| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:31
|
|
|
|
Heb weer even hulp nodig. Krijg opeens een melding dat ik niet kan chatten. Die pop-up blokkering staat opeens weer aan bij mij, en heb daar niets aan gedaan.( (is mijn wel eens verteld dat dat ligt aan je virusscanner?!) Uitleg van cm schiet ik nietzo veel mee op want ik heb geen balkje bovenin mijn pagina staan. Kan iemand mij weer even helpen? gr. Peet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:33
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | Heb weer even hulp nodig. Krijg opeens een melding dat ik niet kan chatten. Die pop-up blokkering staat opeens weer aan bij mij, en heb daar niets aan gedaan.( (is mijn wel eens verteld dat dat ligt aan je virusscanner?!) Uitleg van cm schiet ik nietzo veel mee op want ik heb geen balkje bovenin mijn pagina staan. Kan iemand mij weer even helpen? gr. Peet |
kan je helaas niet helpen, maar kan wel zeggen dat je niet de enige bent, krijg dat ook sinds een paar dagen in beeld af en toe, maar kan wel gewoon chatten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Ben je echt volmaakt mens? |
Nou, ik geloof niet dat deze vraag echt aansluit bij het bewuste commentaar. Maar over het geheel genomen is dit inderdaad een terechte vraag aan de juiste persoon...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:37
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Ik sprak even als een dwaas, maar Hij heeft ons een Voorbeeld gegeven, opdat wij Hem in Zijn Voetsporen zullen volgen. En David, och hij was ook maar een mens, maar toch een man naar God´s hart. En die had het ook moeilijk met vrouwen, wat is de bijbel toch eerlijk en recht door zee. Niets menselijks was hun ook vreemd. Maar hij kon niet zo maar zijn gang gaan hoor, want Nathan heeft hem wel in Naam van God de straf op zijn zonde aangezegd en dat was niet mals... Oprechtheid en volledige afhankelijkheid van God dat is het geheim, maar dan is het over met eigen tactiek en eigen wijsheid... |
als dat duidelijk is, dan hoef je er niet nog een hele uitleg bij te doen, wat nergens mee te maken heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:37
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | In Christus zijn al de schatten der Wijsheid verborgen en Hij is mijn Herder en mij ontbreekt het aan " niets" en dat is nog eens geluk, wat gratis is, maar duur betaald door het Leven van de Heiland der wereld... |
Wees er dan maar heeeeeel zuinig op , Christen! Gooi je parels niet voor de zwijnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:41
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | Heb weer even hulp nodig. Krijg opeens een melding dat ik niet kan chatten. Die pop-up blokkering staat opeens weer aan bij mij, en heb daar niets aan gedaan.( (is mijn wel eens verteld dat dat ligt aan je virusscanner?!) Uitleg van cm schiet ik nietzo veel mee op want ik heb geen balkje bovenin mijn pagina staan. Kan iemand mij weer even helpen? gr. Peet |
Even met rechts bovenin je scherm klikken,dan kun je je balkjes weer aanzetten en het probleem oplossen. Bij mij(engelse versie)staat het onder "tools" Succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:41
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | In Christus zijn al de schatten der Wijsheid verborgen en Hij is mijn Herder en mij ontbreekt het aan " niets" en dat is nog eens geluk, wat gratis is, maar duur betaald door het Leven van de Heiland der wereld... |
wat doe je dan op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wees er dan maar heeeeeel zuinig op , Christen! Gooi je parels niet voor de zwijnen. |
Helemaal mee eens
Spreken is zilver en zwijgen is goud.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:43
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | wat doe je dan op CM  |
Dat heb ik ook gevraagd bij andere topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:43
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Ik sprak even als een dwaas, maar Hij heeft ons een Voorbeeld gegeven, opdat wij Hem in Zijn Voetsporen zullen volgen. En David, och hij was ook maar een mens, maar toch een man naar God´s hart. En die had het ook moeilijk met vrouwen, wat is de bijbel toch eerlijk en recht door zee. Niets menselijks was hun ook vreemd. Maar hij kon niet zo maar zijn gang gaan hoor, want Nathan heeft hem wel in Naam van God de straf op zijn zonde aangezegd en dat was niet mals... Oprechtheid en volledige afhankelijkheid van God dat is het geheim, maar dan is het over met eigen tactiek en eigen wijsheid... |
Nou, dwaas was het zeker. Je uiteenzetting lezend lijkt het erop dat je voor dominee aan het studeren bent. Niks mis mee, je zou alleen misschien wat voorzichtiger met een andermans gebedsleven om kunnen gaan....? Het is maar een tip...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op dinsdag 26 juli 2011, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:52
|
|
|
|
Optie 1 -- Taakbalk -- Extra -- Pop-upblokkering > instellingen voor Pop-upblokkering -- adres van website waarvan Pop-ups worden toegestaan .. typ daar de naam van de site .. in jouw geval .. http://www.christianmatch.nl -- toevoegen -- sluiten
Optie 2 -- Als je google toolbar gebruikt kun me met de fuctie "toolbar opties" -- extra -- pop-upblokkering .. aanvinken Je kunt dan rechtstreeks pop-ups van websites toestaan ... je hebt dan de keuze tussen "eenmalig" en "altijd" ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 00:01
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | Nou, dwaas was het zeker. Je uiteenzetting lezend lijkt het erop dat je voor dominee aan het studeren bent. Niks mis mee, je zou alleen misschien wat voorzichtiger met een andermans gebedsleven om kunnen gaan....? Het is maar een tip...  |
Je hebt gelijk Beun.
