Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 14:16
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ssssssssssttttt, dat weten wij, vrouwen, maar dat hoeven zij niet te weten, dat wij dat echt wel door hebben! Dat schijnt niet stoer te zijn, nl.
Weer een deuk in hun imago......  |
Ik zei: bijna!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 20:30
|
|
|
ik vind spinnen zo eeeeeeeeng.....en het word herfst......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 20:45
|
|
|
TINK100 schreef: | ik vind spinnen zo eeeeeeeeng.....en het word herfst...... |
Aaaaaaaaaa maar goed dat je een vriendje hebt mag die ze vangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 20:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aaaaaaaaaa maar goed dat je een vriendje hebt mag die ze vangen  |
deze was wel heeel groot......brrrrr..... of hij dat doet weet ik niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:38
|
|
|
Voel me ineens "thuis"eindelijk een vrouwentopic, ook al zijn er hier en daar mannelijke stoorzenders. Ingelogd op verkeerde zendmast zekerssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:43
|
|
|
TINK100 schreef: | deze was wel heeel groot......brrrrr..... of hij dat doet weet ik niet hoor |
waar maak je je toch zo druk om Tink? die spin is vele malen banger voor jou,dan jij voor hem!
vroeger speelde ik graag met kruisspinnen,die wilden dan steeds ontsnappen als ik ze even goed wilde bekijken..haha tegenwoordig hou ik het liever bij bijen,wespen en hommels.
ik vang af en toe wel eens een spin in of om het huis,kan je niet voorkomen denk ik,van die langpoters,ook wel hooiwagens genoemd. wat bv handig kan zijn als je bv een lege glazen fles,bv van oploskoffie gebruikt om de spinnen in te vangen. doe ik hier ook,dan krijg je geen spinafdrukken of bloedvlekken op de muur...
meestal krijgen ze dan van mij een gratis reis naar de riolering,lekker met de waterglijbaan naar beneden..
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op maandag 13 augustus 2012, 21:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Voel me ineens "thuis"eindelijk een vrouwentopic, ook al zijn er hier en daar mannelijke stoorzenders. Ingelogd op verkeerde zendmast zekerssss  |
Smilde waarschijnlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:45
|
|
|
BERT168 schreef: | waar maak je je toch zo druk om Tink? die spin is vele malen banger voor jou,dan jij voor hem!
vroeger speelde ik graag met kruisspinnen,die wilden dan steeds ontsnappen als ik ze even goed wilde bekijken..haha tegenwoordig hou ik het liever bij bijen,wespen en hommels.
ik vang af en toe wel eens een spin in of om het huis,kan je niet voorkomen denk ik,van die langpoters,ook wel hooiwagens genoemd. wat bv handig kan zijn als je bv een lege glazen fles,bv van oploskoffie gebruikt om de spinnen in te vangen. doe ik hier ook,dan krijg je geen spinafdrukken of bloedvlekkenop de muur...
meestal krijgen ze dan van mij een gratis reis naar de riolering,lekker met de waterglijbaan naar beneden..  |
Electrisch roosteren gaat sneller
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 03:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tjonge wat kennen die mannen ons toch he Hoe kan het nu dan toch dat de andere drie weken het net andersom is  |
nou, ik herken mij geheel niet in dit soort gedrag!!
wat mij opvalt is dat juist met deze reactie van mij, er geen tegenwerking is? meestal blijken samenzweringen (zou zou je t als man ook kunnen zien) juist achteraf niet waar... en niemand die er hier tegenin gaat, maar afdoet als een grap? en met een houding: als wij dat doen, zal een ander (mannen) het vast ook wel doen. maw wat ik lees: de vrouwen hier erkennen het als erkent misbruikbaar machtsmiddel tegenover mannen... dat dit in de wereld (daarbij vast ook door mannen) speelt is een ding, maar deze houding is geen voorbeeld als christen om je hiermee in te laten. je kunt mensen nog voor de gek houden, maar God niet...
