| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:49
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ja dat vroeg ik me vanmorgen ook af  |
jij zou het moeten weten. je hebt ze er zelf bij gezet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nooit of nooit vertel ik nog iets tegen iemand... ik ga wel op een onbewoond eiland wonen en neem niemand mee... |
kan niet ...want als jij er heen gaat is het onbewoond eiland een bewoond eiland geworden.....en als je 'haar' én Niemand meeneemt kan ze aan Níemand verder vertellen wat je tegen haar zegt.......dus k zou Niemand maar niet meenemen.....enne mogen wij ook weten wie Niemand is??
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 3 juli 2011, 20:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:00
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Liefde is een commitment volgens mij. Liefde kan niet bestaan zonder commitment. Hoe kun je immers iets voelen voor iemand als je geen verbondenheid voelt?
Wel is er in de groei van een relatie sprake van verschuiving van het soort liefde, de soort verbondenheid die je voelt, denk ik. Wat anderen hier ook al schreven: eerst is er meer verliefdheid (wat al wel op verbondenheid wijst), later wordt dit meer liefde... |
Niet mee eens, maar we kunnen van mening verschillen, toch ?
Verder wordt er over "trouw" gesproken, maar ik vraag me dan af, hoe lang trouw duurt... (niet bedoeld om te antwoorden, een vraag voor mijzelf, omdat ik zelf geloof dat trouw bedoeld is voor altijd). Kijk, voor God duurt trouw eeuwig, maar wij mensen denken dat als je bijv. 5 jaar lang trouw bent dit een prestatie is... en dat snap ik dus niet helemaal. Daarom zeg ik als het niet voortvloeit uit liefde, kan het nog wel een aantal jaar stand houden, maar dan houdt het een keer op.
Waar ik me tevens over verbaas is altijd dat heilige van het huwelijk. Bij je trouwen heb je een belofte aan God gedaan wordt er gezegd... maar geldt die belofte alleen voor het huwelijk ??? Je mag ook niet iemand slecht behandelen, of iemand bedriegen, liegen, bestelen of weet ik wat... maar soms krijg ik het idee dat scheiding een grotere zonde is dan wat ook. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je gaat scheiden, maar er zijn wel meer dingen wat totaal niet de bedoeling is. Ook al staat het dan niet zwart op wit, daarin heb je toch ergens ook een belofte aan God gedaan.
Tot slot wil ik zeggen dat het een verschil is of je wel of niet gelooft. Als 1 van de partners niet gelooft, kun je dan nog wel uitgaan van de bijbel ? (Vraag die ik mezelf stel, niet zozeer bedoelt om te beantwoorden). De bijbel beschrijft namelijk hoe het zou moeten zijn... en gaat volgens mij uit van gelovigen... David ging wel degelijk de fout in, maar zijn leidraad was God en volgens mij zit daarin het verschil.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 3 juli 2011, 20:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:17
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | jij zou het moeten weten. je hebt ze er zelf bij gezet... | maar ik had ze niet aan mezelf gestuurd, anders had ik het wel geweten en was mijn dag ook niet slecht geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:25
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | kan niet ...want als jij er heen gaat is het onbewoond eiland een bewoond eiland geworden.....en als je 'haar' én Niemand meeneemt kan ze aan Níemand verder vertellen wat je tegen haar zegt.......dus k zou Niemand maar niet meenemen.....enne mogen wij ook weten wie Niemand is?? |
dank je wel hoor, Annette, voor deze ondoorgrondelijke stelling. Hier moet ik weer zo erg over nadenken dat ik vannacht weer niet zal kunnen slapen. Bedoel je nu dat ik maar beter niet naar een onbewoond eiland ga? En als ik toch ga is het dan beter dat ik 'niemand' meeneem? Pfff, ik begrijp het niet meer...ik wil een valium of een injectie of desnoods een klap met een hamer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:25
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | maar ik had ze niet aan mezelf gestuurd, anders had ik het wel geweten en was mijn dag ook niet slecht geweest.  |
Mis ik nu iets....of...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 3 juli 2011, 20:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:29
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | maar ik had ze niet aan mezelf gestuurd, anders had ik het wel geweten en was mijn dag ook niet slecht geweest.  |
maar heeft diegene die jou die poppetjes gestuurd heeft dan niet uitgelegd waarom hij of zij dat deed? Er moet toch een reden voor zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:56
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Mis ik nu iets....of...  | ik mis zoveel vandaag, errug slechte dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | maar heeft diegene die jou die poppetjes gestuurd heeft dan niet uitgelegd waarom hij of zij dat deed? Er moet toch een reden voor zijn? | ja dat zou je denken, maar in dit wazige geval niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAVANTI576
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:59
|
|
|
|
ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?
voor mij gevoel gaan de mensen op christenmatch eerst voor uitelijk en als dat aantrekkelijk is dan kijken ze pas verder naar het innelijk
ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:59
|
|
|
|
hopen dat morgen alles anders en beter is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:04
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?
