| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:41
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD
EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH
ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU
GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN
gODS ZEGEN GEWENST |
Ik wil toch graag wel even reageren Anita, jij, en niemand anders bent dit topic begonnen. Dus dan krijg je automatisch reacties, leuke en minder leuke en daar moet je tegen kunnen anders heeft het ook geen zin een topic te openen....... Niemand heeft het trouwens slecht met je voor zo te lezen. Dus je kan ook denken wat aardig dat ze zo met me mee leven en tot steun willen zijn......Het is maar de blik van kijken he? Niet gelijk het negatieve van mensen willen zien......Het is maar een tip
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 5 juli 2011, 18:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:52
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD
EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH
ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU
GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN
gODS ZEGEN GEWENST |
Anita, eerlijk gezegd begrijp ik jouw reactie totaal niet! Een forum is er om te reageren op wat er wordt gezegd. En er wordt niemand persoonlijk afgerekend op wat hij/zij zegt. Je kan het wel met elkaar on-eens zijn, maar dat is iets heel anders!
En over het topic of er wel of niet mensen in een relatie op zo'n site als deze aanwezig mogen zijn, kan ik me eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Wel als zulke mensen niet duidelijk aangeven dat ze dus al een relatie hebben en dus niet meer "op zoek zijn". Maar mijn ervaring is dat dat wel degelijk duidelijk is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:01
|
|
|
|
| TALIET435 schreef: | het is maar net hoe je het interpreteerd, echte liefde die je elkaar toont zie ik als cadeautje niet als klef ,pas als het als slijmen bedoeld is of hooglijk overdreven vind ik het klef maar dat was hier niet aan de orde vind ik maar dat is mijn mening  |
ik snap wel wat er bedoeld wordt met dat kleffe gedoe...
tuurlijk is het goed om elkaar die liefde te tonen, maar van mij hoeft dat niet op een forum uitgebreid besproken te worden. (ik ga er nl vanuit dat jullie, taliet en jeffrey, elkaar leuk, of meer dan leuk vinden).
Laatst aangepast door
|
THIRZA120
|
op dinsdag 5 juli 2011, 19:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | T'is wat zeg zelfs in Overijsel schijnt de zon  Geniet ervan Imke doe ik ook  |
Ik geniet met volle teugen Erika 
Nog even en m'n tuintje ligt er weer strak bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:14
|
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 5 juli 2011, 21:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:17
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | ik snap wel wat er bedoeld wordt met dat kleffe gedoe...
tuurlijk is het goed om elkaar die liefde te tonen, maar van mij hoeft dat niet op een forum uitgebreid besproken te worden. (ik ga er nl vanuit dat jullie, taliet en jeffrey, elkaar leuk, of meer dan leuk vinden). |
k ga even proberen of ik jou n hug kan geven als dank voor je hulp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:18
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Hoe bedoel je de laatste zin ??? Ik ben zeker niet zielig integendeel Ik ben rijk in wat God met me gedaan heeft en die schoppen heb ik niet nodig waar ik nu bedenk vandaag en vanacht dat je deels gelijk hebt maar dat ik op een punt zit waar die schoppen juist averchts werken en ik veel liefde nodig heb en ja hoor niet de knuffels die jij bedoelt en ééndagsdate s Ik weet heel goed dat ik kwetsbaar ben maar dat was ik vroeger niet en nu van uit de kwetsbaarheid mag ook ik groeien En God wil dat ik liefdevol omarmt word zo als HIJ dat ook deed Ik verlang niet naar een man een date ik zou willen dat ik echte vrienden had kon hebben en kon houden datis me meer waard dan een relatie Ik heb nu een levende relatie met de HEER en daar komt niemand tussen En goed dat je mensen wilt wijzen maar besef aub dat je meer pijn teweeg kunt brengen dan je lief is mooi dat