ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 17:36

CROSSROAD317 schreef:
BZV Smiley die vol vragen zit

Jij bent toch ook wel een vaste kijker??????? Engeltje smiley
Zeg het maar eerlijk, we vertellen het niet verder....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 17:37

THOMAS968 schreef:
Crossroad schreef:

..

Nou Marian, dat is toch helder? Cross had toch nog twee puntjes..

Thomas, maakt hier geen punt van en moet bovendien nog naar de kapper.

Toch niet zo rigoreus als Gijsbert Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 17:39

IMKE917 schreef:
Jaja...helemaal klaar voor....we moeten alleen nog zolang wachten......pff hoe vullen we nu onze zondagavond Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

Imke, we vallen in een gat Huilende smiley, smiley in tranen , gelukkig hebben we dit topic nog Clown smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 2 maart 2011, 18:04
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 17:44

Ik vind het toch knap meer dan 500 reakties op een tv-programma, wil jij daar een heel jaar mee overlappen tot de volgende serie.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:06

LISA610 schreef:
Zoals beloofd de link naar handanalyse-onderzoek bij autisme:
http://www.handresearch.com/hand/Evolutie/autisme.htm

Let wel: het gaat dus niet zozeer om de ringvinger, maar om de pink. En de onderzoeker plaatst zelf ook een hele duidelijke kanttekening:

Overigens werden de dermatoglyfen in de handpalm tot op heden slechts in een drietal studies onderzocht (13,15,16). Op basis van de onderzoeksresultaten die ik in mijn eigen onderzoek heb aangetroffen, ben ik daarom geneigd om te stellen dat in de meeste genoemde onderzoeken de aandacht te éénzijdig is gericht op de dermatoglyfen op de vingertoppen. Ook werd in deze studies vaak het intelligentie niveau van de autisten niet nader omschreven, en meestal werd ook geen onderscheid gemaakt tussen de autistische mannen en vrouwen

Met andere woorden: blijf voorzichtig met het trekken van conclusies over wat je hier leest. Knipoog smiley

Het onderzoek wat ik bedoelde was gedaan door de heer Manning. Hij heeft het over de verhouding tussen wijsvinger en ringvinger.

http://human-nature.com/nibbs/02/manning.html

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 2 maart 2011, 18:06
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:16

Vooral omdat ons mannen hier op het forum ook nog verweten wordt dat we autisten zijn...

Is het niet zo dat mannen niet altijd de compliance hebben om signalen van hun partner op te merken????
Ik weet dat ik een jaar of 25 geleden gaatjes in mijn oren liet maken terwijl mijn man dat niet mooi vond......
Het viel hem niet eens op dat ik ze had! Na twee dagen vroeg ik: zie je niets?????? Ja, je haar zit leuk vertelde hij , ik zie wel dat je naar de kapper bent geweest Boze smiley
En dat is wel een manneneigenschap, ze vinden bepaalde zaken gewoon niet belangrijk genoeg om het op te merken......en zien het dus ook niet of vinden het te onbelangrijk om er wat van te zeggen........
En als je dat weet is er toch niets mis mee? Hoewel......met die oorbellen was ik wel gepikeerd, dat is ook wel weer zo........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:19

MARIJAN072 schreef:
Wat zal ik gaan stemmen Smiley die vol vragen zit De stemwijzer heeft me niet echt verder geholpen. Twijfelende smiley

En wat is het geworden? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:20

THOMAS968 schreef:
Crossroad schreef:

..

Nou Marian, dat is toch helder? Cross had toch nog twee puntjes..

Thomas, maakt hier geen punt van en moet bovendien nog naar de kapper.

