| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 12 juni 2011, 22:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | euh, ik ben er niet meer...  |
Hey Frank , blijf je niet op cm ? grtjes van een landgenoot ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 juni 2011, 22:51
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | | Hey Frank , blijf je niet op cm ? grtjes van een landgenoot .... |
neen Sofie, ik ben al weg...sinds overmorgen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 12 juni 2011, 23:18
|
|
|
|
quote=FRANKT627]neen Sofie, ik ben al weg...sinds overmorgen... [/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 12 juni 2011, 23:33
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | quote=FRANKT627]neen Sofie, ik ben al weg...sinds overmorgen...  | [/quote]
ik schrei een beetje mee Yelnin ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 01:53
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: |  |
ik schrei een beetje mee Yelnin .... [/quote]
door al dat geween kan ik niet slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 01:55
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | quote=FRANKT627]neen Sofie, ik ben al weg...sinds overmorgen...  | [/quote]
Oja, nu wenen...maar gisterenmiddag liet je me wel mooi zitten met je nacht-verhaal...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 13 juni 2011, 01:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 01:58
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | | Maar goed dat mijn zoon dit niet leest want als hij leest dat er ergens vuurwerk te koopt is wordt hij helemaal "wild" |
en aangezien dat het vuurwerk al een keer gebruikt werd zal het wel wat goedkoper zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 02:01
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | gaat niet visser, de afkick klinieken zitten twee dagen dicht, zei ik ook al tegen Frank  |
Ik vrees dat er aan deze arme drommel niet veel meer valt af te kicken...hij is om zeep...
Dat even terloops vermelden als 'Het slechtste moment van de dag' om terug on-topic te gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 02:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Goed, we zijn er dus geweest. Het was fijn om zo een aantal mensen van CM te zien. Bert, dank je wel voor het meerijden. Coss, dank je wel voor de kaas en de worst. ( heb vergeten te vragen of dit de worst was, die de hoofdprijs gewonnen had...)
Het blijft altijd indrukwekkend om zoveel mensen bij elkaar te zien. Heb een afspraak gemaakt voor een zendingsavond in onze gemeente. Verder heb ik natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan overigens interessante boeken en DVD's... |
Volgens mij is Sus ook geweest, gezien haar profielfoto ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 08:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik zorg dat ik op tijd ben ....voor over 3 dagen ....wb Frankt.  |
pfff, ik ben veel te zwak...zit ik te verkondigen dat ik er even tussenuit ga en nu wil ik al haast niet meer vertrekken. Waarom kan het toch allemaal niet eenvoudiger?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 08:35
|
|
|
|
Maandag 13 juni, Tweede Pinksterdag, Hand. 2: 32-40; Wat moeten wij doen?
Je zult er toch achter komen dat je de Messias hebt vermoord! De toespraak van Petrus is glashelder: Jezus, de gekruisigde, was de beloofde Heiland! In de opstanding is dat duidelijk geworden. God heeft Hem opgewekt! En nu, vandaag, op dit Pinksterfeest, kan iedereen zien en horen dat God de apostelen aanwijst als Zijn getuigen. Vuur en wind – het zijn tekenen van de Geest die komen zou, signalen van het nieuwe Koninkrijk! De woorden van Petrus komen hard aan. Er zijn mensen die schrikken. Wat hebben ze gedaan…? Ze hebben de Messias gedood! Afschuwelijk! Radeloos wenden ze zich tot Petrus en de andere apostelen: Wat moeten we doen? Help ons, wij weten het niet meer! Hoe kunnen wij nog goed maken wat we hebben misdaag? Wat moeten wij doen? Voor veel mensen is dat helemaal geen vraag. Miljoenen mensen denken er niet aan om iets te doen. Het zal hun een zorg zijn dat Jezus is gekruisigd. Het zal hun een zorg zijn dat Jezus nog altijd wordt vermoord, daar waar liefde met voeten wordt getreden. Wat wij moeten doen? Eten, drinken, vrolijk zijn! Na ons de zondvloed…! Gelukkig, er zijn ook anderen. Er zijn er ook die niet zo zeker zijn van hun zaak. Zij die vragen: Wat moeten wij doen? En wat zegt Petrus? Wie zich bekeert en laat dopen, zal de Geest ontvangen! Wie zich omkeert, wie opnieuw begint, met God en de mensen, die worden dronken – van liefde!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 09:50
|
|
|
|
[quote=FRANKT627] pfff, ik ben veel te zwak...zit ik te verkondigen dat ik er even tussenuit ga en nu wil ik al haast niet meer vertrekken. Waarom kan het toch allemaal niet eenvoudiger?[/quot
Goeie morgen Frank , maak het jezelf niet zo moeilijk en blijf gewoon ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 10:07
|
|
|
|
[quote=SOFIE807]
Sofie, ik ben het helemaal met je eens. Die paar tientjes, in de kroeg drinkt ie dat op 1 of 2 avonden op , en hier heeft ie voor hezelfde geld een héél jaar plezier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 10:12
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Gebruikte doos vuurwerk??? Da's dus afval En nee, bureaustoel heb ik niet voor je  |
Nou ja zeg.Heb ik eens wat in de aanbieding, wordt het gelijk afgedaan als afval . Weet je wat afval is? Mn ouwe bureaustoel!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou ja zeg.Heb ik eens wat in de aanbieding, wordt het gelijk afgedaan als afval . Weet je wat afval is? Mn ouwe bureaustoel!! |
Hoi Visser, ik heb nog wel een mooie bureaustoel voor je........een roze.....jammer dat je zover weg woont........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | pfff, ik ben veel te zwak...zit ik te verkondigen dat ik er even tussenuit ga en nu wil ik al haast niet meer vertrekken. Waarom kan het toch allemaal niet eenvoudiger? | Visser had gelijk, hij verwelkomde je al voordat je ging en nu wil je niet meer meer weg. Misschien moet visser ander beroep zoeken, iets met glazen bol Kan hij ook van tevoren zien wanneer zijn stoel doorzakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vrees dat er aan deze arme drommel niet veel meer valt af te kicken...hij is om zeep...
