| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 11:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het is 40dagen tijd Frank dus alleen op zondag neem ik een glaasje wijn........  |
En op de andere dagen lekker gaan eten...in Zwolle...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 11:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb vandaag een boterham met een stukje brood gegeten... vrijdag is sowieso een boete-dag en dat geldt extra in de veertigdagentijd je bent een christen of niet...  |
Je kan ook overdrijven toch????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:08
|
|
|
|
Een mooie zonnige , gezellige, leuke, mooie dag toegewenst allemaal !!
Wat de zon niet allemaal kan doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:13
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | Een mooie zonnige , gezellige, leuke, mooie dag toegewenst allemaal !!
Wat de zon niet allemaal kan doen
 |
het is wel spijtig dat het morgen een natte donkere dag zal worden...Toch geniet ik wel van het weer en de werkjes die ik kan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:14
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je kan ook overdrijven toch????  |
Aangezien ik niet ga eten in dat verre Zwolle midden in de 40-dagentijd drijf ik dus niet over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het is wel spijtig dat het morgen een natte donkere dag zal worden...Toch geniet ik wel van het weer en de werkjes die ik kan doen. |
Nog niet aan morgen denken Frank en geniet vandaag! Lijkt wel of mensen ook gelijk blijer worden met mooi weer vind je niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Aangezien ik niet ga eten in dat verre Zwolle midden in de 40-dagentijd drijf ik dus niet over  |
Ik ook niet want ik neem natuurlijk een sober Italiaans menu.........
Maar we zijn aan het slow chatten frank (mooie term van Judith) en dat is vast niet de bedoeling op het forum.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Nog niet aan morgen denken Frank en geniet vandaag! Lijkt wel of mensen ook gelijk blijer worden met mooi weer vind je niet? |
Ja, ik geniet er wel van. Als ik naar buiten kan tenminste, want de lokroep van CM is soms onweerstaanbaar.
De natuur is ontwaakt. Prikkie is ook al enkele dagen wakker en komt op gezette tijden eens kijken of ik wat in zijn bordje heb gelegd. Verder zie ik de meesjes af en aan vliegen naar de nestkastjes. En Floshke heeft me zelfs gisteren getrakteerd op een kikker ...in de woonkamer. Ik kon weeral mijn oude stramen knoken in beweging zetten omdat kwaakbeest te vangen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, ik geniet er wel van. Als ik naar buiten kan tenminste, want de lokroep van CM is soms onweerstaanbaar.
De natuur is ontwaakt. Prikkie is ook al enkele dagen wakker en komt op gezette tijden eens kijken of ik wat in zijn bordje heb gelegd. Verder zie ik de meesjes af en aan vliegen naar de nestkastjes. En Floshke heeft me zelfs gisteren getrakteerd op een kikker ...in de woonkamer. Ik kon weeral mijn oude stramen knoken in beweging zetten omdat kwaakbeest te vangen. |
Heerlijk toch allemaal, FRANKT ?
Gewoon genieten van deze dag, die je zomaar gegeven wordt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:24
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | Heerlijk toch allemaal, FRANKT ?
Het is inderdaad heerlijk. En als dan binnenkort de bloemetjes in het tuintje kunnen heb ik nog meer om van te genieten.
Frank (zonder 't' achter de k )
Gewoon genieten van deze dag, die je zomaar gegeven wordt! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ook niet want ik neem natuurlijk een sober Italiaans menu.........
Maar we zijn aan het slow chatten frank (mooie term van Judith) en dat is vast niet de bedoeling op het forum.......  |
Oei, chatten we slow? Nouja, soms vergeten we weleens waar de topic weer over gaat. Ik zal dadelijk tijdens het schuren en verven eens diep nadenken over wat ik straks ga eten. Ik heb wel zin in iets lekkers en fris
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:27
|
|
|
|
De bloemetjes staan al in mn tuin , en die T staat er toch echt achter hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:31
|
|
|
|
Het wordt hier een maaltijdsoep, stokbrood en kruidenboter.
