ChristianMatch

Forum

opzegging
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2321 2322 2323 2324 2325 2326 2327 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:36

DAVID923 schreef:
willemijn, die keuze is niet over 1 nacht ijs gegaan, en heb er zeer goede redenen voor.

@ chat, jij bent heel vuil bezig. Je verdraait wat ik schreef en legt woorden in mijn mond. Nergens noem ik mede christenen rioolwater!!!!!
Als je begrijpend lezen toepast, zie je dat ik duidelijk de onBijbelse en contra-Bijbelse elementen fout noem en vergelijk met rioolwater in schoon water als metafoor.

Had ook deze kunnen gebruiken :

gal 5

7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept

. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur.

Beetje in de war David? Chat heeft niet eens op dit topic van jou gereageerd. Enne.. zou je willen proberen om je iets genuanceerder uit te drukken? Als je het niet eens bent met wat iemand schrijft, kun je dat volgens mij ook op een andere manier aangeven dan te roepen dat iemand "heel vuil bezig" is.

En ja, dit gaat inderdaad even over de vorm en niet over de inhoud. Soms is t goed als iemand daar iets over zegt, of dat jou nu wel of niet bevalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:50

LEONARD480 schreef:
Je kunt inderdaad heel creatief zijn, om naar het uiterste puntje van Nederland te gaan.
Ook b.v.Carpoolen behoort tot de mogelijkheden en Bed @ Breakfast bij mede CM leden is ook een optie. Een Tent of Caravan bij zou een idee kunnen zijn.
Schijnt een mooie stad te zijn Groningen ... Coole smiley met zonnebril

Moeilijk he.. lezen Gefrustreerde smiley Is dit een poging om zo snel mogelijk op de 1250 bijdragen te komen? Of is dit jou aanmelding voor het uitje? Waarom zet jij je naam dan niet gewoon op de lijst? Back on topic graag.

Laatst aangepast door
LISA610
op donderdag 19 mei 2011, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:50

Hallo allemaal!

Lisa en ik vonden het wel weer eens tijd worden voor een gezellig uitje.

Wie gaat er mee op vrijdag 17 juni? Eten en daarna wat drinken in Groningen.
Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt en daarna zien we wel waar we terecht komen...

Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...)

Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!):
Lisa610
Jasmyn704
Billy701 (o.v.)
Chatuliem619
Crossroad317
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:53

LEONARD480 schreef:
Hoe is jouw zangtalent Lisa? ....We zoeken nog diverse zangeressen Knipoog smiley

Gewoon lekker verder zoeken Leonard.. enne laat die kniooog maar achterwege. En nu back on topic. Degene die dit topic begon wilde graag in contact komen met mensen uit de omgeving van Almere. Dus als je in de omgeving van Almere woont, zet hier dan even wat neer.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:04

LISA610 schreef:
Gewoon lekker verder zoeken Leonard.. enne laat die kniooog maar achterwege. En nu back on topic. Degene die dit topic begon wilde graag in contact komen met mensen uit de omgeving van Almere. Dus als je in de omgeving van Almere woont, zet hier dan even wat neer.

O Lisa ik ben zelf niet begonnen met een andere draai te geven op dit topic onderdeel.
Blijkbaar heb jezelf ook de behoefte om hier een bijdrage te leveren of zie ik het verkeerd.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:05

CROSSROAD317 schreef:
Mijn slechtste moment ligt al een paar dagen achter me ....

Ik heb mijn gitaarversterker uitgeleend, maar heb die a.s. zondag nodig omdat ik moet spelen bij kidscorner.
Ik bel naar degene die hem heeft geleend en zeg dat ik de versterker zondag a.s. nodig heb, en hem woensdag wil komen ophalen voor het oefenen ..... na enkele diepe zuchten zegt hij dat hij de gitaarversterker heeft opgeblazen .... al een paar weken geleden, maar het niet goed durfde te vertellen .... Twijfelende smiley
Dat vond ik nog niet zo erg, maar nu blijkt dat hij een nw gitaarversterker heeft gekocht, voor zichzelf, en DUS geen geld heeft om mij de schade te vergoeden .... Boze smiley
Maar ook daar kan ik mee leven, tot ik hem vroeg, kan ik dan zondag a.s. jouw gitaarversterker lenen en hij zei "nee want ik ben bang dat er wat mee gebeurt ...." Woedende smiley GRRRR

Verraste, verbaasde smiley

hij bedoelt wellicht dat de gitaarversterker (hetzelfde type, hetzelfde merk dat hij van je leende) VAN JOU IS, en hij gaat sparen voor een eigen versterker??

