| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:45
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | gefeliciflapdinges met jullie huwelijk en het samengaan van de twee huishoudens. (altijd weer afwachten of het gaat, he)
als zelfs dit lukt, is er nog hoop voor me  |
Je gaat toch morgen wel kijken naar HET HUWELIJK? Of is dat meer een vrouwenaangelegenheid?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:52
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je nu eerst gewoon je tekst getypt hebt en die daarna selecteert kan je daarna een ander kleurtje kiezen.
Deze hulp behoort ook tot een doel van het CM-forum.
ook al heb je een best wel handig liefje...  |
Oh, dat is handig Frank, vroeg ik me ook al af.....Nu je toch voor helpdesk aan het spelen bent: gaat dat ook zo met de grootte van de letters, die springen bij mij steeds weer op een klein lettertype
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 28 april 2011, 16:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Oh, dat is handig Frank, vroeg ik me ook al af..... Nu je toch voor helpdesk aan het spelen bent: gaat dat ook zo met de grootte van de letters, die springen bij mij steeds weer op een klein lettertype  |
Ja W-tje: eerst je tekst typen en daarna selecteren en dan in 'letter grootte' iets kiezen. En klaar is W-je...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja W-tje: eerst je tekst typen en daarna selecteren en dan in 'letter grootte' iets kiezen. En klaar is W-je...  |
ik bedoel in Windows.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je gaat toch morgen wel kijken naar HET HUWELIJK? Of is dat meer een vrouwenaangelegenheid?  |
mijn tekst is er af gevallen...ik vroeg me af over welk huwelijk het gaat...
Maar dat weet ik ondertussen al...en ik heb ook de kostprijs voor dat grapje ergens gehoord
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 28 april 2011, 17:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:15
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | Misschien heb je wel gelijk dat we bepaalde dingen wat positiever moeten benaderen. Als er binnen de Christengemeente strijd is over een opvoering als deze, dan zal dat zeker ook geen goed signaal afgeven aan niet-gelovigen. Dat is idd helemaal niet slim!
Maar ik vind ook dat we niet te lichtzinning moeten doen over ons Geloof. Tegenwoordig worden we steeds makkelijker en steeds meer wordt goedgekeurd onder de noemer modernisatie van Het Geloof. Ik denk dat we daarbij goed moeten opletten en daarvoor zijn dit soort discussies zeker de moeite waard.  |
Helemaal mee een MVV
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 28 april 2011, 17:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:29
|
|
|
|
[quote=FRANKT627] mijn tekst is er af gevallen...ik vroeg me af over welk huwelijk het gaat...
....oh.....Frank..... ........morgen maar wel ff kijken, maakt niet uit welke zender je kiest..... (hint )......
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 28 april 2011, 17:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:32
|
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
De Belgische televisie zend het ook uit. Daar is de verslaggeving beter dan op andere zenders Onder luid protest zal ik wel eens even kijken...of de soldaten hun drill wel goed doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:40
|
|
|
|
[quote=BIANCABB146]Grappig hoor
...gewoon jaloers... ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:44
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | Misschien heb je wel gelijk dat we bepaalde dingen wat positiever moeten benaderen. Als er binnen de Christengemeente strijd is over een opvoering als deze, dan zal dat zeker ook geen goed signaal afgeven aan niet-gelovigen. Dat is idd helemaal niet slim!
Maar ik vind ook dat we niet te lichtzinning moeten doen over ons Geloof. Tegenwoordig worden we steeds makkelijker en steeds meer wordt goedgekeurd onder de noemer modernisatie van Het Geloof. Ik denk dat we daarbij goed moeten opletten en daarvoor zijn dit soort discussies zeker de moeite waard.  |
Helemaal waar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:59
|
|
|
|
Uit ervaring kan ik zeggen dat vooral in moeilijke tijden, maar ook bij vreugdevolle gebeurtenissen blijkt wie je echte vrienden zijn. Alleen al het laten weten (op wat voor manier ook!) dat men aan je denkt en in sommige gevallen voor je bidt zegt al heel veel! Ik zie wel dat elke vriendschap zich weer op zijn eigen manier uit. Met de één heb je meer en intensiever contact dan met de ander.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zeg Inez, ben je soms een zus van Mario, Visser, Thomas, Leonardus en Cross??? OF komen die plaaghormonen van jou ergens anders vandaan...  |
Welnee Frank, Inez is gewoon ook een echte noordeling, just like the rest of us.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:06
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Welnee Frank, Inez is gewoon ook een echte noordeling, just like the rest of us.  |
Pfff, het is net of je er nog trots op bent ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:13
|
|
|
|
...gewoon jaloers... .... [quote=ANNETTE050]
pffff, Cross heeft inmiddels geen reden meer om jaloers te zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:17
|
|
|
|
hoelang ben jij vrijgezel ? Al veel te lang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:18
|
|
|
|
het dondert en regent hard hier in Hoeven en Floshke is nog steeds buiten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:23
|
|
|
|
Zaterdag 10 september in Warmond: 'Boer zoekt jou' singlesdag een CM-uitje voor de meiden van deze site... ...en wanneer is er dan iets voor de mannen te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het dondert en regent hard hier in Hoeven en Floshke is nog steeds buiten... |
Hier (in het midden van het land) is het droog en heb nog geen gerommel gehoord....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | ik bedoel in Windows..... |
euh...heb je geen leesbril?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:30
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Nou om heel eerlijk te zijn vind ik de vertolking persoonlijk niet heel mooi of zo. Ook ik heb verschillende dingen gezien die niet of niet helemaal overeenkomen met wat in de Bijbel staat. En nee, dat zit mij dan ook niet lekker.
