| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 12:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ... met het weer dan weer.  |
...is er weer iets met het weer.... ....'t weer is nu weer prima, dus laten we het weer maar weer even het weer laten.....hopelijk blijft het dan weer een poosje zulk heerlijk weer.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:04
|
|
|
|
dat het abces in mijn buik wéér gegroeid en ontstoken is en dat ik dus wéér aan de antibiotica zit. Maar gelukkig hoef ik (nog) niet opnieuw opgenomen te worden in het ziekenhuis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:25
|
|
|
|
2 Tim 2:23
"Ik zeg het nog eens: Laat je niet verleiden tot zinloze discussies, die alleen maar op ruzie kunnen uitlopen."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:34
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ...is er weer iets met het weer.... ....'t weer is nu weer prima, dus laten we het weer maar weer even het weer laten.....hopelijk blijft het dan weer een poosje zulk heerlijk weer.....  |
na 5 minuten hardop lezen heb ik het weer begrepen...denk ik...
Hoe begon dit alles ook weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:38
|
|
|
|
[quote=CHRISTEN307]
Zie je wel??? Ik ken de strijd niet...ik snap er niets van...(Je kent mijn leven niet eens!!!!) De Heilige geest doet niets bij mij...omdat ik het woord MISSCHIEN gebruik... Zo kan het wel weer....het komt vast niet goed met me....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:38
|
|
|
|
Wel uitkijken hoor
Mattheüs 7: 15 Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 14:09
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | 2 Tim 2:23
"Ik zeg het nog eens: Laat je niet verleiden tot zinloze discussies, die alleen maar op ruzie kunnen uitlopen."
 | LATEN WE DAT DOEN....!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 14:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | chr307; hoor je jezelf nu niet praten, vraag ik me af? hoe zie jij je eigen leven dan, als ik vragen mag; je bent notabene een gehuwde man, die een afspraakje maakt met andere dame(s) en op zijn profiel aangeeft gescheiden te zijn, toch?
snap jij nu het leven (met God) niet, of hebben we met zijn allen verkeerd begrepen dat je een nog gehuwde man bent? |
Ik ben voor de burgerlijke stand nog een gehuwde man, maar voor de hemelse. burgerlijke stand ben ik officieel gescheiden in maart van dit jaar, alleen het verschil in tijdsbestek zit in het huwelijk nog een kans geven via wederzijdse uitgebreide diagnostiek in het Centrum Autisme. En als 1 van de 2 niet vrijwillig meewerkt aan zo'n onderzoek, dan komt er geen onderzoek, ook niet voor of bij mij. Mijn (ex)echtgenote wil niet meewerken, dus geen onderzoek En dan is het sein op groen gezet om het huwelijk te ontbinden, omdat het dan een relatie is van broer en zus of vriend/vriendin. Deze situatie was eigenlijk al jaren aan de gang, maar dit jaar is duidelijk geworden, waarom het zo gaat(ging) in onze relatie dus als 2 "vreemden" samen in 1 huis... Het vorige huwelijk heeft 23 jaar geduurd en is door overlijden van echtgenote in 2005 opgehouden te bestaan en het eerste huwelijk heeft 2 jaar geduurd en dat is geéindigd door overspel van de echtgenote terwijl ik in die periode ook nog herstellende was van diverse levensbedreigende medische incidenten.. Dus alle huwelijken zijn op eerlijke en verantwoorde wijze geéindigd en er is geen sprake van oneerbare handelingen of feiten, dus jullie fantasie en lastermachine kan uitgezet worden en ik verzoek jullie dringend dit te doen, daar ik anders een officiële klacht indien bij de Redaktie voor smaad en laster en als dat onvoldoende resultaat biedt waarbij dit lasteren en stalken niet ophoudt onderneem ik juridische stappen, tegen elk van de forumleden, die zich hier blijvend aan schuldig maken. Dus dit is een laatste waarschuwing aan degenen, die zich denken te kunnen veroorloven allerlei leugens, insinuaties en laster over of van mij 'vrijuit' te kunnen plaatsen en dat is dus strafbaar. Degenen, die het aangaat zijn/worden gewaarschuwd door mij en mijn juridisch adviseur.
christen 703
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 14:32
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | wellicht is dan nu de tijd gekomen om in je profiel iets te veranderen, chr307? hoe sta je ingeschreven bij de burgelijke stand? met andere woorden; kijk eens zorgvuldig naar je eerste meerkeuzevraag...........  |
--Ik verwijs je naar mijn uitgebreide antwoord op het topic
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ? Ook belangrijk voor jou om te lezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | na 5 minuten hardop lezen heb ik het weer begrepen...denk ik...
