ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 10:39

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley kikkerdril meebrengen???
Oja, hoor, ik kan het altijd proberen. Er is hier genoeg van dat spul. Of is dit een grapje?

Frank

Misschien was het in eerste instantie wel een grapje van Hannah, maar ik zou het heel leuk vinden om weer kikkers in mijn vijver te hebben........dussss Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 10:40

IMKE917 schreef:
Kijkkijk, dat is een goed idee...Hannah...je bent geweldig!!

maar of ik al die kikkers ga kussen..... Zieke smiley

Dan heb je tenminste nog wat om te kussen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 10:58

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley met een auto op de stoep??? Of wel heb jij een hele grote stoep of anders hebben zij een hele kleine auto...

He Frank,

Haha, dat laat ik in het midden.............
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:03

HENK710 schreef:
Volgens mij ben je het dan meer eens met Cross dan je in eerste instantie deed blijken vanuit je reactie. Knipoog smiley Er is dus wel degelijk een gegronde basis voor het persoonlijk ontdekken van je gaven en talenten, zonder dat dit direct met zelfverheerlijking te maken heeft, zoals je wel direct veronderstelde...
Het gaat juist niet om het persoonlijk ontdekken, het gaat om het doen...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:22

Hmmm meen me te herinneren dat de grote verdrukking mede door de Antichrist wordt veroorzaakt ...eerst een periode van 3,5 jaar enorme rust van zijn regeerperiode en dan 3,5 jaar de grote verdrukking. Voor de tijd heerst er een grote chaos ...waarin we feitelijk nu al deels leven ...het financieel en bancaire systeem staat op instorten, waaruit een nieuw systeem wordt geïntroduceerd.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:23

CHATULIEM619 schreef:
Het gaat juist niet om het persoonlijk ontdekken, het gaat om het doen...

Wat is het verschil Chat?
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:25

CROSSROAD317 schreef:
Dan heb je tenminste nog wat om te kussen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Gedenkwaardig moment Cross ...je staat al klaar met de camera Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:26

pluutjes weer.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:27

LEONARD480 schreef:
Wat is het verschil Chat?
Schrijf ik nu zo onduidelijk of ligt het aan het niet goed lezen. Het verschil is dat de gaventest een analyse is (vooraf) en dat leidt tot zelfontdekking en zelfverheerlijking. Bij het werken voor de Heer gaat het niet om de analyse, maar het gaat om het gebruiken ter ere van God en ten behoeve van de ander.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:27

MARISKA601 schreef:
In de toekomst koop ik idd een accu die er bijhoort,
en ook de juiste acculader.

Zal toch voor een originele lader gaan mariska i.v.m. contact problemen...maar ja kost ook wat meer natuurlijk. Soms worden laders ook voor 20 euro aangeboden op marktplaats.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:28

Eigenlijk zien we hier precies hetzelfde terug waar ik zo'n hekel aan heb. We gaan de toekomst invullen....
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:32

CHATULIEM619 schreef:
Schrijf ik nu zo onduidelijk of ligt het aan het niet goed lezen. Het verschil is dat de gaventest een analyse is (vooraf) en dat leidt tot zelfontdekking en zelfverheerlijking. Bij het werken voor de Heer gaat het niet om de analyse, maar het gaat om het gebruiken ter ere van God en ten behoeve van de ander.

Zelfverheerlijking is toch juist waar het niet om draait...ok begrijp je bijdrage volledig...misschien nog last van de jetlag van het weekend.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:34

IMKE917 schreef:
Kijkkijk, dat is een goed idee...Hannah...je bent geweldig!!

maar of ik al die kikkers ga kussen..... Zieke smiley

ik zal naast je staan om je moed in te spreken, imke, hahaha
je prins zal er maar tussenzitten, meid; die wil je toch niet mislopen zeker? Clown smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 12 april 2011, 11:35
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:34

CHATULIEM619 schreef:
Eigenlijk zien we hier precies hetzelfde terug waar ik zo'n hekel aan heb. We gaan de toekomst invullen....

Maar Chat broeder Orlando uit de Bethel spreekt over een periode van 25 jaar en hoe sta jij hier tegenover?
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:36

Hmm het prins op het witte paard? Waar moet die kerel al niet of wel aan voldoen.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:41

LEONARD480 schreef:
Maar Chat broeder Orlando uit de Bethel spreekt over een periode van 25 jaar en hoe sta jij hier tegenover?