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 19 mei 2011, 14:08
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:07

LEONARD480 schreef:
Goeree-Overflakkee is een eiland ten noorden van de Provincie Zeeland. De meeste mensen denken vaak dat het onder Zeeland valt, maar het is eigenlijk provincie Zuid-Holland.
Qua dialect, landschap, klederdracht is er een sterke verwantschap met Zeeland. Vroeger behoorde een groot deel van het eiland tot Zeeland.
De Flakkeese variant op de Zeeuwse is op zich niet zo bijzonder. Meer iets van kaneel en zo. De merkt dat ook al met de befaamde kruukplaetje (koekje) die ook op verschillende manieren wordt samengesteld. De Ouddorpse bevolking stond bekend als zeer zuinig en gebruikte geen roomboter. Ook de varianten op koekkruiden of kaneel in wel niet combinatie met stroop is daar een voorbeeld van.

Lachende smiley dank je wel voor deze geo-gastronomische uiteenzetting Leonardus.
Door de klederdracht ter sprake te brengen moest ik weer denken aan dat meisje van 'Zeeuwland' uit dat reclamespotje. Dat had niets met bolussen te maken maar misschien wel eerder met Belgische kazen die doen verbazen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:09

LEONARD480 schreef:
O Lisa ik ben zelf niet begonnen met een andere draai te geven op dit topic onderdeel.
Blijkbaar heb jezelf ook de behoefte om hier een bijdrage te leveren of zie ik het verkeerd.

Dat zie je inderdaad verkeerd Leonard. En ik heb niet gezegd dat jij een andere draai hebt gegeven aan dit topic, dus als jij dat dacht zie je ook dat verkeerd. En ik heb ook zeker geen zin om met jou te slow-chatten op het forum binnen dit topic. Wat mij betreft: ik woon niet in de omgeving van Almere en ben ook zeker niet van plan om daar te gaan wonen, dus ik laat het hier nu bij wat betreft dit topic.

Laatst aangepast door
LISA610
op donderdag 19 mei 2011, 14:11
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:14

LISA610 schreef:
Dat zie je inderdaad verkeerd Leonard. En ik heb niet gezegd dat jij een andere draai hebt gegeven aan dit topic, dus als jij dat dacht zie je ook dat verkeerd. Wat mij betreft: ik woon niet in de omgeving van Almere en ben ook zeker niet van plan om daar te gaan wonen, dus ik laat het hier nu bij wat betreft dit topic.

Eigenlijk heb je ook wel gelijk, draait nu behoorlijk op offtopic..
Dus nu maar weer ontopic en dus de kwestie Almere.

Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 20 mei 2011, 18:29
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 15:14

HANNAH810 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

hij bedoelt wellicht dat de gitaarversterker (hetzelfde type, hetzelfde merk dat hij van je leende) VAN JOU IS, en hij gaat sparen voor een eigen versterker??

Ik begrijp zelfs niet hoe je een gitaarversterker kunt opblazen. Zo'n ding is toch geen trompet waarin je moet blazen? Gefrustreerde smiley
Die noorderlingen lijken me wel een ras apart.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 19 mei 2011, 18:18
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 15:45

FRANKT627 schreef:
Ik begrijp zelfs niet hoe je een gitaarversterker kunt opblazen. Zo'n is toch geen trompet waarin je moet blazen? Gefrustreerde smiley
Die noorderlingen lijken me wel een ras apart.

Die zijn in staat alles op te blazen Frank Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 16:33

@ LISA, reacties over de vorm negeer ik gewoonlijk, maar chat moet naruurlijk cross zijn. denkt dat iedereen die deze tread volgt dat wel snapt. gelijk hameren op een type foutje, classy.... Twijfelende smiley

@cross, ik heb al antwoord gegeven op de gemeente-variant. zou die nog eens lezen. dat is dus appels met peren vergelijken.
Verder heb je zeker wel een conclusie getrokken die onjuist was, omdat ik dat rioolwater, de punten en redenen die ik weergaf voorstelde, niet op de mensen persoonlijk gericht was, leek mij duidelijk, en NERGENS noem ik mede christenen zo.

excuses zou wel op zn plaats zijn.

