| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 09:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nog vreemder is, dat het net zo snel uit het nieuws verdwijnt. Vandaag niks meer er over gehoord. Is de hongersnood afgelopen? |
Je ligt achter chat: t is de laatste dagen regelmatig in het nieuws, dus nee die hongersnood is niet afgelopen. En ja, ik heb ook moeite met het feit dat erg veel geld wat aan hulporganisaties wordt gegeven bij die organisaties zelf terecht komt in plaats van bij het goede doel waaraan gegeven wordt. Maar betekent dit dat we dan met zijn allen maar helemaal niets moeten gaan doen? Gewoon rustig op de bank blijven zitten, want ach die beelden gaan immers net zo snel weer voorbij als reclame en dan kunnen we weer lekker verder kijken naar iets anders? Of gewoon dat stukje in de krant maar even overslaan en verder lezen in artikelen die ons meer boeien? Weet je, toen mijn kinderen heel klein waren dachten ze ook dat wij hen niet konden zien als zij hun ogen dicht knepen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:11
|
|
|
|
Onlangs heb ik contact gezocht met de ZOA met de vraag of zij in de bewuste gebieden aanwezig zijn. Vanmorgen kreeg ik daarop een antwoord en dit is wat zij mij schreven:
"Alleen al in de opvangkampen rond Dolo Ado in het zuiden van Ethiopië - waar ZOA een kantoor heeft - zijn vorige week meer dan 110.000 Somalische vluchtelingen aangkomen. De kampen zijn overbevolkt en nog dagelijks komen tussen de 1.600 en 2.000 vluchtelingen aan. Velen hebben dagen of zelfs weken moeten lopen om deze plek te bereiken. In wanhoop zijn ze de loodzware tocht begonnen om de honger en het geweld in hun thuisland te ontvluchten. Ondervoed, uitgedroogd en uitgeput komen de mensen aan. In de kampen is dringend humanitaire hulp nodig, zoals voedsel, water, onderdak en medicijnen. ZOA is aanwezig in dit gebied en mobiliseert op dit moment extra mankracht en middelen om hulp te bieden.
ZOA is samen met Woord en Daad, Red een Kind en Dorcas een noodhulpactie gestart. Uw gift is van harte welkom op ons gironummer 550. Graag o.v.v. 'droogte Afrika".
Tot zover hun antwoord aan mij. Voor mij is dit voldoende om mijn scepsis om te zetten in hulp.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:14
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Daarna trekt Bernard zijn zeilpak en zijn rubberen kaplaarzen aan.... |
En toen dacht tie ja oke ik heb de hond maar..... hoe ga ik het nu eigenlijk aanpakken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:22
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Onlangs heb ik contact gezocht met de ZOA met de vraag of zij in de bewuste gebieden aanwezig zijn. Vanmorgen kreeg ik daarop een antwoord en dit is wat zij mij schreven:
"Alleen al in de opvangkampen rond Dolo Ado in het zuiden van Ethiopië - waar ZOA een kantoor heeft - zijn vorige week meer dan 110.000 Somalische vluchtelingen aangkomen. De kampen zijn overbevolkt en nog dagelijks komen tussen de 1.600 en 2.000 vluchtelingen aan. Velen hebben dagen of zelfs weken moeten lopen om deze plek te bereiken. In wanhoop zijn ze de loodzware tocht begonnen om de honger en het geweld in hun thuisland te ontvluchten. Ondervoed, uitgedroogd en uitgeput komen de mensen aan. In de kampen is dringend humanitaire hulp nodig, zoals voedsel, water, onderdak en medicijnen. ZOA is aanwezig in dit gebied en mobiliseert op dit moment extra mankracht en middelen om hulp te bieden.
ZOA is samen met Woord en Daad, Red een Kind en Dorcas een noodhulpactie gestart. Uw gift is van harte welkom op ons gironummer 550. Graag o.v.v. 'droogte Afrika".
