ChristianMatch

Forum

christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2511 2512 2513 2514 2515 2516 2517 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:26

HANNAH810 schreef:
HANNAH810 schreef:
ja deel eens met ons, visser; wat zou W-tje moeten weten?
het enige dat ík zou kunnen verzinnen is;

W-tje nog...? toen de wind de bomen tergde.........
nu is het herfst opnieuw, en regen.....
W-tje, ik denk aan jou.........en ween.............

(grapje!!)

hij mag het even uitleggen (lees; toegeven), toch, willemijn? Engeltje smiley
hannah wacht rustig af, wat visser er zelf van zegt........... Knipoog smiley

Zucht........nou vooruit dan maar. Het had voor mij wel makkelijker geweest als jij, met zoveel meer levenservaring het had verteld , W-tje.Maar goed.......
Een jaar of wat geleden , weetje nog? Het regende zo , het leek wel herfst . En op die ene avond, toen je het me vertelde ........onder die zeiknatte bomen.Het is beter, het is voorgoed voorbij, einde . maar wie weet, misschien., misschien......maar helaas . Slapende smiley
Het was dus ECHT voorbij, voorgoed voorbij.

En nu......het lijkt wel weer herfst, regen , wind, kou.
Alleen.....moedertjeziel alleen, schuil ik onder het lover en .....denk aan jou en WEEN. Huilende smiley, smiley in tranen

AND.......I CRY Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

http://www.youtube.com/watch?v=n-7g8tieJJQ&feature=related

Zo zie je he W-tje... Het kán wel. Verlegen lachende smiley

Hannah, is het goed dat ik het hier bij laat? Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 18 juli 2011, 21:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:27

LISA610 schreef:
Dit is niet "ook" een FF uitje, dit is gewoon een FF-uitje, wat georganiseerd wordt door FF-leden. Als mensen zowel op FF als op CM actief zijn, dan kunnen ze zich gewoon via FF opgeven en hoeft dat niet via het forum van CM.

Ik ben het dan ook met Chat eens: het is niet nodig om hier reclame te maken voor uitjes die op een andere site georganiseerd worden. Wil je een zeiluitje voor CM-leden organiseren, dan kan dat toch ook gewoon? Daarvoor hoef je niet aan te haken bij een andere site, want volgens mij zijn hier ook wel de nodige zeilliefhebbers te vinden (waaronder ikzelf). Maar eeeeh... laten we dan gewoon lekker in Friesland gaan zeilen en bij voorkeur na de bouwvak als iedereen terug is van vakantie.

Even voor alle duidelijkheid: ik saboteer niets, ik organiseer niets.. heb ik helemaal geen tijd voor. Ik geef alleen even mijn mening over het vermelden van een activiteit van een andere site op CM. Enne.. voordat iemand zegt dat de vraag was of ik mee ga: Nee, ik ga niet mee want op 6/8 komen mijn kids weer thuis, omdat we dan bijna naar Frankrijk gaan.
Lisa

Ik sluit me hierbij aan!!
Een FF uitje hoort daar niet op CM, als er hier idd zat leden ook daar zitten kunnen ze zich daar opgeven en niet via CM!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:33

VISSER278 schreef:
Zucht........nou vooruit dan maar. Het had voor mij wel makkelijker geweest als jij, met zoveel meer levenservaring het had verteld , W-tje.Maar goed.......
Een jaar of wat geleden , weetje nog? Het regende zo , het leek wel herfst . En op die ene avond, toen je het me vertelde ........onder die zeiknatte bomen.Het is beter, het is voorgoed voorbij, einde . maar wie weet, misschien., misschien......maar helaas . Slapende smiley
Het was dus ECHT voorbij, voorgoed voorbij.

