| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:22
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | En dan te bedenken dat ik maar één dochter heb.. moet ik daar ook een kloon van gaan zoeken.. |
Sommige tellen voor twee lisa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:23
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Sinds wanneer is een datingsite alleen voor de lady's en alleen voor de mannen  |
De datingsite op zich niet, maar soms komen daar leuke initiatieven uit.. Blijkbaar kunnen de mannen er toch niet zo goed tegen dat ze ff uitgesloten worden van een feestje.. ha ha ha..
Gewoon lekker doorgaan Annelies en je zeker niets aantrekken van wat de mannen ervan vinden. Leeftijdsgrens eraf halen is misschien wel een goede optie, want volgens mij heeft dat niet zoveel toegevoegde waarde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:24
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Sommige tellen voor twee lisa  |
Ha ha ha.. nou die dochter is 16/4 lekker bij paps, dus haar kloon laat ik ook thuis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant \"juffrouw Tok\" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google \"christianmatch picknicken ede\", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto\'s worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar
35 dames en 31 heren (ik raak de tel kwijt; hellup!!)
Vrouwen in meerderheid? Dat is verboden, het moet in evenwicht zijn |
Zo is de lijst weer up to date zonder klonen van mij of mijn dochter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:30
|
|
|
|
Al aardig in balans! 33 dames en 31 heren!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:31
|
|
|
|
ik had em al aangepast meid........ maar bedankt he!!
wil je ook even zo vriendelijk zijn de telling van jasmyn even op te nemen in je berichtje? dan klopt het allemaal weer, als t goed is.
wie gaan we nog meer schrappen, jasmyn?? grapjuh!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 23 februari 2011, 12:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:31
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Onze eigen keuze bevestigen wij door middel van het doen van belijdenis...of niet, maar hoe dan ook vind ik het prima dat je denkt zo je denkt..en dat jij gelooft dat jij het juiste doet...we kunnen er maar beter in geloven ook..anders heeft het geen zin wat of je ook doet..
daar ook verantwoording over af mag leggen. uitleggen wil ik best.. |
Misschien een tip Marian.
De woorden "je" en "jij" om te zetten in een algemeen uitdrukking. Bijv. in "men" en "iemand". Of zet het om in "ik" vorm.
Dan komt het anders over en wordt niemand gekwetst.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 23 februari 2011, 12:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:32
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | | Ik heb geschreven dat Chat moet geloven in wat hij doet..het juiste, net zoals ik geloof in mijn keuze..ik probeer hem niet onderuit te halen of te kwetsen, vind dat ook een beetje ver gezocht.. én kwetsend.. |
dit is hoe het op mij overkomt. en omdat het geschreven wordt op een openbaar forum krijgt iedereen het te lezen en zijn er grapjes die niet begrepen worden. in ieder geval niet door mij in deze. (en wat ik je ook prive heb geprobeerd te vertellen waarbij je aangaf dat een forum openbaar is dat iedereen daar voor zijn mening uit mag komen. dat je dit nu kwetsend vind, vind ik dan ook jammer.)
misschien kunnen jullie deze discussie anders verder in prive voeren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:32
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | De datingsite op zich niet, maar soms komen daar leuke initiatieven uit.. Blijkbaar kunnen de mannen er toch niet zo goed tegen dat ze ff uitgesloten worden van een feestje.. ha ha ha..
Gewoon lekker doorgaan Annelies en je zeker niets aantrekken van wat de mannen ervan vinden. Leeftijdsgrens eraf halen is misschien wel een goede optie, want volgens mij heeft dat niet zoveel toegevoegde waarde.  |
Persoonlijk vind dat je daar niet perse op een datingsite hoeft te staan en als ik iets met vrienden wil doen kan dat ook zonder een site, maar wens toch de dames een leuke avond hoor, want ze zullen ons wel een beetje missen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:34
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Al aardig in balans! 33 dames en 31 heren!  |
Nee hoor: ik was niet twee keer meegeteld, dus het zijn nog steeds 35 dames, 31 heren en misschien die vriend van Leonard.. hoewel je daar natuurlijk niet teveel op moet rekenen ha ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:35
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Persoonlijk vind dat je daar niet perse op een datingsite hoeft te staan en als ik iets met vrienden wil doen kan dat ook zonder een site, maar wens toch de dames een leuke avond hoor, want ze zullen ons wel een beetje missen |
HHH in je dromen Leonard!!! Wij vermaken ons prima zonder jullie!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:36
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | dit is hoe het op mij overkomt. en omdat het geschreven wordt op een openbaar forum krijgt iedereen het te lezen en zijn er grapjes die niet begrepen worden. in ieder geval niet door mij in deze. (en wat ik je ook prive heb geprobeerd te vertellen waarbij je aangaf dat een forum openbaar is dat iedereen daar voor zijn mening uit mag komen. dat je dit nu kwetsend vind, vind ik dan ook jammer.)
