ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2519 2520 2521 2522 2523 2524 2525 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:28

Overstag gaan is de koers veranderen om een tevoren vastgesteld doel te bereiken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:28

YELNIN491 schreef:
kun je nagaan hoe oud internet is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley

Hallo Yelnin

Ja dat kan je zeker nagaan hahaha maar die mensen zijnwel 98 en 99 geworden en dat moeten wij nog maar even zien te halen hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:29

[quote=MARTIN695]

En ik dacht dat jij je hele leven gevaren had. Over de oceaan en al .
En dan nog nooit gevist?????????? Martin toch. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:29

He who has begun has half done. Dare to be wise; begin."
(Horace)
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:31

YELNIN491 schreef:
Jaaaa, dat is de vraag Coole smiley met zonnebril

Ja voor mij een vraag maar voor jou een weet
Sjalom.
Martin

Laatst aangepast door
MARTIN695
op donderdag 21 juli 2011, 22:33
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:32

vanzelfsprekend het belangrijkste...

Misschien kan het toegevoegd worden in de profiellijst ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:43

" Leren is een voortdurend proces van nieuwe neurologische verbindingen maken: Het aan elkaar koppelen van oude en nieuwe ervaringen en daar een conclusie uittrekken. Welke conclusie dat is hangt volkomen af van het licht waarin je het zelf wilt zien. Kies het beste en vindt een verklaring die jou een goed gevoel geven "
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:44

COOTJE711 schreef:
vanzelfsprekend het belangrijkste...

Misschien kan het toegevoegd worden in de profiellijst ? Knipoog smiley

Zoiets:
1 - Ja, een ouwe rotbak
2 - Ja, m'n tweede huis
3 - Nee, het openbaar vervoer is zo gek nog niet
4 - Nee, ik ben super gezond bezig...ik fiets Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:47

VISSER278 schreef:
Zoiets:
1 - Ja, een ouwe rotbak
2 - Ja, m'n tweede huis

vergeet het merk en jaar niet, ook super belangrijk....... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:56

VISSER278 schreef:
Zoiets:
1 - Ja, een ouwe rotbak
2 - Ja, m'n tweede huis

idd Clown smiley

Volgende vraag:
1. Vele Onderdelen Liggen Verder Op
2. Met Onze Rotzooi Rijd Iedere Stommeling
3. Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd
4. Vouw Wagen
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:04

MARIO216 schreef:
De vakantie begint al of de eersten zijn al weg. Waar ga je naar toe en schrijf er een leuk verhaal over.

Ik ga naar Toscane.

was in januari in Egypte (Hurghada) met mn jongste dochter. AAnrader voor een ieder die van zon, cultuur , moslims en kopten houdt.....en....van afdingen Clown smiley

Ben er in alle seizoenen geweest.......verrukkelijk.....lieve mensen en zeer behulpzaam....

Advies: ga niet in zo'n groot resort....gewoon in een 3 sterren hotel en in het oude centrum.....

Helaas nu weer paar jaar thuis blijven en sparen....... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:16

ALOUS961 schreef:
was in januari in Egypte (Hurghada) met mn jongste dochter. AAnrader voor een ieder die van zon, cultuur , moslims en kopten houdt.....en....van afdingen Clown smiley

Ben er in alle seizoenen geweest.......verrukkelijk.....lieve mensen en zeer behulpzaam....

Advies: ga niet in zo'n groot resort....gewoon in een 3 sterren hotel en in het oude centrum.....

