ChristianMatch
 


Forum

vertel jouw top 3 linc-scores
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 18:48
 
MARISKA601 schreef:
wat voor nut heeft dit topic?

steeds minder, aangezien bijna niemand iets wil of durft er over te zeggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 18:58
 
BART817 schreef:
steeds minder, aangezien bijna niemand iets wil of durft er over te zeggen...


Gehuwde mensen krijgen geen lincs... maar weer wel matches van cm Smiley die vol vragen zit
Voor mn huwelijk had ik ook lincs... de hoogste 82% wilde niets met mij te maken hebben omdat ik gescheiden was.
De op 1 na hoogste, 79%, is getuige op mn huwelijk geweest Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:07
 
PIETER649 schreef:
Gehuwde mensen krijgen geen lincs... maar weer wel matches van cm Smiley die vol vragen zit
Voor mn huwelijk had ik ook lincs... de hoogste 82% wilde niets met mij te maken hebben omdat ik gescheiden was.
De op 1 na hoogste, 79%, is getuige op mn huwelijk geweest Lachende smiley

dat wist ik echt niet, vind t raar. alsof je na een huwelijk geen gevoel meer hebt of zo, maar je mag dan weer wel je matchcriterea invullen...
mogelijk omdat lincs twee richtingen rekent???, een match niet!

maar ik begrijp dat we dan een nieuw record hebben!!
begrijp ik ook dat jij je toen hoogst scorende vrouw wél leuk vond, en de tweede (79) kende.
(weet niet hoe je haar als vrouw zag, gezien ze je getuige was. de computer had wel een idee...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:17
 
BART817 schreef:
dat wist ik echt niet, vind t raar. alsof je na een huwelijk geen gevoel meer hebt of zo, maar je mag dan weer wel je matchcriterea invullen...
mogelijk omdat lincs twee richtingen rekent???, een match niet!

Wou je nu gaan zeggen dat je het aanmoedigd om getrouwde mensen te linken met het oog op een evt. relatie Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:49
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wou je nu gaan zeggen dat je het aanmoedigd om getrouwde mensen te linken met het oog op een evt. relatie Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

de computer leest toch ook wanneer je gescheiden bent, je mogelijk uitziet naar een nieuwe relatie?....

waarom niet, ik weet een meisje hier op cm (zeg niet wie) jonger dan ik, die wel wat zag in een gescheiden man.... en waarom geen gescheiden mensen onder elkaar??? wie zegt dat ze dan beiden ook een huwelijk willen?

of moet je dan ineens voortaan single zijn tot de ander het hoekje om is? daar is volgens mij tevens ook een ander topic voor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:52
 
BART817 schreef:
de computer leest toch ook wanneer je gescheiden bent, je mogelijk uitziet naar een nieuwe relatie?....

waarom niet, ik weet een meisje hier op cm (zeg niet wie) jonger dan ik, die wel wat zag in een gescheiden man.... en waarom geen gescheiden mensen onder elkaar??? wie zegt dat ze dan beiden ook een huwelijk willen?

of moet je dan ineens voortaan single zijn tot de ander het hoekje om is? daar is volgens mij tevens ook een ander topic voor

We hadden het hier dan ook niet over gescheiden mensen, maar over getrouwde mensen! Pieter vertelde dat hij voor zijn huwelijk wel degelijk lincs had...Lijkt me toch wel een heel andere invalshoek...
Ga er zomaar even vanuit dat getrouwde mensen niet echt behoefte hebben aan een nieuwe relatie Verraste, verbaasde smiley
zou er niet aan moeten denken (zelfs niet als gescheiden vrouw) dat er hier mannen op CM rondhangen die gewoon netjes getrouwd zijn en ondertussen op zoek naar een scharreltje voor erbij Zieke smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 7 december 2010, 19:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 20:01
 
TESSYBEAR731 schreef:
We hadden het hier dan ook niet over gescheiden mensen, maar over getrouwde mensen! Pieter vertelde dat hij voor zijn huwelijk wel degelijk lincs had...Lijkt me toch wel een heel andere invalshoek...
Ga er zomaar even vanuit dat getrouwde mensen niet echt behoefte hebben aan een nieuwe relatie Verraste, verbaasde smiley
zou er niet aan moeten denken (zelfs niet als gescheiden vrouw) dat er hier mannen op CM rondhangen die gewoon netjes getrouwd zijn en ondertussen op zoek naar een scharreltje voor erbij Zieke smiley


sorry ben bang ff te snel gelezen te hebben. nee een getrouwde man/vrouw, ja dat begrijp ik, dan klopt t wel gelukkig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 21:55
 