jij en ik toch nog zo even een gesprek hebben en elkaar dan zo leren kennen Ik ben niet afgunstig begrijp me heel goed En heb niet altijd pijn als ik kindjes en trouwjurken voorbij zie komen Maar soms zoals nu en ik ga niet alles vertellen waar ik nu inzit en wat ik moet opbrengen is loodzwaar echt t is niet om zielig te doen maar t breekt mijn hart En als jij dan zoveel hebt mee gemaakt dan mag en kun je daar toch rekening mee houden naar anderen toe ik hoop maar weer dat je me begrijpt ik gun iedereen t beste ik kan omdat God me dat geeft nu Mijn ouders mjn leven met hun bespreken God opend deuren en mooie ook En Heb mijn ex mogen vergeven dat geeft rust maar mijn kinderen loslaten in deze situatie is alles wat me onrustig maakt 15 jaar gezorgd niets voor me zelf alles voor de kids oudste met autisme middelste er tussen in een kadoo met nog een kindje toen ik dacht dat ik weer verder kon met ex weer alleen moderen ten koste van de middelste blijkt t kind een hechtingsprobleem te hebben en ik ging tijdelijk naar een rust centrum om de afspraak was mijn kindjes terug te krijgen jeugdzorg heeft ze ag genomen wat God gegeven heeft met alle gevolgen van dien verscheurin g ten volle dat is wat de werled is voor mij pijn en nog eens pijn nog maals ik ben niet zielig ik heb geen schoppen nodig ik heb net als mijn kindjes en daar ben ik God dankbaar voor dat ze dat krijgen in een gezin liefde nodig die heb ik nooit gehad maar niet de wereldse liefde als man en vrouw dat kan me gestolen worden Ik werk aan me zelf heb wel hulp en t gaat wel goed alleen van de week even niet ik heb mijn ups en douwns net als iedereen En ja ik heb hier hele lieven mensen die dat heel goed begrijpen waar ik goede gesprekken mee heb Geen dates geen ontmoetingen Ik voel dat als een warme arm om me heen liefde me troosten maar niet veroordelend en wijzend zo is Jezus toch ook niet Ik wil worden zoals HIJ mij bedoelt heeft en daar ga ik voor
wens je nogmaals Gods zegen veel liefde voor elkaar
groet anita |
Jammer dat je zo negatief bent over een relatie, dat je zelf daarin gekwetst bent, wil nog niet zeggen dat ook die relatie tussen man en vrouw niet iets heel moois is wat God overigens zelf aan de mens gegeven heeft. En als jij het belangrijk vindt om vrienden om je heen te hebben, is het ook belangrijk ze te kunnen vertrouwen.
Wat in de bijbel staat is niet bedoeld dat je mensen maar niet meer moet vertrouwen, volgens mij wil dat meer zeggen dat je weet wie je leidraad is, als je dat aan een mens toevertrouwt begrijp je m.i. niet wie God is. Maar durven vertrouwen in mensen is een kunst, ook al zijn er tussen die dat vertrouwen niet echt waard zijn, als jouw leidraad God is, kun je verder ondanks de teleurstellingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:19
|
|
|
|
|
n hug voor Thirza, she knows why. op 2 manieren zelfs. tx Thriza
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:22
|
|
|
|
| MARGREET471 schreef: | | n hug voor Thirza, she knows why. op 2 manieren zelfs. tx Thriza |
graag gedaan Margreet!
Een knuffel terug, je kan het!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | oeff das zeker een naar vooruitzicht ik hoop voor je dat je niet te lang van je werk hoeft weg te blijven.
zelf heb ik het geluk dat annet er in trapte dat het geld op is en we dus echt niet op vacantie kunnen
YESSSSSS |
daar staat dan wel tegenover dat je je hele hebben en houwen de komende weken 300 meter mag verplaatsen. als ik zou moeten kiezen tussen dat en vakantie, wist ik het wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:32
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD |
eh pardon ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:39
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | daar staat dan wel tegenover dat je je hele hebben en houwen de komende weken 300 meter mag verplaatsen. als ik zou moeten kiezen tussen dat en vakantie, wist ik het wel...  |
haha Griff... lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Waarschijnlijk omdat mensen ook liever in de tuin werken met mooi weer dan in een regenbui  |
't Zijn (ditmaal) geen buren he', wordt gedaan vanuit de gemeente... maar ja, je hebt wel een punt.