Er was een man , die gescheiden is en later studeerde hij voor predikant maar gedeelte van zijn levensloop heeft hij niet aan de kerk verteld over zijn echtscheiding. Hij wilde alleen mooie verhaal vertellen over zijn gelovig levenswandel en "ongehuwd" gebleven. Maar poosje later vertelde een vrouw, waar hij vandaan kwam, aan de kerkeraad omdat zij hoorde van haar kennis van deze gemeente over nieuwe predikant. Ze kende hem als leugenaar en door de kerkeraad werd hij afgezet. Erg gevaarlijk voor zo'n mens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 00:19
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | Zoek eerst het Koninkrijk van God en Zijn Gerechtigheid en al het andere ontvang je bovendien, ja Amen, dat doet Hij al meer dan 60 jaar bij mij... |
FF kijken, je bent 63 jaar en zegt dat je al het andere al ontvangt van Hem, al meer dan 60 jaar ...
Zoekt eerst het Koninkrijk van God en Zijn Gerechtigheid, wanneer heb je dat dan gezocht ...
Ik ken Jezus als mijn persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker, ik was 16 jaar toen ik ja mocht zeggen tegen Zijn Liefde ... Dat ik besefte, dat alles wat ik wist over Hem, alleen in mijn hoofd zat ... maar wat in het hoofd zit zit niet in het hart ... Ik ging op mijn knieën en gaf mijn leven aan Hem, Jezus Christus ... En geen seconde eerder ...
Ken jij Jezus Christus als je persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker ... want je kunt niet, zoals ik het lees, al meer dan 60 jaar iets ontvangen, wat je alleen kunt krijgen als je eerst zoekt en vindt ...
Maar goed, dit is wel heel erg off-topic ...
Maar snel on-topic gaan ...
Ik vind dat een relatie niet afhankelijk moet zijn van autobezit ... maar ik denk dat in de praktijk het bezit van een auto wel veel meer mogelijkheden geeft ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 00:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Eten wat de pot schaft zei mn moeder altijd. Visser: Doe geen moeite, laat die pot maar in de wc staan |
ik wens je moeder smakelijk eten!! (ik heb geen trek vandaag!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 00:33
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | het is omdat jullie verkeerd bidden en dan luistert God niet...veel harder roepen dan wordt Hij wakker; naar Jezus toegaan met een waarachtig hart, dan is en geeft Hij leven en overvloed, maar alleen bidden, je kunt het niet zo afhalen, dan moet je naar Mac Donalds... |
wat fijn voor je, gristen, dat je zo goed waarachtig kunt bidden! ennehhh....hard roepen en gillen helpt dus om je gebeden verhoord te zien? hoe komt het toch, dat je bijdrage me aan elia en de baalpriesters doet denken? mag ik jou (en vooral je nieuwe vriendin) heel veel wijsheid en onderscheidingsvermogen toewensen?
hannah..........gaat nog even zappen als David.........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 27 juli 2011, 09:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 00:44
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Ik vind de kans juist heel groot, maar dat ligt er ook aan, hoe je zoekt, als een soort grabbelton en dan grabbelen tot je mogelijk een lot uit de loterij hebt of indien het iemand aan iets of iemand ontbreekt, dat hij bidde en God zal geven zonder verwijt, hoe zou Hij de christen niet alles schenken wat nodig is voor een Godvruchtig Leven, als Hij Zijn Zoon gegeven heeft... ja toch ,dus stop met grabbelen maar bidt om een relatie..tot Zijn eer, en dat gebed wordt op Zijn tijd en wijze altijd verhoort...kijk naar Elia... |
en de baal-priesters............... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 27 juli 2011, 00:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 00:51
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Ik wil niet alleen zijn en dan bid ik om een partner en Hij heeft een databank met Zijn ingeschreven partners, dus die ingeschreven zijn in het Boek des Levens.. en die stuurt Hij dan naar de zoekers, die ook ingeschreven staan in het Boek des Levens, dus zo werkt het. Laat je inschrijven en dan geldt: " die zoekt, die vindt".. Doen joh, het helpt, nee Hij helpt.... |
hebbie effe een internet adressie voor me? www.boekdeslevens.nl misschien? en hoelang is de levertijd bij deze wehkamp? nog porto kosten??
