ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2419 2420 2421 2422 2423 2424 2425 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 21:58

GRACE585 schreef:
het ergste moet nog komen het hele huis leeg en schoon opgeleverd ligt nog veel voor de stort Huilende smiley, smiley in tranen

Sterkte meis Kussende smiley
nu maar ff lekker met de voetjes omhoog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:08

GRACE585 schreef:
het ergste moet nog komen het hele huis leeg en schoon opgeleverd ligt nog veel voor de stort Huilende smiley, smiley in tranen

Nu gewoon niet aan denken! Eerst uitrusten!!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATHY142

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:15

Leuk stuk Mario......ik ga het op mijn werk in het kantoor ophangen.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:16

VISSER278 schreef:
En vandaag misschien wel weer één Lachende smiley
nee vandaag was mijn moeder de gelukkige Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:16

MARIO216 schreef:
Heb dit ergens gelezen:

10 Redenen waarom je een relatie met een verpleegkundigen moet krijgen:

Altijd een deskundig oog in de buurt ‘Lieverd, kun je eens kijken of dit normaal is?’ Je hypochondrische partner hoeft zichzelf nooit meer te onderzoeken op nare kwaaltjes met de symptomenchecker van een of andere obscure ‘medische’ website. Met jou in de buurt is immers altijd een deskundige voorhanden!
Verpleegkundigen hebben stalen zenuwen
Iedereen kent ze wel, kleine ongelukjes, van je kind dat zichzelf in z’n vinger knipt tot een hersenschudding na een ongelukkige sprong van de duikplank. Met jou in de buurt blijft de rust bewaard: je hebt immers wel engere dingen gezien dan wat bloed en een tand door de lip.
Verpleegkundigen zijn intelligent
Samen met humor en een verzorgd uiterlijk, is intelligentie een van de populairste eigenschappen voor een potentiële partner. En óf een verpleegkundige slim is, ze heeft tenslotte een behoorlijk pittige opleiding overleefd, weet alles van de anatomie en fysiologie van de mens, van ingewikkelde ziektebeelden, ze is sociaal, kan met lastige situaties omgaan, houdt tijdens haar werk soms tien ballen tegelijk in de lucht en… Hoe zou ze dat kunnen als ze niet slim was?
Verpleegkundigen houden rekening met de ander
In een relatie kan het voorkomen dat je eigen behoeften soms eventjes ondergeschikt zijn aan die van de ander. En als er iets is wat jij kunt, dan is het het rekening houden met een ander. Een relatie met een verpleegkundige staat meestal garant voor een relatie met een toegewijde partner, die bovendien erg goed kan luisteren.
Verpleegkundigen zijn wel wat gewend
Iedereen schaamt zich wel eens ergens voor, voor zijn overbeharing, buikje of hamertenen bijvoorbeeld. Zeker in het beginstadium van een relatie zou je dergelijke dingen misschien het liefst verbergen. Alleen: niemand is perfect. En verpleegkundigen weten dat als geen ander, zij zijn wel wat gewend. Niet dat je je als potentiële partner van een verpleegkundige niet hoeft te wassen of te scheren, maar je zal waarschijnlijk echt niet schrikken van een kleine, normale imperfectie als een moedervlek op zijn bil.
Verpleegkundigen hebben een afwisselend leven
Door het afwisselende rooster heb je natuurlijk wel eens weeekenddiensten, maar heb je ook regelmatig ‘weekend’ doordeweeks. Dan is het soms vrijdag op maandag en zaterdag op woensdag. Handig, want er zijn geen lange rijen bij de bioscoop en altijd ruimte in je favoriete restaurant. Bovendien: niet iedereen wil 24/7 op de bank voor de tv zitten met z’n lief. Dus plant je partner dat weekendje weg met ‘de mannen’ in als jij drie late diensten achter elkaar hebt. Prima toch!
Verpleegkundigen zijn populair bij schoonouders
Als verpleegkundige ben je vrijwel altijd verzekerd van een baan, zelfs in economisch zwaardere tijden. Zieke mensen zijn er immers altijd. Bovendien heb je als verpleegkundige een dankbare, respectabele baan. Bovendien zou je het werk niet doen als je niet betrouwbaar was. Dus als je zijn ouders eindelijk gaat ontmoeten en vertelt dat je verpleegkundige bent, val je ongetwijfeld in de smaak.
Verpleegkundigen zijn goede papa’s en mama’s
Misschien denk je er nog niet aan, maar misschien later: compassie, geduld en daadkracht zijn eigenschappen die als verpleegkundige handig zijn, maar ook zeker als je de papa of mama wordt van een kleine dondersteen.
Een verpleegkundige geeft een veilig gevoel
Verpleegkundigen kennen de fijne kneepjes van het eerstehulpverlenen, kunnen reanimeren en weten over het algemeen hoe ze een wond moeten verzorgen. Mocht je partner ooit in medische nood komen, dan weet jij wat te doen en hoe je kalm blijft gedurende het proces. Je weet wat ze zeggen: het is altijd handig als er een dokter in de buurt is. Nou, eigenlijk geldt hetzelfde voor jou.
Verpleegkundigen hebben altijd wat te vertellen
Of je nou op de seh werkt, op de kinderafdeling of in de psychiatrie: verpleegkundigen komen in heel wat rare situaties terecht en maken heel wat mee. Jij hebt dus altijd wel een sappig verhaal paraat, tot groot vermaak van jouw vrienden, bekenden én potentiele lovers. En, mocht hij ervan houden, ook een heel vies verhaal vertellen kun jij wel. Maar niet tijdens een romantisch etentje natuurlijk.