misschien kunnen jullie deze discussie anders verder in prive voeren? |
Mee eens Rebecca.. misschien goed om hier nu te stoppen, zoals ook al een aantal keren eerder is aangegeven door diverse mensen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:39
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | HHH in je dromen Leonard!!! Wij vermaken ons prima zonder jullie!!!  |
Nou wens de dames ook veel plezier haha ...
Dus aanmelden maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:42
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik had em al aangepast meid........ maar bedankt he!!
wil je ook even zo vriendelijk zijn de telling van jasmyn even op te nemen in je berichtje? dan klopt het allemaal weer, als t goed is.
wie gaan we nog meer schrappen, jasmyn?? grapjuh!!
. |
Tja, mensen zomaar driedubbel toevoegen en toch niet meetellen...!?!?! 
Is t toch niet helemaal mis gegaan hè! grapjuh terug!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:45
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Nee hoor: ik was niet twee keer meegeteld, dus het zijn nog steeds 35 dames, 31 heren en misschien die vriend van Leonard.. hoewel je daar natuurlijk niet teveel op moet rekenen ha ha ha  |
Maakt ook eigenlijk niet uit hoeveel vrouwen/mannen...we vermaken ons toch wel en zo niet doen we een spelletje kunstgebitten
Ja aart ....als we allemaal een mailtje sturen naar hem ...misschien dat hij dan komt.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op woensdag 23 februari 2011, 12:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:49
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Maakt ook eigenlijk niet uit hoeveel vrouwen/mannen...we vermaken ons toch wel en zo niet doen we een spelletje kunstgebitten
Ja aart ....als we allemaal een mailtje sturen naar hem ...misschien dat hij dan komt. |
Daar reageert ie ook vast niet op!! Al iets van hem gehoord dan, als reactie op alle telefoontjes en smsjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:54
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | HHH in je dromen Leonard!!! Wij vermaken ons prima zonder jullie!!!  |
haha...roddelclubjes moeten er ook zij.... Zo blijven de "echt kerels" aktueel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:55
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wat is de vertaling of kan je een fries woordenboek kopen  |
Het betekent zoveel als "alle mannen zijn geweldig"........eg woar .........ongekend.........amper gelogen........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:01
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).
Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf.  |
Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik. "ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor" "ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt" "als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen ("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:07
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | | Ik heb geschreven dat Chat moet geloven in wat hij doet..het juiste, net zoals ik geloof in mijn keuze..ik probeer hem niet onderuit te halen of te kwetsen, vind dat ook een beetje ver gezocht.. én kwetsend.. |
Zo lees ik het ook! Dat iedereen gelooft in wat hij of zij doet of heeft gehad. Of het nu kinderdoop is of de volwassendoop. Het gaat om je persoonlijke relatie met onze Vader. Dus in mijn ogen niet kwetsend...de vraag is ook vaak, met wat voor bril lees je op dat moment?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:10
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | dit is hoe het op mij overkomt. en omdat het geschreven wordt op een openbaar forum krijgt iedereen het te lezen en zijn er grapjes die niet begrepen worden. in ieder geval niet door mij in deze. (en wat ik je ook prive heb geprobeerd te vertellen waarbij je aangaf dat een forum openbaar is dat iedereen daar voor zijn mening uit mag komen. dat je dit nu kwetsend vind, vind ik dan ook jammer.)
misschien kunnen jullie deze discussie anders verder in prive voeren? |
Ik moet toch even kwijt dat ik het niet netjes vind, wat privé besproken is met een ander, op een openbaar forum te zetten. Of de ander moet daar toestemming voor gegeven hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:14
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Oh ja, jullie vieren Carnaval hè. In het Zuiden wordt daar rekening mee gehouden, de vakantie wordt er op aangepast.