En ja.......de soep staat al lekker te trekken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:33
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | Het wordt hier een maaltijdsoep, stokbrood en kruidenboter.
En ja.......de soep staat al lekker te trekken  |
...en, waar woon je nu ook alweer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:36
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]...en, waar woon je nu ook alweer? 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 13:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik las ergens op een topic dat vrouwen toch wel veel schoenen hebben ook al liegen ze erover...volgend jaar zet je maar een schoen... |
Waar had ik spekjes bij???????????Ik heb spekjes zat maar vond ze toch te vet vandaar mijn variatie met salami en een gebakken ei erop. Maar Frank het is een goed recept............... En mijn kids zijn zonder kleerscheuren weer huiswaarts gekeerd.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:24
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | Waar had ik spekjes bij???????????Ik heb spekjes zat maar vond ze toch te vet vandaar mijn variatie met salami en een gebakken ei erop. Maar Frank het is een goed recept............... En mijn kids zijn zonder kleerscheuren weer huiswaarts gekeerd......... |
spekjes zijn te vet???? Ja, spekjes zijn vet...en die salami dan???? En dan nog eens een ei...ik liever in alle talen vooraleer ik brokken maak...vrouwen kunnen echt eigenwijs zijn. Heeft dat met de leeftijd te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:26
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | De bloemetjes staan al in mn tuin , en die T staat er toch echt achter hoor  |
die kwam er omdat mijn vingers een beetje struikelde bij het kiezen en intypen van mijn naam...het is de eerste letter van mijn familienaam...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:34
|
|
|
|
Ik was me iets aan het afvragen tijdens het verven van de schommelbank en andere dingetjes. Ik was namelijk nog niet in de helft van het werk of ik hing hier en daar (en vooral hier) al vol met verf. Ik dacht toen aan een soort tattoo die ik bij mezelf had gemaakt.
Veronderstel nu dat je een leuk iemand leert kennen waar je goed mee kan opschieten. Na verloop van tijd zit een liefdesrelatie er aan te komen. Plots, totaal onverwacht, merk je dat hij of zij een tattoo heeft op een plaats die niet zo vlug opvalt. De bovenarm of op de schouder of waar dan ook. Gaan julie dan handelen volgens het OT (waar staat dat tattoo's niet kunnen) of gaan jullie dit uit de weg omdat je die persoon lief en aardig vind? Kan een uiterlijk teken in de weg staan voor een relatie ook al is het innerlijk erg mooi.
Voila, nu ga ik mezelf eens onder handen nemen om de verf te verwijderen
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BASTIAAN161
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 15:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Calvijn is slechts een theoloog onder vele. Hij had niet het alleenrecht op het uitleggen van de Bijbel. (...) | idd.
| Quote: | Mag ik je voorstellen aan Dittrich Bonhöffer? Deze theoloog leefde ten tijde van de WOII. Het lukte hem om op tijd naar Amerika te vluchten, toen hij echter in de USA was, vroeg God hem: Wat doe je hier? Je taak in Dld is nog niet afgelopen. Hij is met de laatste boot teruggegaan naar Dld. Hij werd de grootste inspirator voor het Duitse verzet, heeft meegeholpen bij de aanslag tegenover Hitler. Werd gevangen genomen en veel van zijn geschriften zijn gesmokkeld uit de gevangenis. Is uiteindelijk ter dood gebracht...
