| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 13:36
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Vrouwen zijn een ster in multi tasken..jaloers?  |
als multi tasken alleen door vrouwen wordt gedaan ga ik binnenkort mijn zoveelste identiteitscrisis meemaken. Want ik ben ook volop bezig met vier dingetjes tegelijk. Of ik op het einde van de dag er één volledig heb afgewerkt is een andere vraag.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 5 juni 2011, 08:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 13:42
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | haha, ja, ik loop in en uit, mijn tuindeur staat open dan ben ik ook nog een was aan het ophangen omdat mijn zoon zo graag zijn witte shirtje aan heeft.. nou vraag ik je...pffffffffffffff..  |
Weet jouw zoon niet hoe de wasmachine werkt???????? het klinkt echt als hotel mama.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 13:44
|
|
|
|
Blijf allemaal aub.. Het is geen forum meer zonder forumleden.....
Het kan zo gezellig zijn met elkaar en de bijdragen van ieder? Ik leer er veel van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 13:47
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | tjonge, de alverzoeningsleer? Ik verbaas me hierover. |
Hoe is die precies Chatuliem? De alverzoeningsleer? Ik heb het ooit wel gehoord, ben er ook voor gewaarschuwd, maar dat was toen..ik nam aan..nu onderzoek ik meer.. Als je wilt? thx. Marian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 13:58
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Blijf allemaal aub.. Het is geen forum meer zonder forumleden.....
Het kan zo gezellig zijn met elkaar en de bijdragen van ieder? Ik leer er veel van. |
Nee ik heb er geen geld voor over. Ik betaal niet meer voor deze site. Maar hopelijk dient zich weer fris volk aan, waar je weer veel van kan leren Heel veel succes!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 13:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Weet jouw zoon niet hoe de wasmachine werkt???????? het klinkt echt als hotel mama.........  |
Je hebt gelijk, ik verwen hem... Maar hij doet gerust 1 shirtje erin.. zó.. niet economisch...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:01
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Hoe is die precies Chatuliem? De alverzoeningsleer? Ik heb het ooit wel gehoord, ben er ook voor gewaarschuwd, maar dat was toen..ik nam aan..nu onderzoek ik meer.. Als je wilt? thx. Marian | Deze leer gaat ervan uit dat uiteindelijk iedereen behouden wordt..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:01
|
|
|
|
| MIEK114 schreef: | Nee ik heb er geen geld voor over. Ik betaal niet meer voor deze site. Maar hopelijk dient zich weer fris volk aan, waar je weer veel van kan leren Heel veel succes!!! |
Jij ook..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:03
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Deze leer gaat ervan uit dat uiteindelijk iedereen behouden wordt.. |
Maar wat zie jij als uiteindelijk? Echt aan het hele eind van alle dingen? Met de nieuwe hemel en de nieuwe aarde? wanneer denk je aan? Waar staat het in de Bijbel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Weet jouw zoon niet hoe de wasmachine werkt???????? het klinkt echt als hotel mama.........  |
Wat bedoel je Willemijn, de wasmachine hoeft toch niet gerepareerd te worden? Een zorgende mama is toch heerlijk?
Thomas, sommige dingen moeten niet emanciperen, dat komt ons als mannen beter uit
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 2 juni 2011, 14:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:12
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Je hebt gelijk, ik verwen hem... Maar hij doet gerust 1 shirtje erin.. zó.. niet economisch...  |
Hij doet het er in ieder geval nog in.........Mijn zoon heeft in zijn hele leven nog niet gewassen denk ik en dat wil hij ook graag zo houden zegt hij altijd.....en nu doet zijn vriendin de was...... Vind hij denk ik wel een goede taakverdeling.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:12
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Wat bedoel je Willemijn, de wasmachine hoeft toch niet gerepareerd te worden? Een zorgende mama is toch heerlijk?
Thomas, sommige dingen moeten niet emanciperen, dat komt ons als mannen beter uit  |
Mannen willen verwend worden Willemijn..dat weten wij als vrouwen toch wel? en soms..heel soms gunnen we ze dat gevoel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:13
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Mannen willen verwend worden Willemijn..dat weten wij als vrouwen toch wel? en soms..heel soms gunnen we ze dat gevoel...  |
Klopt, dan laten we ze in die waan........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 14:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hij doet het er in ieder geval nog in.........Mijn zoon heeft in zijn hele leven nog niet gewassen denk ik en dat wil hij ook graag zo houden zegt hij altijd.....en nu doet zijn vriendin de was...... Vind hij denk ik wel een goede taakverdeling.......  |
Je hebt hem goed opgevoed, Willemijn, ik ben trots op je.
