ChristianMatch

Forum

Het Uiterlijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 21:35

GRIFFIN748 schreef:
ooit eens ergens gehoord:

'een mooie vrouw heb je nooit alleen'

voorwaar een waarheid als een koe (de uitspraak dan, he. begrijp me niet verkeerd Engeltje smiley )

Hallo Griffin

Waarom zou je die mooie vrouw nooit alleen hebben???
Ik heb ooit geleert dat je mag wel kijken maar aankomen niet dus voor mij is het zo klaar als een klontje .
Sjalom.
Martin

Laatst aangepast door
MARTIN695
op donderdag 12 mei 2011, 21:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 21:41

Hallo Allemaal
Wel jammer dat jullie allemaal vertrekken het lijkt wel een uittocht hahaha.
Maar iniedergeval jullie allemaal het goede gewenst en veel sterkte en kracht en GODs zegen.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 21:55

GER555 schreef:
tja, mooie gebeden, maar bidden helpt helaas vaak niet. en waarom Smiley die vol vragen zit

Hallo Ger

Ik kan je echt wel vertellen dat gebed verhoord word alleen in GODs tijd want dat kan ik wel beamen .
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:04

THIRZA120 schreef:
[quote=FRANKT627] Verraste, verbaasde smiley heeft Thirza zoals alle grote der aarde nu ook al een woordvoerder Knipoog smiley

blijkbaar.... wist niet dat ik (zo) belangrijk was Lachende smiley met blinkend witte tanden

Komt waarschijnlijk door je lekkere cakejes
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:15

JOKE849 schreef:
x10 wie niet weg is is gezien..........

Nog één keer x 10 en je zit op 500 Joke... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:16

MARIO216 schreef:
Dus jullie gaan mee wandelen?? Clown smiley

Nou aangezien jij je niet eens opgegeven hebt, kunnen ze gewoon gaan lijkt me. Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:17

THIRZA120 schreef:
[quote=FRANKT627] Verraste, verbaasde smiley heeft Thirza zoals alle grote der aarde nu ook al een woordvoerder Knipoog smiley

blijkbaar.... wist niet dat ik (zo) belangrijk was Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laat t woordje "zo" maar weg en knoop het dan nu voor eens en altijd in je oren: je bent belangrijk!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:21

BILLY701 schreef:
Zondag 15 mei verloopt mijn abbo.
Ik ga eerst niet verlengen.
Neem ff een time-out, puur om tot mezelf te komen.
Ik mocht hier een fijne tijd beleven op CM.
Heb er goede vrienden aan over gehouden.
Of ik terug kom en wanner is nog een vraag!
Iedereen bedankt voor een bijna heel jaar dat ik hier mocht zijn!!!!!!!

Billy 701

Hé Billy. Jammer dat je vertrekt. Ik vond het fijn om je te leren kennen, niet alleen digitaal maar ook irl. Keep in touch!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:27

ZEELAND736 schreef:
Tsja...ook voor mij niet meer zo lang...hier...
(Ik geloof 1 juni..)
Heb het al meer gezegd maar doe het nog maar eens.
Veel gereageerd heb ik niet,maar temeer wel heel veel gelezen!!!!!
En dat was meestal heel fijn en ook leerzaam.
De topics waar men elkaar "in de haren" vloog of scherpe opmerkingen plaatste bemoeide ik me maar niet mee....
Ik kan al helemaal niet tegen zulke dingen...
Maar ik blijf zeggen dat er vele goede onderwerpen zijn aangesneden..
Lieve woorden van lieve mensen heb ik gelezen!!!!
Als ik dacht dat ik iemand kon bemoedigen of een troostend woord kon geven...deed ik het..
Ik vond hier op wonderlijke wijze een vriend....(nu een maand geleden)
Er is nog een lange weg te gaan...we hopen dat niet ALLEEN te hoeven doen.
Daar willen we tijd in investeren.
Ik zal dan ook niet verlengen, maar dat zal niet zijn vanwege een negatieve gedachten aan CM!!!!!
Bovendien heeft deze vriend ook CM verlaten.
Dat deed hij omdat hij vond dat hij mij de zekerheid wilde geven, dat hij niet meer ZOCHT...en dat respecteer ik...
Juist omdat het nu verloopt, zal ik ook niet langer blijven.
Maar anders had ik gewoon hier gebleven...tot het abo afliep...