Laatst aangepast door
DAVID923
op donderdag 19 mei 2011, 16:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:07

Reaktie 5700 op dit topic, beloning een weekend vrij. Na morgen wel te verstaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:09

2000 ste reaktie...beloning...pleinwacht lopen in de regen.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:31

Goed, gewoon een vraagje: wie gaat er eigenlijk naar de hoeren? Als we toch bereid zijn al onze intieme details te bespreken hier, is het logisch ook deze vraag erin te betrekken. Naast masturbatie wordt deze mogelijkheid ook benut, bij het gebrek aan een partner...
Als je zelfbevrediging vertaalt als soloseks, heeft het hier niks mee te maken. Maar als je zelfbevrediging omschrijft als seks waarbij het alleen maar gaat om jezelf te bevredigen, kan het er wel mee in passen.

Tweede vraagje: maken jullie wel eens gebruik van speeltjes? Er zijn leuke opblaaspoppen voor mannen, er zijn ook wel dingen voor vrouwen die alleen zijn.

O ja, er zijn ook mensen die een sekspartner hebben. Verder geen relatie, alleen maar seks....
Kortom er zijn vele mogelijkheden...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 19 mei 2011, 18:48
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:39

DAVID923 schreef:
@ LISA, reacties over de vorm negeer ik gewoonlijk, maar chat moet naruurlijk cross zijn. denkt dat iedereen die deze tread volgt dat wel snapt. gelijk hameren op een type foutje, classy.... Twijfelende smiley

@cross, ik heb al antwoord gegeven op de gemeente-variant. zou die nog eens lezen. dat is dus appels met peren vergelijken.
Verder heb je zeker wel een conclusie getrokken die onjuist was, omdat ik dat rioolwater, de punten en redenen die ik weergaf voorstelde, niet op de mensen persoonlijk gericht was, leek mij duidelijk, en NERGENS noem ik mede christenen zo.

excuses zou wel op zn plaats zijn.

Nou een typefout ontstaat als je per ongeluk de verkeerde letter aanslaat en dat laat staan. Wat jij deed was een complete naam verwisselen en dat kun je dus moeilijk een typefout noemen. En inderdaad, ik weet dat jij opmerkingen over de vorm negeert. Misschien zou je dat eens wat minder moeten doen. Misschien zou je wat meer moeten nadenken over dat soort opmerkingen. Verder geef je in je laatste bijdrage dat excuses van Cross op zijn plaats zou zijn. Heb je er zelf ook over nagedacht om Chat jouw excuses aan te bieden aangezien je in eerste instantie zijn naam noemt in jouw bijdrage en hem ervan beticht “heel vuil bezig te zijn” en dat tot op heden hebt laten staan? Jij verwacht blijkbaar dat mensen het hele topic bij langs gaan om te lezen waar jij precies op doelt, maar dat is niet per definitie het geval.

Anyway, nu dan maar even op de inhoud. Persoonlijk vind ik dit hele topic een herhaling van zetten. Je hebt al eerder in een ander topic aangegeven dat jij je lidmaatschap bij de EO op zou zeggen. Je hebt nu dus daad bij woord gevoegd en meent ons vervolgens allemaal deelgenoot te moeten maken van de correspondentie tussen jou en de EO. Ik vraag me af of je de EO ook hebt laten weten dat jij hun reacties op een openbaar forum publiceert. Zeker als ik zie dat jij een complete mail van Arie Kok, inclusief zijn mailadres (en overigens ook jouw eigen hotmail-adres) op het forum zet. Ik weet niet in hoeverre jij zelf gesteld bent op jouw privacy, maar ik kan me voorstellen dat meneer Kok het niet op prijs stelt dat jij zijn reactie die persoonlijk aan jouw is gericht op een openbaar forum plaatst zonder dat je hem hierover hebt geïnformeerd. Ik zie de meerwaarde daar ook niet van. Als jij je lidmaatschap op de EO opzegt, moet je dat helemaal zelf weten. Dat jij je geroepen voelt om hier op het forum te schrijven waarom je dat doet, moet je ook helemaal zelf weten. Maar als er dan mensen zijn die anders denken, kun je ook op zijn minst een beetje respect opbrengen voor hun opvattingen. En de manier waarop jij reageert op sommige reacties die je krijgt op dit topic, getuigt niet van dat respect.

