| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:09
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Blijft mooi Marian, ik had het hier al eens onder het topic gedichten gezet omdat ik eens in de chatbox was en iedereen door elkaar zat te kakelen.....Had het jaren op mijn toilet hangen toen mijn kinderen nog thuis woonden...... | Tjonge, Wmijn 5 uur vanochtend, kon je niet slapen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:15
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Tjonge, Wmijn 5 uur vanochtend, kon je niet slapen??? |
Sociale controle is groot hier merk ik....... Maar ik kwam niet net uit de kroeg, nee , ik kon niet slapen en je weet ook best waarom........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:16
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Volgens mij zijn jullie stiekem broers.  |
Straks zijn het nog tweelingen Zit jouw tweelingzus hier ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:43
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Volgens mij zijn jullie stiekem broers.  |
Schrrijft Leo dan al net zulke kolder als dat ik doe?
Dácht het niet.........die bijdrages van hem zijn zo verreikend , helder en leerzaam, daar kan Visser niet aan tippen. Of vind jij van niet , Marijan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 19:42
|
|
|
|
Mooi, die wat hese stem...heb ik veel naar geluisterd..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 20:06
|
|
|
|
De Mandarijn in Zwolle is door mij aangedragen (aangezien het een van mijn favoriete restaurantjes is). Omdat het wel goed is om met een dergelijke groep tijdig te informeren naar de (on)mogelijkheden, is al even contact gezocht met de eigenaar. Er kan op 9 april wel gegeten worden met 15-20 personen (meteen halve restaurant gevuld ). Dan zullen we gebruik moeten maken van het 4-gangendiner, met wel mogelijkheid ivm diëten en keuze tussen vis/vlees in het hoofdgerecht. De vraag is nu: is 4-gangenmenu niet te uitgebreid voor onze magen; vinden jullie het prettig om niet geheel zelf te kunnen kiezen wat je eet?
Wat vinden jullie?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 20:12
|
|
|
|
|
Ik zie er vanaf om er heen te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:20
|
|
|
|
| HENK030 schreef: | | binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding |
Hallo Henk Ik moet je zeggen dat ik ook zoiets heb meegemaakt en eerst had ik voor ze een paar jaar gezorgt maar uiteindelijk wilde ze toch naar hun moeder die ze toch elk weekeinde zagen maar toen het anders om zou moeten zijn ging dat feest niet door dat ik had ze ook jaren niet gezien tot ze ineens weer bij me op de stoep stonden en ik heel blij was dat ze er weer waren en is dat contact daarna altijd gebleven en ook zo zal doorgaan want dit is ook alweer 30 jaar verder . En geduld indeze is het enigste wat je kun hebben maar terug komen doen ze zeker. Heel veel sterkte en ook veel gebed is nodig. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:29
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | En toch ligt het aan jou (pc), Mario.
'k Heb ook nergens last van. 
Eh.......even mijn stukje aanpassen. Het mailen gaat wel heel traag! |
Hallo Marijan. Ik heb helemaal geel last ook niet met de mail maar ja ik heb aklles betaald hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:39
|
|
|
|
Hallo Allemaal
Mijn dag was weer goed omdat ik vandaag in Klaas-Waal was om een paar MFB Boxen te laten repareren en dat kan ik later weer ophalen in Krimpen aan de IJsel en later zijn we (mn vriend en ik) naar Breda gereden want hij wilde een andere suto hebben en ik moet ook een ander omdat de mijne niet meer door de keuring kwam . En hij is gaan kijken en ik liep ook over het terrein dat ik zag een leuk karretje dat die heb ik maar gekocht met een dikke korting en mn vriend is niet verder gekomen dus ik ben wel weer blij dat ik kan sturen alleen moet ik hem nog ophalen volgende week en moet dan maar met het hondje de trein in want alleen achterlaten gaat niet want ze moet wel uitgelaten worden. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:48
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Mijn dag was weer goed omdat ik vandaag in Klaas-Waal was om een paar MFB Boxen te laten repareren en dat kan ik later weer ophalen in Krimpen aan de IJsel en later zijn we (mn vriend en ik) naar Breda gereden want hij wilde een andere suto hebben en ik moet ook een ander omdat de mijne niet meer door de keuring kwam . En hij is gaan kijken en ik liep ook over het terrein dat ik zag een leuk karretje dat die heb ik maar gekocht met een dikke korting en mn vriend is niet verder gekomen dus ik ben wel weer blij dat ik kan sturen alleen moet ik hem nog ophalen volgende week en moet dan maar met het hondje de trein in want alleen achterlaten gaat niet want ze moet wel uitgelaten worden. Sjalom. Martin |
He Martin , gaaf man ....eerst een hond , nu een andere auto . 't zal gaan met jou. En die boxen, zijn die voor je auto? Dat wordt dus oppassen, Martin ons scheurijzer weer op de weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:57
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Mijn dag was weer goed omdat ik vandaag in Klaas-Waal was om een paar MFB Boxen te laten repareren en dat kan ik later weer ophalen in Krimpen aan de IJsel en later zijn we (mn vriend en ik) naar Breda gereden want hij wilde een andere suto hebben en ik moet ook een ander omdat de mijne niet meer door de keuring kwam . En hij is gaan kijken en ik liep ook over het terrein dat ik zag een leuk karretje dat die heb ik maar gekocht met een dikke korting en mn vriend is niet verder gekomen dus ik ben wel weer blij dat ik kan sturen alleen moet ik hem nog ophalen volgende week en moet dan maar met het hondje de trein in want alleen achterlaten gaat niet want ze moet wel uitgelaten worden. Sjalom. Martin |
Mooi Martin, echt fijn dat alles zo eens goed gaat en nog dikke korting ook. Je bent een handelaar of niet he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:14
|
|
|
|
Ook ik...heb nergens last van...(ehhh...de pc niet)
Ben hier nog niet zo lang maar helemaal geen problemen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:14
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Straks zijn het nog tweelingen Zit jouw tweelingzus hier ook  |
Zou het
Nee, mijn tweelingzus zit hier niet. Dan zou 't zo verwarrend worden.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 6 maart 2011, 12:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Schrrijft Leo dan al net zulke kolder als dat ik doe?
