| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:25
|
|
|
|
Wij zijn Ok
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:28
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]Ik heb enkele dagen geleden gebruik gemaakt van het mooie CM-lente-aanbod en zodoende mijn abonnement verlengd. Had ik niet beter die euro’s kunnen besteden aan mooie bloemetjes, vraag ik me nu af. Misschien niet…
Fijn dat je toch hebt besloten te blijven Frank. Ik heb inmiddels ook gebruik gemaakt van het lenteaanbod, dus lk blijf ook nog wel twee maanden hangen.. en ach die bloemen komen nu ook buiten wel in bloei hoor, t is lente he.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:30
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wij zijn Ok  |
Erg grappig Leonard (maar niet heus)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:30
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | He Frank,
Bedankt voor je openheid! En goed dat je het plaatst. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet meng in al dat gedoe op het forum, ik lees het en denk dan ook wel es: pfffffffffff waarom gaat het zo op een site waar JEZUS centraal zou moeten staan? Ik heb nog tot 24 april mijn abonnement hier en heb besloten om niet te verlengen. Volgens Chat(en hierin heeft hij helemaal gelijk) blijf ik voor veel mensen de grote onbekende op CM. Ben wel aktief in de chat maar bij de uitjes nog nooit aanwezig geweest. Soms wou ik wel maar kon ik niet vanwege thuis, en tegelijk vond ik het ook prima zo. Toch voel ik me verbonden met de mensen op CM ook al is het dan digitaal. Ik hoop dat CM weer een getuigenis mag zijn voor andere mensen die op het forum terechtkomen!
Lieve groet van de "onbekende" Mary | Ben je echt zo onbekend? Je staat toch met je foto op CM...of werk je met een 'geleend account?'
Ik meng me er ook niet mee maar je wordt er wel mee in betrokken en dat is schrijnend vind ik. Als je een opbeurend woord aan de ene richt laat een andere weer blijken dat het niet hoefde waardoor de indruk ontstaat dat je een bepaalde zijde kiest. De tekst moet breder gezien worden dan de feiten van de afgelopen dagen. Die feiten hebben me wel tot nadenken gestemd. Wat dan nog eens werd benadrukt door een mailtje dat ik kreeg van iemand die ik graag heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:34
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Erg grappig Leonard (maar niet heus) |
Ha ha ha ...o jullie zijn ook OK (gelukkig pff)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:36
|
|
|
|
[quote=LISA610]
het enige wat bij mij in bloei komt zijn distels en andere prikkende aanverwanten...het wordt hoog tijd dus voor enkele mooie bloemen. Van enkele CM-ers heb ik goeie tips gekregen...
Ach, ik moest eens effe mijn hart luchten...maar ook wel met de gedachten dat er tot inkeer kan gekomen worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:41
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Ha ha ha ...o jullie zijn ook OK (gelukkig pff) |
.........Back on topic graag.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op woensdag 6 april 2011, 13:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:43
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Iedereen maakt fouten Frankt....maar het is gewoon spijtig te constateren, dat sommige blijkbaar niet ten volle kunnen vergeven. Verbazingwekkend is met name de theologische verhandeling en het vervolgens niet weten te hanteren in het dagelijks leven. Uitgangspunt is toch elkaar te moeten vergeven. Maar wil nou ook weer niet een te negatief beeld weer geven, want heb ook wel gemerkt dat in de meeste gevallen wel een gewoon gesprek mogelijk is.
nu weer on-topic |
Natuurlijk maken we allemaal wel eens fouten. Potdorie, ik zou niet graag de mijne opnoemen. Toch is het zo dat we ons ook iets moeten kunnen laten zeggen. Daarmee bedoel ik dan dat we best op onze fouten mogen gewezen worden en dat we met die feedback dan ook iets doen. Vooral dan wanneer onomstotelijk kan aangetoond worden dat we uit de bocht gingen. Het leven is en blijft een leerproces. Het ene jaar gaan we een bank vooruit en het andere jaar vliegen we achteraan de klas in...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:49
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Ha ha ha ... stuur die tips even door wil je.. mijn tuin kan ook wel een opknapbeurt gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 14:11
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen. Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ? |
Ik ben lid van Cm in de hoop een partner tegen te komen. Ik vind het alleen zijn niet leuk.
Het grote verschil van CM met andere sites is dat het forum erg leuk, afwisselend is.En dat er een grote actieve groep deelneemt.
