| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:06
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zeg ehhh.........ga je lekker? je hebt ook zo'n bescheiden stem, cross........; als jij volgende keer je stem een beetje uitzet, dan kan ik horen wanneer we beginnen.........
of we moeten sjonnie even vragen om niet te gaan zitten kletsen; die zingt een stuk HARDER namelijk....
hannah.....niet te bescheiden........ |
Yep, ik ging lekker, ik ga lekker en hoop nog heel lang lekker door te kunnen gaan ...
Ik weet dat ik een hele bescheiden, maar o zo gevoelige stem heb ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee...ik kan je niet helpen...maar
Geniet van de momenten dat je ze te zien krijgt!!!! En laat ze maar voelen dat je van ze hooud!!!!
DAT...zullen ze nooit vergeten!!!! |
inmildels heb ik ze gezien en gesproken en het was goed lekker geknuffeld met ze en verteld dat ik heel veel van ze hou ,en het was weder zijds
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:31
|
|
|
|
Morgen, is het Witte Donderdag. Daarna is het Goede Vrijdag gevolgd door Stille Zaterdag.
Ik vraag me af hoe jullie, niet-katholieken dit beleven? Staan jullie stil bij deze momenten? Zijn er in de kerken bepaalde vieringen? Is er op Goede Vrijdag om 15u een moment dat je stil bent of iets speciaal doet?
Als katholiek en als een ex-kloosterling weet ik hoe het in zijn werk gaat in de abdijen maar hoe beleven Baptisten, Evangelisten en andere strekkingen dit?
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:36
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ontroerend mooi Willemijn, ben vanavond naar de MP geweest.. Morgen Aswoensdag.. |
Naar mijn weten is aswoensdag toch aan het begin van de veertig dagen tijd? de woensdag na carnaval?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Visser en zijn bolussen staan nog niet op de lijst...  |
Frankt 627 en zijn vlaamse frieten ook nog niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frankt 627 en zijn vlaamse frieten ook nog niet  |
Ik kan niet aanwezig zijn Visser. Nou ja, dan hoef jij ook niet te komen in mei...in juni zal ik wel kunnen komen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik kan niet aanwezig zijn Visser. Nou ja, dan hoef jij ook niet te komen in mei...in juni zal ik wel kunnen komen... |
Waarom hoef ik niet te komen als jij er niet bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:42
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ontroerend mooi Willemijn, ben vanavond naar de MP geweest.. Morgen Aswoensdag.. |
MP??? Militaire Politie??? Ja, die van Nederland zullen wel denken dat het morgen, donderdag, Aswoensdag is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waarom hoef ik niet te komen als jij er niet bent?  |
Wel, als ik niet kan komen hoef jij ook niet van zo ver te komen met die bolussen...ik kan ze toch niet proeven dan. Ik wil je gewoon heel die trip en benzine besparen. Ja, Visser, zo menslievend ben ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik krijg bij windows mail de error 0x800co155,2
bij msnmessenger live 80070005 |
Oeps.....dat klinkt niet best. Tekort aan vitamientjes denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:59
|
|
|
|
ik vind mijn pantoffels niet meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:06
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Yep, ik ging lekker, ik ga lekker en hoop nog heel lang lekker door te kunnen gaan ...
Ik weet dat ik een hele bescheiden, maar o zo gevoelige stem heb ...  |
die ik als "dove kwartel" niet horen kan als ik zelf zing........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 20 april 2011, 19:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Weet je wat ik een beetje spijtig vond? Dat er picknickers aankwamen terwijl er al een grote hoop CM-ers aanwezig waren. Die pas aangekomen pn-ers gingen dan bij voor hun bekende mensen zitten zonder dat ze zich voorstelde aan de anderen. Daar heb ik het een beetje moeilijk mee. Christelijkheid en beleefdheid zijn blijkbaar niet altijd met elkaar verbonden.
Frank |
Ik kan het ook omdraaien: Wat ik nou zo spijtig vind: dat ik als onbekende CM-er door maar weinig mensen werd aangesproken. Ik denk dat het komt doordat veel mensen bij hun "eigen" groepje bleef zitten.
desondanks toch een leuke middag gehad
Laatst aangepast door
|
THIRZA120
|
op woensdag 20 april 2011, 19:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:36
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | Ik kan het ook omdraaien: Wat ik nou zo spijtig vind: dat ik als onbekende CM-er door maar weinig mensen werd aangesproken. Ik denk dat het komt doordat veel mensen bij hun "eigen" groepje bleef zitten.
desondanks toch een leuke middag gehad  |
Ja, inderdaad Thirza, daar heb je ook weer een punt. Zoals ik zei was ik een beetje te voorbarig maar toch zou het fijn zijn geweest om eens andere mensen te zien, te horen die wel CM-ers zijn maar niet bij een bepaald groepje behoorden. Het is één grote pn-groep.
