| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:42
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dank je hanneke; het was heel gezellig, al waren er maar vijf volwassenen aanwezig.
we hebben lekker een spel op de tafel gezet, en we hebben zelfs nog heel persoonlijke gesprekjes gevoerd. dat is dan weer t voordeel van een klein clubje.
het was een heel geslaagde middag, en de dertigste hopen we weer met meer mensen te gaan. |
Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:55
|
|
|
|
Op? Neer?
Wat is dat: Up of down? Een gevoelstoestand? Alles in lijn? Wat is dan goed: als je up bent, of neutraal bent? Is down verkeerd?
Ja, ook ik ken ze. De dalen, die soms erg diep waren. Maar ook de periodes dat je op de top leek te staan.
Achteraf zie ik: het was niet nodig geweest om te proberen "uit de put" te komen. Het uitnodigen van de Heer Jezus in mijn put was meer dan genoeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 14:54
|
|
|
|
Willemijn, vanuit Denthe een welgemeende verjaardagsgroet.
Wens je vandaag een hele fijne en gezellige dag toe.
Geniet ervan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:05
|
|
|
|
vandaag schijnt de zon in het midden van het land uitbundig!
ik zit hier aardig weg te branden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit. |
wordt de kwaliteit afgemeten aan de kwantiteit, gezelligheid of de serieuse geit ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:28
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | vandaag schijnt de zon in het midden van het land uitbundig!
ik zit hier aardig weg te branden  |
Echt waar ik zit hier te bibberen van de kou... heb de kachel zelfs aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:29
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | vandaag schijnt de zon in het midden van het land uitbundig!
ik zit hier aardig weg te branden  |
Ja, lekker weertje he Thirza. Alleen beetje veel wind.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | He Frank, kan dat kloppen dat ik je net zag rijden in de buurt van den Haag  |
Had tie alweer een date met apies of was tie nog nooit weer in brabant aangekomen na de vorige keer. had dat niet iets te maken met een fietsdinges
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 3 juli 2011, 15:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:34
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Nee was groningen. Sjalom. Martin |
Ach ja, zijn vele wegen die naar "ergens" leiden, maar dit was misschien wel "lijden".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:35
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Op? Neer?
Wat is dat: Up of down? Een gevoelstoestand? Alles in lijn? Wat is dan goed: als je up bent, of neutraal bent? Is down verkeerd?
Ja, ook ik ken ze. De dalen, die soms erg diep waren. Maar ook de periodes dat je op de top leek te staan.
Achteraf zie ik: het was niet nodig geweest om te proberen "uit de put" te komen. Het uitnodigen van de Heer Jezus in mijn put was meer dan genoeg. |
Bleef je dan met Hem in de put, hielp Hij je uit de put of gaf Hij je handvatten om uit de put te komen ... ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | er heeft dus weer iemand haar mond niet kunnen houden. Ik had nochtans gevraagd omdat niet verder te vertellen. Mijn wraak za zoet zijn... baai de wee: mijn vader had die wegvinder ingesteld  |
tuurlijk is altijd iemand anders die het doet, lekker makkelijk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nooit of nooit vertel ik nog iets tegen iemand... ik ga wel op een onbewoond eiland wonen en neem niemand mee... |
Niet vergeten je tomtom mee te nemen voor de fietspaden , er is dan niemand die je de weg kunt vragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Maar er is inderdaad een praatgrage vrouw bij betrokken...nooit vertel ik nog wat...  | duurt bij jou 2 uur en nog wat minuutjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:42
|
|
|
|
dat begon tegen 12.00 uur met een serie, nu nog niet van bijgekomen. ben nog steeds en errug Frusty
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:49
|
|
|
|
Gefeliciflapstaart vanuit Drenthe hopelijk heb je beter weer dan hier. Wens je vandaag veel zonneschijn en geluk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:51
|
|
|
|
het is hier triest en koud, met veel wind. en dat noemen ze ZONdag jaja
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 3 juli 2011, 15:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:54
|
|
|
|
|
Hier best veel zon...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:55
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Of er expliciet bij gezegd wordt dat hetgene wat op het hart gekregen is, maakt in de letter een wereld van verschil, maar in de praktijk niet altijd. Vaak worden de boodschappen doorgegeven vlak voor, tijdens, of na een dienst, zodat er wel een sfeer omheen hangt.
De boodschap, vaak een bemoediging, heeft veelal betrekking over een onderwerp waar de betrokkene moeite mee heeft in zn leven. Persoonlijk heb ik er moeite mee dat dit soort profetieen meer impact kunnen hebben dan de spreker zich voor kan stellen. Hoeveel kinderloze vrouwen en of koppels, hebben niet het woord gehoord dat het "binnenkort" wel zal lukken? Zeker als dan ook erbij gezegd word dat het woord van God afkomt, kan er een scepsis of zelfs complete afwijzing richting geloof komen. Mensen met een ziekte of met een zieke in de omgeving die te horen krijgen dat er een wonderbaarlijk herstel zal optreden... wat zal dan het gevoel zijn als de groeve geopend is? Mensen die na een scheiding te horen krijgen dat er herstel zal zijn van de relatie kunnen dit zo vast geloven dat ze overgaan tot stalking van hun ex en bedreiging naar de nieuwe partner van die ex. Ik ben ervan overtuigd dat er zelfs moorden gepleegd zijn om een dergelijke profetie uit te kunnen laten komen....
Ik denk dat Chat gelijk heeft, men mag een profetie niet hinderen, maar een valse profetie moet gehinderd worden. De profetie eerst met meerdere andere christenen bespreken en daarna pas doorgeven is de veiligste manier, voor iedereen. |
Hier kan ik me heel goed in vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:07
|
|
|
|
Een expert is iemand die op één onderwerp alle mogelijke fouten heeft gemaakt
(Niels Bohr)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:09
|
|
|
|
Wie denkt altijd gelijk te hebben, heeft wat dat betreft alvast ongelijk
(Gilbert Cesbron)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:13
|
|
|
|
al dagen stil op het frusty-front. tijd voor relaxt topic!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:15
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Wie denkt altijd gelijk te hebben, heeft wat dat betreft alvast ongelijk
(Gilbert Cesbron) |
Ze zeggen dat IK altijd gelijk heb....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:18
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 4 juli 2011, 09:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 17:07
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | wordt de kwaliteit afgemeten aan de kwantiteit, gezelligheid of de serieuse geit ... |
ik heb haar nooit ontmoet cross.... jij wel toch? dusseh... vertel: hoe serieus is zij??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUMMER570
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 17:11
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Op? Neer?
Achteraf zie ik: het was niet nodig geweest om te proberen "uit de put" te komen. Het uitnodigen van de Heer Jezus in mijn put was meer dan genoeg. |
Mooi gezegd! Idd Jezus toelaten in je (mijn) leven is gewoon genoeg. Zit gewoon in de aard van het (dit) beestje om Hem onbewust toch vaak buiten te sluiten. Tja, en zo leer ik toch weer steeds meer over hoe groot zijn genade eigenlijk is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 17:57
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Dit konijn gaat muischje muisch achterna.
Tot ooit misschien.... |
Doeg Mariska, leuk dat je er weer ff was... het ga je goed !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:25
|
|
|
|
Ja, Thomas echt een heel bijzondere muzikale gave heeft ze...je blijft ernaar luisteren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:35
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | dat begon tegen 12.00 uur met een serie, nu nog niet van bijgekomen. ben nog steeds en errug Frusty  |
En wat is de reden van die poppetjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En wat is de reden van die poppetjes? | ja dat vroeg ik me vanmorgen ook af
|
|
| Naar boven |
|
|