Waarin verschilde zijn visie met Calvijn? Veel mensen hebben geleefd met de gedachte dat elke overheid door God gegeven is en dat verzet tegen de regering verzet tegen God is. Het is duidelijk, dat de visie van Bonnhöffer een andere is. De overheid mag niet tegen Gods Woord ingaan....(...) | Het werk van Dittrich Bonhöffer ken ik niet heel goed. Maar visies van theologen zijn niet intrinsiek intressant, slechts Gods Woord alleen, en daar waar andere (al dan niet theologen) dat naspreken. Dus terugkomend op je voorbeelden, slechts relevant is wat we menen dat Gods Woord zegt, en niet enig theloog heeft gezag daarboven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BASTIAAN161
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 15:39
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Dankjewel voor deze bijdrage, maar het roept bij mij wat vragen op, die niet kritisch bedoeld zijn, mag ik ze aan je voorleggen? | Tuurlijk :) .Maar ook kritische vragen zijn welkom. Ik hoop aanspreekbaar te zijn op Gods Woord; en met dat als basis mag je (voor wat mij betreft) zo kritisch tegen me zijn als je je maar kunt bedenken, omdat ik daarin het principe herken om Gods wil te zoeken en te doen, en om elkaar daarin op te bouwen en tot steun te zijn. Ik struikel vaak; we hebben allemaal elkaar nodig.
| Quote: | ANNETTE schreef: In de bijbel staat o.a. duidelijk aangegeven dat de oudsten de zieken moeten zalven ........waarom leggen dominees uit gereformeerde kerken meestal geen handen op en zalven ze niet? | Je zult doelen op de tekst uit Jakobus 5:14. Het gaat daar om: Waar verwachten we het van. De brief was geschreven aan de verstrooide Joden (H1:1), die veel beproevingen hadden (H2:4). Bij herhaling legt Jakobus dan uit dat hulp en wijsheid in geloof van boven te verwachten is (H1:5,6; H3:13-18). Jakobus waarschuwt voor een dood geloof, een geloof zonder de werken (H2:14-26), een geloof dat slechts hoorder is van Gods Woord en geen dader (H1:19-27). We moeten groeien in het geloof en ons vertrouwen op God, door Gods Woord te [/i]doen[/i]. Iemand die blijft steken op het alleen horen, wordt vergeleken met een man die in de spiegel kijkt en zijn babyface nog ziet (H1:23). Dus weg met de wereldse gezindheid (H4:1-12), en je afhankelijk weten van God (H4:13-17). Nu concreet, Jakobus stelt: “Gij begeert, en hebt niet; gij benijdt en ijvert naar dingen, en kunt ze niet verkrijgen; gij vecht en voert krijg, doch gij hebt niet, omdat gij niet bidt.” (H.4:2).
Dus hink niet op 2 gedachten maar verwacht het van God: bidt in geloof! Nadat in hoofdstuk 4 genoemd is dat zij niet bidden, benoemt Jakobus in hoofdstuk 5 de kracht van het gebed: “Is iemand onder u in lijden? Dat hij bidde. Is iemand goedsmoeds? Dat hij psalmzinge. Is iemand krank onder u? Dat hij tot zich roepe de ouderlingen der gemeente, en dat zij over hem bidden, hem zalvende met olie in den Naam des Heeren; En het gebed des geloofs zal den zieke behouden, en de Heere zal hem oprichten, en zo hij zonden gedaan zal hebben, het zal hem vergeven worden. Belijdt elkander de misdaden, en bidt voor elkander, opdat gij gezond wordt. Een krachtig gebed des rechtvaardigen vermag veel.”
De kern, is hier ook dus weer, niet een magische zalving, nee: verwacht het van God! Geloof Hem! Bidt Hem! Is iemand ziek, verwacht het heil niet van de wetenschap of van de medicijnman, maar ga naar God, en naar Gods gemeente. Bidt om genezing. Vraag voorbede. En als de zieke het wenst, doe zalving. Als symbool van het feit dat onze hulp is van onze Heere God alleen. En het zit em niet in de noodzaak van de symbolische handeling; het is geen magisch handeling. En het gaat dieper dan lichamelijke genezing van de zieke, want: belijd de zonden en bid voor elkaar ( H5:16), opdat je gezond mag worden, naar lichaam en ziel.