David je zult ongetwijfeld een beste jongen zijn, maar de manier waarop jij je zo nu en dan uit kan echt nog wel wat worden bijgeschaafd. Je gaat regelmatig prat op jouw kennis, maar je vergeet je menselijke kant te laten zien. Stom toevallig kreeg ik afgelopen week een tekst in mijn mailbox die me even aan jou deed denken:
1 Korintiërs 8: 2-3:
Wanneer iemand zich inbeeldt dat hij kennis bezit, is het toch nog niet de ware kennis. Maar wanneer iemand God liefheeft, is hij door God gekend.

En nee, hiermee probeer ik niet te zeggen dat jij God niet lief hebt. Sterker nog, ik weet zeker dat je God wel degelijk heel erg lief hebt. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je teveel redeneert vanuit je verstand en te weinig je hart laat spreken. Ik veroordeel je daar niet over, ik hoop alleen maar dat ik je hiermee tot nadenken zet. Laat je menselijke kant eens wat meer zien David en benader de andere mensen zoals je zelf graag benaderd wilt worden.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:41

HANNAH810 schreef:
inderdaad komen er soms mensen uit het ALLERBOVENSTE randje van groningen naar ede toe.

Ze komen of hopen te komen van hei(n)de en verre . Maar naar Groningen? hoelang is dat reizen vanaf het bijna ALLERONDERSTE randje van nederland? Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:44

VISSER278 schreef:
Ze komen of hopen te komen van hei(n)de en verre . Maar naar Groningen? hoelang is dat reizen vanaf het bijna ALLERONDERSTE randje van nederland? Slapende smiley

dat hangt er vanaf of je met de wagen of met KLM reist... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:48

CHATULIEM619 schreef:
Goed, gewoon een vraagje: wie gaat er eigenlijk naar de hoeren? Als we toch bereid zijn al onze intieme details te bespreken hier, is het logisch ook deze vraag erin te betrekken. Naast masturbatie wordt deze mogelijkheid ook benut, bij het gebrek aan een partner...

PARDON??? Allereerst is de vraag binnen dit topic oorspronkelijk helemaal niet "wie masturbeert er" maar juist meer of je als vrijgezel christen moet kunnen masturberen. Volgens mij is dat overigens inmiddels wel uitvoerig besproken: er zijn mensen die menen dat het moet kunnen en er zijn mensen die menen dat het niet kan. Er zijn ook mensen die zich neutraal opstellen, die geven geen uitgesproken mening. Een ieder die zich geroepen heeft gevoeld om aan te geven of hij of zij het al dan niet doet, is opener dan de meesten van ons willen of kunnen zijn. Volgens mij is daar best een beetje lef voor nodig. Om dan vervolgens de conclusie te trekken dat we al onze intieme details hier bespreken en de vraag te stellen wie er wel eens naar de hoeren gaat, is me een brug te ver. En om heel eerlijk te zijn vind ik de vraag net zo min gepast als wanneer er op dit forum rechtstreeks wordt gevraagd aan iemand of hij wel eens masturbeert. Ik kan me herinneren dat jij dit ook een zeer ongepaste vraag vond, dus in die zin begrijp ik niet waarom je nu zelf deze vraag op het forum ventileert Chat.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:48

FRANKT627 schreef:
Ik was vandaag in de Emté en daar kom men proeven van een soort koek. Wat ik ook deed natuurlijk, na eerst een stukje kaas en een stuk vlees te hebben geproefd, anders werd het toch maar slecht. Bleek dat die koek een Zeeuwse bolus was. Ik heb dan maar zo'n pakje bolussen gekocht. Het is inderdaad erg zoet...en kleverig. Ik ben nu volop bezig mijn onderkaak los te krijgen van mijn bovenkaak Boze smiley
Floshke kwam ook eens snuffelen maar draaide zich vlug om zodat hij zijn dutje kon verder zetten.