WEl vind ik het jammer dat er zo weinig leden van mijn eigen leeftijd deelnemen aan de groepsaktiviteiten. Kan zelf ook niet altijd , maar de keren dat ik er bij was ervaarde ik als erg gezellig .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 14:16
|
|
|
|
Ach, Thomas is Applefanaat dus "werkt met echte computers, iPhone en iPad. De touchtechnologie zit al een tijdje in de iPhone. Microschoft probeert weer eens te doen of ze zelf iets hebben uitgevonden. Het neemt niet weg dat de dagelijkse toepassing dichterbij komt. De nanotechnologie zal bepalend zijn. Het inbouwen in een soort glas, zodat het menselijk oog het niet ziet, kan al. Verder is het een kwestie van koppelen van bestaande en nieuwe technieken. Je kunt de tafel in je filmpje zien als een groot iPadscherm en dan kom je al een eind met bestaande techniek koppelen. En dan komen de ontwikkelingen vanzelf. Wie weet lukt het Microsoft weer de gejatte technieken van anderen commercieel te exploiteren, dat hebben ze bewezen te kunnen met Windows 95 en verder.
Het neemt niet weg dat het een mooi kijkspel is. Vooral als als de gordijnen open gaan.
Ik op mijn Mac al Windows 84, indertijd. Op de huidige Apples draait Windows naast de Appleprogramma's. In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
Thomas, de appel van Eva was toch heel wat anders...
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 6 april 2011, 18:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 14:40
|
|
|
|
Er spelen een aantal dingen he. Als alleenstaande kun je wat bedreigend zijn voor het gevoel van anderen. Daarnaast verlies je vaak de vrienden die min of meer aan je partner gekoppeld waren. Dan maakt het nog uit hoe makkelijk en sociaal handig je zelf bent. Ga er maar van uit dat na je scheiding een aantal contacten zullen verwateren of stoppen. Je kunt je voormalige partner nog wel tegen komen op feestjes maar dat veroorzaakt bij de mensen die die feestjes geven soms ook enige aarzeling. Scheiden is ook op dit punt nu eenmaal een verlies.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 6 april 2011, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 16:02
|
|
|
|
Het mooie weer begint en ik mag weer die gore sigarettenlucht van de bovenbuurvrouw weer inademen
Lekker hoor in je eigen huis HELP wanneer doet de woningbouw er wat aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 16:48
|
|
|
|
tot zover al bedankt voor jullie reacties! Het is inderdaad voor voegere gezamenlijke vrienden ook `lastig`, want wie vraag je nu, allebei? of 1 van beiden? of dan maar allebei niet, zo zal een ieder zn weg moeten vinden!
Jans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 17:42
|
|
|
|
Ik eet niet meer. Het minste wat ik eet, neen, geen snoep of chips of frit, maakt me dik. Een boterham of een beetje aardappelen of wat dan ook zorgt voor heel ongemakkelijk en niet toonbare toestanden ...cola, bier of andere dikmakende dranken zijn hier ook niet te vinden...een depressie is nabij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 19:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik eet niet meer. Het minste wat ik eet, neen, geen snoep of chips of frit, maakt me dik. Een boterham of een beetje aardappelen of wat dan ook zorgt voor heel ongemakkelijk en niet toonbare toestanden ...cola, bier of andere dikmakende dranken zijn hier ook niet te vinden...een depressie is nabij...  |
Huil maar eens lekker uit hoor water maakt niet dik...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 19:19
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Daarmee hebben die christelijke scholen dus in feite zelf de kans verspeeld om gebruik te kunnen maken van de mogelijkheid om op objectief gerechtvaardige gronden bepaalde mensen niet te willen benoemen als leerkracht op scholen. Dat is dus niet het gevolg van dingen die in de grondwet staan, maar juist het gevolg van het steeds meer aansluiten bij normen en waarden die nu gelden in onze maatschappij, anders gezegd het steeds wereldser worden van christelijke scholen. Soms vraag ik mij wel eens af wat er gebeurt als die trend zich steeds verder doorzet…..  |
Die trend zal zich wel voorzetten. Er zijn in de meeste gevallen te weinig ouders met leerlingen die hier bewust in zijn. Dan moet je als school de keuze maken alleen principieel christelijk te zijn en in de praktijk de deuren sluiten, vanwege een gebrek aan aanbod. Of kiezen voor een open school, wat nu de praktijk is. Er zijn nog een aantal reformatorische en vrijgemaakte scholen. Daar werkt het nog zo als eertijds maar het is aan de andere kant ook een isolement. De secularisatie heeft zich in Nederland in een ongelooflijk tempo voltrokken. Wat ik wel een punt van aandacht vindt is de liberale meerderheid in het parlement. Het CDA zal in de coalitie iedere aanval op de vrijheid van onderwijs zoveel mogelijk tegenhouden, maar D'66 en liberale kamerleden als Hennis-Plasschaert, staan te trappelen. En die kansen zijn voor hen groter als zoals nu de confessionelen nog ongeveer een vijfde deel in het parlement vormen. Tot afschaffing zal het niet leiden maar wel tot aanpassingen. Als je verplicht wordt moslimkinderen toe te laten, staat de identiteit op de tocht. Dat is ook de huidige praktijk.
