| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 10:59
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | wisten jullie dat muizen kikkers eten? |
dat wist ik niet. Maar een kikker is toch groter dan een muis. Ik weet wel dat Floshke kikkers eet Hij laat zelfs nog restjes voor mij over
Het is mooi weer hier in Hoeven. Een heerlijk zonnetje en een tros vogels die zitten te kwebbelen. De schepping op zijn best
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 11:05
|
|
|
|
dat ik niet op internet geraakte de voorbije 2 uur, dan zou ik alles wat computer is naar de maan schieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 11:21
|
|
|
|
De kracht van samen delen, doet diepe wonden helen, verbonden met elkaar, wordt medeleven waar.
De kracht van samen delen, geeft moed en nieuwe vertrouwen, waardoor je weet 'k sta niet alleen, ik kan weer langzaam op gaan bouwen.
De kracht van samen delen, maakt zo het leed voor velen, tot een dragelijke last, en vormt door de ervaring, een gouden band die past.
Laatst aangepast door
|
INKTVIS960
|
op vrijdag 15 april 2011, 11:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEERTJE618
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 11:28
|
|
|
|
Waarom mam, waarom jij?
We hadden het zo fijn, Maar door een verkeerde uitslag kwam er pijn De dokters hadden het gezegd Kanker, vanaf toen begon je gevecht.
Waarom mam, waarom jij? We konden er allemaal niet bij.
Je genoot van alle dingen in dit leven, Maar waarom werd het jou dan niet gegeven. Vele chemokuren moest je ondergaan Je moest zelfs je borst afstaan. En weer kregen we een verkeerde uitslag Iedereen was weer helemaal van slag.
Waarom mam, waarom jij? Nog steeds was alles niet voorbij.
Het was uitgezaaid naar je botten, Het wilde allemaal niet vlotten. En weer kreeg je al die kuren, Waarom moest die ziekte zolang duren. Waarom al die angst en pijn Kon het dan nooit eens over zijn.
Waarom mam, waarom jij? Er is alweer bijna 3 jaar voorbij.
Mijn leven sta al zolang stil, Is dit werkelijk Gods wil. Ik kan het echt niet meer geloven, Is Hij nou echt de machtigste daarboven. Waarom moet dit allemaal gebeuren, Het enige wat ik nu nog kan is treuren.
Waarom mam, waarom jij? Ik ben alles behalve blij.
En al was dat alles nog niet genoeg, Kregen we weer een tegenslag voor de boeg. Het was naar je longen uitgezaaid, Ik was echt helemaal doorgedraaid. Waarom moest alles nu zo zijn, Al dat verdriet en pijn.
Waarom mam, waarom jij? Gaat dit alles dan nooit voorbij.
Met de dag ga je verder achteruit Waarom waarom roep ik luid. Ik speelde dit jaar zwarte piet, En jou vergaten we niet, even weg was je verdriet. Daarna ging alles ineens zo snel, Ik dacht altijd ‘’ je red het wel’’
Waarom mam, waarom jij? Waarom was alles zo snel voorbij.
De laatste dagen waren enorm zwaar, Je sloot je ogen op de laatste dag van het jaar…
Waarom mam, waarom jij?
31-12-2002.
Geschreven door: Je oudste dochter Ielse Woudenberg. 03-10-2005.
----------------------------------------------------------------------------------
31-12-2002 ---- 31-12-2009
Lieve mam,
Hoe is het daarboven? De tijd gaat zo snel het is bijna niet te geloven. Het is alweer bijna 7 jaar geleden Dat je van ons ben weg gegleden.
Er zijn echt zoveel dingen die ik je wil vertellen, Maar helaas, wij kunnen niet zomaar even bellen. Het gaat goed met ons mam. We maken er met z’n alle wat van.
Niels is nog steeds vrijgezel Maar die red het wel… Hij heeft het goed naar zijn zin op z’n werk En hij is van binnen erg sterk…
Cindy is heel erg gelukkig met Maurits haar vriend En dat heeft ze echt wel verdiend. Ze zit weer vol goede moed En ook op school doet ze het super goed!
Melvin is alweer 13 jaar. En op de basisschool is hij klaar. Hij gaat nu alweer een tijdje naar de grote school Hij heeft het naar zijn zin en heeft er erg veel lol.