Ik blijf het overigens een klereherrie vinden, heb liever een koe in mijn tuin -als ik die had- lol
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 5 juli 2011, 19:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:44
|
|
|
|
Vanmiddag reed ik met een collega van Sneek naar Leeuwarden. Midden in het weiland zagen we een kalfje geboren worden. We zagen het zacht op de grond komen. Moeder koe likte het kalfje af en het probeerde wat wankelend te gaan staan. Mooi hè.
Thomas, genoot hiervan.
Ik heb een boer gewaarschuwd die wist wie de eigenaar van de koe was.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 5 juli 2011, 19:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:45
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Lastig he Susannah. Sterkte ermee.
Mary |
idd. heel lastig Mary, tnx. 'k Ben een mens hè, geen poppetje wat je kunt bedienen...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 5 juli 2011, 19:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:48
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Hallo pieter
Even iedereen uit de brand helpen Ik ben verward maar maak ook genoeg mee en juist omdt ik nieuw geworden mens ben in d egoede zin God me heelt en veranderd Ik schrijf niet allemaal onzin hier ik schrijf ook om dat God me veranderd en ik bid en hoop dat t meer en meer zal worden maar de mens telkens weer zegt dat t nooit zal veranderen en ik maar medicatie moet nemen dt doet me zeer mjn medicijn man is de HEER ik hoop niet dat dit bericht nu ook weer verkeerd overkomt ik kan soms moeilijk dingen verwoorden dat klopt maar mijn hart is van goede wil voor alle mensen Vind en t doet me pijn dat mensen me afwijzen om t feit dat ik anders ben Ik ben een kind van God net als iedereen hier met onhebbelijkheden maar ook mijn hebbelijkheden de mooie kanten En jammer dat er niet naar geluisterd word en ja ik kan me voorstellen dat mensen zich zorgen maken en terrecht wil ik dan een ding vragen ga biddend naar mijn jouwn Vader en vraag om genezing van mij om me te herstellen maar medicatie en een psyc i snite wat iknodig heb Ik heb een Vader nodig en die heb ik Hij is het die me sterkt spaart en bewaard En t spijt me dat ik zo overkom en t niet goed kan verwoorden wat ik bedoel Maar ik bedoel t goed Ik wens dan ook iedereen die dit leest en er weer over praat met elkaar Gods zegen En ja t doet me pijn om te zien hoe mensen gelukkig zijn een kindje op de arm houden een trouwfoto die voor bij gaat hier beste pieter ik heb maar een verlangen om gelukkig te kunnnen zijn Maar omdat ik een stoornis heb ben ik alles kwijt mijn kinderen mijn dromen mijn leven daarom ben ik ook fel omdat ik weet dat t niet meer onze dromen kunnen zijn t is God die dit laat gebeuren en ik mag zeggen dat je gezegend bent pieter ik vind dat ook fijn om te zien maar ik had hier een beetje meer begrip vewacht van christenen dat en ook ik ben gezegend want God houd van mij onvoorwaardelijk en helpt me hier doorheen Ik zit midden in een dal en kom er uit maar heb wel begrip van mensen nodig en niet afwijzing van ik moet rust hebben en medicatie nemen Ik word gevormd Hij is mijn pottebakker en Hij is het die mij rust geeft
Gods zegen gewenst aan jouw je kinderen je vrouw
groet anita | Er is een verschil tussen iemand afwijzen en iemand adviseren. Er is niemand die je afwijst vanwege je stoornis, je moet het daarom ook gewoon als advies zien. En eerlijk gezegd vind ik het een goed advies.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:48
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Vanmiddag reed ik met een collega van Sneek naar Leeuwarden. Midden in het weiland zagen we een kalfje geboren worden. We zagen het zacht op de grond komen. Moeder koe likte het kalfje af en het probeerde wat wankelend te gaan staan. Mooi hè.