Direct in het vers daarop gebruikt Jakobus het voorbeeld van Elia op de karmel. Ook daar hinkte het volk op 2 gedachten: moeten we het van God verwachten of van de Baal: wie is het die de vruchten voorbrengt? Dus geloof uw God met heel uw hart ook daar waar het menselijkerwijs onmogelijk is. Maar let wel: Het Gebed is krachtig, en voor een kind van God zal God alles doen meewerken ten goede. Maar genezing van de ziekte wordt niet belooft! We kunnen geen zalvingsdienst houden waar Gods genezing als het ware geëist wordt. Het is nog altijd UW wil geschiede. Zoals Christus ons zelf voorging toen hij bad of de drinkbeker voorbij mocht gaan, maar toch onderdanig en getrouw bleef aan de vader. God geeft soms beproevingen om ons door lijdzaam terug te brengen tot het besef van onze afhankelijkheid aan God. Dat is ook wat Jakobus zegt in het eerste hoofdstuk. En zijn niet bijna alle 12 discipelen gewelddadig aan het einde gekomen. Maar God geeft kracht naar kruis.
p.s. ook Calvinistische kerken doen wel aan ziektezalving, maar als het gaat om diensten waar uit naam van God bezworen wordt dat iemand geneest, dan lijkt me dat niet bijbels. Opvallend is dat Jakobus ter ondersteuning nu juist NIET het voorbeeld aanhaalde van Elia die God bidt om genezing van een door ziekte gestorvene (I Kon.17). Maar juist het voorbeeld van Elia met het offeren op de berg: verwachten we het van Baal of van God.
| Quote: | ANNETTE schreef: Nog een vraag: Een leerling viel tijdens de vakantie, in het bijzijn van de vader, in een afgrond, de vader heeft niet gehuild, maar het gelijk geaccepteert als de wil van God (kwam uit een gemeente die de calvinistische leer aanhangt). Edoch....als Paulus preekt, blijft hij op één keer zolang preken, dat een jongen, door slaap overmandt, uit het raam naar beneden valt. Paulus accepteerde dat niet als de wil van God, maar de jongen werd de handen opgelegd en hij werd weer levend....daar staat de Bijbel vól van.......Toets ik dit dan niet aan Gods woord? | Dat ontken ik niet. Integendeel. Maar Paulus spreekt daar niet over wat wel-of-niet de wil van God is. Er is denk ik geen principieel verschil met elk ander onderwerp: als de auto stuk is, betekent dit niet dat het Gods wil is in de betekenis dat het daarom verboden zou zijn om naar de garage te brengen. Dit is denk ik een lastig onderwerp omdat wij geen zicht hebben hoe God in elkaar steekt ( en dat hoeven we ook niet). Wat is vrije wil en wat is de wil van God. De ene keer staat er in de bijbel dat Satan farao’s hart verhardde en de andere keer dat God dat deed. Maar goed, betreft die jongen die in de afgrond viel. Ik geloof dat we mogen vasthouden aan de troost van onze Vader die ons voorhoudt in Zijn Woord dat Hij ons zal bewaren en dat zonder de wil van de Hemelse Vader geen haar van onze hoofd kan vallen, maar dat alle ding moet dienen tot onze zaligheid. (zie Matt 10:29-31).
Hier kan veel meer over gezegd worden, maar om dit voorbeeld te extrapoleren op grote groepen en daar conclusies uit te trekken, lijkt me niet juist.
| Quote: | | Waarom is het 'Gij zult niet echtbreken' zo een 'hot' item... | Tsja, waarom is echtscheiden zo een ‘hot’ item, dat het en-masse wordt gedaan. Ik bedoel: als bijvoorbeeld puppies doodknuppelen populair wordt, vanzelfsprekend dat ook het geluid van “gij zult geen puppies doodslaan” luider doorkomt. Bovendien het zijn typische voorbeelden van wereldse gezindheid die ook de kerk niet onberoerd laat.
| Quote: | | (…) terwijl het opleggen van de handen op de zieken, de ziekenzalving totaal niet gedaaan wordt in deze gemeentes? | zie eerder.