TESSYBEAR731 schreef:
We hadden het hier dan ook niet over gescheiden mensen, maar over getrouwde mensen! Pieter vertelde dat hij voor zijn huwelijk wel degelijk lincs had...Lijkt me toch wel een heel andere invalshoek...
Ga er zomaar even vanuit dat getrouwde mensen niet echt behoefte hebben aan een nieuwe relatie Verraste, verbaasde smiley
zou er niet aan moeten denken (zelfs niet als gescheiden vrouw) dat er hier mannen op CM rondhangen die gewoon netjes getrouwd zijn en ondertussen op zoek naar een scharreltje voor erbij Zieke smiley

Zou het niet zo zijn dat je dan een link hebt met ook getrouwde mensen die opzoek zijn naar vriendschappelijke contacten. Gezien ze gelijkenissen zoeken in de meerkeuze antwoorden.
In dat geval lijkt het me geen kwaad kunnen.

Renate
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 21:59
 
toen ik nog op de site stond als "getrouwd" had ik geen lincs, renate.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 22:03
 
BART817 schreef:
de computer leest toch ook wanneer je gescheiden bent, je mogelijk uitziet naar een nieuwe relatie?....

waarom niet, ik weet een meisje hier op cm (zeg niet wie) jonger dan ik, die wel wat zag in een gescheiden man.... en waarom geen gescheiden mensen onder elkaar??? wie zegt dat ze dan beiden ook een huwelijk willen?

of moet je dan ineens voortaan single zijn tot de ander het hoekje om is? daar is volgens mij tevens ook een ander topic voor


wat is het verschil tussen gescheiden mensen en nooit-gehuwde-mensen die wel samengewoond hebben?
een gescheiden vrouw met een man die 8 jaar samengewoond heeft, horen volgens mij, zeker psychisch (ervaring/rugzakje) in dezelfde categorie.
volgens cm niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 22:04
 
HANNAH810 schreef:
toen ik nog op de site stond als "getrouwd" had ik geen lincs, renate.....

Oh, dan weet ik het ook niet meer. Het blijft een vaag iets, die linc score. Misschien is dat ook wel weer leuk.
Het kan in ieder geval een openingszin zijn voor een eerste mailtje naar iemand. Maar verder zie ik er niet zo veel in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:58
 
RENATE619 schreef:
Oh, dan weet ik het ook niet meer. Het blijft een vaag iets, die linc score. Misschien is dat ook wel weer leuk.
Het kan in ieder geval een openingszin zijn voor een eerste mailtje naar iemand. Maar verder zie ik er niet zo veel in.


technisch ben ik wel de man van de algoritmen, maar verwacht niet snel dat cm dat vrijgeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 00:07
 
renate schreef:
Zou het niet zo zijn dat je dan een link hebt met ook getrouwde mensen die opzoek zijn naar vriendschappelijke contacten. Gezien ze gelijkenissen zoeken in de meerkeuze antwoorden.
In dat geval lijkt het me geen kwaad kunnen.

Renate

HANNAH810 schreef:
toen ik nog op de site stond als "getrouwd" had ik geen lincs, renate.....


nee dat was wel duidelijk hannah, maar toch snap ik nu dat renate ook een punt heeft, zij het een ander punt. wat als je gerouwd bent: waarom zit je bij cm, voor vriendschap lijkt me. ik kan me zeker voorstellen dat je met het lincs algoritme een waarschijnlijkheid moet kunnen berekenen om leeftijdgenoten/gelijkgestemden te kunnen vinden. mogelijk ook van het zelfde geslacht?? lijkt mij... mss voor de toekomst, moeten we cm maar wat advies geven, speciaal voor mensen in een relatie. (moet hen wel duidelijk gemaakt worden dat ze dan niet als bi-sexueel gerekend gaan worden, omdat het dan vriendschappelijk gerekend wordt)

maar dan nog vind ik het raar dat getrouwd je met het match systeem nog steeds wel kunt zoeken naast je partner... hmmm? of vult men dan trouw criterea in voor vrienden te vinden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 07:59
 
RENATE619 schreef:
Zou het niet zo zijn dat je dan een link hebt met ook getrouwde mensen die opzoek zijn naar vriendschappelijke contacten. Gezien ze gelijkenissen zoeken in de meerkeuze antwoorden.
In dat geval lijkt het me geen kwaad kunnen.