Thomas, genoot hiervan. |
leul leuk leuk, en ja MOOI dat had ik ook wel willen meemaken zou dan zelfs het mooiste moment van de week wel halen. heb ik nog maar een keer gezien in mijn leven en werd er gewoon emotioneel van. prachtig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:51
|
|
|
|
Dacht ik dat mijn dag goed was lees ik dit gewoon niet te filmen , dus film dan ook maar niet
Maar ik heb de zon vandaag nog gezien ook als was het achter glas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Jij ziet haar liever wat zuidwestelijker verhuizen frank?
Uiteraard ivm het betere weer dat jullie zeeuwen, reserve-zeeuwen en vlamingen claimen, dus zonder bijbedoelingen  |
Ik ga nooit zuidwestelijker, dat is nu wel duidelijk, geniet wel van de luttele zonnestralen hierzo, ben ik beter af dan bij al die reserve gevallen en niet reserve gevallen met of zonder bijbedoelingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:56
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | nog een 9 dagen werken en dan vakantie!!!!Wat een vooruitzicht!! |
Ik een dag eerder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:02
|
|
|
|
| TALIET435 schreef: | het is maar net hoe je het interpreteerd, echte liefde die je elkaar toont zie ik als cadeautje niet als klef ,pas als het als slijmen bedoeld is of hooglijk overdreven vind ik het klef maar dat was hier niet aan de orde vind ik maar dat is mijn mening  |
Ik heb het idee dat de meeste het klef gaan vinden als het te vaak gebeurd, dan komt het erg nep over, ook al is het vast oprecht bedoelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:04
|
|
|
|
05-07-2006 tot 05-07-2011 Vijf jaar in reservetijd Dank God voor elke dag die geweest is en hoop nog vele te krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:13
|
|
|
|
Nog weken werken, maar ja dan heb ik nog iets om naar uit te kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik dacht dat jij wel wat gewend bent Hannah  valt me tegen dat je van zoiets al schrikt.. kom op... grote meid zijn  |
ach, ik had niet het idee, dat ik ergens snel van schrik; maar ik begrijp niet altijd alles, ben ik bang. sommige reacties op dit topic klinken me niet zo heel "made by the Lord" in mijn oren; het lijkt of er iemand een verwond hart heeft, al kan ik dat uiteraard mis hebben.
overigens vind ik het heel kwetsend, dat Anita schrijft dat dit geen site zou zijn voor "nabestaanden en gehuwden" aangezien er ook een heel aantal weduwen en weduwnaren op deze site staan; de gehuwden op deze site zijn soms pas sinds kort alleen-wonend, en zitten dus ook nog volop in het verwerkingsproces; de scheiding nog niet officieel rond, dus ook zij hebben vaak behoefte aan "lotgenoten-contact". zij zijn juist degenen die onder "burgelijke staat" naar waarheid invullen "gehuwd" te zijn, in tegenstelling tot anderen die maar vast aangeven "gescheiden" te zijn. ik denk dat Anita deze mensen tekort doet in haar bijdrage, helaas.
wat ik jammer vind, is dat er veel mensen onnodig gekwetst lijken te worden, en dat alles onder de noemer van "Gods zegen gewenst door een hart made by the Lord".
tot slot; jammer dat ik je alwéér tegenval, Pieter, en je had al niet zo'n hoog petje van me op, haha! ik zal mijn best doen snel groot te groeien, en mijn snappertje even na laten kijken, misschien kan ik dit topic dan beter snapperen.... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 5 juli 2011, 22:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:20
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik een dag eerder  |
Wat heb jij nu toch onderaan je profiel gezet Mario? Kan er ook een vertaling bij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:36
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat heb jij nu toch onderaan je profiel gezet Mario? Kan er ook een vertaling bij? |
Dat was dus vlakbij waar jij woonde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAVANTI576
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:40
|
|
|
|
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:48
|
|
|
|
Dinsdag 5 juli, Joh. 2: 1-11; Het feest gaat door!