| Quote: | k Heb een poos meegewerkt met een groep zendelingen, die 'kruisconferenties' (gebaseerd op de brief aan de Romeinen) organiseerden in de gereformeerde kerken. Op een avond kreeg ik erg hoge koortsen. Eén van hen legde zijn hand op mijn hoofd en bestrafte de koorts....een half uurtje later zat ik gezellig weer aan de koffie en kon ik mee naar de dienst....! Handelde die zendeling naar Gods woord als ik het had willen toetsen? | Ik wil terughoudend zijn in het duiden van deze situatie, temeer ik de situatie niet precies ken. Maar mijn vragen zullen zijn: Wat is de koorts “bestraffen” ? Is dat in nederigheid knielen voor onze almachtige soevereine God, met de eerbiedige vraag, of hij ons wil verlichten, met het besef dat Zijn wil zal geschieden, en dat Zijn gedachten hoger zijn dan onze. En dat dus wat wij denken dat goed voor ons is kan verschillen met Gods gedachten ?
| Quote: | | En wat ik al helemaal niet begrijp....waarom deed het daadwerkelijke leven van Calvijn zelf er niet toe, terwijl je zelf zegt dat echtscheiden niet mag....is dat niet meten met twee maten? Als Calvijn mensen gruwelijk ter dood mocht brengen ( gij zult niet doden, heb uw vijanden lief)...waarom mag een ander dan niet echtscheiden? | Het ene kwaad maakt vanzelfsprekend het andere kwaad niet goed. Ik zie niemand een kwaad goedspreken. Want of er sprake van iets kwaads is dat lijkt niet vast te staan: http://www.groene.nl/2009/4/INTERVIEW_MET_HERMAN_SELDERHUIS Maar bovenal, weet ik niet waarom we die discussie zouden moeten aangaan. Wat is de relevantie daarvan? Calvijn is geen partij: Hoe kan ik Calvijn vermanen, hoe kan ik getuigen aandragen, hoe kan ik hem zichzelf laten verdedigen? En stel hij deed iets kwalijks ( en ik geloof dat geen mens zonder zonde is), wat heeft dat te maken met de kerken van het hier en nu?? Als er op aarde werken van God worden gedaan, dan is Satan er altijd als de kippen bij om dit aan te vallen of op z’n mins’t in een kwaad daglicht te stellen. Christus moest in Bethehem geboren worden en Satan moord alle kinderen daar uit. Neem Petrus de rots op wiens belijdenis de gemeente gebouwd zal worden; Petrus wankelde door kleingelovigheid bij het wandelen op het water, Jezus noemde hem een tegenstander en een aanstoot, toen Petrus zich opwierp om het aangekondigde lijden te verhinderen. Het was Petrus die Christus tot driemaal toe geloochend had. Dit zijn geen goede vruchten. Maar toch beamen we wat ook Petrus beleed over Jezus: “Gij zijt de Christus, de Zoon van de levende God.”
Volgens Calvijn zou je al zijn uitleg moeten verwerpen, wat strijdig is met Gods Woord. Een ware calvinist wordt zonder pardon Katholiek als dat in lijn ligt met de Bijbel. Sola Scriptura.
Laatst aangepast door
|
BASTIAAN161
|
op zaterdag 2 april 2011, 15:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN786
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 16:20
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Kleine correctie Annette: Jezus wist wel dat Hij weer opgewekt zou worden, dat heeft Hij immers van te voren gezegd tegen zijn discipelen: Mattheus 26: 32 "Maar nadat ik uit de dood ben opgewekt, zal ik jullie voorgaan naar Galilea" In Marcus 14:28 staat exact hetzelfde. Maar goed, dat maakt het offer wat Hij gebracht heeft uiteraard niet minder groot. En ja, ook ik krijg telkens weer kippenvel als ik denk aan wat Hij voor ons heeft gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=aa4q3b7C50Y |
Jezus heeft zichzelf opgewekt uit de dood. Hoe kon Hij dat doen als Hij alleen mens was?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 16:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik was me iets aan het afvragen tijdens het verven van de schommelbank en andere dingetjes. Ik was namelijk nog niet in de helft van het werk of ik hing hier en daar (en vooral hier) al vol met verf. Ik dacht toen aan een soort tattoo die ik bij mezelf had gemaakt.