Tot zover hun antwoord aan mij. Voor mij is dit voldoende om mijn scepsis om te zetten in hulp. |
Mooi Maria en zeer duidelijk!! De situatie daar is zeer schrijnend, en ook ik geef liever aan een schristelijke instelling daar heb ik echt meer vertrouwen in!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:29
|
|
|
|
Ook vandaag blijft het regenen. Heb je leuke idee voor vandaag? En voor deze week? Mijn schoonzoon vertrokt onverwacht naar Zuid Frankrijk en neemt zijn tent mee. Meteen geslaagd om een plekje te vinden en hij ligt nu lekker op het groot grasveld dichtbij de Alpen. 30 graden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:31
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Onlangs heb ik contact gezocht met de ZOA met de vraag of zij in de bewuste gebieden aanwezig zijn. Vanmorgen kreeg ik daarop een antwoord en dit is wat zij mij schreven:
Tot zover hun antwoord aan mij. Voor mij is dit voldoende om mijn scepsis om te zetten in hulp. |
Goed gedaan Maria!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:50
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ook vandaag blijft het regenen. Heb je leuke idee voor vandaag? En voor deze week? Mijn schoonzoon vertrokt onverwacht naar Zuid Frankrijk en neemt zijn tent mee. Meteen geslaagd om een plekje te vinden en hij ligt nu lekker op het groot grasveld dichtbij de Alpen. 30 graden |
Met een dag rijden ben je zelfs uit Friesland in de zon. Mijn omgeving is aan het evacueren op deze wijze, lijkt het wel. De jaren zeventig keren terug.
Thomas, hoe was het ook al weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:12
|
|
|
|
|
Toen blafte de hond, en keek hem met een paar trouwe ogen aan en leek te zeggen; ik weet wel hoe we het gaan doen. We gaan namelijk ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:33
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Toch knap, kamelen die kunnen wadlopen.....drssige bodem..... .....nog wonderlijker eigenlijk dat een heel leger kan verdrinken in een paar centimeter water. Nog wonderlijker dat de zee droogvalt op het moment surpreme, terwijl Mozes zijn staf uitstrekt over de wateren..... En wat dan van de wolkkolom die hen beschermde bij dag en nacht.....laaghangende mist? Ook in het boek Openbaringen wordt melding gemaakt van het feit dat er twee getuigen zullen komen, die de macht gegeven zal worden over natuurverschijnselen...'op hun woord zal er geen regen zijn....enz.'....ook verkeerd begrepen door Johannes? |
Als je verklaart hoe iets is gegaan, doe je van het wonder niets af. Ik geloof dat het Gods ingrijpen was maar ik vind dingen aannemelijker als ze zich concreet en verklaarbaar voordoen. Bij wadlopen loop je ook over de bodem van de zee en het is een vergelijking. De samenstelling van de bodem van de Rode Zee heb ik zo niet paraat. God helpt ons concreet. Als we alleen in God geloven omdat hij wonderen kan doen, geloven we in een grote tovenaar die dingen kan die wij niet kunnen. Maar dat is niet de essentie van het geloof. Aan het Egyptische hof stonden wat wij goochelaars noemen met verstand van natuurkunde in hoog aanzien. Maar God is veel meer. De doortocht door de Rode Zee is een prachtig voorbeeld van het ingrijpen van God. Het natuurverschijnsel bestaat en komt nog steeds voor. Er staat dan dat God een sterke oostenwind liet waaien en daarmee de overtocht mogelijk maakte evenals het verdrinken van de Egyptenaren toen Hij die wind weer stopte. Als God dit doet met verklaarbare zaken dan is het voor mij meer aannemelijk. Dat het God was die zo zijn volk redde geloof ik, dat is niet te bewijzen en te verklaren, omdat het per definitie een aanname is. God is niet te bewijzen. Het is een keuze er in te geloven.. Veel christenen zien het willen verklaren als een gebrek aan geloof en men vindt het vroom om dat niet te doen. Ik zie dat anders en kan verstand en ontwikkeling niet uitschakelen. Geloven is OOK voor hoger opgeleiden. Waarmee ik wil zeggen dat we met een verschillende manier van omgaan met de Bijbel toch heel goed naast elkaar in een kerk kunnen zitten. En moeten willen zitten. Mensen hebben nu eenmaal verschillende opvattingen en dat zal altijd zo blijven. Ik heb er vrede mee dat naast me mensen in de kerkbank zitten die alles letterlijk nemen terwijl ik ook graag naar de context kijk. Prima toch. Met de toegenomen individualisering kan een kerk ook moeilijk meer de zaken voorschrijven als vaststaande leer en voorschrijven in de mate zoals dat vroeger het geval was.