Renate

Nee, want lincs zijn er specifiek op gericht om een partner te vinden, als je die al hebt zijn die dus niet nodig. Dan zijn er de matches, mensen met wie je een klik kunt ervaren op basis van overeenkomende interesses e.d. Potentiële vrienden dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 08:46
 
BART817 schreef:
nee dat was wel duidelijk hannah, maar toch snap ik nu dat renate ook een punt heeft, zij het een ander punt. wat als je gerouwd bent: waarom zit je bij cm, voor vriendschap lijkt me. ik kan me zeker voorstellen dat je met het lincs algoritme een waarschijnlijkheid moet kunnen berekenen om leeftijdgenoten/gelijkgestemden te kunnen vinden. mogelijk ook van het zelfde geslacht?? lijkt mij... mss voor de toekomst, moeten we cm maar wat advies geven, speciaal voor mensen in een relatie. (moet hen wel duidelijk gemaakt worden dat ze dan niet als bi-sexueel gerekend gaan worden, omdat het dan vriendschappelijk gerekend wordt)

maar dan nog vind ik het raar dat getrouwd je met het match systeem nog steeds wel kunt zoeken naast je partner... hmmm? of vult men dan trouw criterea in voor vrienden te vinden?


wat vaak wordt gedacht, is dat wanneer je op een datingsite geabonneerd bent, je dús wanhopig op zoek bent naar een partner.
nadat mijn ex-echtgenootje belde niet meer thuis te komen, had ik echter behoefte aan lotgenoten-contact, en dan is dit een plaats waar je veel lotgenoten ontmoeten kunt, zij het digitaal.

de scheiding was echter nog niet rond, na een paar weken, (en ook niet na een paar jaar) en dus vulde ik de eerste vraag naar waarheid in, dit in tegenstelling tot veel anderen, die dan alvast gescheiden invullen bij "burgelijke staat".
je wilt niet weten hoevaak ik te horen heb gekregen, dat je als getrouwd persoontje niet op een dating-site thuishoort, terwijl christianmatch zelf aangeeft, dat cm is bedoelt om mede-christenen te ontmoeten.

overigens; als je bij de uitgebreide zoekopties je voorkeuren invult, zijn dát je matches, dus die bepaal je zelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 10:36
 
Quote:
je wilt niet weten hoevaak ik te horen heb gekregen, dat je als getrouwd persoontje niet op een dating-site thuishoort, terwijl christianmatch zelf aangeeft, dat cm is bedoelt om mede-christenen te ontmoeten.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je in zo'n situatie behoefte hebt aan mede-christenen voor steun en een klankbord. Deze site leent zich prima voor vriendschappen. Daarbij bied de site ook nog de mogelijkheid om dat zelfs op meerdere plekken aan te geven in de meerkeuze antwoorden.
In mijn optiek zijn de mensen die aangeven dat je niet op Cm thuishoort erg kortzichtig en niet in staat om zich in te leven in anderen.
Zolang je duidelijk aangeeft wat je intentie met iemand is, lijkt me het geen problemen geven. En moeten diegene die zich wat bedrogen uitvoelen komen, misschien een profiel lezen van iemand i.p.v. alleen plaatjes (foto's) kijken....


Laatst aangepast door
RENATE619
op woensdag 8 december 2010, 10:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 13:59
 
snik snik snik....heb hier geen linc s.....hele lage score...dat is nu bakken vol jammeren dus...

sja....hoe moet ik mijn profiel populair gaan maken.... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:40
 
PIEKIE042 schreef:
snik snik snik....heb hier geen linc s.....hele lage score...dat is nu bakken vol jammeren dus...

sja....hoe moet ik mijn profiel populair gaan maken.... Boze smiley


Tja, als je 64 laag vind, wat vind je dan hoog Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:08
 
PIEKIE042 schreef:
snik snik snik....heb hier geen linc s.....hele lage score...dat is nu bakken vol jammeren dus...

sja....hoe moet ik mijn profiel populair gaan maken.... Boze smiley


volgens mij niet per se erg. de 'leukere' types blijken bij meer mensen een meer gemiddelde score te hebben. mss ben jij wel een digitale nul ('0', snap je m?) maar tevens de real-life-ideale vrouw?

ps: wat is jouw laagste linc dan? tot nu toe record: 8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3