Mam, met mij gaat het ook weer helemaal de goede kant op. Ik zit nu alweer ruim een jaar in Almere en voel me helemaal top! Heb hier echt me rust gevonden En dat heelt echt veel wonden.
René en ik, wij zijn echt een super stel Ja mam, wij redden het echt wel. We gaan samen naar de kerk Mam, dit is echt Gods werk.
God geeft me echt een warm gevoel Ik heb in mijn leven weer een doel. Mam, ik mis je echt dag en nacht Maar ik weet zeker dat je daarboven op me wacht!
Mam, ik hou van jou!
Liefs xxx Je oudste dochter. Gemaakt: 28-12-2009.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 11:29
|
|
|
|
Frank:
www.vid.nl
daar kan je tot het moment dat je weggaat zien waar het vast staat, of waar het fout gegaan is.
ik neem aan dat je uit 'Hoeven (bij Breda)' komt? Google adviseert dan: (binnendoor naar de A59, dat weet je wel te vinden, neem ik aan) A59 - A27 - A12 - A30 - N224. de N224 loopt bovenlangs Ede en komt langs Juf Tok. dat is het makkelijkststst.
wat ook kan: A59 - A27 - A15 tot aan de N233, daar richting Rhenen, de 'sloot' (de Rijn) over en dan binnendoor via Wageningen naar Juf Tok. maar dat is meer zoeken, dus eigenlijk niet aan te bevelen (waarom schrijf je het dan op, ouwe Buzzer? )
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 15 april 2011, 11:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 12:23
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]Frank:
www.vid.nl
daar kan je tot het moment dat je weggaat zien waar het vast staat, of waar het fout gegaan is.
ik neem aan dat je uit 'Hoeven (bij Breda)' komt? Google adviseert dan: (binnendoor naar de A59, dat weet je wel te vinden, neem ik aan) A59 - A27 - A12 - A30 - N224. de N224 loopt bovenlangs Ede en komt langs Juf Tok. dat is het makkelijkststst. -------
Dank je wel Griff. Ik rij inderdaad langs de weg die hierboven staat. De site lijkt me ook interessant. Die bewaar ik maar want je kan nooit weten waar ik nog toe verplicht word. Vorig jaar ben ik geen meter verkeerd gereden wat echt wel een hele prestaties is voor mij.
Als het morgen zulk weer is als vandaag dan beloofd het fijn te worden. Als nu het gezelschap nog mee valt is het helemaal geslaagd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 12:39
|
|
|
|
jah ook al gedaan pfffffff. snap er niks van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 12:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dank je wel allemaal voor de felicitaties. Voor mij is het ook eens fijn dit te kunnen vertellen. Het is wel af en toe vochtig...maar dat komt door de pollen die in de lucht zweven...
Mijn ouders willen het liever een beetje kalm houden vandaag. Onze pa heeft het ook een beetje moeilijk met de de cijfertjes 7 en de 0... verjaren is nooit zijn sterkste ding geweest.  |
Ook namens ons van harte met je vader
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 12:41
|
|
|
|
Ons mooiste moment van de dag....
Eindelijk na ruim 13 jaar strijd... Hebben we de naamswijziging van onze oudste gewonnen!!!! Hij heet nu net als ons van achternaam.... Geweldig eindelijk toch gerechtigheid Het ligt nu nog bij tante Bea voor een handtekening.... Maar het is nu al wel een feit.... Super ondanks alle donkere wolken die momenteel boven ons hoofd hangen.. Is dit er toch wel 1 met een goudenrandje 
Does die ff zit te snotteren van geluk
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 15 april 2011, 21:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 12:53
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Ons mooiste moment van de dag....
Eindelijk na ruim 13 jaar strijd... Hebben we de naamswijziging van onze oudste gewonnen!!!! Hij heet nu niet als ons van achternaam.... Geweldig eindelijk toch gerechtigheid Het ligt nu nog bij tante Bea voor een handtekening.... Maar het is nu al wel een feit.... Super ondanks alle donkere wolken die momenteel boven ons hoofd hangen.. Is dit er toch wel 1 met een goudenrandje 
Does die ff zit te snotteren van geluk |
mag ik aannemen dat je 'net' bedoelt? in dat geval: proficiat!