een tegenvoorbeeld: stel dat een vrouw verhaal probeert te halen over haar vreemdgaande man. en dit zouden de antwoorden zijn: ach mss wilde hij ook eens iets anders proberen, o nee, je hoeft niet bang te zijn dat hij zwanger raakt ofzo, je weet toch hoe mannen zijn, zo vreemd is vreemdgaan tegenwoordig ook niet meer... dat slik je toch ook niet, dan wordt je toch ook pies en pies nijdig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 03:55
|
|
|
BART347 schreef: | nou, ik herken mij geheel niet in dit soort gedrag!!
wat mij opvalt is dat juist met deze reactie van mij, er geen tegenwerking is? meestal blijken samenzweringen (zou zou je t als man ook kunnen zien) juist achteraf niet waar... en niemand die er hier tegenin gaat, maar afdoet als een grap? en met een houding: als wij dat doen, zal een ander (mannen) het vast ook wel doen. maw wat ik lees: de vrouwen hier erkennen het als erkent misbruikbaar machtsmiddel tegenover mannen... dat dit in de wereld (daarbij vast ook door mannen) speelt is een ding, maar deze houding is geen voorbeeld als christen om je hiermee in te laten. je kunt mensen nog voor de gek houden, maar God niet...
een tegenvoorbeeld: stel dat een vrouw verhaal probeert te halen over haar vreemdgaande man. en dit zouden de antwoorden zijn: ach mss wilde hij ook eens iets anders proberen, o nee, je hoeft niet bang te zijn dat hij zwanger raakt ofzo, je weet toch hoe mannen zijn, zo vreemd is vreemdgaan tegenwoordig ook niet meer... dat slik je toch ook niet, dan wordt je toch ook pies en pies nijdig! |
dat is juist goed Bart,nu kan ji laten zien dat je anders bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 07:54
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 07:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 09:40
|
|
|
BART347 schreef: | nou, ik herken mij geheel niet in dit soort gedrag!!
een tegenvoorbeeld: stel dat een vrouw verhaal probeert te halen over haar vreemdgaande man. en dit zouden de antwoorden zijn: ach mss wilde hij ook eens iets anders proberen, o nee, je hoeft niet bang te zijn dat hij zwanger raakt ofzo, je weet toch hoe mannen zijn, zo vreemd is vreemdgaan tegenwoordig ook niet meer... dat slik je toch ook niet, dan wordt je toch ook pies en pies nijdig! |
Waar heb jij het over? Zit je wel op het goede topic?
Ze??? Samenzweringen?
Wie Wat Waar Wanneer? Kommaarrop!
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 09:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:03
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Waar heb jij het over? Zit je wel op het goede topic?
Ze??? Samenzweringen?
Wie Wat Waar Wanneer? Kommaarrop!  |
Znorry, maar ik ben even de draad kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:42
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Waar heb jij het over? Zit je wel op het goede topic?
Ze??? Samenzweringen?
Wie Wat Waar Wanneer? Kommaarrop!  |
Misschien een goed campagne punt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 17:42
|
|
|
ANNA415 schreef: | Znorry, maar ik ben even de draad kwijt  |
'kook.
Volgens Bart worden er samenzweringen gesmeed. Ik maak me nu toch wel ongerust.
Over Bart...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:15
|
|
|
Jajoh Bart, wij vrouwen hier op dit topic zijn allemaal aan het samenzweren over jou
Want want we zijn nu pies en piesnijdig
Vrouwen en samenzweren? Vrouwen doen nooit samenzweren, weet niet eens wat het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:20
|
|
|
Trouwens, dit topic is alleen voor de vrouwen ( anders zeuren de mannen weer)
Of worden ze pies en pies nijdig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:23
|
|
|
CARMEN073 schreef: | 'kook.
Volgens Bart worden er samenzweringen gesmeed. Ik maak me nu toch wel ongerust.