Als ik het goed begrijp hoef ik ze zaterdag dus niet mee te nemen. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:50

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley dank je wel voor deze geo-gastronomische uiteenzetting Leonardus.
Door de klederdracht ter sprake te brengen moest ik weer denken aan dat meisje van 'Zeeuwland' uit dat reclamespotje. Dat had niets met bolussen te maken maar misschien wel eerder met Belgische kazen die doen verbazen. Knipoog smiley

Heb je de voorkant of de achterkant bekeken? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:50

FRANKT627 schreef:
dat hangt er vanaf of je met de wagen of met KLM reist... Knipoog smiley

Of met de trein, of op de fiets of lopend... Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Back on topic:

Lisa en ik vonden het wel weer eens tijd worden voor een gezellig uitje.

Wie gaat er mee op vrijdag 17 juni? Eten en daarna wat drinken in Groningen.
Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt en daarna zien we wel waar we terecht komen...

Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...)

Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!):
Lisa610
Jasmyn704
Billy701 (o.v.)
Chatuliem619
Crossroad317
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:52

DAVID923 schreef:
willemijn, die keuze is niet over 1 nacht ijs gegaan, en heb er zeer goede redenen voor.

@ chat, jij bent heel vuil bezig. Je verdraait wat ik schreef en legt woorden in mijn mond. Nergens noem ik mede christenen rioolwater!!!!!
Als je begrijpend lezen toepast, zie je dat ik duidelijk de onBijbelse en contra-Bijbelse elementen fout noem en vergelijk met rioolwater in schoon water als metafoor

Had ook deze kunnen gebruiken :

gal 5

7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept

. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur.

David, je kiest nu wel even, in deze context, een erg ongelukkige tekst uit.
Galaten 5 gaat over de discussie, die in een ander topic gevoerd wordt. En wel de discussie 'wet versus genade''.
De Galaten hebben zich weer een juk laten opleggen en wel, dat de besnijdenis wel degelijk nodig is. En hier ageert Paulus tegen (zie ook het topic Calvijn.) (Een weinig wetticisme maakt het gehele deeg zuur).
Even later (7 versen verder) volgt zelfs de tekst:
'Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt. Galaten 5: 14/15

Dit vers, wat je zelf hierboven citeert, keert zich dan eerder tegen jezelf.
De programmamakers van de E.O. willen evangeliseren. Ze maken een peperdure opname, met als motief, dat als er maar één tot geloof zou komen, zij hun doel bereikt zullen hebben. (Zij hebben hun naaste lief).
De toon waarop deze discussie, over uitgerekend dit onderwerp, gevoerd wordt, raakte me nogal.
Persoonlijk denk ik dat de E.O. zich bij het regiseren van deze opname heel goed heeft laten voorlichten over de tijdsgeest en vandaaruit het programma heeft opgezet...met het 'oog op de ongelovigen'!
Paulus zegt toch ook: 'Wees Jood voor de Joden en Griek voor de Grieken?' Deze uitzending heeft meer de vorm van een soort moderne gelijkenis...het roept vragen op en sommigen zullen antwoorden op die vragen willen weten en op zoek gaan naar een antwoord. Dat is hun doel....
Hun hart is: 'als er maar één tot geloof komt', (de motivatie van het hart achter deze opname), dan denk ik dat daar niets mis mee is.
Dat lijkt me naastenliefde... niet-christenen in aanraking laten komen met de Genade.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 mei 2011, 19:11
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:53

VISSER278 schreef:
Heb je de voorkant of de achterkant bekeken? Smiley met dichtgeplakte mond

Ze wilde zich niet omdraaien...dus alleen de voorkant... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:53

Waauw Chat, die is raak. Ik denk dat je daargeen of weinig respons op zal krijgen, ligt bij de meeste mensen zeer gevoelig.

Ja, je hebt wel gelijk, wil je thuis tussen je vie muren je jezelf niet bevredigen, is een hoer een tweede optie. Ik geloof dat vele deze optie gebruiken, masr nooit openlijk over zullen praten, mannen noch vrouwen, gezien decaanbiedingen die mij aangeboden werden. Zelfs via de telefoon, men gaat heel ver. Ik ben benieuwd, Chat, wie durft met de billen blooot.haha
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:54

CROSSROAD317 schreef:
Mijn slechtste moment ligt al een paar dagen achter me ....