En.....ben je al aan het omscholen , Mario? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:23

Ben benieuwd naar de reactie van W'tje. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:23

Gelden deze mooie woorden ook voor een verpleger???
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:25

FRANKT627 schreef:
Misschien leidt die tomtom me wel ergens heen waardoor ik helemaal niet frusty meer ben Knipoog smiley Maybe zorgt die sprekende wegvinder wel voor een CM-setje... Clown smiley
Zou hij iemand gevonden hebben in Den Haag, kreeg een noodsms Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:31

Ook ik verhuisde......30 jaar spullen.....heel moeilijk ..en nog staat er op zolder genoeg om uitgezocht te worden....

Moet er maar niet teveel aan terugdenken....
DUS...vooruit kijken...Je krijgt er toch ook veel voor terug???
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

MARIA576 schreef:
Mijns inziens heb je twee manieren van 'nwe contacten benaderen'. De eerste is volgens een 'persoonlijk verlanglijstje' gaan zoeken naar de perfecte match: bijv. zoeken op leeftijd, regio, kerk, wel/geen kinderen, enz, enz.. Het is goed mogelijk dat je na lang of kort zoeken die man of vrouw vindt...maar houdt je dan ook van hem, van haar? Is 'de ideale match' ook de persoon waar je de rest van je leven mee wilt doorbrengen? Ik durf dat te betwijfelen...
De tweede manier is....openstaan voor anderen en 'het op je af laten komen'. Dus minder kritisch of vooringenomen contacten aangaan met anderen.
Ikzelf zie de laatste manier als de manier zoals we ook in het dagelijks leven met anderen in contact komen. En daar ben ik een groot voorstander van! Want als ik selecteer op leeftijd, haarkleur of wat dan ook? Dan zou het weleens zo kunnen zijn dat ik die enorm bijzondere persoon niet leer kennen...omdat ik hem zelf al heb uitgesloten als mogelijke partner omdat bijv. zijn kerkelijke achtergrond niet de mijne is! Jammer toch? Ik ben nieuwsgierig naar de mens...niet naar de hoeveelheid haar, aantal rimpels, of wat dan ook! Maar ook déze manier is een keuze...de mijne.

Heel mooi geschreven Maria.
Dat klinkt heel wat anders als iedere keer die "klik"
Soms lijkt het wel een toverwoord, er moet een "klik"zijn. En als die er niet is dan gaat het "feest"niet door. Vaak is het net alsof die klik er later niet komen. Het moet maar gelijk klikken. Maar is het niet zo dat men eerst iemand moet leren kennen om te kunnen zeggen dat het klikt of niet klikt? Kan zoiets niet groeien?