voor mij gevoel gaan de mensen op christenmatch eerst voor uitelijk en als dat aantrekkelijk is dan kijken ze pas verder naar het innelijk
ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties |
Ik niet, ik ga voor innerlijk, uiterlijk is maar tijdelijk en innerlijk blijft. Rimpels krijgen we allemaal. Als je dan al was gevallen voor een leuk gezichtje en een inhoudsloos iemand, krijg je later problemen met die rimpels en wat blijft er dan nog over????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:10
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ja dat zou je denken, maar in dit wazige geval niet  |
Kunnen jullie die privé discussie niet even via chat en mail bespreken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | bedoel je nu dat je een stuk taart mag gaan eten in het Pieten-dorp? Pfff, je moet maar geluk hebben... |
Ik was er gister avond trouwen dichtbij, zat er over na te denken om even langs te gaan Mag toch wel W'tje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:12
|
|
|
|
Klaar!!!!!!
Dit weekend het laatste verfwerk gedaan en vandaag doe boel nog ff snel leeggeruimd omdat ze morgen de vloer gaan leggen. Nog 3 weekjes en we zitten erin
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 3 juli 2011, 21:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:16
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?
ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties | Het verschil tussen beide is er eigenlijk niet...een verkeerde tegenstelling. Het uiterlijk laat nl. iets van je innerlijk zien, het is een tweeëenheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:22
|
|
|
|
ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties |
wel ja, dat schreef ik al eens eerder in een andere topic. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen...lieve uitzonderingen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik was er gister avond trouwen dichtbij, zat er over na te denken om even langs te gaan Mag toch wel W'tje  |
Nou Mario. ik zal je zeggen: Ik was daar ook in de buurt en heb volgens mij ook nog iets van het feest meegemaakt. Ik reed 's avonds op de terugweg en zag toen een paar luchtballonnen. Toevallig had ik een raampje van de auto openstaan en ik hoorde zingen, Lang zal ze leven enz. Toen heb ik natuurlijk nog eens goed gekeken en volgens mij, weet het haast bijna zeker, zag ik in een van de luchtballonnnen W- tje . Grote mevrouw, zonnebril op , kon haast niet missen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou Mario. ik zal je zeggen: Ik was daar ook in de buurt en heb volgens mij ook nog iets van het feest meegemaakt. Ik reed 's avonds op de terugweg en zag toen een paar luchtballonnen. Toevallig had ik een raampje van de auto openstaan en ik hoorde zingen, Lang zal ze leven enz. Toen heb ik natuurlijk nog eens goed gekeken en volgens mij, weet het haast bijna zeker, zag ik in een van de luchtballonnnen W- tje . Grote mevrouw, zonnebril op , kon haast niet missen.  |
@Visser, je had toch nog een prijsvraagje of zo en een bezoek aan een beuatycentrum
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou Mario. ik zal je zeggen: Ik was daar ook in de buurt en heb volgens mij ook nog iets van het feest meegemaakt. Ik reed 's avonds op de terugweg en zag toen een paar luchtballonnen. Toevallig had ik een raampje van de auto openstaan en ik hoorde zingen, Lang zal ze leven enz. Toen heb ik natuurlijk nog eens goed gekeken en volgens mij, weet het haast bijna zeker, zag ik in een van de luchtballonnnen W- tje . Grote mevrouw, zonnebril op , kon haast niet missen.  |
ik zag gisteren hier in een wei een ballon landen...daarna zag ik een vrouw met een zonnebril op de rug van een koe zitten...zou dat...neen, dat kan niet denk ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:46
|
|
|
|
Don't worry
Trust DADDY!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:47
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | @Visser, je had toch nog een prijsvraagje of zo en een bezoek aan een beuatycentrum  |
In overleg met W-tje is de hoofdprijs al gevallen , helaas niet voor mij maar Frank kan je vast en zeker meer duidelijkheid geven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:50
|
|
|
|
Mij mooiste moment. DE grote verrassing toen ik in de verjaardagenlijst las dat onzer liefste W-tje jarig was vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:02
|
|
|
|
Mijn hele hart gaat naar je uit..........................
Misschien ken je me nog niet, maar Ik ken je al sinds het eerste moment van je leven. Ik heb jou geschapen en Ik heb gewild dat jij er bent. Mijn hele vaderhart gaat naar je uit, want jij mag mijn kind zijn. Waarom toch leef je zonder mij? Ik zou zo graag willen dat je besefte hoeveel ik om je geef. Zie je dan niet hoe leeg je hart is en hoe doelloos jouw leven is zonder mij? Het ergste dat je mij aan kunt doen is mij buiten jouw leven te houden.
Ik wil er voor je zijn.......................................