Dat is een invulling die broeder Orlando er aan geeft Leonard, het is goed om hem elke dag te verwachten, en volgens mij kwam het daar ook op neer.
Maar gezien de berichten uit de wereld, en de beschrijvingen zoals die in de bijbel staan, vind ik persoonlijk 25 jaar nog heeeeel veel. Knipoog smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 12 april 2011, 11:43
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:47

Juist laat Satan je niet los als je behouden bent...
Als je een lauwe Christen bent heeft hij je feitelijk al in de macht, want daar straalt niets van Jezus grote liefde uit en dus niet gevaarlijk voor die Satan.
Persoonlijk bekruipt mij het gevoel dat, we heel vaak elkaar proberen te overtuigen van ons gelijk, dan door liefde van Christus er tevens in liefdevolle wijze te vertellen van zijn grote genade. Meer in de zin van wat ons bind dan wat ons scheid....Satan spint hier garen bij natuurlijk de verdeelde Christenen.
We moeten uiterst alert zijn op de Satan ..als persoon...maar ook de demonische machten die zich voordoen als het licht.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:49

CROSSROAD317 schreef:
Dat is een invulling die broeder Orlando er aan geeft Leonard, het is goed om hem elke dag te verwachten, en volgens mij kwam het daar ook op neer.
Maar gezien de berichten uit de wereld, en de beschrijvingen zoals die in de bijbel staan, vind ik persoonlijk 25 jaar nog heeeeel veel. Knipoog smiley

..

Klopt Cross, maar Hij stelde degelijk dat onverwachts kwam en maximaal 25 jaar en ook daarin bepaald God zelf zijn (tijd)schema.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:52

Wat maken we ons druk over dat weer....

Ook regen heeft zijn charme toch ...of een dikke pak sneeuw Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:10

LEONARD480 schreef:
Wat maken we ons druk over dat weer....

Ook regen heeft zijn charme toch ...of een dikke pak sneeuw Verraste, verbaasde smiley

Er komen heel veel mensen met een auto, dan kunnen we daar toch in gaan zitten? Wel even opletten dan dat je niet iemand in je auto toelaat die van jou niet op de picknick mag komen Smiley met dichtgeplakte mond
En als Frank ons dan even de morse seinen leert kunnen we via de claxon nog hele leuke discussies voeren lijkt mij.
Misschien is het ook handig om laptopjes mee te nemen als we door het getoeter de vogeltjes niet meer kunnen horen...........
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:18

wat nu valt, valt straks niet, he. zolang het maar droog is en er niet teveel wind staat. en op de kou kan je je kleden, is mijn ervaring.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:18

jaja en dan pik jij die zwarte auto weer in, zeker, dini? Lachende smiley met blinkend witte tanden

regel jij even een onbewaakt netwerk (midden op de heide) voor de laptops? dan kunnen we gezellig chatten!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:22

Onbewaakt netwerk?? of mobiel internet stickjes...

Ja gezellig als we reallife kunnen chatten en wat doen we ..met de kopjes achter het scherm Smiley die vol vragen zit Wel handig natuurlijk ...zo zie je niet of iemand in het bezit is van een kunstgebit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:26

HANNAH810 schreef:
ik zal naast je staan om je moed in te spreken, imke, hahaha
je prins zal er maar tussenzitten, meid; die wil je toch niet mislopen zeker? Clown smiley

Zeg Hannah voortaan wel even de bron vermelden van je wijsheden he?
Maar dril is nog geen kikker. Als we de dril nu eens goed bestuderen dan heb je grote kans dat wij vrouwen met onze scherpe blik Coole smiley met zonnebril alvast een prins kunen herkennen.
Dus Frank kijk even goed hoeveel vrouwen er komen en neem dan voldoende dril mee............een beetje keuze is wel aardig en erg kritisch zijn wij meiden toch niet Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley als je er nu ook nog een witte porche bij levert moet jij eens zien hoeveel mensen er zullen komen........... Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:29

FRANKT627 schreef:
Vind je de Chrome gebruiksvriendelijk? Heb je dan ook 'favorieten'? Ik weet zelfs niet welke versie IE ik heb. Verlegen lachende smiley
Gelukkig kan ik wel strijken...