En tante Bea lijkt me wel een schappelijk mensch. die zal d'r krabbel wel zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 12:55
|
|
|
|
of:
de boel aanvinken, opslaan, de pc afsluiten (dus uit...) en dan weer opnieuw opstarten.
ik heb het nl. een keer gehad met internet, lukte niet met 'gewoon' opnieuw opstarten. ik moest 'm echt UIT zetten en dan weer aanzetten, toen deed I-net het pas weer...
't is te proberen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 13:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hé Chat, ik moet eigenlijk wel lachen om je uitspraak hier. Een bekentenis die er ook eigenlijk geen is. Hoe je dat schrijft 'zelfs samen met haar afwassen'. Hopelijk doe je niet de strijk want dan gaat je mannelijk-imago er helemaal aan. We vertellen het zeker niet verder hoor. Het blijft onder ons...  |
Te mooi en te gemakkelijk om niet in te koppen ....er moet dan wel enig mannelijk-imago aanwezig zijn .... 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 15 april 2011, 13:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 13:15
|
|
|
|
|
idd, als het morgen net zulk weer is als vandaag komt het zeker goed!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 13:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dank je wel allemaal voor de felicitaties. Voor mij is het ook eens fijn dit te kunnen vertellen. Het is wel af en toe vochtig...maar dat komt door de pollen die in de lucht zweven...
Mijn ouders willen het liever een beetje kalm houden vandaag. Onze pa heeft het ook een beetje moeilijk met de de cijfertjes 7 en de 0... verjaren is nooit zijn sterkste ding geweest.  |
Gefeliciteerd Frank met de verjaardag van je vader maar helemaal super hoe je beschrijft wat een goede band je met hem hebt. Hoop dat je als familie nog jaren van en met elkaar kunt genieten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 13:25
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | | idd, als het morgen net zulk weer is als vandaag komt het zeker goed!! |
Hoor ik daar enige twijfel Thirza ??
Het moet wel mooi weer worden, met heel veel zon, anders drogen de kleren van Frank niet, nadat een plens water hem wreed wakker heeft gemaakt ....
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 15 april 2011, 13:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 13:39
|
|
|
|
|
Dan ga ik dat nog maar ff doen. Bedankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 14:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik zoek nog steeds vervoer voor jan van 52, uit alphen ad rijn
hij wordt vandaag geopereerd aan zijn hand, en kan dus geen auto rijden; hij heeft wel een auto voor de deur die je gebruiken kunt.
wie woont er in de buurt en kan hem meenemen? |
jan heeft inmiddels vervoer...... met dank aan de stofwolk............
grote kans dat stofwolken niet meer wegwaaien......?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 14:08
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoor ik daar enige twijfel Thirza ??
Het moet wel mooi weer worden, met heel veel zon, anders drogen de kleren van Frank niet, nadat een plens water hem wreed wakker heeft gemaakt ....  |
Misschien bedoeld ze dat als het morgen zulk weer is als vandaag dat het dan vandaag goed komt...euk, denk ik.
De wolken hebben hier nu de zon verdrongen. Mijn was hangt te drogen en dan zou het me niet verwonderen dat het dadelijk begint te regenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 14:11
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoor ik daar enige twijfel Thirza ??
Het moet wel mooi weer worden, met heel veel zon, anders drogen de kleren van Frank niet, nadat een plens water hem wreed wakker heeft gemaakt ....  |
zat ik hier volop de tips van Suus in uitvoering te brengen om die kleine lettertjes te kunnen lezen...en wat lees ik dan? Er staan me kilo's water te wachten...
Ik slaap vannacht wel tweemaal zo hard als anders zodat ik morgen geen dutje moet doen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 15 april 2011, 17:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 14:19
|
|
|
|
Een heel mooi maar aangrijpend gedicht schreef je Ielse. Een verhaal met vragen, ongeloof en intens verdriet. We weten wel dat je mam nu op een mooie plek is en verenigd werd met de dierbare die haar voor gingen naar het Vaderhuis. Toch is er dat gemis van haar stem en zorgen, van haar lichamelijke aanwezigheid. Het tastbare is voor een stukje weg.