klinkt me wel ietsepietsie versimpeld/arrodinges in de oren als ik eerlijk ben...........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 27 juli 2011, 00:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 01:10
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | Ik heb ontvangen een beeldschone vrouw, en dan zeg ik dank U wel Heere, moeten jullie ook eens om smeken, dan verhoort Hij , maar het is omdat jullie verkeerd bidden en dan luistert God niet, maar heeft Hij andere dingen te doen...veel harder roepen dan wordt Hij "wakker"...[u]met je hart roepen in je benauwdheid en naar Jezus toegaan met een waarachtig hart, dan is en geeft Hij leven en overvloed, maar alleen bidden, je kunt het niet zo afhalen, dan moet je naar Mac Donalds... |
God hoort ons altijd! (Als we hardop aan het bidden zijn, maar zelfs al zijn het fluisteringen of gedachten). Maar God verhoort ons niet altijd. Hij geeft niet altijd wat wij vragen, ook al roepen we in onze benauwdheid.
Christen, hoe kun je nu zeggen dat een ander verkeerd bidt als je niet eens een gebed hebt gehoord (in dit geval gelezen)? En is het dan aan jou om dat bidden (als fout) te beoordelen?
Na jouw bijdragen op dit forum gelezen te hebben vraag ik me af met welk doel jij hier aanwezig bent! Het komt op mij over alsof jij vind dat jij het altijd bij het juiste eind hebt. En als een ander een andere mening ergens over heeft deugt hij/zij meteen al niet meer. Ik mis bij jou de liefde voor je naaste. En als christen zou jij het goede voorbeeld moeten geven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 02:08
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | Christen, hoe kun je nu zeggen dat een ander verkeerd bidt als je niet eens een gebed hebt gehoord (in dit geval gelezen)? En is het dan aan jou om dat bidden (als fout) te beoordelen?
Na jouw bijdragen op dit forum gelezen te hebben vraag ik me af met welk doel jij hier aanwezig bent! Het komt op mij over alsof jij vind dat jij het altijd bij het juiste eind hebt. En als een ander een andere mening ergens over heeft deugt hij/zij meteen al niet meer. Ik mis bij jou de liefde voor je naaste. En als christen zou jij het goede voorbeeld moeten geven! |
In de Bijbel staat een voorbeeld van mensen die ook beter konden bidden dan een ander
Lucas 18 10 Twee mensen gingen op naar de tempel om te bidden; de een was een Farizeeer de ander een tollenaar. 11 De Farizeeer stond en bad dit bij zichzelf: O God, ik dank U, dat ik niet zo ben als de andere mensen, rovers, onrechtvaardigen, echtbrekers, of ook als deze tollenaar; 12 ik vast tweemaal per week, ik geef tienden van al mijn inkomsten. 13 De tollenaar stond van verre en wilde zelfs zijn ogen niet opheffen naar de hemel, maar hij sloeg zich op de borst en zeide: O God, wees mij, zondaar, genadig!
Helaas... ik ben een echtbreker. Heb zelfs twee echtscheidingen achter de rug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 02:31
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Ik wil niet alleen zijn en dan bid ik om een partner en Hij heeft een databank met Zijn ingeschreven partners, dus die ingeschreven zijn in het Boek des Levens.. en die stuurt Hij dan naar de zoekers, die ook ingeschreven staan in het Boek des Levens, dus zo werkt het. Laat je inschrijven en dan geldt: " die zoekt, die vindt".. Doen joh, het helpt, nee Hij helpt.... |
God maakt geen gebruik van een databank, in de hemel zijn geen computers. Daar zijn ook geen zoekmachines zoals Google, Bing, enz. Daar wordt nog in boeken geschreven.
Mijn verlangen gaat ook uit naar een partner en bid daar ook voor. Maar niet meer omdat ik niet alleen wil zijn.