De perfecte man woont dus in Hoeven!!!!!!!!!!!!!
Als je nog wat extra strijkwerk wil hebben kom je maar
langs.

En dan mag je ook de tuin even doen.........

Laatst aangepast door
DINI968
op dinsdag 12 april 2011, 12:31
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:33

HANNAH810 schreef:
jaja en dan pik jij die zwarte auto weer in, zeker, dini? Lachende smiley met blinkend witte tanden

regel jij even een onbewaakt netwerk (midden op de heide) voor de laptops? dan kunnen we gezellig chatten!! Clown smiley

'weer'? Verraste, verbaasde smiley

ach, Hannah, ik bepaal zelf wie er in komt te zitten. Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 12 april 2011, 13:32
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:36

LEONARD480 schreef:
Onbewaakt netwerk?? of mobiel internet stickjes...

Ja gezellig als we reallife kunnen chatten en wat doen we ..met de kopjes achter het scherm Smiley die vol vragen zit Wel handig natuurlijk ...zo zie je niet of iemand in het bezit is van een kunstgebit Verraste, verbaasde smiley

Het zijn alleen wat praktische overwegingen om de dag goed door te komen bij slecht weer.
Bovendien als jij je auto leeghaalt kan je aardig wat vrouwen bergen.
Ik denk heus wel aan je toekomst hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:37

Ben ik ook helemaal mee eens. Op eerlijkheid is veel gebaseerd trouw zit er ook aan vast.als je iemand op een leugen betrapt, is het vertrouwen ook beschadig, en hoe ga je daar mee om, dat vind ik moeilijk, j realatie heeft een flink deuk gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:39

als je naar bijvoorbeeld de zondvloed kijkt, zie je dat noach zijn zoon methuzalem noemt (=als hij sterft komt het)
methuzalem werd 969 jaar oud; God is genadig en lankmoedig, en stelde waarschijnlijk het oordeel uit.

in de bijbel wordt al gesproken over dat men leeft "in het laatste der dagen", en dat is toch al best een heel aantal jaartjes terug.
ik denk niet dat er een pijl op is te trekken in welk jaar precies de laatste dag zal zijn. daarnaast vind ik het ook niet van belang; als ik morgen sterf, dan is het voor mij de laatste dag.

op dit moment doe ik wat mijn hand vind om te doen;
de knopen van het onrecht losmaken, banden van verdrukking vernietigen, verpletterden oppeppen, de hongerigen brood delen, de armen en eenzamen in je huis opnemen, de naakten kleden, en de herbergzaamheid niet vergeten........ (jes 58)

zou dat niet de manier zijn, waarop God ons graag om ziet gaan met de tijd die ons nog gegeven is?

in Judas staat een stukje over de eindtijd, dat er spotters zullen komen, en dan staat er;
maar u, geliefde broeders en zusters, moet uw leven bouwen op het fundament van uw zeer heilig geloof.
laat u bij het bidden leiden door de Heilige Geest,
houd vast aan Gods liefde,
en zie uit naar de barmhartigheid van onze Heere Jezus Christus, die u het eeuwige leven zal schenken
ontferm u over wie twijfelen,
red anderen door hen aan het vuur te ontrukken,
uw medelijden moet gepaard gaan met vrees.
de enige God,
die macht heeft u voor struikelen te behoeden
en u onberispelijk en juichend van vreugde voor zijn majesteit te laten verschijnen,
die ons redt door Jezus Christus, onze Heer;
Hem behoort de luister,
de majesteit,
de kracht
en de macht,
vóór alle eeuwigheid,
nu
en tot in alle eeuwigheid.
amen.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 12 april 2011, 12:40
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:39

FRANKT627 schreef:
Ja, ik ook want ik heb het reisschema naar Ede al uit mijn hoofd geleerd. Plots ergens anders naartoe moeten rijden zou voor onaangename verrassingen kunnen zorgen. Ik zie me al mijn dekentje uitrollen in de tuin van Kwien in London. Gefrustreerde smiley

Je bent dan wel dicht bij Cully Lachende smiley
En weet jij veel, misschien word je zomaar op de tea gevraagd..........en dan komen er vast heel veel leuke dienstertjes langs.................
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 ... 6194 Volgende
Pagina 2185 van 6194