En nu......het lijkt wel weer herfst, regen , wind, kou.
Alleen.....moedertjeziel alleen, schuil ik onder het lover en .....denk aan jou en WEEN. Huilende smiley, smiley in tranen

AND.......I CRY Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

http://www.youtube.com/watch?v=n-7g8tieJJQ&feature=related

Zo zie je he W-tje... Het kán wel. Verlegen lachende smiley

Hannah, is het goed dat ik het hier bij laat? Huilende smiley, smiley in tranen

Wel een prachtig nummer van Herman van Veen Visser...... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:35

WILLEMIJN232 schreef:
Wel een prachtig nummer van Herman van Veen Visser...... Kussende smiley

en toepasselijk he , W-tje? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:35

In het verleden is er ook idd een oproep gedaan voor een activiteit met een andere datingsite.

Daar werd toen over gestruikeld, en terecht.

Ik vind nog steeds dat je geen activiteiten kan organiseren met andere datingsites.

En om daar lid te worden hangt ook een prijskaartje aan.
Niet iedereen kan lid zijn van alle datingsites.

En nogmaals ik heb geen behoefte om mensen te ontmoeten
van een andere datingsite bij een uitje.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 18 juli 2011, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:40

IESJE369 schreef:
De politie riep van alles door een megafoon, maar door de blaffende honden was dat niet te verstaan.

en nou stil, stelletje rothonden. Zorg dat je aan de overkant kom.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:48

WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij was de vraag niet wat je er van vond maar of je meeging Knipoog smiley
Het schijnt gewoonte te zijn op CM om bij elk uitje er ook neer te zetten wat je er van vind of vooral: wat je er niet van vind........... Verraste, verbaasde smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:04

VISSER278 schreef:
en nou stil, stelletje rothonden. Zorg dat je aan de overkant kom.

Plotseling ging er een schok van schaamte door hem heen.
Oh wat stom. WAT STOM ZEG. Hoe kon hij dat nu vergeten.
Om aan de overkant te komen, kon hij gewoon de brug even verderop nemen.... Was hij ZO vergeetachtig geworden???
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:10

Bleef de vraag of de politie het goed vond dat hij wegging. Waarschijnlijk wilden die hem eerst ondervragen.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:13

IESJE369 schreef:
Bleef de vraag of de politie het goed vond dat hij wegging. Waarschijnlijk wilden die hem eerst ondervragen.

maar hij vroeg zich af wat ze hem zouden vragen. Hoe die boot van Piet Paulusma in zijn huis terecht was gekomen of waar die Sint-Bernhard opeens vandaan kwam????
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:14

O-O wat schaamde hij zich. Nu had hij er zolang over nagedacht hoe hij toch aan de overkant moest komen, en toen de buurman erbij, de boot dwars door z'n voordeur, en nu al die politiemannen......
En morgen alles op tv. Het begon hem te duizelen.... BOEM. Daar lag hij... Flauwgevallen...

Laatst aangepast door
ROADY641
op maandag 18 juli 2011, 22:15
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:15

ERIKA129 schreef:
Mooi Maria en zeer duidelijk!!
De situatie daar is zeer schrijnend, en ook ik geef liever aan een schristelijke instelling daar heb ik echt meer vertrouwen in!

Maria en erica; volledig met jullie eens!
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:17

ROADY641 schreef:
O-O wat schaamde hij zich. Nu had hij er zolang over nagedacht hoe hij toch aan de overkant moest komen, en toen de buurman erbij, de boot dwars door z'n voordeur, en nu al die politiemannen......
En morgen alles op tv. Het begon hem te duizelen.... BOEM. Daar lag hij... Flauwgevallen...

was daar gelukkig die Sint bernhard nog met zijn vaatje illegaal gestookte wishkey Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
YELNIN491
op maandag 18 juli 2011, 22:18
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:31

HERMAN388 schreef:
Is dat de tip van CM of van jou?

Van mij natuurlijk... maar ja, als je lang genoeg weg blijft krijg je wel een leuke korting die bedoeld is om je te stimuleren om terug te komen, dus misschien moeten ze nog wel ff geduld hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:41

PIETER649 schreef:
Het probleem is in feite dat er daar wel enige vooruitgang in de beschaving is....

