen dat er mensen zijn die niets van de Heer hebben gehoord, maar zich wel aan de geboden houden. Hoe kennen ze de geboden dan volgens jou?
Pak Romeinen 3 er nog eens bij: Vers 20: Daarom is voor hem geen sterveling onschuldig omdat hij de wet naleeft, want juist de wet leert ons zonde kennen. Vers 28: Ik heb u er immers op gewezen dat eenmens wordt vrijgesproken door te geloven en niet door de wet na te leven...
Hallo Lisa
Ik heb dat zo geleerd en dat nog niet overal GOD s woord verkondigt is en dat als die mensen toch leven naar de wetten dat die mensen daar op afgerekent worden. Neem alleen maar dat die mensen weten dat ze niet mogen stelen en ook niet naar een andere vrouw mogen gaan dan allen die van hun zelf en zo zullen er nog wel meer dingen zijn. En als ik het nog weet maar dat is niet zeker moet dit ook ergens in Romijnen staan maar ik zal dit zeker morgen op de bid stond navragen. Als ik het mis heb dan hoor je nog van mij. Sjalom. Martin
Ik kan nog wel meer Bijbelgedeelten aanhalen, waar een dergelijke boodschap staat maar ik ga ervan uit dat het duidelijk is waar ik naar toe wil. Ben benieuwd hoe jij die teksten leest....  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 23:51
|
|
|
|
Het blijft een van de fraaiere stukken muziek, het is inderdaad zo, draai het vaak eigenlijk....
Thomas, wat is er toch veel schitterende muziek gemaakt he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 23:57
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Thnxs henk en does ben er nog tot juni a.s daarna houd het voor mij op iedereen een fijne tijd gewenst hier op cm! |
je bent er nog tot juni a.s. je begint vroeg afscheid te nemen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:02
|
|
|
|
Hey Chatuliem , van harte gefeliciteerd met je verjaardag , Gods zegen voor je nieuwe levensjaar , wens je een hele fijne dag toe met fam en vrienden .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:09
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hey Chatuliem , van harte gefeliciteerd met je verjaardag , Gods zegen voor je nieuwe levensjaar , wens je een hele fijne dag toe met fam en vrienden .  |
Chatuliem van mij ook een fijne verjaardag gewenst, dat je een hele grote Abraham in de tuin mag krijgen ....
|
|
| Naar boven |
|
|