Thomas, gelooft het.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 18 juli 2011, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:35
|
|
|
|
Het staat bij www.nu.nl:
Staatssecretaris van Ontwikkelingssamenwerking Ben Knapen (CDA) roept in het AD op meer te doneren. "We kunnen niet de andere kant opkijken nu zoveel mensen met de dood worden bedreigd", zegt Knapen. Het ergste moet volgens hem nog komen. "We kunnen in Nederland niet onverschillig zijn voor wat er in de wereld gebeurt. Er moet nú hulp komen."
Hij vreest dat de actie door de vakantie langzaam op gang komt. Knapen vertrekt dinsdag naar Kenia voor een bezoek aan het vluchtelingenkamp Dadaab.
De droogte in de Hoorn van Afrika is de ergste in zestig jaar, meldde het ministerie van Knapen zondag. Het getroffen gebied beslaat het noorden van Kenia, Ethiopië, Somalië, Eritrea en Zuid-Sudan. Volgens de VN zijn meer dan elf miljoen mensen getroffen en zoeken dagelijks duizenden Somaliërs hun toevlucht in Kenia.
Knapen is overigens niet van plan de opbrengst van de inzamelactie te verdubbelen. Hij wijst erop dat bovenop de structurele bijdragen die het gebied krijgt al vijftien miljoen euro noodhulp is gegeven.
----------------------------------------------------------------------------------
Doen de Europese landen ook mee? We kunnen niet alleen wij doen. We geven te veel uit en betalen te veel belastingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:39
|
|
|
|
|
Is dat de tip van CM of van jou?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:40
|
|
|
|
[quote=ROADY641]De topicstarter is al pleiten zo te zien,
wil toch even delen:
Ik heb een paar maanden geleden mijn auto verkocht, ik ben er alleen maar erg op vooruit gegaan (en niet alleen mijn portomonnee....)
Geen auto maar wel zeilboot?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:44
|
|
|
|
Mijn vakantie is ingegaan... Oke..we hadden geen plannen om weg te gaan maar DIT...!!!!
De tuin lijkt op een verzopen kat...de mooie tomatenplanten zijn gewoon met wortel en al uit de grond gespoeld..
Het zaaien van een tweede ronde sperciebonen lijkt bijvoorbaat al verloren.
Al ga ik dan niet weg, in de heerlijke tuin zitten...is er ook niet bij...
Ik klink negatief maar het is toch wel begrijpelijk he??????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERNSTJAN522
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:46
|
|
|
|
| ERIC483 schreef: | Tja, ik ben ook niet echt geslaagd ofzo...
Aan de andere kant, via een CM date wel weer iemand anders leren kennen waar ik mee op vakantie ga samen met een groep mensen. Dus het is niet alleen kommer en kwel ;) |
Hoezo dan niet geslaagd?
Met één wandeling heb ik er ook wel weer 5 kennissen erbij gekregen!
Maar de topicstarter is al weg bij CM. Waarschijnlijk proeflid, en dacht zeker in het begin dat de vrouwen direct bij hem op schoot zouden springen, of zo??