Ik heb mijn gitaarversterker uitgeleend, maar heb die a.s. zondag nodig omdat ik moet spelen bij kidscorner.
Ik bel naar degene die hem heeft geleend en zeg dat ik de versterker zondag a.s. nodig heb, en hem woensdag wil komen ophalen voor het oefenen ..... na enkele diepe zuchten zegt hij dat hij de gitaarversterker heeft opgeblazen .... al een paar weken geleden, maar het niet goed durfde te vertellen .... Twijfelende smiley
Dat vond ik nog niet zo erg, maar nu blijkt dat hij een nw gitaarversterker heeft gekocht, voor zichzelf, en DUS geen geld heeft om mij de schade te vergoeden .... Boze smiley
Maar ook daar kan ik mee leven, tot ik hem vroeg, kan ik dan zondag a.s. jouw gitaarversterker lenen en hij zei "nee want ik ben bang dat er wat mee gebeurt ...." Woedende smiley GRRRR

Heeft ie geen WA-verzekering Cross? Dan kan hij daar toch ff informeren of die de schade dekt. Dan kan hij van de uitkering die hij krijgt wellicht een eigen versterker kopen en jouw uiteraard de nieuw aangeschafte versterker geven... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:58

LISA610 schreef:
PARDON??? Allereerst is de vraag binnen dit topic oorspronkelijk helemaal niet "wie masturbeert er" maar juist meer of je als vrijgezel christen moet kunnen masturberen. Volgens mij is dat overigens inmiddels wel uitvoerig besproken: er zijn mensen die menen dat het moet kunnen en er zijn mensen die menen dat het niet kan. Er zijn ook mensen die zich neutraal opstellen, die geven geen uitgesproken mening. Een ieder die zich geroepen heeft gevoeld om aan te geven of hij of zij het al dan niet doet, is opener dan de meesten van ons willen of kunnen zijn. Volgens mij is daar best een beetje lef voor nodig. Om dan vervolgens de conclusie te trekken dat we al onze intieme details hier bespreken en de vraag te stellen wie er wel eens naar de hoeren gaat, is me een brug te ver. En om heel eerlijk te zijn vind ik de vraag net zo min gepast als wanneer er op dit forum rechtstreeks wordt gevraagd aan iemand of hij wel eens masturbeert. Ik kan me herinneren dat jij dit ook een zeer ongepaste vraag vond, dus in die zin begrijp ik niet waarom je nu zelf deze vraag op het forum ventileert Chat.
Leg mij eens uit waarom dit nu in jouw ogen te ver gaat. Een vrouw die hier openlijk beschrijft dat en hoe ze masturbeert vind ik veel te ver gaan. En die voordurende zinspelingen naar persoonlijke verhalen vind ik grof en niet door de beugel kunnen. Maar daar reageer je niet op. Bovendien betitel jij hun bekentenissen als moedig, ik vind ze dom. En ik vind dat het totaal niet bijdraagt aan deze discussie. Het geeft me eerlijk gezegd een gevoel van misselijkheid.
Waarom dan deze vragen? Om aan te geven, dat het veel te ver gaat met deze bijdrages. Ik verwacht dan ook geen antwoord, ik hoef het niet te weten, maar ik hoop dat ze door mijn opmerkingen tenminste een beetje wijzer worden in hun uitingen.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:58

MAUREEN217 schreef:
Waauw Chat, die is raak. Ik denk dat je daargeen of weinig respons op zal krijgen, ligt bij de meeste mensen zeer gevoelig.

Ja, je hebt wel gelijk, wil je thuis tussen je vie muren je jezelf niet bevredigen, is een hoer een tweede optie. Ik geloof dat vele deze optie gebruiken, masr nooit openlijk over zullen praten, mannen noch vrouwen, gezien decaanbiedingen die mij aangeboden werden. Zelfs via de telefoon, men gaat heel ver. Ik ben benieuwd, Chat, wie durft met de billen blooot.haha

Hoezo is een hoer een tweede optie Maureen? Volgens mij is de Bijbel heel duidelijk over hoererij, dus ik denk dat dit helemaal geen optie is.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:59

FRANKT627 schreef:
Ze wilde zich niet omdraaien...dus alleen de voorkant... Clown smiley

Jammer he. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:03

DAVID923 schreef:
arend? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley Coole smiley met zonnebril

Sorry foutje... is inmiddels aangepast. Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2321 2322 2323 2324 2325 2326 2327 ... 6194 Volgende
Pagina 2324 van 6194