Wijn. Dat is in Israël, zeker op een bruiloft, niet zo maar een drank, zoals bij ons. Wijn is in Israël het teken van de vreugde. En ook: het teken van her verbond. Het teken van de liefde tussen God en mensen. In Kan wordt feest gevierd. Maar tot grote schrik van de ceremoniemeester blijkt op een moment: de wijn is op! En dat betekent: de vreugde is verdwenen. Het verbond is stuk, de liefde is op! Verschrikkelijk! Maar laat nu net op deze bruiloft Jezus aanwezig zijn. Met Zijn moeder, Maria en met Zijn dicipelen. En als niemand meet weet hoe het verder moet met het feest, gaat Jezus naar de keuken. Daar staan zes grote watervaten. Jezus laat ze vullen met water en geeft één van de bedienden opdracht om de ceremoniemeester daarvan te laten proeven. En dan blijkt het water veranderd te zijn in de allerbeste wijn! Hoe is het mogelijk! Water veranderd in wijn. Want het feest moet dóór gaan! Daar is Jezus voor gekomen. Hij kan het niet hebben dat de liefde verdwijnt en het verbond wordt verbroken. Hij gééft wat wij tekort komen. Hij heeft wat wij niet bezitten. Als je denkt: nu is alles op, alles voorbij – dan komt Jezus. En Hij verandert water in wijn, verdriet in vreugde, dood in leven! Als alles op is, vroeg of laat, dan zorgt de Heer er voor dat toch de vreugde verder gaat – het feest, het feest gaat dóór!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:50
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dat was dus vlakbij waar jij woonde  |
Nu zie ik waar het is, maar net had je er alleen maar acadabra staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:54
|
|
|
|
2 Kronieken 16 vers 9
Want des HEREN ogen gaan over de gehele aarde, om krachtig bij te staan hen, wier hart volkomen naar Hem uitgaat
Hoi allemaal,
Allereerst wil ik Vandam bedanken voor haar steun , ze kwam in januari in gebedsroom om mij te helpen deze te leiden , ik bid je Gods zegen toe, en bid dat je rust mag krijgen in je time out.
We zitten midden in de zomer, veel mensen zijn op vakantie, anderen kunnen dat niet door omstandigheden, Maar de zomerzon schijnt voor ons allen, de merel zingt zijn liedje om je te verblijden
ik nodig je uit om in de gebedsroom mee te bidden en te danken, niemand is verplicht om mee te doen, we bidden voor de noden in de wereld, voor zieken, persoonlijke problemen, samen bidden en samen danken is erg fijn, we ervaren elke keer Gods rijke zegen hier over.
Vaak zetten we een lied op you tube op, en zingen dat met elkaar hardop mee, of we typen de woorden van een danklied in. Ook is er dank en aanbidding voor Hem, dan nemen we stiltetijden in de bidstond, voelen Zijn aanraking.
De getuigenissen zijn elke week ook heerlijk om te vernemen, je weet en voelt dat Hij je hoort, en antwoord, soms kan God s antwoord aan ons zo lang duren, maar Hij zegt, volhardt in gebed, ja, je kan soms erg beproefd worden, maar Hij is nabij, draagt je door alles heen
Wanneer is gebedsroom?
Elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00
Waar kan ik gebedsroom vinden?
Dan kan je als je de chat bovenin de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken
Je bent vrij om een naam onderaan de voorbdelijst te zetten, op deze lijst staan namen van mensen die toestemming hebben gegeven en gevraagd om hun naam op de voorbedelijst te zetten.
Voorbede voor;
Jaap Cees Tijntje Marjo Dirk en Corrie Henk Guus
- Laten we ook bidden voor de slachtoffers van de ramp in het stadion in Enschede, voor de nabestaanden van de omgekomen persoon, zo erg, dat de Trooster hen nabij zal zijn.
Gods rijke zegen en nabijheid,
Warme zomergroetjes,
Martha en Vandam
Laatst aangepast door
|
MARTHA725
|
op donderdag 7 juli 2011, 19:59
|
|
| Naar boven |
|