Veel sterkte wens ik julle allen toe.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 14:35
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Voorlopig hopen mee te gaan :
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 Madelief 469, 40 lentes (door omstandigheden o v ) simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar* Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar* brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar* wilma729 45 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud) marietje 29 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17* crossroad317 henduk729, 40 jaar pimpernel883, 44 jaar frankt 47 jaar jozua159 48 jaar* leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15* herman388, 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar* bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar* mydestany349 32 jaar, evt met dochter* gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar* JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud) martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar mario126 37 jaar leven231 44 jaar bert168 42 jaar yes356 45 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an ! |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 15 april 2011, 14:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 14:36
|
|
|
|
loretta, joel en timo hebben afgemeld ivm familie omstandigheden
van harte gecondoleerd, en veel sterkte de komende dagen!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 15 april 2011, 15:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 15:25
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Ons mooiste moment van de dag....
Eindelijk na ruim 13 jaar strijd... Hebben we de naamswijziging van onze oudste gewonnen!!!! Hij heet nu niet als ons van achternaam.... Geweldig eindelijk toch gerechtigheid Het ligt nu nog bij tante Bea voor een handtekening.... Maar het is nu al wel een feit.... Super ondanks alle donkere wolken die momenteel boven ons hoofd hangen.. Is dit er toch wel 1 met een goudenrandje 
Does die ff zit te snotteren van geluk |
Lieve Does en Henk!
Wát een gewéldig nieuws is dit!!!!! Soms gebeuren er zúlke mooie dingen hè? Mega-knuf! (taartje om het te vieren? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 15:31
|
|
|
|
Lieve Henk en Does, geweldig nieuws voor jullie en voor jullie knul! En ook Frank, heerlijk dat je je ouders nog hebt en zo samen een verjaardag kunt vieren.............Ik hoop dat het nog vele jaren zo door mag gaan voor jou....En die pollen en fishermanfriends zijn inderdaad onhandige dingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 15:44
|
|
|
|
Nog een paar uurtjes dan zit mijn tijd bij CM erop.
Gelukkig mag ik vast nog wel met Duckie meelezen voorlopig, maar mijn eigen profiel gaat vanaf morgen heel veel op mijzelf lijken GRIJS.
Iedereen die ik niet meer spreek of zie:
Heel veel zegen en geluk toegewenst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 15:44
|
|
|
|
up
Laatst aangepast door
|
DINI968
|
op zaterdag 16 april 2011, 08:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 15:51
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Gefeliciteerd Frank met de verjaardag van je vader maar helemaal super hoe je beschrijft wat een goede band je met hem hebt. Hoop dat je als familie nog jaren van en met elkaar kunt genieten.  |
Het nadeel van een goede band hebben met iemand, mijn ouders dan in dit geval, is dat je ook wel eens denkt aan dat 'grote afscheid'. Dat bezorgde me soms wel eens nacht- en dagmerries (voor zover dit laatste woord bestaat). Vooral wanneer de jaren vorderen. Het moet een groot gemis zijn en soms ook wel een onbegrijpbaar gemis zijn en dit zeg ik na het lezen van het gedicht van Ielse dat nu in het forum staat. Zij verloor haar moeder op jonge leeftijd en toch weet ik dat wannneer ik een oude en nog meer versleten man ben dan nu ik evenveel verdriet zal hebben. Elke dag dat we leven sterven we een beetje. Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ja, ik weet het wel maar het is wel stof tot nadenken. Ach, zolang we er zijn genieten we er van met volle teugen.
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 15 april 2011, 16:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 15:54
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Te mooi en te gemakkelijk om niet in te koppen ....er moet dan wel enig mannelijk-imago aanwezig zijn .... .. |
In die brompot schuilt eigenlijk wel een gouden hart. Het is een echt sloeberke...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 16:20
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | nou zeg, heb ik ff een vreemd probleem. Ik probeer mijn instellingen te wijzigen maar hij slaat het niet op. Als ik vinkjes wil verwijderen en ik druk op opslaan dan staan ze er daarna vrolijk weer. Hellup?
gr majaro |
Welke rechten ...heb je Majaro?? Als administrator of beperkte rechten. Is wel van belang ..alle andere tips is gewoon onzin. En defragmentatie gedaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 16:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | In die brompot schuilt eigenlijk wel een gouden hart. Het is een echt sloeberke...  |
Hoe groter het mondje ...hoe kleiner het hartje
|
|
| Naar boven |
|
|