Dat even terloops vermelden als 'Het slechtste moment van de dag' om terug on-topic te gaan...  |
Ja jij kunt het weten hoe het met visser is Maar idd. dat altijd off- topic moest verboden worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: |  |
Oja, nu wenen...maar gisterenmiddag liet je me wel mooi zitten met je nacht-verhaal... [/quote] Ja je zat te vissen en dat moet je overlaten aan visser Hoop dat je ondanks het geween wel geslapen hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAREL038
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:30
|
|
|
|
Ja.. mijn dochter en ik zijn afgelopen zondag ook geweest. Wat een mensen!!!
Heerlijk dat wij dat van dichtbij mochten mee maken. En vooral de Sing-in sprak mijn dochter enorm aan. Vooral het Wave moment voor Japan!! Te gek.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar en dan met iemand van CM.
Groetjes, Parel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:31
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Oja, nu wenen...maar gisterenmiddag liet je me wel mooi zitten met je nacht-verhaal...  | Ja je zat te vissen en dat moet je overlaten aan visser Hoop dat je ondanks het geween wel geslapen hebt [/quote]
Ik ben net wakker en vraag me af hoelang ik Zombie zal blijven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja je zat te vissen en dat moet je overlaten aan visser Hoop dat je ondanks het geween wel geslapen hebt  |
Ik ben net wakker en vraag me af hoelang ik Zombie zal blijven...[/quote]
mag je helemaal zelf bepalen, wie zijn wij om te zeggen dat je geen zombie mag zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:45
|
|
|
|
[quote=SOFIE807]Zou ik eigenlijk moeten doen om alleen al Visser te plagen...pfffff, nu al wb zeggen voordat ik vertrokken ben
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 13 juni 2011, 17:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:48
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ik ben net wakker en vraag me af hoelang ik Zombie zal blijven... | mag je helemaal zelf bepalen, wie zijn wij om te zeggen dat je geen zombie mag zijn [/quote]
Ik ben geen zombie meer nu...
Zat ik me af te vragen wat ik vandaag zou doen maar aangezien de dag bijna om is vraag ik het met niet af...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Hoi Visser, ik heb nog wel een mooie bureaustoel voor je........een roze.....jammer dat je zover weg woont........ |
Daar heb je het weer......Visser woont te ver weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | mag je helemaal zelf bepalen, wie zijn wij om te zeggen dat je geen zombie mag zijn  |
Ik ben geen zombie meer nu...
Zat ik me af te vragen wat ik vandaag zou doen maar aangezien de dag bijna om is vraag ik het met niet af...[/quote]
Misschien moet je je afvragen waarom dat de dag al bijna om is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:04
|
|
|
|
Ach weet je Frank: je blijft gewoon! Zo eenvoudig kan het zijn.
Mary
Laatst aangepast door
|
MARY052
|
op maandag 13 juni 2011, 12:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:08
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ik ben geen zombie meer nu...
Zat ik me af te vragen wat ik vandaag zou doen maar aangezien de dag bijna om is vraag ik het met niet af... |
Misschien moet je je afvragen waarom dat de dag al bijna om is [/quote]
omdat ik moest slapen omdat er gisteren iemand me te lang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Daar heb je het weer......Visser woont te ver weg  |
Je komt toch weleens over de Veluwe? Kan je hem zo even oppikken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Daar heb je het weer......Visser woont te ver weg  |
Een roze stoel??? Oei, als je imago er dan maar niet gaat onder lijden bij je boys
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:13
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]Een roze stoel??? Oei, als je imago er dan maar niet gaat onder lijden bij je boys [/quote
nieuw stofje erover en weg is het roze
|
|
| Naar boven |
|
|