| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:16
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | had ooit een date maar ook een echte afknapper, die stond gans de avond te pochen over zijn carrière hoe men hem ontdekt had............. was gewoon vertegenwoordiger, ik had geen nood meer aan een tweede contact! goede raad : gewoon zijn wie je bent! |
Maar Marylien, ontdek je dit dan al niet tijdens het mailen of chatten? Of hadden jullie heel snel afgesproken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:16
|
|
|
|
Ook van mij veel geluk Leanne! Ik zal je bijdragen missen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:17
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | O ja de snoeppot of winkel ehh Inderdaad zijn er genoeg valkuilen en blijft het opletten natuurlijk, maar aan de andere kant kun je niet alles over 1 kam scheren. |
Er ontstaan gelukkig ook heel veel mooie relaties Leo,zeker op een site als CM!
Ik heb hem van een hele grote commerciele site geplukt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:19
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Maar Marylien, ontdek je dit dan al niet tijdens het mailen of chatten? Of hadden jullie heel snel afgesproken? |
Ik kreeg hiermee contact via een datingsite, en via telefonisch contact kreeg ik te horen dat hij eigenlijk een voormalig collega was van mij, en dan nog bij dezelfde werkgever, dus vlug afgesproken met het idee stof tot praten genoeg, maar dus heb nooit zo vlug mijn naam en telf nr meer gegeven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:21
|
|
|
|
| DRENTSE137 schreef: | En wat dachten jullie van de VBG in Groningen  |
Voegen we gewoon ook toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:27
|
|
|
|
[quote=LISA610]Even t lijstje compleet maken - De Bethel in Drachten: 3e themadienst openbaringen 13/3 om 19:30 uur? of toch liever een praisedienst, bijv. 3/4 om 19:30 uur? - Alphadienst in de kerk van Jasmyn in mei - Noord Oost Friesland - "Kom in dienst" in de kerk van Inez in Groningen 20/3 of 17/4 of... - Dienst in de kerk van Josina in Utrecht op ........... - Dienst in de kerk van Mar te ??? op ......... - VBG te Groningen (kerk van Drentse) op...............
Vullen jullie het zelf ook even aan?
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 14:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:33
|
|
|
|
Leanne,
Vaste kring loopt toch niet leeg? Na Angelique, Gibby, Benny en nog veel meer zijn al vertrokken, nu worden nog saaier en stiller in de chatbox. Ik zal je missen hoor Leanne
Ik, ook namens Marian, wensen Gods zegen toe voor de toekomst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:37
|
|
|
|
[quote=LEONARD480]Nachtje Hotel is en blijft persoonlijk Leanne ... Volgens mij praten jij en Leanne hier over twee verschillende dingen Leonard. Als er gesteld wordt dat hij niet met haar wilde samenwonen, maar wel een nachtje met haar het hotel in wilde dan zou ik dezelfde conclussie trekken als Leanne.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:49
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat omschrijf je dit duidelijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Er worden heel erg hoge verwachtingen geschapen. 'k Moet je zeggen dat ik mensen, die me dierbaar zijn en net alleen zijn komen te staan, hier ook voor waarschuw. Dit om ze al te hoge verwachtingen en verdriet, te besparen. Zo hoorde ik laatst ook van iemand, net gescheiden, dat ze wel weer heel gauw een man wilde hebben. Misschien heeft ze geluk, maar het kan ook anders gaan.
Marijan, is hier ook door schade en schande wijs (ahum....) geworden |
Lisa niet, maar die komt ook nog maar net kijken ha ha ha..
Anyway, ik denk dat je er altijd goed aan doet om niet meteen hooggespannen verwachtingen te hebben als je iemand net leert kennen, of dat nu via een datingsite of op een andere manier gebeurd. Het veilige van CM vind ik nu juist dat je de kans hebt om eerste te mailen en te chatten.. als dat leuk is maak je een afspraak. Maar dat betekent niet per definitie dat dit een relatie wordt. Het is meer een manier om te ontdekken of je elkaar leuk genoeg vind om elkaar nog beter te leren kennen. Is dat zo dan kan het in ieder geval een leuke nieuwe vriendschap opleveren. En als het heel leuk is, dan wordt het wellicht meer dan dat. Maar alles op zijn tijd....
Anders gezegd: ik knap af op mannen die veel te hard van stapel willen lopen, simpelweg omdat ze mij dan het gevoel geven dat ze gewoon zo snel mogelijk aan de vrouw willen of alleen maar op de buitenkant af gaan. Ik krijg dan niet het gevoel dat ze de tijd willen leren nemen om mij echt willen leren kennen, als persoon, als Lisa....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:50
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Ik kreeg hiermee contact via een datingsite, en via telefonisch contact kreeg ik te horen dat hij eigenlijk een voormalig collega was van mij, en dan nog bij dezelfde werkgever, dus vlug afgesproken met het idee stof tot praten genoeg, maar dus heb nooit zo vlug mijn naam en telf nr meer gegeven! |
Ook nooit meer doen dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:56
|
|
|
|
[quote=LISA610]
Het zijn ook twee verschillende dingen, waar het mij direct om ging was de conclusie die daaruit volgde en inderdaad als je niet wil samenwonen en wel het hotel bezoek kan er een verkeert signaal worden afgegeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:03
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat omschrijf je dit duidelijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Er worden heel erg hoge verwachtingen geschapen. 'k Moet je zeggen dat ik mensen, die me dierbaar zijn en net alleen zijn komen te staan, hier ook voor waarschuw. Dit om ze al te hoge verwachtingen en verdriet, te besparen. Zo hoorde ik laatst ook van iemand, net gescheiden, dat ze wel weer heel gauw een man wilde hebben. Misschien heeft ze geluk, maar het kan ook anders gaan.