Visser, die vindt dat het woord "klik" een woord wordt wat vaak te pas en te onpas gebruikt wordt. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

ANITA695 schreef:
Wanneer komt de dag dat ik mag gaan inpakken
nou het mag vandaag wel, alvast goeie reis Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:38

VISSER278 schreef:
Heel mooi geschreven Maria.
Dat klinkt heel wat anders als iedere keer die "klik"
Soms lijkt het wel een toverwoord, er moet een "klik"zijn. En als die er niet is dan gaat het "feest"niet door. Vaak is het net alsof die klik er later niet komen. Het moet maar gelijk klikken. Maar is het niet zo dat men eerst iemand moet leren kennen om te kunnen zeggen dat het klikt of niet klikt? Kan zoiets niet groeien?

Visser, die vindt dat het woord "klik" een woord wordt wat vaak te pas en te onpas gebruikt wordt. Verlegen lachende smiley

Helemaal mee eens Visser! Alsof je bij een 1e date al moet weten of je voor elkaar bestemd bent! Met open hart en gewoon als jezelf, elkaar leren kennen, is zó waardevol! En of dat nu tot een relatie moet leiden? Het hoeft niet, het kán.....als de liefde er is....en die moet nog (op)groeien...of niet!

Laatst aangepast door
MARIA576
op zaterdag 25 juni 2011, 22:43
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:46

vraag me af hoe het met Frank gegaan is vandaag, hij zou toch op stap gaan Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:46

MARIA576 schreef:
Mijns inziens heb je twee manieren van 'nwe contacten benaderen'. De eerste is volgens een 'persoonlijk verlanglijstje' gaan zoeken naar de perfecte match: bijv. zoeken op leeftijd, regio, kerk, wel/geen kinderen, enz, enz.. Het is goed mogelijk dat je na lang of kort zoeken die man of vrouw vindt...maar houdt je dan ook van hem, van haar? Is 'de ideale match' ook de persoon waar je de rest van je leven mee wilt doorbrengen? Ik durf dat te betwijfelen...
De tweede manier is....openstaan voor anderen en 'het op je af laten komen'. Dus minder kritisch of vooringenomen contacten aangaan met anderen.
Ikzelf zie de laatste manier als de manier zoals we ook in het dagelijks leven met anderen in contact komen. En daar ben ik een groot voorstander van! Want als ik selecteer op leeftijd, haarkleur of wat dan ook? Dan zou het weleens zo kunnen zijn dat ik die enorm bijzondere persoon niet leer kennen...omdat ik hem zelf al heb uitgesloten als mogelijke partner omdat bijv. zijn kerkelijke achtergrond niet de mijne is! Jammer toch? Ik ben nieuwsgierig naar de mens...niet naar de hoeveelheid haar, aantal rimpels, of wat dan ook! Maar ook déze manier is een keuze...de mijne.
Ikzelf heb heel veel bijzondere mensen leren kennen, waar ik toch geen relatie mee zou willen hebben. En dat kan verschillende oorzaken hebben.
Ten eerste vraagt je persoonlijke situatie vaak om een selectie vooraf. Een voorbeeld, een relatie met 4 uur reizen is voor veel mensen onmogelijk. Het kost ook veel tijd en geld om dat in stand te houden.
En leeftijd, stel je bent moeder van 43, met drie schoolgaande kinderen, zou je dan echt een relatie willen hebben met een jongen van 18 die bij zijn moeder woont?
Bestaanszekerheid speelt ook een rol. Wil je iemand hebben, die een uitkering heeft of wil je iemand die werkt. Voor sommigen is dit een heel belangrijk criterium.
Geloof en kerk speelt ook een rol. Het is gemakkelijk gezegd, dat je daar samen een weg in moet zien te vinden, maar wat als je partner helemaal niet openstaat voor jouw geloofsbeleving???
Dat mensen criteria zoeken, is helemaal niet onverstandig, vooral omdat men dan rekening houdt met de eigen situatie. En vaak is dat de reden waarom men criteria stelt, niet om anderen te veroordelen, maar meer om te kijken naar mogelijkheden die bij jezelf passen....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 25 juni 2011, 23:15
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:01

SUMMER570 schreef:
Het leven gaat anders dan verwacht.
God snoeit, denk ik dan.
Op die momenten word ik op God teruggeworpen, of ik het op dat moment nou fijn vind of niet: ik kan niet anders dan erkennen dat God de leiding heeft over mijn leven en zal er wel op moeten vertrouwen dat Hij het beste met mij voor heeft.
Mijn last overgeven aan Hem. ( en dat kost vaak wel even strijd)
Dan weet ik mij gedragen.