Die 2 puntjes krijgen we vast nog te horen. Knipoog smiley Cross houdt de spanning erin, zo blijft dit topic in ieder geval levend(ig). Lachende smiley

Marijan, moet eigenlijk ook weer naar de kapper en is blij dat niet heel Nederland een mening heeft over (de lengte van) haar haar. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:22

WILLEMIJN232 schreef:
Toch niet zo rigoreus als Gijsbert Verraste, verbaasde smiley

Je moet wel een aardige bos hebben, om dat te kunnen doen. Knipoog smiley Heb je dat, Thomas? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:27

WILLEMIJN232 schreef:
En wat is het geworden? Knipoog smiley

De partij waar ik al jaren op stem en waar ik lid van ben, maar deze keer niet helemaal van harte. Twijfelende smiley

Jij hebt toch ook wel op een goede partij gestemd hè, want het is ook mijn provincie. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:38

Ik verlang er zo naar:

http://www.youtube.com/watch?v=zc9wIzi96_E&feature=fvst
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:39

Heeft iemand ervaring met het energiebedrijf OXXIO, volgens eigen zeggen de goedkoopste van Nederland?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:59

MARIJAN072 schreef:
Heeft iemand ervaring met het energiebedrijf OXXIO, volgens eigen zeggen de goedkoopste van Nederland?

Nooit doen denk ik. Volgens mijn zijn het oplichters.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:05

LEONARD480 schreef:
Is toch fantastisch het boerenleven Clown smiley

Dat is het zeker Leonard! Clown smiley
Daarom heb ik dit mooie beroep ook gekozen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:05

MARIJAN072 schreef:

Ze houden hun administratie slecht bij. Ze schreven eens 1800 euro onterecht af van mijn rekening en het heeft een half jaar geduurd voor het terug was....

Thomas, geen Oxxio meer.
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:08

MARIJAN072 schreef:

Vanuit onze organisatie hebben we er slechte ervaringen mee: ze zijn niet bereikbaar, dus met vragen en klachten kun je nergens heen Woedende smiley .
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:13

MARIJAN072 schreef:
Je moet wel een aardige bos hebben, om dat te kunnen doen. Knipoog smiley Heb je dat, Thomas? Lachende smiley

Nou ik heb alle haar nog hoor, wel grijs, dat is zo. Als ik naar de kapper ga moet het gewoon weer wat korter. Ik ga zo om de vijf weken, vind het niet leuk maar het moet nu eenmaal. En die rastas of hoe die lange pijpekrullen ook mogen heten van Gijsbert, passen niet zo bij me. Hoe lang is jouw haar inmiddels Marian? Moet je niet eens naar de kapper? Ik vind lang haar wel mooi bij vrouwen overigens. Kort is veel makkelijker voor een man he, beetje shampoo, wat uitspoelen en klaar.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:18

[quote=LISA610]

We kunnen deze topic beter even door de vrouwen laten schrijven en het mannelijke deel daar op of aanmerkingen over kunnen maken.
Persoonlijk gaat het mij iets te ver om te generaliseren dat een groot deel van de mannen autistische trekjes vertoont. Je kunt het misschien zo ervaren maar autisme en dergelijke is al ernstig genoeg om daar deels je omgenoegen over uit te spreken over het mannelijke deel.

Naar mate je verder zult gaan in de discussie zul je gaan beseffen dat persoonlijke ervaringen en of gevoelens de kern er niet duidelijk op gaat maken. Het kan zijn dat er veel vrouwen met bepaalde klachten de andere sekse gaat verwijten met zijn tekortkomingen. Dit leid onherroepelijk tot een grotere vijandschap en zeker niet tot een toenaderingspoging. Met andere bewoordingen kun je stellen dat het vaak heel suggestief is en daarbij wil ik het voorlopig bij laten.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:19

THOMAS968 schreef:
Nou ik heb alle haar nog hoor, wel grijs, dat is zo. Als ik naar de kapper ga moet het gewoon weer wat korter. Ik ga zo om de vijf weken, vind het niet leuk maar het moet nu eenmaal. En die rastas of hoe die lange pijpekrullen ook mogen heten van Gijsbert, passen niet zo bij me. Hoe lang is jouw haar inmiddels Marian? Moet je niet eens naar de kapper? Ik vind lang haar wel mooi bij vrouwen overigens. Kort is veel makkelijker voor een man he, beetje shampoo, wat uitspoelen en klaar.