Over Bart...  |
Misschien te veel soaps en Gooische vrouwen gekeken... sommige mensen leven zo mee met deze series ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:09
|
|
|
JOL252 schreef: | Misschien te veel soaps en Gooische vrouwen gekeken... sommige mensen leven zo mee met deze series ...  |
gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....
wel heb ik soms de indruk dat vrouwen die er naar kijken in hun houding (on)bewust in hun gedrag daar naar gaan leven.
over t woord samenzwering, zou je mss beter kunnen lezen als: 'verworden norm'.
wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...?
mss niet dat dit als strategie van vrouw tot vrouw wordt overgedragen er hun voordeel mee te doen, dat zou idd wel iets te paranoja zijn. eerder concludeer ik voor alsnog dan dat het een geleerde (overlevings)taktiek zou zijn...?
dan volgd de volgende vraag: waarom? is het het karakter van de vrouw die dit als norm goedkeurt? of spelen mannen in het leven van vrouwen een dusdanige rol dat ze hierover (menen) niet integer te kunnen overleven?
(wat in de lijn van dit verhaal dan weer aangegrepen kan worden, omdat dit dan weer mogelijk niet zo is, maar beweerd wordt vanuit de norm zoals eerder beschreven, om ook in dit antwoord mannen weer om de tuin te lijden. (nee geen ei) hoe kom je er dan als man achter hoe een vrouw wat dit betreft eerlijk in elkaar zit????? ik lieg ook nooit, bedenk jij maar of t zo is...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:29
|
|
|
Bart347 schreef:
gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....
wel heb ik soms de indruk dat vrouwen die er naar kijken in hun houding (on)bewust in hun gedrag daar naar gaan leven.
wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...?
mss niet dat dit als strategie van vrouw tot vrouw wordt overgedragen er hun voordeel mee te doen, dat zou idd wel iets te paranoja zijn. eerder concludeer ik voor alsnog dan dat het een geleerde (overlevings)taktiek zou zijn...?
dan volgd de volgende vraag: waarom? is het het karakter van de vrouw die dit als norm goedkeurt? of spelen mannen in het leven van vrouwen een dusdanige rol dat ze hierover (menen) niet integer te kunnen overleven?
(wat in de lijn van dit verhaal dan weer aangegrepen kan worden, omdat dit dan weer mogelijk niet zo is, maar beweerd wordt vanuit de norm zoals eerder beschreven, om ook in dit antwoord mannen weer om de tuin te lijden. (nee geen ei) hoe kom je er dan als man achter hoe een vrouw wat dit betreft eerlijk in elkaar zit????? ik lieg ook nooit, bedenk jij maar of t zo is...)
Bart ff een vraagje aan jou, heb je zo een hekel aan het vrouwelijk geslacht dat je zo reageert, je schildert ons vrouwen nu wel erg slecht af terwijl we dat in de aard toch echt niet zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:09
|
|
|
BART347 schreef: | gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....
(wat in de lijn van dit verhaal dan weer aangegrepen kan worden, omdat dit dan weer mogelijk niet zo is, maar beweerd wordt vanuit de norm zoals eerder beschreven, om ook in dit antwoord mannen weer om de tuin te lijden. (nee geen ei) hoe kom je er dan als man achter hoe een vrouw wat dit betreft eerlijk in elkaar zit????? ik lieg ook nooit, bedenk jij maar of t zo is...) | Bart het forum zegt het al. en ik denk dat je niet concreet bent. v.b gister samenzwering vandaag verwordennorm verschil van dag en nacht. ALLEEN VOOR VROUWEN......( ANDERS ZEURT BART WEER).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:24
|
|
|
BART347 schreef: | gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....
(wat in de lijn van dit verhaal dan weer aangegrepen kan worden, omdat dit dan weer mogelijk niet zo is, maar beweerd wordt vanuit de norm zoals eerder beschreven, om ook in dit antwoord mannen weer om de tuin te lijden. (nee geen ei) hoe kom je er dan als man achter hoe een vrouw wat dit betreft eerlijk in elkaar zit????? ik lieg ook nooit, bedenk jij maar of t zo is...) |
Je wacht op antwoord.. maar misschien hebben we op CM als vrouw tegen jouw beleving van "de vrouw" wel geen verweer... het is jouw waarneming en hoe je tot deze conclusies en dit beeld bent gekomen is de vraag. Voor mij spreekt er in de eerste instantie wantrouwen uit... De vraag is, als jij met zulke ogen (de wereld van) de vrouw bekijkt in hoeverre je open kunt staan voor de taal die de vrouw spreekt en kunt uitgaan vanuit vertrouwen ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:27
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Bart347 schreef:
Bart ff een vraagje aan jou, heb je zo een hekel aan het vrouwelijk geslacht dat je zo reageert, je schildert ons vrouwen nu wel erg slecht af terwijl we dat in de aard toch echt niet zijn  |
nee ik heb geen haat tegen vrouwen, en wil ook niet zeuren, ik verwonder me wel over de kwestie...