Thomas, wast alleen zichzelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 15:16
|
|
|
|
M'n schuurpapier is op. En alle winkels zijn hier dicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 15:38
|
|
|
|
Ik heb nog liggen...Visser....maar ja weet niet of je grof of fijn wil...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 16:03
|
|
|
|
|
de EO jongerendag ben ik nog nooit geweest, ken het wel van tv.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 16:19
|
|
|
|
[quote=SUSANNAH475]Ik wil toch nog iets kwijt hier... Vrijdag 27 mei "DWDD", laatste uitzending van het seizoen... ik vond het erg dat in het onderdeel 'de TV draait door' een stukje werd uitgezonden van de Vlaamse "Man bijt hond", waarin een man op zijn wandeling 5 x het woord "GVD" zegt en als je dan het publiek hoort lachen, ben ik ff heel erg blij dat er nog een talkshow bestaat met "Knevel en van den Brink"; dan is de EO toch een heel ander geluid en ben ik alleen maar dankbaar dat we in NL zulke programma's kunnen uitzenden met een christelijke achtergrond ! |
Hier is de AH open tot 18u. IK weet niet of ze schuurpapier hebben maar als je nu een slechte kwaliteit wc-papier neemt kan je misschien verder doen. Het is toch tot bijna 23u licht buiten.
De goede ideeën komen weer van een Belg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 16:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hopelijk leest en hoort ons marijan072 deze ode maar ik vrees van niet. |
W-tje weet het wel en wil het vast wel doorgeven dit liedje van mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 17:01
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Je hebt hem goed opgevoed, Willemijn, ik ben trots op je.
Thomas, wast alleen zichzelf. |
Dan heeft Thomas altijd nieuwe kleren aan.
Mario, die zich afvraagt of hij dat wel kan betalen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 17:17
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Mannen willen verwend worden Willemijn..dat weten wij als vrouwen toch wel? en soms..heel soms gunnen we ze dat gevoel...  |
Oja??? When???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:16
|
|
|
|
majaro geniet ze samen en we zien jullie spoedig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:17
|
|
|
|
| MIEK114 schreef: | 3 juni is mijn laatste dag. Heb best wel met belangsteling vele profiels gelezen en op forum ook het een en ander. Het is mooi te zien hoe een vast clubje mensen het hier levend weet te houden op deze site met name in dit forum. Deze mensen zijn erg op elkaar gericht ook wat enerzijds goed te begrijpen is, anderzijds maakt het voor een ander moeilijk in alle openheid te reageren, maar eigenlijk is dat op alle forums zo, maar het bepaalt wel erg de sfeer waarin met elkaar "gesproken"wordt. Een tip voor de vaste forumbezoekers... negeer niet "nieuwelingen" maar verwelkom ze en laat merken dat je het plezierig vindt dat ook "anderen" reageren.. Over de site in het algemeen .. ik heb leuke kontakten overgehouden hier op CM Wat ik heel jammer vind is dat er toch wel veel zijn die niet reageren, ook al is het maar uit fatsoen Een mailtje terug is toch een kleine moeite, en waarom is anders deze site bedoeld? Mensen enorm bedankt, ik heb van jullie geleerd en wens jullie veel heil en zegen toe in de komende tijden Groet, annemiek |
het ga je goed miek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:32
|
|
|
|
|
[quote=DIKKIE717]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hartelijk dank David voor de info. Het ziet er inderdaad erg interessant uit. Het is wel een heel eind rijden maar ik overweeg het toch, indien het weer het toelaat, want dit wil ik ook echt eens graag meemaken.
Vroeger zag ik ook wel eens op de EO iets van een jongerendag. Is dat een vergelijkbaar evenement? Ook dat sprak me enorm aan. |
Je kunt het daar een klein beetje mee vergelijken Frank.
En vooral op de zondag komen veel mensen voor een dagje. In de middag is er de Sing-in. Een geweldige happening in de openlucht waar we een uur zingen met elkaar!! Echt een feest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:43
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | | het ga je goed miek |
Dank je wel Grace! Jij ook heel veel liefde gezondheid en geluk gewenst, kortom Gods zegen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het lukt me niet. Wat ik ook probeer of welke gebed ik ook prevel, toch lukt het me niet. |
...wat niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:54
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | ...wat niet....  |
Wel, er is iets met mijn water ik heb drie keer geprobeerd en nog steeds heb ik strepen na het zemen van de ramen...Het lukte voor geen meter om het zonder strepen te doen...volgens mij heb ik streepjeswater...de ramen zien er niet uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 20:14
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | W-tje weet het wel en wil het vast wel doorgeven dit liedje van mij  |
Ik kreeg deze week nog een mailtje van haar en moet haar nog terugmailen..... En natuurlijk wil ik jouw boodschap wel aan haar doorgeven....... Ben de beroerdste ook niet en natuurlijk ook de hartelijke groeten van jou........
|
|
| Naar boven |
|
|