Veronderstel nu dat je een leuk iemand leert kennen waar je goed mee kan opschieten. Na verloop van tijd zit een liefdesrelatie er aan te komen. Plots, totaal onverwacht, merk je dat hij of zij een tattoo heeft op een plaats die niet zo vlug opvalt. De bovenarm of op de schouder of waar dan ook. Gaan julie dan handelen volgens het OT (waar staat dat tattoo's niet kunnen) of gaan jullie dit uit de weg omdat je die persoon lief en aardig vind? Kan een uiterlijk teken in de weg staan voor een relatie ook al is het innerlijk erg mooi.
Voila, nu ga ik mezelf eens onder handen nemen om de verf te verwijderen
Frank |
Als het goed is overstijgt het innerlijke het uiterlijke he? Klinkt makkelijk maar is het zeker niet, ik herken het ook bij mezelf, je wordt ouder, je krijgt rimpels, zit niet meer strak in je vel zoals toen je jong was maar mijn innerlijk is wel een stuk volwassener geworden, ook door de dingen die je meemaakt...je bent meer dan een lijf geworden en ik ga er vanuit dat degene die ik tref ook die oudheidscrisissen doorstaan heeft....Ik verbeeldt me soms nog wel dat ik jong ben maar de realiteit is gewoon anders dat besef ik ook wel, of ik wil of niet..... ook bij mij staan de anti rimpelcremes in de badkamer hoor.....En iemand kan dat nemen of laten he? En nee, eigenlijk val ik niet op mannen met tattoos, maar misschien was het een jeugdzonde of iets dergelijks? Gelijk weer een voordeel van CM ontdekt: je chat vaak al een tijdje met iemand en dan heb je al een beeld bij iemand en dat wordt niet teniet gedaan door een paar tattoos hoop ik......(ik heb het nog nooit bij de hand gehad dus ik praat maar in veronderstellingen) Maar ik hoorde pas wel van een collega dat zij haar man ontmoet had via een datingsite en toen ze elkaar zagen helemaal niet op elkaar vielen, zij vond zijn kleren en haar stom en hij vond haar niet leuk..... het verhaal is heel komisch maar zal ik jullie verder besparen...Maar toch omdat ze al zoveel gechat hadden overwon het innerlijke het andere en ze zijn nu al een aantal jaren getrouwd en gelukkig met elkaar, maar hij draagt niet meer zo'n rare jas en zijn haar is ook goed geknipt...........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 2 april 2011, 16:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 16:56
|
|
|
|
Jezus was God en mens tegelijk...als 12-jarige zegt hijzelf tegen Maria:" wist gij niet dat ik moet zijn in de dingen mijns Vaders? ' HIj bevestigt hier zelf dat HIj Gods Zoon is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | die kwam er omdat mijn vingers een beetje struikelde bij het kiezen en intypen van mijn naam...het is de eerste letter van mijn familienaam... |
Zal je niet meer noemen met een T.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | spekjes zijn te vet???? Ja, spekjes zijn vet...en die salami dan???? En dan nog eens een ei...ik liever in alle talen vooraleer ik brokken maak...vrouwen kunnen echt eigenwijs zijn. Heeft dat met de leeftijd te maken  |
Uhm zijn wij als vrouwen eigenwijs dan??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:32
|
|
|
|
|
spagettini a la muischje muisch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:37
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | Uhm zijn wij als vrouwen eigenwijs dan??  |
Ik denk dat mannen veeeeeeeeel eigenwijzer zijn dan vrouwen alleen laten wij ze in de waan dat ze gelijk hebben En leeftijd.............. worden mannen ooit volwassen dan??????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:41