Marijan, op de Veluwe ontgaat zulke feesten je hè. |
nou wat dat aangaat doe ik niet meer mee met de zuiderlingen die tijd ligt ver achter mij wij gaan wel wat anders vieren in dat weekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:17
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Tja... t loslaten begint eigenlijk al zodra ze in de wieg liggen en wordt alleen maar meer en meer en meer en meer. Voor haar is het natuurlijk fantastisch, maar ik kan me goed voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet..... |
Daar had ik het vanmorgen nog over met mijn vriendin. Vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt wordt moeten we het kind iedere keer een stukje meer loslaten. Bij grootouders logeren...knipknip.....naar de peuterzaal...knipknip...kleuterschool, basisschool......knipknip......pfffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik. "ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor" "ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt" "als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
hi hi hi... neem aan dat je daar ook op afknapte Leanne Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen ("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen ) |
Gelukkig zijn er idd ook genoeg mannen die het wel snappen. Dat is ook t uitgangspunt. Het leek me echter in t kader van "waar knap je op af" wel even goed om te wijzen hoe het dus niet moet
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op woensdag 23 februari 2011, 13:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:37
|
|
|
|
Artikel in het Nederlands Dagblad:
Niet meer autisme, wel meer kinderen met een ‘etiket’
Dit artikel komt voor in dossier: Onderwijsvernieuwingen DEN HAAG - Het aantal kinderen met stempels als ADHD of autisme is explosief gegroeid.
Zij hadden meer last van onderwijsvernieuwingen, maar volgens betrokkenen is er ook sprake van een systeem dat 'labelen' uitlokt.
Een label als autisme of ADHD wordt veel te vaak en te snel opgeplakt. Dat is de boodschap van minister Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) in de discussie over passend onderwijs, waarop ze 300 miljoen euro wil bezuinigen. De bezuiniging is omstreden, maar de explosieve toename van het aantal 'etiketten' kan niet worden ontkend. Vanaf 2003 kan een leerling met een lichamelijke handicap of gedragsstoornis een subsidie (het rugzakje) krijgen voor extra zorg in het reguliere onderwijs. Sinds die tijd is het aantal zorgleerlingen met 65 procent toegenomen. Inmiddels is met 10 procent van de leerlingen in het basisonderwijs en met bijna 20 procent in het voorgezet onderwijs 'iets mis', rekent de minister voor.
Populistische taal. Zo typeert Peter Mol, voorzitter van de landelijke beroepsgroep van ambulant begeleiders, de oneliners van de minister en andere politici die zeggen dat kinderen ten onrechte massaal 'gelabeld' worden. 'Alleen een diagnose is onvoldoende om een rugzakje te krijgen. Er gaat in de praktijk een behoorlijk zware toetsing aan vooraf.'
Ook Marjolijn Busman van de Nederlandse Vereniging voor Autisme vind het 'een beetje makkelijk' om te zeggen dat we te snel etiketten plakken. Ze heeft een dochter met een vorm van autisme en maakt duidelijk dat ouders zoiets niet voor de lol of voor geld laten vaststellen. 'Labelen is ook stigmatiserend en het blijkt moeilijk te zijn, vervolgens nog een school te vinden die het kind wil hebben. Ouders vragen niet om een rugzak of een label voor hun kind, maar slechts om goede begeleiding op school.'
Toch blijft onduidelijkheid bestaan over de snelle groei van het aantal zorgleerlingen. Over één ding geeft het onderzoek in ieder geval uitsluitsel, zegt hoogleraar maatschappelijke opvoedingsvraagstukken Micha de Winter: 'Het aantal kinderen met een gedragsprobleem is vrij stabiel, dus daar kan de groei van het aantal labels niet vandaan komen.'