Hoe begon dit alles ook weer  |
Heb je het weer begrepen of heb het wéér begrepen.... .... ZON.....YES....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:26
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Dus alle huwelijken zijn op eerlijke en verantwoorde wijze geéindigd en er is geen sprake van oneerbare handelingen of feiten, dus jullie fantasie en lastermachine kan uitgezet worden en ik verzoek jullie dringend dit te doen, daar ik anders een officiële klacht indien bij de Redaktie voor smaad en laster en als dat onvoldoende resultaat biedt waarbij dit lasteren en stalken niet ophoudt onderneem ik juridische stappen, tegen elk van de forumleden, die zich hier blijvend aan schuldig maken. Dus dit is een laatste waarschuwing aan degenen, die zich denken te kunnen veroorloven allerlei leugens, insinuaties en laster over of van mij 'vrijuit' te kunnen plaatsen en dat is dus strafbaar. Degenen, die het aangaat zijn/worden gewaarschuwd door mij en mijn juridisch adviseur.
christen 703 |
Schiet je hier wat mee op, christen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:31
|
|
|
|
Dat is geen goed woord van chr 307. Want straks raken CM zijn klanten kwijt en overstappen naar andere datingssites. Wat zouden de redactie zeggen? Ik ben besloten om hier te verlaten. Het is zeer treurig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:39
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 4 augustus 2011, 16:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:01
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | Ik ben voor de burgerlijke stand nog een gehuwde man. |
kijk, nu hebben we het plaatje duidelijk!! wellicht is er dan een foutje in je profiel geslopen, chr307, want bij de eerste vraag staat ingevuld, dat je bij de burgelijke stand al als gescheiden ingeschreven zou staan; dit is dus onjuist.
| CHR307 schreef: | dit is een laatste waarschuwing aan degenen, die zich denken te kunnen veroorloven allerlei leugens, insinuaties en laster over of van mij 'vrijuit' te kunnen plaatsen en dat is dus strafbaar. Degenen, die het aangaat zijn/worden gewaarschuwd door mij en mijn juridisch adviseur.
christen703 |
je lijkt je enigzins bedreigd te voelen.
is het wellicht handig als ik je mijn prive-mail adres even geef, chr307? dat zou weer uren schelen voor je adviseur, om in rekening te brengen, het moet tenslotte wel een heel werk zijn al die adressen van al die forum-leden te achterhalen en aan te schrijven, nietwaar? (en een scheiding is op zich al prijzig genoeg over het algemeen.)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 4 augustus 2011, 16:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:02
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Ik ben voor de burgerlijke stand nog een gehuwde man, maar voor de hemelse. burgerlijke stand ben ik officieel gescheiden in maart van dit jaar, alleen het verschil in tijdsbestek zit in het huwelijk nog een kans geven via wederzijdse uitgebreide diagnostiek in het Centrum Autisme. En als 1 van de 2 niet vrijwillig meewerkt aan zo'n onderzoek, dan komt er geen onderzoek, ook niet voor of bij mij. Mijn (ex)echtgenote wil niet meewerken, dus geen onderzoek En dan is het sein op groen gezet om het huwelijk te ontbinden, omdat het dan een relatie is van broer en zus of vriend/vriendin. Deze situatie was eigenlijk al jaren aan de gang, maar dit jaar is duidelijk geworden, waarom het zo gaat(ging) in onze relatie dus als 2 "vreemden" samen in 1 huis... Het vorige huwelijk heeft 23 jaar geduurd en is door overlijden van echtgenote in 2005 opgehouden te bestaan en het eerste huwelijk heeft 2 jaar geduurd en dat is geéindigd door overspel van de echtgenote terwijl ik in die periode ook nog herstellende was van diverse levensbedreigende medische incidenten.. Dus alle huwelijken zijn op eerlijke en verantwoorde wijze geéindigd en er is geen sprake van oneerbare handelingen of feiten, dus jullie fantasie en lastermachine kan uitgezet worden en ik verzoek jullie dringend dit te doen, daar ik anders een officiële klacht indien bij de Redaktie voor smaad en laster en als dat onvoldoende resultaat biedt waarbij dit lasteren en stalken niet ophoudt onderneem ik juridische stappen, tegen elk van de forumleden, die zich hier blijvend aan schuldig maken. Dus dit is een laatste waarschuwing aan degenen, die zich denken te kunnen veroorloven allerlei leugens, insinuaties en laster over of van mij 'vrijuit' te kunnen plaatsen en dat is dus strafbaar. Degenen, die het aangaat zijn/worden gewaarschuwd door mij en mijn juridisch adviseur.