Thomas, discriminatie mag en kan niet uit de grondwet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 6 april 2011, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 19:48
|
|
|
|
|
"In verbinding met Christus zijn de bron oorsprong en bestemming der dingen te ervaren, het overstijgen van de scheiding tussen boven en beneden, het einde van het kwaad en zijn onvoorwaardelijke liefde" Jim Schilder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 20:14
|
|
|
|
Woensdag 6 april, 1 Kon. 18: 30-39; Vuur.
Soms zou je wel willen, dat God nog eens zo duidelijk zou laten blijken dat Hij God is! Stel je voor: een extra uitzending van de radionieuwsdienst! Een speciale uitzending van het journaal! Moet je horen, moet je zien: De Heer is God! Hij alleen! De profeten van Baäl zijn doodop. Ze kunnen niet meer. Ze hebben de hele dag staan dansen en springen om het altaar. Maar wie er antwoordt – geen Baäl. Wat een god! Roep eens wat harder! Misschien is die god van jullie op reis! Misschien is die god van jullie op reis! Misschien heeft hij zich even teruggetrokken, misschien slaapt hij en moet hij eerst nog wakker worden…! Het is jammer voor de priesters van Baäl, maar er komt geen antwoord. Dan is de beurt aan Elia. Een kort gebed. En dan: vuur uit de hemel! Een regelrecht antwoord van God! Geen twaalf kruiken water kunnen dit vuur tegenhouden. Alles verbrandt! Duidelijker kan het niet: de Here is God! Ach, ik weet niet of het veel zou uitmaken als in onze tijd vuur uit de hemel zou komen. Ik denk dat de geleerden zouden zeggen: We hebben hier te maken met een wonderlijk natuurverschijnsel. Eem samenloop van omstandigheden. Men moet zich niet van de wijs laten brengen! Dit vuur bewijst niets! Geloven – dat is: vertrouwen dat God alleen machtig is, ook al is er geen vonkje te zien…
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEVEN231
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 20:54
|
|
|
|
zo als het er nu naar uit ziet dan ga ik ook mee
hoe werkt het waar is het . wat is de inleg kunnen we samen rijden
gr leven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Van de week zal er hier een route beschrijving volgen, inclusief het weer bericht.
|
...en de inleg mag op mijn rekening worden gestort
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 11 april 2011, 15:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:02
|
|
|
|
Je moet eerst heel veel kikkers gekust hebben voor je de prins gevonden hebt...................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:02
|
|
|
|
| LEVEN231 schreef: | zo als het er nu naar uit ziet dan ga ik ook mee
hoe werkt het waar is het . wat is de inleg kunnen we samen rijden
gr leven |
welkom leven; onder dit bericht plaats ik een link; als je hierop klikt, kom je bij het picknick bericht uit, compleet met routebeschrijving van mariska. http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1699&start=630
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 6 april 2011, 21:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:09
|
|
|
|
1 Petrus 5 vers 7
Hoi allemaal,
Morgenavond houden we weer gebedsroom. We houden deze van 20.00 tot 21.00
Laten we weer alle noden, problemen, zieken bij Hem brengen. en samen Hem danken dat we alijd tot Hem mogen komen, dat Hij altijd voor ons klaar staat
Ieder is vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op. We ondervinden elke keer veel zegen, geweldig om getuigenissen te vernemen, en Hem te danken voor Zijn genade aan ons.
Je kan gebedsroom vinden als je bovenin de balk de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Vandam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:28
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]Op 16 april is er ook de speeddate van Christan Match. Omdat we niet alle picknickgangers kunnen bereiken laten we deze datum WEL staan voor de picknick!!!
Picknick 16 april 2011
Let op: de picknick is tegenover het restaurant op de hei!! Zie routebeschrijving hier onder.
verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
Ieder neemt zijn/haar eigen eten en drinken mee, een kleedje of stoel is handig (denk aan de koude grond het is pas april!)
Een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
• Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
• Volg de A50 richting Nijmegen. • Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. • Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. • Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:31
|
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 Madelief 469, 40 lentes simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud) Inkie095 31 jaar met loge van negen (onder voorbehoud) Salamander, 37 jaar, zusje van hannah met dochter van 4 (onder voorbehoud) mama519 44 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud) martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar mario126 37 jaar leven231 44 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an !!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 9 april 2011, 17:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOSIE315
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:47
|
|
|
|
Welke zinnige en onzinnige dingen vraag jij je af..?
Laatst aangepast door
|
ROOSIE315
|
op woensdag 6 april 2011, 21:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:58
|
|
|
|
|
Waarom een banaan krom en de aarde rond................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 22:18
|
|
|
|
Waarom 3 directeuren van een zorg centrum een milioen moeten hebben en dat er dan mensen uit moeten omdat het zo duur is. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 22:36
|
|
|
|
|
Waar de liefde dik is, zijn de fouten dun.
|
|
| Naar boven |
|
|