| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:46
|
|
|
|
mocht ik dat doen, dan ga ik er gewoon met mn neus bovenop staan om te kijken hoe hij dat klusje nou fikst; en dan heb ik weer wat geleerd!!
zo ook met de wasmachine reparatie; al werd die man wel wat moe van al mijn vragen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mocht ik dat doen, dan ga ik er gewoon met mn neus bovenop staan om te kijken hoe hij dat klusje nou fikst; en dan heb ik weer wat geleerd!!
zo ook met de wasmachine reparatie; al werd die man wel wat moe van al mijn vragen....  |
Ja daaaaag, dus jij wacht net zo lang tot ie die fiets eindelijk eens gaat plakken, of denk je dat ie dat gelijk doet als jij je fiets komt brengen... ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:54
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ohh; een bordeaux-rode keuken!! kun je die niet even hier laten bezorgen, annette? ik heb een écht antieke griezel-oud-eiken keuken uit bed-overgrootmoeders tijdperk. nog echt met van die steentjes in het aanrecht; zeer authentiek en héééél "romantisch"; RUILEN?? |
Ik vrees dat je er weinig aan hebt Hannah... De keuken word op maat gemaakt naar MIJN design... en aangezien jij en ik niet bij elkaar passen... past mijn keuken vast ook niet bij jou. Daarnaast droom ik al weken van mn amerikaanse koelkast met n fles Jägermeister en/ ketel 1 in t vriesvak en voor de cola een ijsblokjesmachine
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik vrees dat je er weinig aan hebt Hannah... De keuken word op maat gemaakt naar MIJN design... en aangezien jij en ik niet bij elkaar passen... past mijn keuken vast ook niet bij jou. Daarnaast droom ik al weken van mn amerikaanse koelkast met n fles Jägermeister en/ ketel 1 in t vriesvak en voor de cola een ijsblokjesmachine  |
Leuk he, grotejongensspeelgoed
Maarre...jou keuken.....dr is me altijd verteld dat ik 1 recht heb, het aanrecht. Daar eis ik dus wel het alleenrecht van he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:59
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik vrees dat je er weinig aan hebt Hannah... De keuken word op maat gemaakt naar MIJN design... en aangezien jij en ik niet bij elkaar passen... past mijn keuken vast ook niet bij jou. Daarnaast droom ik al weken van mn amerikaanse koelkast met n fles Jägermeister en/ ketel 1 in t vriesvak en voor de cola een ijsblokjesmachine  |
Sinds wanneer heet jij Annette ? hihi...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:01
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hallo...1 keer is wel genoeg hoor, Hannah
 |
Ach Griff, scheelt dat Hannah zelf nog veertig moet worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ohh; een bordeaux-rode keuken!! kun je die niet even hier laten bezorgen, annette? ik heb een écht antieke griezel-oud-eiken keuken uit bed-overgrootmoeders tijdperk. nog echt met van die steentjes in het aanrecht; zeer authentiek en héééél "romantisch"; RUILEN?? |
Ik heb nu een vies blauwe, met beuken (lees spaanplaat) zijkanten en beuken blad en loshangende kastdeurtjes Dus nee, je krijgt mn nieuwe bordeaurode landhuiskeuken met kookeiland niet, maar je mag gerust een keer komen kwijlen hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:04
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | lees ik het nou verkeerd? hangt zijn komst van mij af?
 |
Ik denk van wel. We zijn tegewoordig erg tolerant...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ben benieuwd naar de reactie van W'tje.  |
Dat je het maar even weet Mario..... En toch plaag je me nog steeds
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:06
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ach Griff, scheelt dat Hannah zelf nog veertig moet worden... |
tegen die tijd praten we verder...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:07
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Mijne is wel blauw en snikheet.....dus t word bbq vanavond. over twee weken komt mn nieuwe bordeaurode keuken...benieuwd wat dat met onze eetlust doet. |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 28 juni 2011, 09:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:09
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat je het maar even weet Mario..... En toch plaag je me nog steeds  |
Aha, ons W-tje is back from Texel. Dat maakt me happy en misschien de Texelianen ook wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:10
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat je het maar even weet Mario..... En toch plaag je me nog steeds  |
Maar je hebt nog steeds geen commentaar gegeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:11
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ja boekjes zat in mijn auto, maar theorie is de praktijk niet. Ik ga dat klusje niet klaren. En lees wel weer dat ik dus nog vaker naar de sportschool moet voor spieren, want overtollige kilo's heb ik niet  |
keske du di???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 27 juni 2011, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:12
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Maar je hebt nog steeds geen commentaar gegeven  |
Het is natuurlijk allemaal ontzettend waar, maar daar twijfel je toch niet aan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:13
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het is natuurlijk allemaal ontzettend waar, maar daar twijfel je toch niet aan?  |
Dan ben je hier bij aangenomen als mijn assistente.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:16
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij kom je ons gewoon vertellen dat jullie zijn verloofd en binnenkort hopen te gaan trouwen .... grijns ... |
Wie zijn 'ze'?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | keske du di???  |
nou ja zeg, frusty, fristy, freezy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wie zijn 'ze'? |
Jolan en d'r Lief !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:24
|
|
|
|
Sorry, maar ik vraag me af waarom we in NL altijd maar klagen over het weer...
Is het nooit goed dan ? Ik hou van de zomer, en (te) warm heb ik nog altijd veel liever dan die strenge, koude winter waarin iedereen vastzit (en valt)... !! We leven nu eenmaal in NL en daar kan je dat wisselende weer verwachten (, hoe jammer het soms ook is). Geniet van het mooie weer, voor het voorbij is weer; een voorkeur kan je hebben, maar geniet er ook eens van als het zonnetje schijnt...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 27 juni 2011, 21:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weer terug van weggeweest  |
wb. Erika...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:39
|
|
|
|
|
Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de rest van deze onzin onder een ander topic te zetten!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de rest van deze onzin onder een ander topic te zetten!!!!!!!! |
Leuk toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:43
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de rest van deze onzin onder een ander topic te zetten!!!!!!!! |
oefffffff chatuliem; DAT klinkt frusty?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik geloof dat er heel veel momenten zijn geweest dat Gods Geest uitgestort is over de mensen. De geschiedenis staat vol met opwekkingen. Maar Pinksteren is in die zin een heilsfeit. Want daar is de taak van Jezus overgenomen door de Heilige Geest. |
hmmm, daar denk ik toch anders over... de taak die Jezus had op aarde is toch een heel persoonlijke en unieke taak die de H.G. volgens mij niet heeft overgenomen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:46
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Ja daaaaag, dus jij wacht net zo lang tot ie die fiets eindelijk eens gaat plakken, of denk je dat ie dat gelijk doet als jij je fiets komt brengen... ?? |
ik had een fietsenmaker aan huis, remember? vrijdag ga ik naar zijn trouwfeestje........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:49
|
|
|
|
nee joh, lache juist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:50
|
|
|
|
doe niet zo sjaggerijnig chat ik zal et niet meer doen hoor maar ben toch blij je weer te spreken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:53
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik had een fietsenmaker aan huis, remember? vrijdag ga ik naar zijn trouwfeestje........  |
okeee, die bedoel je... leuk, ga er maar van genieten...
|
|
| Naar boven |
|
|