christen 703 |
Zolang je voor je burgerlijke wet getrouwd bent, is er sprake van overspel, al je een relatie krijgt met een ander.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:13
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Zolang je voor je burgerlijke wet getrouwd bent, is er sprake van overspel, al je een relatie krijgt met een ander. |
In de wereld wel, maar voor God's Aangezicht in Christus zeker niet! Ik weet wat ik zeg en doe en ten volle sta ik daar achter en ik zal God meer gehoorzamen en volgen dan mensen en hun wetten,,,,en regels.... Zeker als de echtgenote niet wil meewerken aan een deskundig onderzoek en deskundige begeleiding en behandeling voor ons beiden! en ook als ongeloof de echtgenote in haar greep houdt en daarin volhardt, dan is dát de oorzaak en de reden van toestemming in echtscheiding, die zij als eerste heeft aangevraagd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:17
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | In de wereld wel, maar voor God's Aangezicht in Christus zeker niet! Ik weet wat ik zeg en doe en ten volle sta ik daar achter en ik zal God meer gehoorzamen en volgen dan mensen en hun wetten,,,,en regels.... Zeker als de echtgenote niet wil meewerken aan een deskundig onderzoek en deskundige begeleiding en behandeling voor ons beiden! en ook als ongeloof de echtgenote in haar greep houdt en daarin volhardt, dan is dát de oorzaak en de reden van toestemming in echtscheiding, die zij als eerste heeft aangevraagd! |
Kerk en Staat horen niet bijelkaar dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:20
|
|
|
|
Mattheus 18: 18 Voorwaar, Ik zeg jullie, al wat jullie op aarde binden, zal gebonden zijn in de hemel, en al wat jullie op aarde ontbinden, zal ontbonden zijn in de hemel.
Zolang er op aarde geen bevestiging is van een ontbonden huwelijk, zolang is het huwelijk ook niet ontbonden in de hemel.
Zal wat moois zijn... Dan zou iedereen heel snel overspel kunnen plegen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 4 augustus 2011, 17:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:20
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Kerk en Staat horen niet bijelkaar dan? |
ik ben het in die zin wel eens met chr307, dat er situaties denkbaar zijn, dat er wel ruimte is een relatie te beginnen als de scheiding nog niet rond is, herman; wanneer een huwelijk door overspel is verbroken, bijvoorbeeld. of het dan verstandig is om binnen zo korte tijd al weer in een nieuwe relatie te stappen, is natuurlijk een tweede.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 4 augustus 2011, 16:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:24
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Kerk en Staat horen niet bijelkaar dan? |
Een huwelijk wordt allereerst in de binnenkamer gesloten, in gebed en eenheid van geloof, ondanks de verschillen, die er kunnen zijn in beleving, maar ten diepste is het een eenheid voor God's Aangezicht, in Trouw, dat is trouw-en... En dat wordt naar buiten openbaar door het huwelijk te bevestigen in kerk(de Gemeente) en de burgerlijke overheid... hetzelfde proces maar dan in negatieve zin geldt voor echtscheidng van de christen, die zich volledig toewijdt aan Jezus Christus en de partner die dat niet (volledig) doet/wil en als zij dan wil scheiden, dan laat ik haar gaan, nadat ik al het mogelijke heb gedaan in gebed en afhankelijkheid van mijn God om het huwelijk in heiligheid te redden en voort te zetten...
Laatst aangepast door
|
CHRISTEN307
|
op vrijdag 5 augustus 2011, 08:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:30
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Heb je het weer begrepen of heb het wéér begrepen.... .... ZON.....YES....  |
heeeeellup, Annette050 maakt het weer bont...nu dacht ik het weer te begrepen hebben en nu ben ik het weer kwijt...