ook wil ik niet zeggen dat ik dus nooit aan een vrouw wil om deze reden. eerder meen ik een voordeel te hebben door hiermee rekening te kunnen houden, maar heus ook weer niet om het aan te grijpen het tegen een vrouw te gebruiken van mijn kant. (wat ik een paar reactie eerder ook heb aangegeven)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Je wacht op antwoord.. maar misschien hebben we op CM als vrouw tegen jouw beleving van "de vrouw" wel geen verweer... het is jouw waarneming en hoe je tot deze conclusies en dit beeld bent gekomen is de vraag. Voor mij spreekt er in de eerste instantie wantrouwen uit... De vraag is, als jij met zulke ogen (de wereld van) de vrouw bekijkt in hoeverre je open kunt staan voor de taal die de vrouw spreekt en kunt uitgaan vanuit vertrouwen .... |
dat lijkt me wel te moeten blijken uit een breeder patroon van interactie. anders zou ik gaan concluderen, mogelijk alleen vanuit negatieve aspecten. dan kan ik veel beter kluizenaar worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:35
|
|
|
BART347 schreef: | dat lijkt me wel te moeten blijken uit een breeder patroon van interactie. anders zou ik gaan concluderen, mogelijk alleen vanuit negatieve aspecten. dan kan ik veel beter kluizenaar worden... |
Ik denk dat "de vrouw" dan een boel van haar kant te verstouwen heeft richting jou om je vertrouwen te wekken... lijkt me niet zo best...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 15 augustus 2012, 01:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:40
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik denk dat "de vrouw" dan een boel van haar kant te verstouwen heeft richting jou om je vertrouwen te wekken... lijkt me niet zo best... |
als dat waar zou zijn idd...
maar wat ik hier eerder aanhaal is nav jullie reacties.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 08:19
|
|
|
Ik weet het niet, maarre..
Als je op een 'onzin' topic serieus gaat reageren, krijg je een onzinnige discussie.
Anna houd of van een zinnige discussie of van een boel onzin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 10:25
|
|
|
...
wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...? |
Maar Bart, als jij nooit naar die series kijkt, hoe komt t dan dat je zo goed weet dat vrouwen "dat gedrag" overnemen! Wat voor n gedrag dat ook wezen mag...
Als ik goed begrijp, tref jij t wel steeds "dat" soort vrouwen te treffen.
Misschien een idee om eens goed te kijken hoe de mannen in die series reageren, misschien steek je er iets van op, hoe om te gaan met dat soort vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 11:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik weet het niet, maarre..
Als je op een 'onzin' topic serieus gaat reageren, krijg je een onzinnige discussie.
Anna houd of van een zinnige discussie of van een boel onzin  |
Bart klinkt anders aardig serieus... en ach op zinnige topics komen ook een hoop "onzinnige" reacties voor, dus draaien we het even gezellig om
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 15 augustus 2012, 11:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 10:19
|
|
|
Psttttt, niet verder vertellen maar ik ben echt enorm bang voor muizen Gisteren was ik de schuur aan het vegen en de container opzij zetten om ook daarachter netjes te vegen en emmer chloor stond klaar zodat alles weer lekker schoon zou zijn, zie ik daar een kartonnetje op de grond liggen met echte muizentandjes, tenminste dat denk ik dat het van een muis moet zijn Ik bekijk dat kartonnetje vol met aangevreten randjes eens goed en zag al een schuur vol met muizen zitten, en ik ben weggerend uit de schuur en de deur dichtgeklapt En mijn zoon die s avonds thuiskwam heb ik gevraagd de schuur even te vegen en die emmer chloor erover heen te gooien omdat ik het druk had Durfde tegen hem niet te zeggen dat zijn moeder zo'n schijtluis is en bang voor een muisje
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|