Maar heel langzaam, subtiel vaak, weer terug in de routine. Wat bij mij betekent dat mijn eigen wensenlijstje weer groeit en ik wel dankbaar ben, maar stiekem ook een beetje het gevoel heb, dat ik het allemaal wel onder controle heb, het zelf wel kan.

Kennen jullie dat? Hoe gaan jullie om met ups en downs in je geloofsleven?

Vind jouw bijdrage wel heel herkenbaar en ik denk dat dat nooit over gaat en dat hoeft ook niet. Ups en downs kennen is heel menselijk en ik zou je willen vragen je daar niet schuldig over te voelen. We zijn imperfect en hoe we ook streven naar perfectie; dat bereiken we nooit. Het valt je op dat je weer in je oude houding vervalt en dat is al mooi, dan kan je proberen bij te sturen. Het helpt wel dagelijks te bidden om je goed afgestemd te houden op Zijn Geest. Als je voor Hem bereikbaar bent dwaal je wat minder vaak en wat minder ver af en voel je ook de inspiratie van Zijn Geest die je helpt de juiste beslissingen te nemen en je rust geeft. Hij kent ons beter dan wij onszelf kennen. Ik ga ervan uit dat het soms maar goed is dat we niet krijgen wat we willen. Wat God ons geeft en hoe Hij ons bijstuurt is denk ik uiteindelijk beter voor ons. Vragen Hem te begrijpen kan je soms inzicht geven in je situatie. Zijn Liefde voor ons is zonder einde.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:02

YELNIN491 schreef:
Zou hij iemand gevonden hebben in Den Haag, kreeg een noodsms Verraste, verbaasde smiley
>

Woedende smiley nee verdorie, heb ik lopen zoeken naar die dierentuin waar ik met jou afgesproken had...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:11

Ik heb dankzij cm een vrouw gehuwd met opleiding bejaardenverzorgster.... ze is bijna 13 jaar jonger dan ik Knipoog smiley

Dusse Mario... niet alleen een slimme meid, maar ook een ouwe vent is op de toekomst voorbereid Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:12

CHATULIEM619 schreef:
Ten eerste vraagt je persoonlijke situatie vaak om een selectie vooraf. Een voorbeeld, een relatie met 4 uur reizen is voor veel mensen onmogelijk. Het kost ook veel tijd en geld om dat in stand te houden.
En leeftijd, stel je bent moeder van 43, met drie schoolgaande kinderen, zou je dan echt een relatie willen hebben met een jongen van 18 die bij zijn moeder woont?
Bestaanszekerheid speelt ook een rol. Wil je iemand hebben, die een uitkering heeft of wil je iemand die werkt. Voor sommigen is dit een heel belangrijk criterium.
Geloof en kerk speelt ook een rol. Het is gemakkelijk gezegd, dat je daar samen een weg in moet zien te vinden, maar wat als je partner helemaal niet openstaat voor jouw geloofsbeleving???
Dat mensen criteria zoeken, is helemaal niet onverstandig, vooral omdat men dan rekening houdt met de eigen situatie. En vaak is dat de reden waarom men criteria stelt, niet om anderen te veroordelen, maar meer om te kijken naar mogelijkheden die bij jezelf passen....

Van jullie beide bijdragen de beste bij elkaar gevoegd is denk ik de ideale 'zoekhouding' Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:27

YELNIN491 schreef:
vraag me af hoe het met Frank gegaan is vandaag, hij zou toch op stap gaan Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

nog geen bericht van hem, dus.....geen bericht is goed bericht toch? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:33

MIEKE364 schreef:
Van jullie beide bijdragen de beste bij elkaar gevoegd is denk ik de ideale 'zoekhouding' Knipoog smiley

Knipoog smiley Daar zou je bést eens gelijk in kunnen hebben!