Deels komt dat volgens de Utrechtse hoogleraar doordat we stoornissen tegenwoordig beter herkennen. 'Maar dat verklaart beslist niet alles. Een groter probleem is dat we 'normale' problemen van kinderen apart hebben gelabeld. Vroeger moest een jonge docent het zelf oplossen met een paar drukke of ongeconcentreerde leerlingen in de klas. Nu is er een uitweg gecreëerd met een systeem van labelen en zorg buiten de klas. Het is een soort spel waarin we elkaar gevangen houden en waarmee veel geld gemoeid is.'
Klassikaal Busman en Mol wijzen ter verklaring van het toenemend aantal rugzakjes op veranderingen in de maatschappij en het onderwijs zelf. 'Er wordt nauwelijks meer klassikaal lesgegeven', zegt Busman. 'Je moet meer samenwerken en zelf je werk organiseren. Voor leerlingen met een gedragsprobleem is dat moeilijk.'
Rinske Gonggrijp, die secretaris is geweest van de Landelijke Commissie Toezicht Indicatiestelling, sluit hierbij aan. 'In het voortgezet onderwijs is het aantal leerlingen met een rugzakje het sterkst gestegen. Juist die sector is grotendeels overgegaan op zelfstandig werken, ter voorbereiding op het vervolgonderwijs.'
De meeste betrokkenen erkennen niettemin ook dat in het systeem van de rugzakjes een verkeerde prikkel zat. Een indicatie levert een zak met geld op. Veel leerlingen kunnen na een tot anderhalf jaar begeleiding zelfstandig verder, of in ieder geval met minder hulp. Scholen moedigden ouders aan om dan toch nogmaals een indicatie 'op te halen', omdat het geld oplevert. 'Een pervers systeem', oordeelt De Winter. Maar domweg bezuinigen lost niets op, voegt hij eraan toe. 'Er manifesteren zich wel degelijk veel problemen in de school, maar die kun je het beste oplossen met 'meer handen aan het bed'. In een klas van dertig leerlingen met zes erg drukke kinderen moet extra assistentie en kennis zijn. Het is beter reguliere docenten bij te scholen, dan te vluchten in de zorg.'
Thomas, dit artikel is dus niet van mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:37
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Daar had ik het vanmorgen nog over met mijn vriendin. Vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt wordt moeten we het kind iedere keer een stukje meer loslaten. Bij grootouders logeren...knipknip.....naar de peuterzaal...knipknip...kleuterschool, basisschool......knipknip......pfffff |
naar de middelbare school knipknip... voor t eerst op stap knip (gelukkig mag ik ze wel gewoon brengen en halen, dus maar één knipje...)..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:40
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Ik moet toch even kwijt dat ik het niet netjes vind, wat privé besproken is met een ander, op een openbaar forum te zetten. Of de ander moet daar toestemming voor gegeven hebben  |
Mee eens, misschien een suggestie om dit verder even onder vier ogen uit te laten praten door de betrokkenen? Lijkt me handiger..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:40
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | haha...roddelclubjes moeten er ook zij.... Zo blijven de "echt kerels" aktueel...
|
hihihi ik hoorde al dat jij ook in zo'n clubje zitting hebt! T was vast gezellig gisteravond..???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Het betekent zoveel als "alle mannen zijn geweldig"........eg woar .........ongekend.........amper gelogen........ |
ha ha ha.. nou da's wel een hele vrije vertaling... maar ik vind em leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:43
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Ik moet toch even kwijt dat ik het niet netjes vind, wat privé besproken is met een ander, op een openbaar forum te zetten. Of de ander moet daar toestemming voor gegeven hebben  |
ik heb aangegeven dat ik dat zou doen. reageren op die zinnen in het openbaar. dus op het forum. marian zij toen niet dat ze zich daardoor gekwetst zou voelen.
het lijkt me weinig zinvol om op deze wijze met deze topic om te gaan. Het is wel typerend dat dit ook nu weer in een welles nietes met ruzie achtige sfeer zou eindigen. Dat schijnt dit onderwerp helaas vaker op te roepen.
Laatst aangepast door
|
REBECCA667
|
op woensdag 23 februari 2011, 13:55
|
|
| Naar boven |
|
|