Er komen weer meer wolken boven Hoeven hangen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heeeeellup, Annette050 maakt het weer bont...nu dacht ik het weer te begrepen hebben en nu ben ik het weer kwijt...
Er komen weer meer wolken boven Hoeven hangen... |
Weg schieten....
Je kan ook een zonnedansje maken in de tuin..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:32
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | --Ik verwijs je naar mijn uitgebreide antwoord op het topic
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ? Ook belangrijk voor jou om te lezen... |
bedankt voor de moeite; het is me nu volledig duidelijk!!
inderdaad toch wel van belang om te weten of iemand die op een dating-site staat, al dan niet gehuwd is, ja!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heeeeellup, Annette050 maakt het weer bont...nu dacht ik het weer te begrepen hebben en nu ben ik het weer kwijt...
Er komen weer meer wolken boven Hoeven hangen... |
Ben je het weer weer kwijt...laat dan ook niet alles achter je slingeren...heh.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik ben het in die zin wel eens met chr307, dat er situaties denkbaar zijn, dat er wel ruimte is een relatie te beginnen als de papierwinkel nog niet rond is, herman; wanneer een huwelijk door overspel is verbroken, bijvoorbeeld. of het dan verstandig is om binnen zo korte tijd al weer in een nieuwe relatie te stappen, is natuurlijk een tweede. |
Het is niet "simpelweg" een papierwinkel,het is de ontbinding van een belofte.Misschien ben ik daar te principieel in maar ik ben tegen de manier waarop het in dit geval gebeurt,zolang je niet officieel gescheiden bent ben je "bezet".Als de nieuwe relatie dat niet op voorhand weet begin je met een leugen.
Er zijn hier meer mensen die in scheiding liggen,die zoeken hier lotgenoten,gesprekspartners,gezelligheid etc. en als ze dat vinden is dat heel fijn voor ze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:40
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | 2 Tim 2:23
 |
Hoe duidelijk kan de Bijbel zijn........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het is niet "simpelweg" een papierwinkel,het is de ontbinding van een belofte.Misschien ben ik daar te principieel in maar ik ben tegen de manier waarop het in dit geval gebeurt,zolang je niet officieel gescheiden bent ben je "bezet".Als de nieuwe relatie dat niet op voorhand weet begin je met een leugen.
Er zijn hier meer mensen die in scheiding liggen,die zoeken hier lotgenoten,gesprekspartners,gezelligheid etc. en als ze dat vinden is dat heel fijn voor ze. |
Voila, ook al zou Jezus, de drie Aartsengelen, de evangelisten of wie dan ook jou persoonlijk komen vertellen dat je voor de Heer gescheiden bent zolang je niet voor de wet gescheiden bent pleeg je overspel wanneer je met iemand anders wat begint. Zo simpel is en dat zal de raadsman ook wel kunnen beamen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 4 augustus 2011, 17:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:46
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het is niet "simpelweg" een papierwinkel,het is de ontbinding van een belofte.Misschien ben ik daar te principieel in maar ik ben tegen de manier waarop het in dit geval gebeurt, zolang je niet officieel gescheiden bent ben je "bezet". Als de nieuwe relatie dat niet op voorhand weet begin je met een leugen.
Er zijn hier meer mensen die in scheiding liggen,die zoeken hier lotgenoten,gesprekspartners,gezelligheid etc. en als ze dat vinden is dat heel fijn voor ze. |
ik heb mijn bericht inderdaad maar snel aangepast, ja! het klinkt anders dan bedoeld. ik behoor zelf ook tot de cathegorie van mensen die als "getrouwd" op de site gestaan hebben; ik heb veel steun gehad aan single's hier op cm, om mijn ervaringen toendertijd mee te delen. ik ben het met je eens, dat wanneer het huwelijk nog niet officieel ontbonden is, er nog geen ruimte is voor een nieuwe relatie, (met uitzondering van overspel).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 17:08
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ben je het weer weer kwijt...laat dan ook niet alles achter je slingeren...heh.....  |
Ach Annette die man is hopeloos onverbeterbaar Komt denk weer door het weer
|
|
| Naar boven |
|
|