Een vaste relatie begint met eerst elkaar leren kennen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDEKE096
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:46
|
|
|
|
Hey... mijn broer (heeft Asperger) is sinds een jaar getrouwd met een vrouw (die toevallig?) ook autistisch is. Kortom....alles is mogelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:52
|
|
|
|
Voor mij is de regen vandaag een dag om dichter bij de HEER te zijn tijd met HEM lezen van een boek zijn woord En dingen binnen op te ruimen die ik lang heb laten liggen bijv post sorteren in mappen mijn exstra was deze weken strijken nou ja die is klaar En tijd om te babelen hier op CM Toch goed dat er milde regen komt En dan straks weer een tijd van oogsten Tijd voor de tuin en onkruid wieden want dat brult de grond uit nu Zo blijven we brezig in Gods koningkrijk elke dag heeft weer iets verrassend s wat opwekking luisteren En accepteren hoe t leven gaat t geeft mij veel rust OOO ja t ging over t weer Hier regen regen en nog eens regen
Gods zegen Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 12:43
|
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (misschien met kinderen) nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio 0318 mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327, 51 jaar?, regio 0182 (voormalig lid) maria576, regio 038, 46 jaar, bbq Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer Liaantje026, 45 jaar, regio 0523, evt skottelbraai mee Anita851, 46 jaar, regio 0592 margreet471, 51 jr. regio 0180 annette792, 31 jaar, regio 0049
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070 marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.) Griffin748, 40 jaar, regio 035 bbq en zwarte meuk mee EWJ051, 26 jaar, regio 033 Charley513, regio 0514, 53 jaar Leo, 50 jaar, introducé van Knotjevee, regio onbekend pieter649, 43 jaar, regio 0049 andries 55 jaar ex lid
zo...weer netjus bijgewerkt en toonbaar (maandag 18 juli)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 18 juli 2011, 12:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 12:57
|
|
|
|
Tot zover hun antwoord aan mij. Voor mij is dit voldoende om mijn scepsis om te zetten in hulp. | Het beruchte gironr. waar de miljoenen voor Haiti ook beland zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:02
|
|
|
|
ik heb verkering gehad met lichte vorm van autisme ik heb er van geleerd om betrouwbaar te zijn in afspraken en dingen na komen wat je gezegd hebt,maar ook hoe ik dingen aangeef ,meer samenvatten zonder dat ik oordeel zo ,als je zelf gaat preken zei je komen er meer mensen dan als de voorganger preekt,lijkt je dat niet hoogmoedig? want eerst zei ik ,dat is hoogmoedig nou ik werd helemaal afgemaakt qwa woorden,maar goed ik denk niet direkt dat het met autisme te maken heeft het laaste
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:04
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | Geloven is ook voor hoger opgeleiden. |
en bedankt, he.
Griffin, niet ´hoger opgeleid´.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 18 juli 2011, 13:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:06
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Je ligt achter chat: t is de laatste dagen regelmatig in het nieuws, dus nee die hongersnood is niet afgelopen. En ja, ik heb ook moeite met het feit dat erg veel geld wat aan hulporganisaties wordt gegeven bij die organisaties zelf terecht komt in plaats van bij het goede doel waaraan gegeven wordt. Maar betekent dit dat we dan met zijn allen maar helemaal niets moeten gaan doen? Gewoon rustig op de bank blijven zitten, want ach die beelden gaan immers net zo snel weer voorbij als reclame en dan kunnen we weer lekker verder kijken naar iets anders? Of gewoon dat stukje in de krant maar even overslaan en verder lezen in artikelen die ons meer boeien? Weet je, toen mijn kinderen heel klein waren dachten ze ook dat wij hen niet konden zien als zij hun ogen dicht knepen..... | Kijk eens naar de datum van mn bijdrage. De laatste dagen is het idd wat meer in het nieuws. Ik vind dat we eisen moeten gaan stellen aan datgene wat ze ermee doen. Net zoals bij een lening. En waarom geen lening eigenlijk. Leer de mensen zelfstandig om te gaan met het geld. Denk je dat er echt niemand in die buurt is, die financieel bij kan staan? Kenia stelde 30 miljoen ter beschikking. Sudan kan ook wel een steentje bijdragen net zoals Egypte, Saudi Arabië. Deze landen kunnen ook wat voorwaarden stellen, wij niet. En zolang het alleen maar geven vanuit onze kant is, zonder dat we echt zien dat er structurele veranderingen doorgevoerd worden, is het m.i. weggegooid geld. Laten ze maar eens goed kijken naar giro 555....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:09