Maar toch, als ik bedenk hoeveel mensen hier nu naar gekeken hebben en hoeveel er over wordt gesproken, dan denk ik toch dat het aan ons als christenen is om het ten goede te laten keren. Ik meen dat zelfs deze vertolking mogelijkheden biedt om in gesprek te raken met mensen over het evangelie. En we hebben niet voor iets de opdracht gekregen om alle volkeren tot Zijn discipelen te maken toch?
Als ik met mensen praat over deze vertolking zeg ik niet dat ik het vanuit mijn geloofsovertuiging niet kan goedkeuren. Evenmin heb ik de neiging om meteen met allerlei Bijbelteksten om de oren slaan waaruit blijkt wat er allemaal mis is. Ik zie het liever als een kans op het moment dat iemand mij hierover aanspreekt. En juist daarom kies ik dan liever voor de weg van vragen: wat is er in deze vertolking wat jou heeft geraakt, wat is wat waar je over nadenkt, wat zou je graag wilt weten. Met in mijn achterhoofd vragen zoals: hoe kan ik jou helpen om de waarheid te ontdekken, om jou te vertellen wie Jezus is, wat Hij ook voor jou heeft gedaan.. hoe kan ik jou helpen om Jezus te leren kennen op de manier waarop ik Hem heb leren kennen. Persoonlijk vind ik dat namelijk veel belangrijker dan het voeren van een discussie over wat er allemaal wel of niet mis in met deze vertolking. Maar goed, da's mijn mening he  |
Een van de belangrijkste dingen is, is dat je geloofwaardig bent. En dat heeft heel sterk te maken met je karakter en je daden. Nu lijkt het alsof mensen die zelf niet bereid zijn hun leven aan te passen, aan anderen zouden moeten zeggen dat ze zich zouden moeten bekeren. Geneesheer genees uzelf, zou ik zo zeggen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 28 april 2011, 22:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:36
|
|
|
|
doen we gezellig aan mee martin, het gaat om de gezelligheid onder elkaar , afstand maakt niet uit. groet pimpernel..
Laatst aangepast door
|
PIMPERNEL883
|
op donderdag 28 april 2011, 20:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je gaat toch morgen wel kijken naar HET HUWELIJK? Of is dat meer een vrouwenaangelegenheid?  |
ik mag morgen werken: dagdienst. ik zal er dus weinig van meekrijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Persoonlijk vind ik het allerbelangste dat je in wat voor gesprek dan ook je laat leiden door de Heilige Geest. En dit soort reclame is daarvoor niet nodig. In mijn ogen doet het alleen maar afbreuk aan het evangelie, temeer ook omdat de hoofdrolspelers niet leven zoals de Heer het zou willen.Een tweede aspect is, dat je geloofwaardig bent. En dat heeft heel sterk te maken met je karakter en je daden. Nu lijkt het alsof mensen die zelf niet bereid zijn hun leven aan te passen, aan anderen zouden moeten zeggen dat ze zich zouden moeten bekeren. Geneesheer genees uzelf, zou ik zo zeggen. |
Doen de zangers en zangeressen die de officiële Mattheüs Passion zingen dat wel dan?? Wat weten wij van hun levensstijl .....??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | euh...heb je geen leesbril?  |
Bij Windows gaat het toch anders? Daar kan je je tekst toch niet selecteren op lettergrootte? Ik wil gewoon mijn lettertype wat groter en vast zetten.....en dat lukt niet......ik weet het, mijn denk vermogen met computers is wat beperkt....... Oei, We zijn weer aan het slowchatten......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 28 april 2011, 19:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pfff, het is net of je er nog trots op bent ook...  |
Of ze hebben gewoon wat verbeelding...... Laat mij dan maar van de Veluwe komen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Bij Windows gaat het toch anders? Daar kan je je tekst toch niet selecteren op lettergrootte? Ik wil gewoon mijn lettertype wat groter en vast zetten.....en dat lukt niet......ik weet het, mijn denk vermogen met computers is wat beperkt....... Oei, We zijn weer aan het slowchatten......  |
We chatten toch niet slow. We geven tips wat ook tot doel van het CM-forum kan gerekend worden.
W-tje-mijn zie je rechts onderaan van je scherm een getal staan bijvoorbeeld 100% ...als je daar op klikt kan je de tekst vergroten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:26
|
|
|
|
Je zult maar een ééndagsvlieg zijn,..... en je dag niet hebben.
Laatst aangepast door
|
INKTVIS960
|
op donderdag 28 april 2011, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:27
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | Doen de zangers en zangeressen die de officiële Mattheüs Passion zingen dat wel dan?? Wat weten wij van hun levensstijl .....?? |
K Denk dat ze er goed voor betaald krijgen....that's all I guess
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:28
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | | Hier (in het midden van het land) is het droog en heb nog geen gerommel gehoord.... |
Nu zal het wel bij jullie regenen...hangt af natuurlijk van wanneer je dit leest...hier is het al lang terug droog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | We chatten toch niet slow. We geven tips wat ook tot doel van het CM-forum kan gerekend worden.
W-tje-mijn zie je rechts onderaan van je scherm een getal staan bijvoorbeeld 100% ...als je daar op klikt kan je de tekst vergroten |
Dat snap ik wel maar ik wil gewoon in Windows mijn lettertype groter maken, verder niet.... Jij snapt niet wat ik bedoel denk ik....
|
|
| Naar boven |
|
|