Dus CM...het was een genoegen hier op de site geweest te zijn!!!!!

(Oke...ik ben er nog even...en lees gewoon door..met een nog steeds goed gevoel!!!!)

Hé Zeeland. Hoewel je heel tijdig aangeeft dat je waarschijnlijk niet gaat verlengen, wil ik je nu toch ook alvast het allerbeste wensen (voor het geval dat ik het over twee weken vergeet te doen). Ik wens jou en je vriend heel veel geluk voor de toekomst. Fijn dat jullie elkaar hebben gevonden via CM en nu besloten te hebben om te investeren in jullie relatie en elkaar. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:30

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 21 mei voor de zesde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038
dini968, 52 jaar
susannah475, 45 jaar
jennifer645 43 jaar regio 345
Thirza120 (30 jaar), regio 0318
Mir111 18 jaar regio 0318 (onder voorbehoud) met volleybal
Samen585, regio 0182, met 2 kids
angelique327 , 50 jaar*
pimpernel833 regio 030
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524
maded 46 jaar regio 0183
jan578 52 jaar regio 0172
Billy701 49 jaar regio 0594
jan935 61 jaar regio 0182
visser278 43 jaar regio 113
searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)
pimpernel833 regio 030

Laatst aangepast door
MIEKJES285
op donderdag 12 mei 2011, 22:34
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:30

ERIKA129 schreef:
Lieve mensen,

Ik zeg niet dat ik niet verleng, maar ik leg mijn lidmaatschap wel voor een week of 6 neer, vanaf 18 mei.
Zoals sommigen van jullie weten heb ik het psychische niet makkelijk en veel te verwerken.
Om tot rust te komen en weer regelmaat in mijn leven te krijgen ga ik 3 tot 6 weken naar pastoraal en diaconaal centrum de Herberg te Oosterbeek.
Aangezien ik daar geen intenet heb leg ik mijn lidmaatschap voor die tijd stil. Ik wens jullie alle goeds toe en bovenal God's zegen.
Maak geen ruzie he Clown smiley

Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika Kussende smiley

Lieve Erika. Wat een geweldig dapper besluit heb je genomen. Ik hoop dat je helemaal tot rust komt en je leven weer op de rit weet te krijgen. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk horen we daarna van je hoe het is verlopen. Vanaf hier wens ik ook jouw Gods rijke zegen toe. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:32

LISA610 schreef:
Lieve Erika. Wat een geweldig dapper besluit heb je genomen. Ik hoop dat je helemaal tot rust komt en je leven weer op de rit weet te krijgen. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk horen we daarna van je hoe het is verlopen. Vanaf hier wens ik ook jouw Gods rijke zegen toe. Knipoog smiley

Sluit me hier helemaal bij aan Erika....hou je taai!!!!! God is altijd met je, bij je en zorgt altijd voor je.....Hij gaat met je mee!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:33

EMMA807 schreef:
[b][i]Na ruim 7 maanden hier te zijn geweest ga ik cm over 7 dagen verlaten. Ik ben dankbaar voor de mooie gesprekken die ik had met virtuele vrienden, zij hebben mij liefdevol gesteund toen het erg slecht met mijn dochter ging, nogmaals heel hartelijk dank daarvoor! Zoals sommigen van jullie weten ontmoette ik hier mijn lieve Jeroen....juist toen ik me afvroeg of dit wel de weg was voor mij.....we zijn inmiddels 7 weken samen en dolgelukkig met elkaar!!! Ik denk met warmte terug aan de tijd bij cm, al was er soms wat geruzie en gemopper maar ach, daar zijn we mensen voor! Ik wens jullie allen God s rijke zegen toe en een liefdevolle en prachtige toekomst! Dikke knuffel, Emma.