Thomas

he Thomas, ik herken me daar wel een beetje in.
en zodra het weer zo lang is om te kammen, weer naar de kapper he Lachende smiley

Zo , visse heeft geschreven en Willemijn .......nou niet weeeeeer beginnen over m'n profielfoto hé Boze smiley
Ben het nog lang niet vergeten Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:21

CHATULIEM619 schreef:
VVD Marijan

http://www.youtube.com/watch?v=Yt63rOUy-ng
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:25

EGGIE989 schreef:
Vergeet de erop volgende 10 jarige verloving niet mensen Kussende smiley

Heb ik onderhand een rolator denk

Maar als je dan trouwt ervaar je misschien de echte liefde eggie en weet je ...knipogen hoeft dan ook niet meer in het bejaardenhuis.
Er is een discussie hier op CM geweest hoe ouder de man hoe aantrekkelijker dat hij wordt...misschien dat de vrouwen daar eens diep over na kunnen denken.
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:32

Een beetje off topic : een geweldig boek, genaamd 'Geef me de 5' geschreven door Colette de Bruin, ervaringsdeskundige op het gebied van autisme..
Voor iedereen die te maken heeft in zijn/haar naaste omgeving met mensen met autisme. Het boek leg uit hoe autisme 'werkt' en hoe je er mee om kunt gaan. Een aanrader!!

Ben ook een keer naar een lezing geweest van haar over 'geloven en autisme'.. boeiend want ook in geloven werkt autisme door.

Laatst aangepast door
INEZ910
op woensdag 2 maart 2011, 19:32
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:32

VISSER278 schreef:
he Thomas, ik herken me daar wel een beetje in.
en zodra het weer zo lang is om te kammen, weer naar de kapper he Lachende smiley

Zo , visse heeft geschreven en Willemijn .......nou niet weeeeeer beginnen over m'n profielfoto hé Boze smiley
Ben het nog lang niet vergeten Coole smiley met zonnebril

Niet zo rancuneus Visser.......het was goed bedoeld Coole smiley met zonnebril
Die foto waar je met die vis opstaat is wel mooi, ik nam die als profielfoto..........
Ohw......ik begon er weer over....... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:34

LEONARD480 schreef:
Maar als je dan trouwt ervaar je misschien de echte liefde eggie en weet je ...knipogen hoeft dan ook niet meer in het bejaardenhuis.
Er is een discussie hier op CM geweest hoe ouder de man hoe aantrekkelijker dat hij wordt...misschien dat de vrouwen daar eens diep over na kunnen denken.

Daar heb je wel een punt, hele oude mannetjes die netjes verzorgd zijn vind ik wel schattig.......en daardoor ook wel leuk om naar te kijken...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:42

CHATULIEM619 schreef:
VVD Marijan

Is CDA ook goed Chat Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:44

[quote=LISA610]

Maar we verklappen niks Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
DREMPEL163

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:55

LEONARD480 schreef:
Oeps een sluipreclame Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley sorry was niet de bedoeling Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:58

Ik hoorde een kreet van mevr. Jolande Sap (Groenlinks) in het verkiezingsdebat van de NOS, die inhaakte op de leus van de VVD "Een koe in de wei is ook natuur".

Wat wordt de volgende Leus ? (aldus mevr. Sap)... "Een bloembak langs de snelweg is ook natuur ? "
Ik vond 'm wel goed... Knipoog smiley hihi

'k Heb overigens wel gestemd, maar geen Groenlinks

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 2 maart 2011, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:04

TRIJNIE671 schreef:
Dag 3 , zit thuis met oorontsteking Huilende smiley, smiley in tranen erg pijnlijk , maar ja komt bij ben geen stilzitter , heb kuur gekregen gelukkig , moet mij deze week maar rustig houden , maar de dagen duren langgg , Slapende smiley

Sterkte Trijnie !! en beterschap...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:07

CHATULIEM619 schreef:
VVD Marijan

eggg nie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 ... 6194 Volgende
Pagina 2028 van 6194