Helaas nu weer paar jaar thuis blijven en sparen....... Twijfelende smiley

Dat wilde ik nu nét vragen: Hoelang moet je daar voor sparen?
Eerst een paar jaar dus naar hotel tuus. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:29

CROSSROAD317 schreef:
Laat haar vrijbuiter dat maar doen ... Lachende smiley

Dat zou veel te lang gaan duren Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:35

COOTJE711 schreef:
idd Clown smileyVolgende vraag:
1. Vele Onderdelen Liggen Verder Op
2. Met Onze Rotzooi Rijd Iedere Stommeling
3. Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd
4. Vouw Wagen

Of Samen Knutselen Onder De Auto

Thomas, die rijdt als een trein.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 21 juli 2011, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:43

He...mannen jullie wijken van het onderwerp af hoor!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNA879

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:59

CHATULIEM619 schreef:
Komt het uit de lucht vallen ofzo? Opeens het bericht, dat er een hongersnood van onvoorstelbare omvang in de hoorn van Afrika is. En ik heb er moeite mee om dit serieus te nemen. Aan de ene kant moeten we onze schepen beschermen tegen Ethiopische piraten en aan de andere kant moeten we ze voedsel geven???
Ik denk dat de hulporganisaties het weer eens tijd vinden om geld uit onze portemonnees te kloppen. Haiti is nu weer een poosje geleden, dus nu kan het wel weer... Verzin maar een ramp en verdien er maar aan..

Eén van de "klassiekers" heeft ook iets over dit onderwerp gezegd:
No one can settle how much we ought to give. I'm afraid the only safe rule is to give more than we can spare- C.S.Lewis
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 00:45

Bernard keek haar vertwijfeld aan, en dacht: "laat het allemaal gewoon niet waar zijn, laat ik gewoon zo wakker worden, rustig in mijn eigen bed.""Laat het gewoon een droom zijn, zoals hij vaker had". "Laat..........."

BOEM
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 00:46

Bernard keek haar vertwijfeld aan, en dacht: "laat het allemaal gewoon niet waar zijn, laat ik gewoon zo wakker worden, rustig in mijn eigen bed.""Laat het gewoon een droom zijn, zoals hij vaker had". "Laat..........."

BOEM
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 01:28

Boterham...Met...Worst...
Naar boven

Auteur Bericht
LIAANTJE026

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 08:17

Mag ik even? De bonte wever bestaat al jaren niet meer, die is ooit afgebrand...oeps...waarschijnlijk hebben ze in Assen ook zo'n ding met die naam........die bestaat dus nog wel.....maar heb horen zeggen dat er vlak over de grens ergens in Duitsland ook goede sauna's moeten zitten en waaarschijnlijk qua prijs ook voordeliger.....

Laatst aangepast door
LIAANTJE026
op vrijdag 22 juli 2011, 08:19
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 11:08

Vannacht mijn witte kat met lichtblauwe ogen eindelijk teruggevonden, ze was 6 dagen weggeweest en ik had de hoop een beetje opgegeven dat ik haar nog terug zou vinden.
Gisteravond alles op alles gezet en gelukkig kwam ze om half-éen naar me toe lopen, broodmager, maar alert en gezond.
Het idee dat zo'n dier zich misschien niet kan redden en eraan onderdoor gaat, langzaam, vond ik erg moeilijk.
Wat heb ik vannacht geslapen als een roos! Het is maar een kat, maar toch......en TomPoes, die ligt nu heelijk in elkaar gerold te slapen in een hoekje van de bank......wat was dat beestje blij toen ze hier weer binnenkwam...wist niet dat een kat dat zo kon uiten.....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 11:32

ANNETTE050 schreef:
Vannacht mijn witte kat met lichtblauwe ogen eindelijk teruggevonden, ze was 6 dagen weggeweest en ik had de hoop een beetje opgegeven dat ik haar nog terug zou vinden.
Gisteravond alles op alles gezet en gelukkig kwam ze om half-éen naar me toe lopen, broodmager, maar alert en gezond.
Het idee dat zo'n dier zich misschien niet kan redden en eraan onderdoor gaat, langzaam, vond ik erg moeilijk.
Wat heb ik vannacht geslapen als een roos! Het is maar een kat, maar toch......en TomPoes, die ligt nu heelijk in elkaar gerold te slapen in een hoekje van de bank......wat was dat beestje blij toen ze hier weer binnenkwam...wist niet dat een kat dat zo kon uiten.....

Ken dat heeft mijn kat ook een keer geflikt was toen wel krols Clown smiley Dus je raad het al weken later 5 kittens Knipoog smiley
Dusse is de dame wel gesteriliseerd???
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 11:43

ERIKA129 schreef:
Ken dat heeft mijn kat ook een keer geflikt was toen wel krols Clown smiley Dus je raad het al weken later 5 kittens Knipoog smiley
Dusse is de dame wel gesteriliseerd???

Da's de natuur he. Mooi toch! Maar mocht het zo zijn, dan staan ze, tegen de tijd dat de kittens groot genoeg zijn om weg te mogen, in rijen van drie voor de deur. In november/december zijn er haast geen kittens meer te krijgen....dus...no problem....
En zo'n nestje met kittens.....leuke ontspanning toch...je hebt er geen omkijken naar...ma doet alles!!!!
En ik denk, dat als ma al zo mooi en lief is, de kittens ook wel mooi en lief zullen zijn, ongeacht met wie ze op stap zou kunnen zijn geweest...

Dus....eh...als je in november/december een kitten wil........ Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 22 juli 2011, 13:20
Naar boven

Auteur Bericht
MADED321

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 12:00

Bij Mercedes Weggestuurd

Steeds Allerlei Abnormale Bromgeluiden

Met Interessante Techniek Speciaal Uitgevoerde Bakfiets In Hedendaagse Improvisatie

Met Enkele Rijlessen Controleert Elke Dwaas Een Slagschip

Financieel Onbetaalbaar Rotding

Claxon Indrukken Terwijl Roestig Onderstel Enorm Natrilt

Laatst aangepast door
MADED321
op vrijdag 22 juli 2011, 12:09
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 12:01

Ik kan me echt boos maken op sommige van bovenstaande reacties ... Woedende smiley

Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat sommige mensen de ernst van de situatie in "de hoorn van Afrika" bestempelen als een fabeltje ... en dat alleen om mensen geld af te troggelen ...

Zijn de beelden op het journaal, de filmpjes op o.a. youtube dan allemaal nep, in elkaar geflanst om ons een rad voor ogen te draaien ... zou giro 555 dat soms sponsoren ??

De beste stuurlui staan aan wal, we adviseren maar wat raak ... verstrek de pil of deel condooms uit ... alsof ze dat kunnen eten ...
Zet de regering onder druk ... net zoals wij doen met Griekenland, Ierland, Spanje en misschien straks Italië ... Als Afrika nou deel zou uitmaken van de EU ...
Kom eens met een oplossing voor NU en voor de lange termijn ... Commentaar leveren en de ramp afdoen als onzin, is in mijn ogen, "oogkleppen" op hebben.

Komt het opeens uit de lucht vallen ... Nee, kwam er maar iets uit de lucht vallen ... regen bijvoorbeeld ... of een geldwaterkraan ... of voedsel uit de hemel ... maar nee, we delen liever condooms uit en geven goede voorlichting ... het liefst met een dikke vette hamburger, en een beker Cola, in de hand ... Gefrustreerde smiley --

beelden zeggen vaak meer dan woorden, als we het WILLEN zien

http://www.youtube.com/watch?v=m-zNCtwE_nw&feature=player_embedded#at=35

http://www.youtube.com/watch?v=U8YoCdMpMUU&feature=related

En als je niet aan de grote hulporganisaties wilt geven, kijk eens om je heen, er zijn genoeg andere (christelijke) organisaties waaraan je wel geld kunt geven, waarvan je weet dat er niets aan de "strijkstok" van de directeur en medewerkers blijft hangen ... (want dat is toch waar het om te doen was ... geldklopperij ??)
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 12:08

LIAANTJE026 schreef:
Mag ik even? De bonte wever bestaat al jaren niet meer, die is ooit afgebrand...oeps...waarschijnlijk hebben ze in Assen ook zo'n ding met die naam........die bestaat dus nog wel.....maar heb horen zeggen dat er vlak over de grens ergens in Duitsland ook goede sauna's moeten zitten en waaarschijnlijk qua prijs ook voordeliger.....

Yep, maar de eigenaar van de afgebrande "de Bonte Wever Slagharen" had ook een complex in Assen. Op 27 november 2009 is de naam "de Smelt" veranderd in "de Bonte Wever Assen" ...