@Chat: ik begrijp wat je zegt maar wat ik heb willen aangeven is een beetje méér ruimte voor nwe. contacten dan ik soms op het forum lees/tegenkom. Hoewel een site als deze kan helpen en zelfs voldoen aan bepaalde wensen....is het geen kwestie van een 'optelsom maken' en maar 'even' de juiste persoon erbij zoeken. Onvoorziene zaken als 'Liefde'...kunnen zómaar 'roet in het eten gooien'...en héél je wensenlijstje kun je dan wel aan de wilgen hangen...want je bent gaan houden van iemand die een róteind wegwoont...of die 5 kinderen heeft..of die naast die lieve lach op de foto...toch ook wel eens een ochtendhumeur heeft. Het leven...de Liefde is nog niet zo simpel als wij willen of denken, dat is wat ik wil zeggen....en juist dát vind ik hartstikke leuk! Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIA576
op zaterdag 25 juni 2011, 23:34
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:50

't Klinkt misschien gek, maar mijn mooiste moment vandaag was, toen ik mijn bril kon ophalen. Ik kan weer zien! Belangrijker nog: ik kan weer lezen! In het verleden moest ik bij álles een leesbril opzetten want lezen zónder bril?..Onmogelijk! Nu heb ik een bril met varifocale glazen en de wereld is voor me opengegaan! Met één bril de wereld bezien..én lezen? Wauw...! Coole smiley met zonnebril Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 03:04

FRANKT627 schreef:
>

Woedende smiley nee verdorie, heb ik lopen zoeken naar die dierentuin waar ik met jou afgesproken had...

Tja, de dierentuin is zeker verplaatst ... Gefrustreerde smiley

Of zijn de dieren achter de scheper aangegaan ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:34

hoi martin, mijn meiden zijn geslaagd voor hun karate examen.....ondanks dat het een erg zwaar jaar was voor de meiden, hebben ze het toch maar gedaan......allebei een band hoger, nu mijn zoon nog.......volgende week......ik zal hem maar om een lesje karate vragen.....komt misschien ooit nog van pas.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:36

nou dat weet ik nog net zo niet visser......ik heb óók geen bericht.....kan je dan nog spreken van geen bericht goed bericht??? misschien toch een beeetje ongerust gaan worden of hij zijn afspraak wel heeft kunnen nakomen?
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:38

ik plak het liefst pleistertjes en voor degene die het weten ook C's zet ik met liefde......maar ben geen verpleegkundige.....een beetje lager, telt dat ook???
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:07

TINK100 schreef:
nou dat weet ik nog net zo niet visser......ik heb óók geen bericht.....kan je dan nog spreken van geen bericht goed bericht??? misschien toch een beeetje ongerust gaan worden of hij zijn afspraak wel heeft kunnen nakomen?

Ja maar weer afwachten of tie boven water komt Verraste, verbaasde smiley , anders kan Visser hem misschien wel opvissen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:11

TINK100 schreef:
hoi martin, mijn meiden zijn geslaagd voor hun karate examen.....ondanks dat het een erg zwaar jaar was voor de meiden, hebben ze het toch maar gedaan......allebei een band hoger, nu mijn zoon nog.......volgende week......ik zal hem maar om een lesje karate vragen.....komt misschien ooit nog van pas.

Heb je dat dan nodig bij het verzorgen van je patienten Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:15

FRANKT627 schreef:
>

En nu...................... Clown smiley Smiley die vol vragen zit Heb je het gevonden dan, of was Den Haag te mooi Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:19

VISSER278 schreef:
Het frustygehalte zal behoorlijk zakken nu er zoveel bekenden weer terug zijn.
Clown smiley

Of die raken frusty door het hoge frustygehalte Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:25

MARY052 schreef:
He Yelnin, heeft je dochter dit via Pica gedaan?
Mijn zoon van 10 is een poosje geleden ook geslaagd voor zijn typediploma.
Echt knap!

Groet Mary
Nee was niet via Pica, was via een instituut, elke week anderhalf uur les( en dat nog wel op de vrije woensdagmiddag Gefrustreerde smiley ) en dan nog de opdrachten. Was een zwaar jaar voor haar.

Maar jij dan ook nog gefeliciteerd Lachende smiley , scheelt een heel stuk als ze goed kunnen typen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2419 2420 2421 2422 2423 2424 2425 ... 6194 Volgende
Pagina 2422 van 6194