80 jaar geleden leefden er circa 2 miljard mensen op deze planeet, inmiddels zijn dat er 7 miljard.
de aarde is veel te vol en kan dit niet meer aan. In China zijn ze dus zo gek nog niet....??? javascript:emoticon('Twijfelende smiley')

"Maar de natuur regelt het zelf wel, dat gebeurt in afrika regelmatig en ook het westen krijgt nog wel n keer een spaanse griep of de pest om het bevolkingsniveau naar een gezond peil te krijgen. "

hoop voor je dat dat dit niet je vrouw en dochter treft.....

Laatst aangepast door
COOTJE711
op maandag 18 juli 2011, 22:46
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:43

De whiskey druppelde zijn mond binnen, en hij kwam weer bij. Hij sprong op en en begon de boel op een rijtje te krijgen, hij moest eerst.....
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:44

HANNAH810 schreef:
pff t is weer als vanouds;
estna is zo vriendelijk mensen uit te nodigen en krijgt bakken reacties over zich heen van mensen die NIET meegaan, maar wel een duidelijke mening willen ventileren;

ik ervaar dat zelf als vermoeiend, wanneer ik een uitje organiseer, en daar de nodige tijd in investeer.

waarom kunnen volwassen mensen, zoals we toch verwachten dat de leden hier op christianmatch zijn, estna niet gewoon haar uitnodiging laten schrijven, zonder over haar heen te vallen? wanneer estna iets organiseert, heeft ze mijns inziens de vrijheid dat te doen op HAAR manier.

wil iemand een zeil uitje in friesland, dan staat het een ieder vrij daar een uitnodiging voor te schrijven onder een nieuw te openen agenda-topic.

estna; laat je niet ontmoedigen; ik vind het een enorm goed initiatief van je! en wie het beter kan? ga je gang........... Lachende smiley met blinkend witte tanden

hannah.......de beste stuurlui staan aan wal
(dus ik ga niet mee zeilen...... Lachende smiley met blinkend witte tanden )

Lieve Hannah, je kent mij goed genoeg om te weten dat ik niet een uitje wil saboteren wat door een CM-lid wordt georganiseerd. Daarvan is echter helemaal geen sprake. Het uitje waar Estna op attendeert is een uitje wat wordt georganiseerd door iemand van de zeilschool van FF en nee, da's niet Estna (tenzij ze daar onder een andere naam lid is, dat kan natuurlijk)...
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:52

ANNE589 schreef:
De whiskey druppelde zijn mond binnen, en hij kwam weer bij. Hij sprong op en en begon de boel op een rijtje te krijgen, hij moest eerst.....

Die brug over rennen... ongeacht wat er gebeurde. Hij zou zich door niemand laten weerhouden. Niet door zijn moeder of de buurman, niet door de politie of die Sint Bernard en al helemaal niet door Piet Paulusma of Hart van Nederland. Bernard bedacht zich niet langer en sprintte naar de deur, trok die open en zette het op een lopen....
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:52

WILLEMIJN232 schreef:
Wij zien dingen vaak niet zoals ze zijn.....
Maar zoals wij zijn......

Ja inderdaad Willemijn!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:05

LISA610 schreef:
Die brug over rennen... ongeacht wat er gebeurde. Hij zou zich door niemand laten weerhouden. Niet door zijn moeder of de buurman, niet door de politie of die Sint Bernard en al helemaal niet door Piet Paulusma of Hart van Nederland. Bernard bedacht zich niet langer en sprintte naar de deur, trok die open en zette het op een lopen....

Maar ja, met die grote lieslaarzen aan ging dat rennen niet zo goed.
Hij stopt om zijn laarzen uit te doen en.................................
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:09

YELNIN491 schreef:
Maar ja, met die grote lieslaarzen aan ging dat rennen niet zo goed.
Hij stopt om zijn laarzen uit te doen en.................................

gooide ze aan de kant, en rende door. Hij liet zich niet tegenhouden, want als hij die brug niet voor 8 uur bereikte zat hij pas echt goed in de problemen. Hij rende en rende......
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:17

Genesis 2:7 toen vormde de HEERE God de mens uit het stof van de aardbodem en blies de levensadem in zijn neusgaten; zo werd de mens tot een levend wezen.

Welke stof? Zand of anders?

Genesis 3:3 maar van de vrucht van de boom die in het midden van de hof staat, heeft God gezegd: U mag daarvan niet eten en hem niet aanraken, anders sterft u.

Welke vrucht? Appel of anders?

Er staan nergens in.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:19

Dat is niet verkeerd van je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:20

dat weet ik inderdaad, lisa;
maar wat me opvalt, is dat de meeste reacties niet klinken als;
leuk initiatief; schrijf mij maar bij op de lijst.

en volgens mij was dát de bedoeling............ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:20

ANNE589 schreef:
gooide ze aan de kant, en rende door. Hij liet zich niet tegenhouden, want als hij die brug niet voor 8 uur bereikte zat hij pas echt goed in de problemen. Hij rende en rende......

totdat ie bijna bij de brug was.
Oh nee he,ring, ring,ring .....gaat de brug net voor z'n neus open.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:23

Precies op de dag van 6 september loopt mijn abb af en dan ga ik op vakantie aan de overkant van Frankrijk bij de Alpen, Lisa.
Bij terugkomst ga ik weer opgeven bij CM Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:32

En ik heb vakantie , hoogstwaarschijnlijk tot donderdag.
Ben tot die tijd op vakantie geweest bij de Arbo Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
PETRUS738

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:39

Mmhh, al lezende stel ik mezelf de volgende "serieuze" vraag...

"Wat zou onze Lieve Heer zeggen ? Afschermen voor buitenstaanders of openheid ?

Als nieuwgeborene weet ik nog niet veel. Daarbij laat ik anderen graag in hun waarde. Toch wil ik in deze "mijn" gevoel graag ventileren :

Als je het mij persoonlijk vraagt zie ik de voor en nadelen maar zou ik ervoor kiezen de site, evenals de kerk ( zoals reeds aangegeven wordt, ben ik blij mee Lachende smiley ) open te houden.

Onderbouwing:

Zijn wij het als Christenen niet, die onszelf, met onze Vader als getuige, open dienen te stellen voor wie of wat dan ook. Liefde dienen te geven aan wie dan ook ? Al zijn het mensen die niet om kunnen gaan met een verwijdering van de site, familieleden die een scheiding niet weten te handelen omdat het wettisme bij hen overheerst boven onze Vaders echte bedoeling met "de Bijbel" ? Is het niet onze Vader die oordeelt ? Zegt Marcus niet dat onze Vader in onze harten kijkt ? ( dus ook in de harten van mensen die mogelijk misbruik kunnen maken van een open forum )
En staat er ook niet geschreven over de balk en de splinter ?

Nee, ik ken alle verwijzingen en nummers nog niet en ik geef toe, ik heb nog veel te leren maar m`n hart zegt dat onze Vader wil dat we Zijn Liefde uitstralen.
( vaak bereik je het juist met het geven van Liefde dat je mensen om weet te buigen naar begrip )

M`n leven lang heb ik nooit begrepen waarom mensen elkaar betwisten om geloof, ras, afkomst of wat dan ook ?

Zit de wereld al niet vol genoeg met dubbele agenda`s ?
Volledige openheid is mijn inziens één van de sleutels naar Agapa...

Wij als oprechte Christenen kunnen niet anders dan onszelf de vruchten van Zijn geest eigen maken en uitstralen aan wie of wat dat nodig heeft.

( sorry voor m`n openheid, mocht ik hiermee iemand voor het hoofd stoten dan sta ik open voor zijn of haar kritiek, beloof ik het te overdenken en zal ik, vanuit mijn gevoel over Zijn wensen, reageren )
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:39

VISSER278 schreef:
totdat ie bijna bij de brug was.
Oh nee he,ring, ring,ring .....gaat de brug net voor z'n neus open.

Hij moest proberen met zijn laatste krachten een sprintje te trekken, misschien kon hij het dan nog redden.....
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:42

Verhip, Mario is natuurlijk op vakantie.

Nog eentje van Herman dan

http://www.youtube.com/watch?v=QObZCmp46eY
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2511 2512 2513 2514 2515 2516 2517 ... 6194 Volgende
Pagina 2514 van 6194