|
|
|
|
vaste relatie ,ik ben van mening dat god voor mij de juiste partner heeft en niet ik ,ik vind site's als CM beledigend tegen over god ,en ongeloof zo van ik doe het lekker zelf ,ik bedoel ik had ook last van het ismael syndroom zo van i did it my way,nu geloof ik dat eva mij moet onwaken ,want adam sliep en niet zoals de wereld mannen gaan jagen ,nee vrouwen keizen de man dei god voor haar heeft en niet een man ,en de man weet dat hij weet dat zij weet . en in spreuken staa de vrouw maakt de man tot hof . ik geloof ook dat vrouwen geboren strijders zijn geestelijk om doortebreken en nieuw leven en dingen te verzetten zowel geestelijk al szichtbaar,wij mannen zijn geboren priesters en beheren het land,maar ook strijders in gebed ,maar een vrouw zou hem vinden .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:11
|
|
|
|
|
autobezit hahaha ok nee niet mee eens ,liefde bepaald niet de reden tot een auto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:11
|
|
|
|
| JUVENS119 schreef: | vaste relatie ,ik ben van mening dat god voor mij de juiste partner heeft en niet ik ,ik vind site's als CM beledigend tegen over god ,en ongeloof zo van ik doe het lekker zelf ,ik bedoel ik had ook last van het ismael syndroom zo van i did it my way,nu geloof ik dat eva mij moet onwaken ,want adam sliep en niet zoals de wereld mannen gaan jagen ,nee vrouwen keizen de man dei god voor haar heeft en niet een man ,en de man weet dat hij weet dat zij weet . en in spreuken staa de vrouw maakt de man tot hof . ik geloof ook dat vrouwen geboren strijders zijn geestelijk om doortebreken en nieuw leven en dingen te verzetten zowel geestelijk al szichtbaar,wij mannen zijn geboren priesters en beheren het land,maar ook strijders in gebed ,maar een vrouw zou hem vinden . |
wat doe je hier dan, als ik vragen mag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:13
|
|
|
|
|
reden dat ik op CM zit ik heb een verlangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:16
|
|
|
|
|
wat een vraag ,ik denk dat balen en gevoelens van frustratie postief kunnen geïnterpreteerd worden en negatief ,het betekend dat er wat mee moet gaan doen ,als ik geen kids zou hebben zou ik een verlange hebben naar kids .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:17
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | | Hier kan ik me helemaal bij aansluiten! | ok duidelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:19
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Klopt..maar daar staat niet bij dat je het perse aan de kerk moet geven. Er zijn nog veel meer mogelijkheden om je `tienden`te geven lijkt me. |
ik geloof dat het goed is om een tiende deel van je salaris te geven ,uit liefde voor GOD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:31
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het beruchte gironr. waar de miljoenen voor Haiti ook beland zijn. |
Volgens mij niet Chat. Dat is giro 555. We hebben het nu over giro 550 en ja, zij hebben dit nummer ook gebruikt t.b.v Haïti maar het is toch écht het gironummer dat bij de ZOA hoort.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUVENS119
|
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:33
|
|
|
|
ik weet het ook niet zelf beter,ik wil niet zoals abraham zijn ,die het zelf ff regeld omdat ik verlangens heb ,ik leer nu juist me eigen te beheersen en hem jaweh door Jezus,beter te leren kennen. al mijn velangens vind ik in hem,door te vasten krijg je beheersing en rust , we zijn meer dan overwinaars over ons zelf ,en ons leven . gaan staan en niet meer leven uit inpuls,maar uit zijn vrede. niet meer uit behoeften maar uit geven . ik ben van mening dat God het beste voor me weet ,en als het beste is mijn leven delen met God alleen is dat zijn keuze,want ik ben niet meer van me zelf maar van hem.
gehoorzaamheid ,is ook een van de dingen die god me aan het leren is ,ik heb genoeg kansloze relatie's gezien,zelf beheersing is een vrucht van de geest ,net als blijdschap en vreden . ben je bereid om gehoorzaam te zijn ,ben je bereid je leven en je verlangens uberhoud te offeren voor de God van hemel en aarde ? dat zijn vragen waar ik ook dagelijks mee worstel ,maar ik kom er boven langzaam ,er zijn zo veel mooie vrouwen leuke aardige,boeiende ,gelovige,oprechte vrouwen die bij mij zouden kunnen passen ,dat ik pas haha en ga leven uit oprechtheid van het woord en geloof . ik zou weten ,en door het weten hoef ik niet meer te leven uit angst .
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |