ChristianMatch

Forum

De klik...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2529 2530 2531 2532 2533 2534 2535 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:14

CHRISTEN307 schreef:
Aan misschien en veronderstellingen heb je uiteindelijk niets, ik concludeer uit de reacties die ik lees, weinig gebed en volledige afhankelijkheid van God, er heerst een doe-het-zelf cultuur, waarbij God als Hulpje wordt 'gebruikt" en dat is ongeloof en dat moet een christen(ook ikzelf) zich aantrekken en daarover belijdenis van mogelijke zonde(n) doen...

Een advies voor Hen Kwal of Henk Wal, lees Job er eens op na....en reageer dan nog eens...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:16

CHRISTEN307 schreef:
Een advies voor Hen Kwal of Henk Wal, lees Job er eens op na....en reageer dan nog eens...

wat is dit nou voor een Zieke smiley -- Huilende smiley, smiley in tranen opmerking
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:17

CHATULIEM619 schreef:
Wat is dat nu voor een rare opmerking Mariska. Ik wil bij iemand langsgaan om te zien hoe ze werkelijk is. Niet dat geregel vooraf, niet het gevoel hebben op visite te zijn...en ook 's avonds weer gewoon terug kunnen.

Als ik ergens koffie drink ben ik daar op VISITE.
En ik ga naar huis wanneer ik vind dat het tijd is.
En wat moet je er voor regelen allemaal?

Ik zie het probleem werkelijk niet.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:20

MARISKA601 schreef:
Als ik ergens koffie drink ben ik daar op VISITE.
En ik ga naar huis wanneer ik vind dat het tijd is.
En wat moet je er voor regelen allemaal?

Ik zie het probleem werkelijk niet.
bv. kinderen, huisdieren, kerk....Je hebt zelf toch ook een relatie veraf gehad en het heeft toch ook niet stand gehouden? Ik befrijp eerlijk gezegd jouw reacties niet..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:24

CHRISTEN307 schreef:
Aan misschien en veronderstellingen heb je uiteindelijk niets, ik concludeer uit de reacties die ik lees, weinig gebed en volledige afhankelijkheid van God, er heerst een doe-het-zelf cultuur, waarbij God als Hulpje wordt 'gebruikt" en dat is ongeloof en dat moet een christen(ook ikzelf) zich aantrekken en daarover belijdenis van mogelijke zonde(n) doen...
Eerlijk gezegd is dat een gezondere houding, dan alleen maar biddend bezig te zijn. Ik ken te veel mensen die al van tevoren wisten dat degene die ze van de foto kenden de vrouw/man van hun leven was. En dat geeft een enorme belasting, want hoe kan je weigeren als een ander het zo duidelijk van de Heer ontvangen heeft? Je moet weten hoeveel er op die manier gemanipuleerd wordt..
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:28

CHATULIEM619 schreef:
bv. kinderen, huisdieren, kerk....Je hebt zelf toch ook een relatie veraf gehad en het heeft toch ook niet stand gehouden? Ik befrijp eerlijk gezegd jouw reacties niet..

ik reisde 4 uur heen, hond ging mee.
de buuf zorgde voor de kat die ik toen had.
kerk hoefde niet te weten waar ik uithing.
bleef er een paar dagen daar om dingen met hem te regelen.
en terug ook weer 4 uur reizen...

en ik heb het uitgemaakt omdat meneer niet wenste
te stoppen met zijn alcoholverslaving.

niets is zo vermoeiend als die uren reizen en optrekken met iemand die verslaafd is.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:33

HENKWAL969 schreef:
Mee eens.

De Bijbel wordt weer eens lekker toegepast om eigen ideeën te ondersteunen, in plaats van de Gods Boodschap te verstaan.

Het gaat hier in dit hoofdstuk over reeds gehuwde mannen of vrouwen en waarbij in het huwelijk sprake is van 1 gelovige, dus of de man of de vrouw en dan indien zij toch in harmonie met elkaar leven, dan is er geen reden om dat huwelijk te beëindigen.
Echter als christen een relatie zoeken die ongelovig is wordt ontraden want dan is de zoeker onjuist bezig.
En in het huwelijk geldt, dat indien de ongelovige wil scheiden, dat de christen of christin dan niet meer gebonden is aan dat huwelijk en dus weer een nieuwe relatie mag beginnen met een andere christen of christin, uiteraard nooit van het gelijke geslacht...
Dus als je goed en biddend leest, zul je de grondtoon van dit hoofdstuk verstaan.
Dus nooit vóór je huwelijk christen zijnde een ongelovige relatie zoeken en aangaan, maar een christen-gelovige....

2 Maar den anderen zeg ik, niet de Heere: Indien enig broeder een ongelovige vrouw heeft, en dezelve tevreden is bij hem te wonen, dat hij ze niet verlate;
13 En een vrouw, die een ongelovigen man heeft, en hij tevreden is bij haar te wonen, dat zij hem niet verlate.
14 Want de ongelovige man is geheiligd door de vrouw, en de ongelovige vrouw is geheiligd door den man; want anders waren uw kinderen onrein, maar nu zijn zij heilig.
15 Maar indien de ongelovige scheidt, dat hij scheide. De broeder of de zuster wordt in zodanige gevallen niet dienstbaar gemaakt; maar God heeft ons tot vrede geroepen
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:38

HENKWAL969 schreef:
Ben ik helemaal mee eens.
Je hoeft inderdaad niet te liegen, maar je hoeft zeker niet alles te vertellen.
Het forum is zo wie zo openbaar, dus moet je het al helemaal niet doen.

En via mail is het ook riskant, omdat je iemand niet in zijn ogen kan kijken.
Het feit dat dit een christelijke site is, wil niet zeggen dat de mensen die lid zijn, zich ook christelijke gedragen.
Opnieuw veronderstellingen en verdachtmakingen, zonder direct bewijs, juist die dit soort gedragingen "veroordelen" doen heimelijk zelf wat zij in een willekeurige ander verfoeien... de z.g. balk in eigen ogen..
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:43

CHRISTEN307 schreef:

Je kunt toch niet uit de reacties opmaken of iemand wel of niet bid!!! Smiley die vol vragen zit

Dat is een aanname, die niet gefundamenteerd is.
Misschien hebben die personen van de reacties, allang ernstig hun zonden bij God gebracht en belijdenis gedaan.
Dat kun je toch niet uit een reactie opmaken.

Internet is veel te onpersoonlijk om echt op te kunnen maken wat zich in iemands leven afspeelt.

De vrienden van Job waren ook mensen die hun oordeel al klaar hadden.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

HENKWAL969 schreef:
Hebreeën 3:7 Daarom, gelijk de Heilige Geest zegt: Heden, indien gij zijn stem hoort,
Efeziërs 4:30 En bedroeft de heilige Geest Gods niet, door wie gij verzegeld zijt tegen de dag der verlossing.
Handelingen 13:2 En terwijl zij vastten bij de dienst des Heren, zeide de Heilige Geest: Zondert Mij nu Barnabas en Saulus af voor het werk, waartoe Ik hen geroepen heb.

De Heilige Geest is wel degelijk een Persoon die bedroeft kan worden die spreekt.

Vader, Zoon en Heilige Geest horen inderdaad bijelkaar, maar zijn wel degelijke een zelfstandig Persoon.
Jezus sprak tot God de Vader en heeft de Heilige Geest gezonden als Trooster, omdat Jezus nu aan de rechterhand van de Vader zit.
Het woord god, dat wij gebruiken komt uit de grondtekst van 'Elohim', dit woord is een meervoud. 'Eloi' is enkelvoud.
Opnieuw lees jij niet goed en maakt er een eigen visie op.
Ik ontken niet dat de Heilige Geest Een Persoon is, maar als een mens de Heilige Geest los trekt van Jezus Christus en God de Vader door alle of veel nadruk op Hem te leggen, dan val je om met die Geest... want de Geest verheerlijkt de Zoon en de Vader en de Zoon spreekt door de Geest van Zichzelf en de Vader en ook van Zichzelf.
Hoe lees je Henkwal, met de bril van een Schriftgeleerde of de bril van een arme van geest?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

CHRISTEN307 schreef:
Opnieuw veronderstellingen en verdachtmakingen, zonder direct bewijs, juist die dit soort gedragingen "veroordelen" doen heimelijk zelf wat zij in een willekeurige ander verfoeien... de z.g. balk in eigen ogen..

Maar nu ben ik toch wel benieuwd wat jij onder de term' çhristelijk gedrag'verstaat?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:47

CHRISTEN307 schreef:
Opnieuw lees jij niet goed en maakt er een eigen visie op.
Ik ontken niet dat de Heilige Geest Een Persoon is, maar als een mens de Heilige Geest los trekt van Jezus Christus en God de Vader door alle of veel nadruk op Hem te leggen, dan val je om met die Geest... want de Geest verheerlijkt de Zoon en de Vader en de Zoon spreekt door de Geest van Zichzelf en de Vader en ook van Zichzelf.
Hoe lees je Henkwal, met de bril van een Schriftgeleerde of de bril van een arme van geest?

Ik denk dat Henk zeker wel een visie heeft, het is alleen niet jouw visie dat is wel duidelijk, ook niet altijd de mijne maar ik probeer er wel begrip en respect voor te hebben , probeer ik ook met jouw schrijfsels...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:48

HENKWAL969 schreef:
Als je alleen met gelovigen omgaat, hoe kun je dan getuige zijn van Gods werk je leven??
Ik geloof zelf dat de omgang met ongelovigen van groot belang is.
We hoeven natuurlijk geen deel te hebben aan hun activiteiten, maar moeten gewoon op gepaste wijze afstand nemen.
Mijn ervaring is dat dit meer respect oplevert dan het eindeloos prediken van het evangelie, want dat wekt irritatie op in plaats van respect.

Er wordt ook wel gesproken, dat je dingen als gelovige op moet geven.
Daar wordt dan ook nog wel eens het woord 'HELAAS' bij gebezigd.

Een heel extreem voorbeeld:
Als je een dief bent, maar je wilt niet naar de gevangenis, dan zul je moeten stoppen met stelen, maar gaan werken.
Het gestolen brood smaakt goed. Het brood dat je met werken verdient smaakt hetzelfde, maar je mag het met voldoening eten.

Ja...., als christen moet je sommige dingen opgeven, maar daarvoor krijg je andere dingen terug die veel waardevoller zijn.
Het opgeven van dingen klinkt zo beladen, ik vind het meer een kwestie van ANDERE dingen gaan doen.

En... Daar schrijft de brief aan de Galaten over.... laat je niet opnieuw een wet opleggen. Sommige christenen vertellen je dat je sommige dingen niet meer mag doen.
In een van de reacties, las ik, dat sommige christenen geen varkensvlees mogen eten.
Waar staat dat in de Bijbel????
Wel lees ik dat Petrus als Jood zijnde, tegen zijn gevoel bij een heiden moest gaan eten, en ook nog eens varkensvlees.

Wat wel wordt gezegd. Als ik bij mensen ga eten die daar aanstoot aan nemen, dat ik het niet moet doen. Maar dan wachten tot ik thuis ben en daar lekker die speklap ga eten.

Een christen 'moet" niets maar wil uiteindelijk niet, wat God niet wil en alles is ge-oorloofd, maar niet alles is nuttig en zorg als christen dat je je vrijheid niet gebruikt om een aanstoot te zijn voor een ongelovige.of gelovige... want dan misbruik je je vrijheid in Christus voor je eigen vleselijk ego...
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:52

CHRISTEN307 schreef:

Dit zijn helaas geen veronderstellingen of verdachtmakingen.

Tenzij dat degenen gelogen hebben, waar ik een persoonlijke mail wisseling gehad heb.

Mannen hebben doorgaans minder last van onbehoorlijke reacties.
Misschien dat vrouwelijke leden hier meer van kunnen vertellen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:53

[quote=TINK100]en Jezus veranderde zelf het water in uitstekende wijn op de

Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 27 juli 2011, 21:16
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:56

HANNAH810 schreef:
(je eet wel erg veel bieten-salade!! Clown smiley )

die zal jij dan wel weer VEEL te lekker gemaakt hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:56

Beste allemaal, lieve mensen,

Momenteel hebben we het op ons hart om donderdag te bidden voor hetgeen in Noorwegen is gebeurd. Onze machtige Heer is genadig, laten we bidden dat er beelddragers van Hem mogen zijn om slachtoffers en familie bij te staan in Zijn liefde. Gebed is dan ook meer dan nodig opdat de vrucht van de geest mag inwerken in de harten van mensen. "Here wij zijn zo klein in Uw schepping, help ons en werp een dam op tegen het kwade welke rondgaat als een briesende leeuw".
De wereld in nu geschokt door het verschrikkelijk gebeuren en dit raakt ook ons christenen in hart en nieren. Laat ons donderdag samen bidden voor troost en kracht voor de nabestaanden, voor Noorwegen, ...

We houden elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 bidstond, je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken. Ook uw gebed is meer dan welkom !!!
Martha &
Herman

Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 25 juli 2011, 22:46
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:57

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat Henk zeker wel een visie heeft, het is alleen niet jouw visie dat is wel duidelijk, ook niet altijd de mijne maar ik probeer er wel begrip en respect voor te hebben , probeer ik ook met jouw schrijfsels...... Knipoog smiley
@ Willemijn ik schrijf juist dat Henkwal een visie heeft, maar ik heb geen respect voor die visie omdat ie m.i. onjuist is en dat heeft niets te maken met de persoon, ik be-oordeel elke visie op Waarheidsgetrouwheid via de opdracht om alle visies te beproeven of ze uit God zijn of niet...
Men mag ook op mij reageren vanuit de Schriften en dan zal ik ook reageren ook zal ik mijn fouten bekennen, als die aantoonbaar begaan zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:01

HENKWAL969 schreef:
Dit zijn helaas geen veronderstellingen of verdachtmakingen.

Tenzij dat degenen gelogen hebben, waar ik een persoonlijke mail wisseling gehad heb.

Mannen hebben doorgaans minder last van onbehoorlijke reacties.
Misschien dat vrouwelijke leden hier meer van kunnen vertellen.

Als en ieder nu eens begint met oprecht te mailen vanuit zijn(haar) ontvangen geloof en dan kan het niet anders, dan dat de leugen moet wijken,
Dat vereist steeds een dagelijks onderzoek van onszelf of wij waarachtig zijn of niet...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:04

CHRISTEN307 schreef:
@ Willemijn ik schrijf juist dat Henkwal een visie heeft, maar ik heb geen respect voor die visie omdat ie m.i. onjuist is en dat heeft niets te maken met de persoon, ik be-oordeel elke visie op Waarheidsgetrouwheid via de opdracht om alle visies te beproeven of ze uit God zijn of niet...
Men mag ook op mij reageren vanuit de Schriften en dan zal ik ook reageren ook zal ik mijn fouten bekennen, als die aantoonbaar begaan zijn...

Ook al ben je het niet eens met een visie, en dat is je goed recht, dan behoor je nog respect voor de andersdenkende te hebben. Doe je dat niet dan heb je alleen respect voor je eigen opvattingen. Dan krijg je geen discussie maar gedram over het eigen vermeende (groeps-)gelijk.

Het mooie van een forum is dat de vele christelijke opvattingen die hier zijn aan elkaar kenbaar gemaakt kunnen worden. Ook al ben je het er niet mee eens, het zijn wel medechristenen die het schrijven. Reformatorische vanzelfsprekendheden en benaderingswijzen zoals jij ze uit, zijn niet het exclusieve criterium voor christelijke opvattingen.

Thomas, gelooft ook.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 25 juli 2011, 22:03
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:06

CHRISTEN307 schreef:

Dat vind ik nu juist zo jammer Christen, want wat voor jou Waarheidsgetrouw is hoeft het voor mij absoluut niet te zijn omdat ik de Bijbel wat anders lees dan jij dat doet.....
Wil dat zeggen dat ik het dan bij het verkeerde eind heb of dat jij dat hebt? nee, dat is net de verschillende blik van kijken die mensen hebben.
Waarom denk je dat er zoveel verschillende kerken zijn?
Ik vind het nogal pretentieus om te denken dat alleen jouw visie de ware visie is......
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:08

CHRISTEN307 schreef:
Als en ieder nu eens begint met oprecht te mailen vanuit zijn(haar) ontvangen geloof en dan kan het niet anders, dan dat de leugen moet wijken,
Dat vereist steeds een dagelijks onderzoek van onszelf of wij waarachtig zijn of niet...

Begin eerst eens bij jezelf
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:08

WILLEMIJN232 schreef:

Dank je Willemijn.

De Heilige Drie-eenheid is al heel vaak een discussie geweest binnen de kerk. Dat komt, omdat wij het niet zo goed begrijpen. En steeds maar proberen uit te leggen, in plaats van te geloven.

Er wordt in de Bijbel gesproken over de Heilige Geest alseen zelfstandig Persoon, maar er wordt ook over de Heilige Geest geschreven als de Geest Gods. De Geest van God de Vader zelf.

Zo bestaat de Drie-Eenheid uit Vader, Zoon en Heilige Geest.
Heel duidelijk staat in Genesis: 'Laat Ons mensen maken naar Ons Beeld'. Meervoud dus.

Maar zo bestaan wij uit ziel, geest en lichaam. Ook een drie-eenheid.
Daar wordt ook al jaren over gediscussieerd, maar niemand weet precies hoe het zit.
Psychologen houden zich al jaren bezig om het menselijk brein en wezen te doorgronden.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:11

Personen die mee hopen te gaan:
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (met 2 kids, 5 en 7)
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio 0318
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
de ene "schone gezuster";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
angelique327, 50 jaar?, regio 0182 (voormalig lid)
maria576, regio 038, 46 jaar, bbq
Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer
Liaantje026, 45 jaar, regio 0523, evt skottelbraai mee
Anita851, 46 jaar, regio 0592
margreet471, 51 jr. regio 0180
annette792, 31 jaar, regio 0049
Jozi078, 58 jaar, regio 0165
Jakolien247, 35 jaar, regio 030

visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq?
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
Hendrik447
pimpernel883 44jaar, regio 030
dirkjan078, 44 jaar, regio 0575
jonasveve733, 51 jaar, regio 070 neemt bbq mee
marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
Griffin748, 40 jaar, regio 035 bbq en zwarte meuk en aanmaakblokkies mee (het moet tenslotte wel een beetje makkelijk, he)
EWJ051, 26 jaar, regio 033
Charley513, regio 0514, 53 jaar
Leo, 50 jaar, introducé van Knotjevee, regio onbekend
pieter649, 43 jaar, regio 0049
andries 55 jaar ex lid
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184

zijn er nog meer mensen die een bbq of iets van dien aard mee zouden kunnen/willen nemen?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 25 juli 2011, 21:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:16

CHRISTEN307 schreef:

Helaas zullen er altijd mensen op cm blijven komen met andere bedoelingen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:16

Klik...de klik ...wat klik.
Soms lijkt het wel een toverwoord, heel dat woord "klik".
Gelijk moet er maar een klik zijn en als die er niet is gaat het feest niet door. Het is alsof een klik niet later pas kan komen. Dat zoiets niet kan groeien . Ik haar dat woord "klik" en men gebruikt het ook te pas en te onpas vind ik. Huilende smiley, smiley in tranen
Ik heb hier op de site met verschillenden heel goed contact . Dat klikt gewoon. Althans zo ervaar ik het.
Maar ik weet ook dat er zijn waar het alleen maar bij goed contact zal blijven. Daarom zeg ik .......dé klik, is dat niet iets wat moet groeien?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:24

VISSER278 schreef:
Klik...de klik ...wat klik.
Soms lijkt het wel een toverwoord, heel dat woord "klik".
Gelijk moet er maar een klik zijn en als die er niet is gaat het feest niet door. Het is alsof een klik niet later pas kan komen. Dat zoiets niet kan groeien . Ik haar dat woord "klik" en men gebruikt het ook te pas en te onpas vind ik. Huilende smiley, smiley in tranen
Ik heb hier op de site met verschillenden heel goed contact . Dat klikt gewoon. Althans zo ervaar ik het.
Maar ik weet ook dat er zijn waar het alleen maar bij goed contact zal blijven. Daarom zeg ik .......dé klik, is dat niet iets wat moet groeien?

Is waar wat je zegt Visser, soms heb je gewoon een klik met iemand maar dat is dan niet DE klik waar veel mensen het over hebben.....
En dat hoeft ook helemaal niet, het is ook leuk om een vriendschappelijke klik met iemand te hebben.
Dus klikken? Je hebt ze in allerlei soorten en maten volgens mij........
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:24

HENKWAL969 schreef:
Mensen in een grote stad leven en denken anders over zaken als in een dorp als bijvoorbeeld Urk of Bunschoten Spakenburg

Dat is waar , maar daar gaat het hier niet om.
Het gaat erom wat men verstaat onder christelijk gedrag.
En dan is het onze taak om een lichtend licht en een zoutend zout te zijn.
Of we nu wonen in een grote stad of in een klein dorp dat doet er niet toe.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:30

WILLEMIJN232 schreef:
Is waar wat je zegt Visser, soms heb je gewoon een klik met iemand maar dat is dan niet DE klik waar veel mensen het over hebben.....
En dat hoeft ook helemaal niet, het is ook leuk om een vriendschappelijke klik met iemand te hebben.
Dus klikken? Je hebt ze in allerlei soorten en maten volgens mij........

Lachende smiley Het is net als met vlees W-tje.
Op de verpakking staat ca. 15 min. braden. Oke , dan is het gaar , maar nog niet te kanen.
Laat die 15 min. voor wat ze zijn en laat het lekker nog een uurtje zachtjes doorsudderen . En dan is dat vlees net als of er een engeltje op je tong piest. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:35

VISSER278 schreef:
Lachende smiley Het is net als met vlees W-tje.
Op de verpakking staat ca. 15 min. braden. Oke , dan is het gaar , maar nog niet te kanen.
Laat die 15 min. voor wat ze zijn en laat het lekker nog een uurtje zachtjes doorsudderen . En dan is dat vlees net als of er een engeltje op je tong piest. Lachende smiley

Nou het heeft vanmiddag 2,5 uur staan sudderen met een beetje kruidnagel en laurier.

en lekker.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2529 2530 2531 2532 2533 2534 2535 ... 6194 Volgende
Pagina 2532 van 6194