Marijan, is hier ook door schade en schande wijs (ahum....) geworden |
Als je heel gauw een nieuwe relatie wil...gaat het bijna altijd mis en waarom zoek de term Reboundrelatie maar eens op. Meestal wil je dan verder gaan waar je bent gebleven met de vorige relatie en het frappante is dat het meeste relaties zijn die onstaan zijn om het verdriet te verwerken...een soort praatpaal dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:12
|
|
|
|
opgelost
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 13:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Leanne,
Vaste kring loopt toch niet leeg? Na Angelique, Gibby, Benny en nog veel meer zijn al vertrokken, nu worden nog saaier en stiller in de chatbox. Ik zal je missen hoor Leanne
Ik, ook namens Marian, wensen Gods zegen toe voor de toekomst.  |
Sommige komen ook weer terug is de ervaring Herman
maar inderdaad we zullen leanne zeker gaan missen Veel goeds leanne voor de toekomst en Gosds Zegen toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:25
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nee joh, juist door al die fans leer je die ene meer en meer waarderen ....  |
ha ha die cross wordt het nog een fanclub
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:27
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Ik vind het alleen jammer dat je Annelies haar wens en initiatief daarmee ondermijnt...  |
Ik sluit me hier graag bij aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:28
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Goed zo Annelies: die lady's-night gaat gewoon lekker door dames! Leuk een avond uit met de meiden. Weet nog niet of t gaat lukken om vanuit het Noorden op tijd in Zeist te kunnen zijn, maar als we kunnen... |
Helemaal mee eens ....succes en veel plezier dames....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:28
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nee joh, juist door al die fans leer je die ene meer en meer waarderen ....  |
Mooi gezegd Cross!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:29
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Mooi gezegd Cross! |
Ja ehhh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:32
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbel Ik kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url] |
Hé Leanne. Jammer dat je weg gaat. Ik wens je in ieder geval heel veel geluk met je mannetje. Jou bijdragen zullen zeker worden gemist, dus als je ons net zo gaat missen als wij jou... kom dan vlug weer terug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:19
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Hallo Judith,
Gelijk een vraag, bestaat er een mogelijkheid als iemand een definitieve ban heeft gekregen en later realiseert dat hij of zij berouw heeft van haar/zijn uitspraken en meld dat bij jullie....hoe gaan jullie als organisatie om met deze mensen. Ga natuurlijk wel uit van echte berouw en niet een leugentje om bestwil.
Nu weer back on-topic
Leonard |
Zal even reageren in het moderator-topic! Dan kunnen we hier verder met het onderwerp 'sex voor het huwelijk'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:28
|
|
|
|
Hoop dat we nu weer op een lijn zitten, niet qua kinderdoop/volwassendoop, maar jegens elkaar uiteraard
Back on topic dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:29
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Helemaal mee eens ....succes en veel plezier dames....  |
Voor alle duidelijkheid: de lady's-night op 18 maart a.s. gaat dus gewoon door. Lekker eten in Zeist en een gezellige meidenavond Aanmelden bij Annelies. Komt het allemaal goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:40
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Merkwaardig annelies dat je mij blokkeerd op een reactie van een ander |
helaas Leonard, er ging even wat verkeerd vandaar jij het groene gedeelte op je dak kreeg. Het was eigenlijk in het algemeen bedoeld.... No hard feelings??!!
Annelies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:42
|
|
|
|
| ANNELIES144 schreef: | helaas Leonard, er ging even wat verkeerd vandaar jij het groene gedeelte op je dak kreeg. Het was eigenlijk in het algemeen bedoeld.... No hard feelings??!!
Annelies |
thanks annelies
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 13:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:45
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | thanks annelies |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:54
|
|
|
|
He Leanne,
Jammer dat je weggaat. Ik wens je het allerbeste toe, onnder de Zegen van onze Hemelse Papa! Ga met HEM dan ga je goed!
Liefs Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:55
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Een dagje naar een waddeneiland kan met een paar mensen ook superleuk zijn, dus dat is snel(ler) geregeld. Je zoekt een mooie dag uit, op naar de boot en genieten maar......
Marijan, in haar vrije tijd niet zo organiseerderig. |
Jammer Marijan dat je niet zo organiseerderig(is dat wel een goed nederlands woord ) bent, het is wel een leuk idee......
Willemijn, helaas ook niet zo organiseerderig...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:03
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar hebben we in Noorwijk gelopen en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285 Marian096 Lisa610 o.v. Aatje057
Herman388 Leonard480 Benny340 Pimpernel883 Henk546 |
up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:16
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar hebben we in Noorwijk gelopen en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285 Marian096 Lisa610 o.v. Aatje057
Herman388 Leonard480 o.v. Benny340 Pimpernel883 Henk546 |
|
|
| Naar boven |
|
|