Hé Emma. Langs deze weg wil ik jou en Jeroen heel veel geluk toewensen voor de toekomst. Ik kan me nog goed herinneren dat jullie in de chatbox vertelden dat jullie een stel waren geworden (en ook de manier waarop ha ha ha). Ik wens dan ook jou en Jeroen Gods zegen toe en hoop ook voor jullie op een liefdevolle en prachtige toekomst. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:35

MARIA576 schreef:
Ook ik vertrek...de 16e. Bij deze wil ik iedereen bedanken, voor een goede tijd op C.M. Het heeft me veel gebracht en dan denk ik met name aan mijn doop, 3 April j.l. Dit forum heeft me zoveel geleerd! Dank daarvoor!!! (En hoewel sommigen van jullie het niet leuk vinden)...ik blijf gezellig meelezen...want er blijft genoeg te leren over... en wie weet? Tot Ziens?

Hé Maria. Jammer dat je vertrekt. Jou bijdragen op t forum gaan we zeker missen, althans ik wel. Neemt niet weg dat ik jouw evengoed alle goeds toewens voor de toekomst en idd wie weet.. tot ziens. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:57

GER555 schreef:
tja, mooie gebeden, maar bidden helpt helaas vaak niet. en waarom Smiley die vol vragen zit

De schoonheid van gebeden brengen je dichter bij Hem zodat je beter kunt verstaan wat Hij je zegt, in de stilte, in je binnenkamer. Het is wel zo dat je geen wensenlijstje bij God kunt indienen in de zekerheid dat je alles krijgt wat je Hem vraagt. Hij geeft je wat je vraagt op Zijn manier en dat is maar goed ook. Vaak beseffen wij niet wat we werkelijk vragen en wat de gevolgen zouden zijn als die wens zou worden vervuld. Dat in- en doorzicht hebben wij niet, Hij wel en daarom geeft Hij het ons zoals Hij weet dat het voor ons het beste is. Wij kunnen God nooit verstaan en doorgronden maar soms tilt Hij een tip van de sluier op in een droom, een gedachte, iets wat we horen of lezen en zien we soms even waarom ons leven gaat zoals het gaat. Heb geduld en vertrouwen en vraag Hem alles wat je wilt, ook in de zin van vragen stellen. Je zult verrast worden als je je hart openstelt voor Zijn Liefde. En weet voor altijd dat Hij meer van je houdt dan je je kunt voorstellen.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:57

MARTIN695 schreef:
Hallo Griffin

Ik heb ooit geleert dat je mag wel kijken maar aankomen niet dus voor mij is het zo klaar als een klontje .
Sjalom.
Martin

En als anderen naar die mooie vrouw kijken en haar bewonderen, mag je alleen maar trots zijn op t feit dat jij degene bent die haar hart hebt weten te veroveren.. laat die anderen dan maar lekker kijken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:59

LEONARD480 schreef:
Blijven mannen toch Lisa en die kunnen niet schakelen..
Zit niet in hun systeem en dus kun je het ze moeilijk kwalijk nemen.

Dus jij rijdt automaat.
Fijn, dat weten we dan ook weer. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:04

LISA610 schreef:
En als anderen naar die mooie vrouw kijken en haar bewonderen, mag je alleen maar trots zijn op t feit dat jij degene bent die haar hart hebt weten te veroveren.. laat die anderen dan maar lekker kijken Knipoog smiley

Misschien wordt met dat verlekkerd kijken naar je partner wel bedoeld dat je die nooit alleen hebt.....
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:04

BASTIBRO042 schreef:
Lachende smiley Thanks

You're welcome..