Het was inderdaad een gezellige namiddag. Ook de cake die werd aangeboden door die schattige dametjes was héél lekker .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, als ik niet kan komen hoef jij ook niet van zo ver te komen met die bolussen...ik kan ze toch niet proeven dan. Ik wil je gewoon heel die trip en benzine besparen. Ja, Visser, zo menslievend ben ik  |
Awel meneerke, goat gij het over dien boeg gooie. Gij zijt er veurig joar nie bij gewees he , toen hadde gij kunne zien dat ene madammeke boluseterkampioen werd he. En die madam bale da ik er veurige keer nie bij kon wese he.Moar ...as ik noe gaa gaadde gij dan nie mee. As gij uit d'n belgique kom kunne ge carpoolen misschien .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik vind mijn pantoffels niet meer... |
Het is 25 graden Waarschijnlijk ligt Floshke erin te slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:40
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | Het is 25 graden Waarschijnlijk ligt Floshke erin te slapen  |
Neen, die is buiten aan het spelen. Ik begrijp er niets van. Vanmiddag had ik ze nog aan en plots zijn ze verdwenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Morgen, is het Witte Donderdag. Daarna is het Goede Vrijdag gevolgd door Stille Zaterdag.
Ik vraag me af hoe jullie, niet-katholieken dit beleven? Staan jullie stil bij deze momenten? Zijn er in de kerken bepaalde vieringen? Is er op Goede Vrijdag om 15u een moment dat je stil bent of iets speciaal doet?
Als katholiek en als een ex-kloosterling weet ik hoe het in zijn werk gaat in de abdijen maar hoe beleven Baptisten, Evangelisten en andere strekkingen dit?
Frank |
Op Goede Vrijdag zijn er 2 kerkdiensten waarbij het avondmaal gevierd zal worden zodat we allemaal eraan mogen denken dat Jezus voor ons gestorven is. Zondag is dan de Paasdienst............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Awel meneerke, goat gij het over dien boeg gooie. Gij zijt er veurig joar nie bij gewees he , toen hadde gij kunne zien dat ene madammeke boluseterkampioen werd he. En die madam bale da ik er veurige keer nie bij kon wese he.Moar ...as ik noe gaa gaadde gij dan nie mee. As gij uit d'n belgique kom kunne ge carpoolen misschien . |
ik was dau in Ede in september veurig jaur. Ik em dau elemau gee bolussen gezien zeunne. As ik nau Ede gaun in mei dan raa ik vanaf ie. Vanuit oeve dus en ie is niemand oem mee te caurpoele...ik zal dus wee eit verkeerd raa oep de trugweg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:45
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | | Op Goede Vrijdag zijn er 2 kerkdiensten waarbij het avondmaal gevierd zal worden zodat we allemaal eraan mogen denken dat Jezus voor ons gestorven is. Zondag is dan de Paasdienst............ |
een avondmaal op Goede Vrijdag???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Morgen, is het Witte Donderdag. Daarna is het Goede Vrijdag gevolgd door Stille Zaterdag.
Frank |
Bij ons (PKN), wat vroeger de hervormden waren is bij ons alleen 's avonds op Goede Vrijdag kerk, waar het H.A. word gevierd. De gereformeerden (ook PKN) maar veel 'lichter' wordt op Witte Donderdag het H.A. gevierd. Meestal beginnen de kerken om 19.30 uur vanwege de werktijden van de bedrijven, winkels etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:50
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | ik vraag me af wanneer mn huis eens eindelijk verkocht word.  |
Waarom wordt ie dan niet voor een appel en een ei verkocht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:52
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Neen, die is buiten aan het spelen. Ik begrijp er niets van. Vanmiddag had ik ze nog aan en plots zijn ze verdwenen  |
Zeker de nieuwe regering aan het zoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:54
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik krijg bij windows mail de error 0x800co155,2
bij msnmessenger live 80070005 |
Googelen maar......................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:59
|
|
|
|
Dit vroeg ik me af op de picknick afgelopen zaterdag. Die man die Frankt bleek te heten of dat Chat zijn tweelingbroer was.
Dat zal je je hele leven met je meedragen. Heerlijk.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 20 april 2011, 20:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:01
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | Ik kan het ook omdraaien: Wat ik nou zo spijtig vind: dat ik als onbekende CM-er door maar weinig mensen werd aangesproken. Ik denk dat het komt doordat veel mensen bij hun "eigen" groepje bleef zitten.
desondanks toch een leuke middag gehad  |
Maar ik heb wel lekker met jouw kinderen gevoetbalt. Ze zijn heel lief. Ik had er ook een beetje last van hoor.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 20 april 2011, 20:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Awel meneerke, goat gij het over dien boeg gooie. Gij zijt er veurig joar nie bij gewees he , toen hadde gij kunne zien dat ene madammeke boluseterkampioen werd he. En die madam bale da ik er veurige keer nie bij kon wese he.Moar ...as ik noe gaa gaadde gij dan nie mee. As gij uit d'n belgique kom kunne ge carpoolen misschien . |

neeee, ik ben het niet op de foto... maar had zomaar gekund
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dit vroeg ik me af op de picknick afgelopen zaterdag. Die man die Frankt bleek te heten of dat Chat zijn tweelingbroer was. |
begin jij nu ook weer niet hé??? Of ik zal W-tje eens op je afsturen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:05
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | neeee, ik ben het niet op de foto... maar had zomaar gekund  |
Ik zie toch enige gelijkenissen hoor
|
|
| Naar boven |
|
|