Ik zou zeggen kijk eens op de link die al ergens staat, daar kun je ook de prijzen vinden ... kijk en vergelijk zeggen ze toch ... ??
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 12:11

Ja, als er mensen (blanken) sterven aan de EHEC bacterie staat heel Europa op de kop, de WHO geeft waarschuwingen af, dat en dat niet eten enz.. Toen er nog maar een paar mensen mee besmet waren, was de WHO er als de kippen bij!!
In de tijd van de H1N1 virus moest er zelfs massaal gevaccineerd worden....op last van de WHO!!!!
het is zeer onwaarschijnlijk, dat de WHO deze ramp, en de omvang ervan, niet aan heeft zien komen. In mijn ogen zijn díe grote organisaties aan het meten met twee maten...en dát is m.i. onacceptabel.....

...en nu... opeens.....álarm!.....ja, ze kunnen het natuurlijk ook niet maken om helemaal niets te doen....maar nu is alle hulp een druppel op de gloeiende plaat.....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 22 juli 2011, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 12:19

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 6 augustus 2011, 11:58
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 12:39

CROSSROAD317 schreef:
Ik kan me echt boos maken op sommige van bovenstaande reacties ... Woedende smiley

Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat sommige mensen de ernst van de situatie in "de hoorn van Afrika" bestempelen als een fabeltje ... en dat alleen om mensen geld af te troggelen ...

Zijn de beelden op het journaal, de filmpjes op o.a. youtube dan allemaal nep, in elkaar geflanst om ons een rad voor ogen te draaien ... zou giro 555 dat soms sponsoren ??

De beste stuurlui staan aan wal, we adviseren maar wat raak ... verstrek de pil of deel condooms uit ... alsof ze dat kunnen eten ...
Zet de regering onder druk ... net zoals wij doen met Griekenland, Ierland, Spanje en misschien straks Italië ... Als Afrika nou deel zou uitmaken van de EU ...
Kom eens met een oplossing voor NU en voor de lange termijn ... Commentaar leveren en de ramp afdoen als onzin, is in mijn ogen, "oogkleppen" op hebben.

Komt het opeens uit de lucht vallen ... Nee, kwam er maar iets uit de lucht vallen ... regen bijvoorbeeld ... of een geldwaterkraan ... of voedsel uit de hemel ... maar nee, we delen liever condooms uit en geven goede voorlichting ... het liefst met een dikke vette hamburger, en een beker Cola, in de hand ... Gefrustreerde smiley --

beelden zeggen vaak meer dan woorden, als we het WILLEN zien

http://www.youtube.com/watch?v=m-zNCtwE_nw&feature=player_embedded#at=35

http://www.youtube.com/watch?v=U8YoCdMpMUU&feature=related

En als je niet aan de grote hulporganisaties wilt geven, kijk eens om je heen, er zijn genoeg andere (christelijke) organisaties waaraan je wel geld kunt geven, waarvan je weet dat er niets aan de "strijkstok" van de directeur en medewerkers blijft hangen ... (want dat is toch waar het om te doen was ... geldklopperij ??)

Ik ben al jaren donateur van het Rode Kruis en AZG.

Ik las vandaag op internet dat Somalie ontkend dat daar hongersnood is...
De VN krijgt in sommige gebieden zelfs geen toegang.

Waarom vlucht de bevolking dan?
Ja, Somalie is een land met een regering die nergens wat aan doet.

De bevolking vlucht daar weg om verschillende redenen.
De kampen in Kenia kan de vluchtelingen stroom niet aan.
Kenia die zelf amper hun eigen bevolking kan voeden, die zijn afhankelijk van
de organisaties die hulp bieden.
Ze werken daar al jaren.

Hoe komt het dat er zo weinig vooruitgang te zien is?
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 14:37

Hester595, van harte gefeliciteerd! Als je dit leest ben je geslaagd voor deel 2 van de cursus.
Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2519 2520 2521 2522 2523 2524 2525 ... 6194 Volgende
Pagina 2522 van 6194