Maar eeeeh t ging hier over seks voor het huwelijk en niet over huwelijksaanzoeken of het wel of niet willen van een relatie met een partner die (jonge) kids heeft. So back on topic (yep.. she did it again.. ) Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op donderdag 12 mei 2011, 23:05
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:05

MARTIN695 schreef:
Hallo Griffin

Sjalom.
Martin

Hi Martin,

Ik heb inderdaad ook geleerd 'Kijken en niet aankomen', ik ken echter heel veel mannen, die inderdaad kijken en niet aankomen, maar dan ineens wel heeeeeel erg behulpzaam en vriendelijk worden jegens een aantrekkelijke vrouw.

Mijn ex-vrouw was en is een mooie vrouw en werd regelmatige omringd door dit soort mannen en dat was niet leuk.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:06

FRANKT627 schreef:
je kan de boot aan de motor hangen Lachende smiley

ik heb gene trekhaak aan de motto Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:11

FRANKT627 schreef:
Knipoog smiley

top, dank je Frankje Coole smiley met zonnebril.

schaam me wel een beetje dat ik die URL nooit kan vinden, ik zie 'm echt niet.... Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:14

MARTIN695 schreef:
Hallo Xabia

Deze voorganger nodigt je wel uit he.
Je moet er eigelijk wel heen een keer.
Sjalom.
Martin

eeuuh ben daar al verschillende keren geweest... met kerst hadden ze ook een cocert gegeven. naar nederlandse maatstaf is het misschien niet zo omvangrijk, maar voor Belgie des te meer.
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:18

MIEKE364 schreef:
Misschien wordt met dat verlekkerd kijken naar je partner wel bedoeld dat je die nooit alleen hebt.....

Tja Mieke, dat zou kunnen. Vraag is dan denk ik in hoeverre je je partnerkeuze daar dan door laat beïnvloeden... Sluit je aantrekkelijke mensen op voorhand uit, simpelweg omdat er mogelijk ook andere mensen zijn die hem of haar aantrekkelijk vinden? Of kijk je allereerst naar de binnenkant van een persoon en weet je daardoor een aantrekkelijke buitenkant op de juiste manier op waarde te schatten?
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:21

HANNAH810 schreef:
dat je een prachtige erasmusbrug bent, leonard??? Engeltje smiley

Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:22

LISA610 schreef:
Laat t woordje "zo" maar weg en knoop het dan nu voor eens en altijd in je oren: je bent belangrijk!

Ach Lisa, voor die jeugd zijn wij toch maar zeurkousen. Ik vind Thirza ook wel belangrijk en dat heeft niets te maken met die lekkere dingetjes die ze bakt hoor.

Later, als ze zo oud is al wij, zal ze onze wijze woorden wel begrijpen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:25

DINI968 schreef:
De rekening van de tandarts......................... Boze smiley

Hoezo.. ben je daar een hele dag mee gaan zeilen dan? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:26

FRANKT627 schreef:
Ach Lisa, voor die jeugd zijn wij toch maar zeurkousen. Ik vind Thirza ook wel belangrijk en dat heeft niets te maken met die lekkere dingetjes die ze bakt hoor.

Later, als ze zo oud is al wij, zal ze onze wijze woorden wel begrijpen... Knipoog smiley

Hooo Frank... ik ben nog lang niet zo oud als jij he.. duurt nog een jaar of vijf en da's echt wel een heeeeeeele poos ha ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:28

LISA610 schreef:
Hooo Frank... ik ben nog lang niet zo oud als jij he.. duurt nog een jaar of vijf en da's echt wel een heeeeeeele poos ha ha ha

Verlegen lachende smiley ja, daar heb je ook weer een punt...sorry...maar ik bedoelde maar dat ondanks je jonger bent dan ik je toch al zoveel wijsheid hebt als ik...

pffff, hopelijk heb ik me hier goed uitgepraat
Naar boven

Auteur Bericht
MADED321

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:42

Het grote nadeel van bescheidenheid is dat je er niet over kunt opscheppen!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 ... 6194 Volgende
Pagina 2297 van 6194