Momenteel woon ik alleen, maar.... ik ben absoluut niet alleen. Er is genoeg werk in Gods Koninkrijk. Ziekenbezoek, bezoeken van ouderen, helpen met klusjes, vrijwilligerswerk, evangeliseren, bidstonden, samenkomsten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 05:29
|
|
|
|
Het is de bedoeling dat een ieder die reageert, zijn persoonlijke ervaringen en verwachtingen tracht te verwoorden en bij voorkeur niet wat derden er over schrijven, hoewel er wel een evt link geplaatst kan worden. Maar vooral dus de persoonlijke beleving en de uitkomsten of evt " onverhoorde" gebeden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 05:35
|
|
|
|
Ervaringen met en in het geloof, en dan liefst persoonlijke en bij voorkeur niet wat anderen er over schrijven of zeggen, maar je eigen bevindingen en evt. teleurstellingen...
Laatst aangepast door
|
CHRISTEN307
|
op woensdag 27 juli 2011, 05:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 05:42
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
CHRISTEN307
|
op woensdag 27 juli 2011, 21:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 05:48
|
|
|
|
De Liefde der Waarheid is confronterend, maar doet wat Hij zegt en redt van de Dood, De Leugen is vaak verzachtend en bedrieglijk en is uiteindelijk meedogenloos en brengt in de Dood
Laatst aangepast door
|
CHRISTEN307
|
op woensdag 27 juli 2011, 05:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 05:56
|
|
|
|
Jakobus 4 aan de christenen: Onderwerp je aan God 4 1 Waar komt al die strijd, waar komen al die conflicten bij u toch uit voort? Is het niet uit de hartstochten die strijd leveren in uw binnenste? 2 U verlangt naar iets, maar krijgt het niet. U bent jaloers en moordlustig, maar bereikt uw doel niet. U bekvecht en twist met elkaar. U krijgt niets omdat u niet bidt. 3 En als u bidt ontvangt u niets, omdat u verkeerd bidt: u wilt alleen uw eigen hartstochten bevredigen. 4 Trouwelozen! Beseft u dan niet dat vriendschap met de wereld vijandschap jegens God betekent? Wie bevriend wil zijn met de wereld, maakt zich tot vijand van God. 5 Denk toch niet dat dit loze woorden zijn in de Schrift: ‘Hij die ons het leven gaf, maakt er vurig aanspraak op; 6 maar de genade die hij schenkt is nog groter.’ Daarom staat er: ‘God keert zich tegen hoogmoedigen, maar aan nederigen schenkt hij zijn genade.’ 7 Onderwerp u dus aan God, en verzet u tegen de duivel, dan zal die van u wegvluchten. 8 Nader tot God, dan zal hij tot u naderen. Reinig uw handen, zondaars; zuiver uw hart, weifelaars. 9 Weeklaag, wees treurig en laat uw tranen vloeien. Laat uw lachen veranderen in droefheid en uw vreugde in somberheid. 10 Verneder u voor de Heer, dan zal hij u verheffen [u]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 06:00
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en de baal-priesters............... 
Hoe bedoel je dat Hanna, leg mij dat eens uit?
. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 06:09
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | wat doe je dan op CM  |
Om jullie te verwijzen naar deze rijke God, Die uitdeelt en niet karig is... dat heet b e m o e d i g e n......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 06:14
|
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CHRISTEN307
|
op woensdag 27 juli 2011, 21:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 06:49
|
|
|
|
Wanneer mag je jezelf een christen weten en wat doe je dan als christen als je de vorige vraag met ja hebt be-antwoord. Wat is een andere benaming voor christen? Ben je christen omdat je naar een kerkgemeenschap gaat? Of omdat je de bijbel leest? Of omdat je netjes leeft en ieder het zijne geeft? Probeert de bijbel na te leven? en wanneer ben je het niet? omdat ik niet uitverkoren ben? een lot uit de loterij? och ik zie wel als het zover is,? zo maar wat reacties die er zouden kunnen zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 06:57
|
|
|
|
het zal zijn als in de dagen van Noach, en dat ervaar ik nu en nog veel meer,een bewijs dat het Woord de Waarheid is in al Zijn facetten. Eindtiid is de laatste periode tussen De uitstorting van de Geest op de pinksterdag en de wederkomst van Christus, het tijdperk is een betere vertaling, het laatste tijdperk, want straks is er geen tijd meer, dan is alles, ja alles eeuwig, want bij God is geen tijd, onbegrijpelijk, de Eeuwige. Het is de laatste ure schrijft Johannes en dat dit geen rationeel uur is weten wij nu toch wel? De Schrift dient dan ook met een andere bril te worden gelezen, de hemelse bril, en die is veel scherper, dan de beste bril etc op aarde...
|
|
| Naar boven |
|
|