Ik wil zo graag in een diepe relatie met jou leven, daarvoor heb ik je gemaakt. Ik wil jouw leven zo graag zin geven en je innerlijk verzadigen met mijn vrede, mijn blijdschap, mijn liefde en mijn zachtmoedigheid. Waarom zoek je je geluk, je innerlijke bevrediging en de verlichting van je nood, je pijn en je eenzaamheid toch buiten mij in dingen die jou maar zo heel even geven waar je naar verlangt? Ik wil er voor je zijn elke dag, elke nacht, elk moment. Ik zie hoe onbevredigend dit leven in de diepte eigenlijk voor je is. Daarom roep Ik je, omdat Ik jou wil vervullen en genezen in je ziel met mijn stromen van levend water.
Ik wil je vergeven en beschermen................................
Ik wil al jouw zonden die nu tussen jou en mij in staan zo graag vergeven en jou leren leven naar mijn wil. Mijn wil voor jou is dat je leeft vanuit een relatie met mij. Ik wil jou zo graag beschermen voor de schade van deze harde Godloze wereld. Om dit voor jou mogelijk te maken heb Ik het liefste dat Ik heb daarvoor gegeven: Mijn Zoon Jezus. Jezus is hét bewijs van mijn liefde voor jou. Hij kwam naar de aarde om te laten zien wie Ik ben, om je de weg te wijzen naar mij. Hij zelf heeft die weg gemaakt. Hijj is aan het kruis voor jouw zonden gestorven, heeft zo jouw straf gedragen en jouw zonden op zich genomen zodat jij vergeving kunt ontvangen.
Geef mij een kans....................................
Luister toch naar mijn stem, geef mij een kans. Geen kerk of religieus gedrag kan jou voor de eeuwigheid redden. Alleen als jij je bekeert tot mij, vergeving voor jouw zonden ontvangt door het offer van Jezus en naar mijn wil gaat leven wordt je mijn kind en dus gered voor de eeuwigheid. Ik zoek naar jou in mijn liefde omdat ik niet wil dat je ziel verloren gaat als je sterft en eindigt bij mijn tegenstander, Satan.
Ik hou van je...................................
Als je mij en mijn wil voor jouw leven beter wilt leren kennen, lees dan mijn brief die ik aan jou heb geschreven, de Bijbel en zoek contact met mij door te bidden. Zoek dan een plaats op waar mensen bij elkaar komen die in een levende relatie met mij leven. Ik hou van je en Ik zou je heel graag willen ontmoeten!!!
Je hemelse Vader.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit. |
waar zie je een dieptepunt, pieter? alle aanwezigen hebben het geweldig naar hun zin gehad, dus ík zie geen dieptepunt. wat mij betreft; de kwaliteit van het vlees was top! de kwaliteit van de bediening zeer goed; de kwaliteit van de sfeer was ver boven gemiddeld, en de kwaliteit van de gesprekken boven verwachting.
dus misschien dat juist in een kleinere groep (lagere kwantiteit) de kwaliteiten van de mensen meer kans hebben naar voren te komen.......... wie zal t zeggen.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 3 juli 2011, 22:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik heb haar nooit ontmoet cross.... jij wel toch? dusseh... vertel: hoe serieus is zij?? |
dat was de vraag niet, pieter......
welke geit bedoel je overigens, cross?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 3 juli 2011, 22:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:18
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Kunnen jullie die privé discussie niet even via chat en mail bespreken  | Weet jij wie die chat stuurde dan??? ik heb geen namen genoemd toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:22
|
|
|
|
|
Moooooooooooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:43
|
|
|
|
Gaan we weer????
JA, IEDEREEN SELECTEERD ERGENS OP. En als je de cm profielen wilt beoordelen heb je er weinig aan dat iemand bij ikea zn meubels koopt, de donald duck leest en van hollandse pot houd.
Het enige houvast dat je hebt is in eerste instantie een foto. Want veel van die schijnheilige teksten over hoe belangrijk een gristelijke partner is, zijn ook maar schone schijn.
Tijdens de live kennismaking kun je altijd nog het fotomodelgehalte afwegen tegen de inhoud van je date. En geloof mij nou.. het is zeldzaam dat iemand alleen gaat voor het mooie smoeltje en/of het strakke figuurtje als de figuur in kwestie verder niet veul meer dan een lege domme doos is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:49
|
|
|
|
| HENKWAL969 schreef: | Heb goede hoop, hier komt een einde aan. Er komt een tijd dat ze hun zakken niet meer kunnen vullen, dan komt er een tijd dat de hele politiek en demoncratie wordt afgeschaft. Dan zal DE Koning over heel de wereld heersen. |
Heel erg waar Henkwal, maar hiermee ga je fors offtopic 
FF nieuw leven erin blazen... Moeten we Griekenland financieel blijven steunen?? Ik zeg: laat maar ploffen die corrupte hap, hoppa de Euro uit, en snel
|
|
| Naar boven |
|
|