Dácht het niet.........die bijdrages van hem zijn zo verreikend , helder en leerzaam, daar kan Visser niet aan tippen. Of vind jij van niet , Marijan?  |
Nou, er zit wel wat verschil in jullie schrijfstijl. Wat mijn voorkeur heeft, laat ik maar even in het midden.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 5 maart 2011, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:18
|
|
|
|
Mijn hele dag was mooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:36
|
|
|
|
|
Sorry Judith, in deze omgeving heel de dag last van traag internet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:52
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Sorry Judith, in deze omgeving heel de dag last van traag internet. |
Op de Veluwe nergens last van......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 23:27
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Op de Veluwe nergens last van......  |
Dan heb je het wel over een regio he, twee koningingen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 23:37
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dan heb je het wel over een regio he, twee koningingen he  |
Waar Willemijn er een van is, bedoel je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 23:41
|
|
|
|
Gezellig wezen eten.....met zoon en dochter....(gebeurd bijna nooit..maar wel gewoon een keer...DOEN!!!)
Heel mijn voortuintje opgeruimd....en ik val op..want niemand doet iets aan de voortuintjes....
Gelijk de ramen gezeemd...en ga ik nu iedere keer kijken..en ben ik trots op mezelf!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 00:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Gezellig wezen eten.....met zoon en dochter....(gebeurd bijna nooit..maar wel gewoon een keer...DOEN!!!)
Heel mijn voortuintje opgeruimd....en ik val op..want niemand doet iets aan de voortuintjes....
Gelijk de ramen gezeemd...en ga ik nu iedere keer kijken..en ben ik trots op mezelf!!! |
Leuk Zeeland! Een etentje waar je van genoten hebt...en een tuin om van te genieten! Een dag met een sterretje?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 01:04
|
|
|
|
Tjonge wat een super dag, om met zo'n leuke vrouw te mogen daten...of beter nog ......haar beter te leren kennen...
Ze kan trouwens, ook heel goed varen in de Rotterdamse Havens ....nam direct het stuur over van het bootje en gaf vol gas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 01:17
|
|
|
|
| HENK030 schreef: | | binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding |
Is moeilijk voor je Henk en bouw het voorzichtig op en stel niet te hoge verwachtingen. Elk stapje is een grote stap voorwaarts en doe het vooral biddend of Hij je inzicht mag geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 02:26
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Henk Ik moet je zeggen dat ik ook zoiets heb meegemaakt en eerst had ik voor ze een paar jaar gezorgt maar uiteindelijk wilde ze toch naar hun moeder die ze toch elk weekeinde zagen maar toen het anders om zou moeten zijn ging dat feest niet door dat ik had ze ook jaren niet gezien tot ze ineens weer bij me op de stoep stonden en ik heel blij was dat ze er weer waren en is dat contact daarna altijd gebleven en ook zo zal doorgaan want dit is ook alweer 30 jaar verder . En geduld indeze is het enigste wat je kun hebben maar terug komen doen ze zeker. Heel veel sterkte en ook veel gebed is nodig. Sjalom. Martin | ja gebed heb ik zeker nodig ,wat me zorger maakt is heb pas geleden op tv gekeken ging over de omgansregeling huis en de vader deed iets verkeerd en het was metheen gebeurd met de omgangsregeling en ik wil dit niet dat mijn dit overkomt Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 02:43
|
|
|
|
Geweldig Henk , gefeliciteerd. Mijn kinderen en ik vonden het heel spannend, na een voor ons veel te lange periode, elkaar weer te zien. We vonden het dan ook prettig dat er een voor ons alle 4 een goed vertrouwd persoon (in ons geval Oma) bij was om met allerlij dingetjes te helpen. Henk ik bid voor jullie, voor een zalig weerzien. Groetjes en zegen , Eloy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 03:19
|
|
|
|
Fijn al die mooie momenten van jullie maken mij al blij. En ik vond het vooral mooi dat m'n kinderen vandaag weer de kunstwei in mochten om te sporten. Niet alle drie de thuiswedstrijden zijn gewonnen maar we hebben ons weer heerlijk vermaakt. Geweldig mooi om dan te zien hoe ze tijdens de winter weer gegroeid zijn.
Groetjes en zegen, Eloy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 09:04
|
|
|
|
Ik geloof dat iedereen de laatste tijd last heeft van een super traag internet.
|
|
| Naar boven |
|
|