| Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:52
|
|
|
|
| VISJE980 schreef: | Ik zal het hier (eerder) laten weten als ik volgend jaar weer plannen heb...
Volgens mij heeft iedereen ook al zn vakantie geboekt... Tja, het is ook een beetje aan de late kant... I know...
Groetjes, Visje  |
Visje .... wat zeg je van een wintersport vakantie in februari ofzo? Voor mij ook nieuw..... stuur me eens een berichtje als je hier iets voor voelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:56
|
|
|
|
|
Goed, mijn abbo is voorbij, dasvedanja (until we meet again)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En een heel klein spoortje zwart tussen een grijze kop?
Is dat ook charmant? Kwestie van gewoon NIET in de spiegel kijken, zie je er niks van ook.
Visser, bij wie die enkele grijze haar nog geen pijn doet. |
Grijze kop...zwarte kop...het is allemaal oke!!! Azze meh lief benne!!
Er is vanavond vuurwerk te zien he...op de webcam in Vlissingen...wist je dat??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 00:02
|
|
|
|
| HENDRIKA148 schreef: | 't Is morgen,en ik mag ontwaken. Ik ben verkwikt en uitgerust. Ik sliep en was me onbewust van zorg of tijdelijke zaken.
Bij 't openen van de gordijnen zie ik : het is reeds volop dag! ik zie als met een blijde lach het zonlicht in mijn kamer schijnen.
Ik mag ervaren deze morgen: Wat zijn Gods trouw en goedheid groot! In al mijn eenzaamheid en nood ervaar ik toch Zijn tere zorgen.
'O Heere,doe mij ook beleven dat Uw genade mij vervult, dat U mijn hemelhoge schuld om Christus'Borgwerk wilt vergeven.
Wil mij behoeden en bewaren voor zonde en voor ijdelheid. Mijn leven zij aan U gewijd, in denken, spreken en gebaren.
geef dat ik in mijn mens'lijk woelen niet op mezelf zal zijn gericht, maar leer mij,door Uw Geest verlicht, Drie-enig God,Uw eer bedoelen. |
MOOI!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 00:07
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | antwoord van de Heere God:" Een ieder die de zonde doet(liefheeft) is een slaaf van de zonde en die zó zondigt in ongeloof, zal het Leven niet zien, Jezus Christus, maar de toorn van God rust op hem.. Johannes 3: 36 Die in den Zoon gelooft, die heeft het eeuwige leven; maar die den Zoon ongehoorzaam is, die zal het leven niet zien, maar de toorn Gods blijft op hem. |
Genieten mag volgens de Bijbel, het staat in de prediker ! Oh, ja alles is ijdelheid, zelfs vakantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 00:10
|
|
|
|
Ze zijn gewoon...LEKKEL!!!!
Alleen zie ik het niet zitten om te gaan, want over de koppen van mensen te moeten lopen...is niks voor mij....
Bovendien verlaat ik die dag Zeeland even om naar een familiedag te gaan in Amersfoort..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 02:21
|
|
|
|
Weet je wat ik zo jammer vind? Er wordt gegooid met teksten uit de bijbel, sommige geheel uit elkaar gerukt. Maar Jezus zei toch nog iets, het belangrijkste heb elkaar lief, gelijk jezelf. Dat is wat wij moeten leren, de ander liefhebben. god heeft een ieder van ons lief, want Hij heeft ons gemaakt, wij zijn Zijn schepping, Zijn creatie. Weten jullie wel, beseffen jullie, hoeveel God ons lief heeft, laten wij elkaar verdragen en accepteren en respecteren in die Goddelijke liefde en niet elkaar pijn doen, dat doet onze tegenstander al. Al ken ik jullie niet, toch mag ik zeggen, dat ik jullie liefheb, geestelijk gezien, jullie zijn allen zo uniek zo kostbaar in de ogen van God, jullie zijn zo mooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 02:32
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Lisa
Ik weet alleen niet of het magneetje het ook onderwaterdoet hahaha. Sjalom. Martin |
Echt wel!!! Daarom hebben slimme watersportmensen vaak een magneet mee aan boord...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 02:38
|
|
|
|
Sorry, misschien had ik het eerste niet moeten plaatsen. Wat ik wel wil zeggen, het is zeker niet hatelijk of gemeen bedoelt, maar puur uit liefde. Ik ben een boek aan het lezen over de tong, en weet je, die tong kan je positief gebruiken door God te loven en te prijzen en te aanbidden, getuigen voor de Here, maar diezelfde tong Jan je iemand vernietigen, de grond in boren, woorden kunnen hard en gemeen zijn. Ook ik moet mij daarvoor waken en val en struikel daar steeds.
Ook een les voor mij.
En wat de vraag betreft over wie leert ons bidden.? En wat is bidden. Bidden is praten met God. Net hoe je praat met je aardse vader, zo ook met je Schepper, ik mag Hem alles vertellen, ik hoef geen geleerde te zijn omdat te doen, ik praat in mijn eigen eenvoudige taal en Hij begrijpt mij. Iedereen bidt, praat op zijn/ haar eigen manier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 08:09
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En een heel klein spoortje zwart tussen een grijze kop?
Is dat ook charmant? Kwestie van gewoon NIET in de spiegel kijken, zie je er niks van ook.
Visser, bij wie die enkele grijze haar nog geen pijn doet. |
Bij mannen staat grijs haar wel weer charmant Visser.........dat is nu net het verschil.......
Willemijn, gelukkig blond.....(als ik iedere zes weken naar de kapper ga dan he)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 08:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 17.00uur: VAKANTIEEEEEEEEEEE  |
Was je wel weer aan toe Visser natuurlijk........ Maar geniet ervan, ik werk wel gewoon door.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 09:45
|
|
|
|
Psalm 16:
Behoed mij, God, ik schuil bij U.
Ik zeg tot de Heer: "U bent mijn Heer, mijn geluk. niemand gaat U te boven." Maar tot de goden in dit land, de machten die ik vereerd heb, zeg ik: "wie u volgt, wacht veel verdriet." Ik pleng voor hen geen bloed meer, niet langer ligt hun naam op mijn lippen.
Heer, mijn enig bezit, mijn levensbeker, U houdt mijn lot in handen. Een lieflijk land is voor mij uitgemeten, ik ben verrukt van wat mij is toebedeeld.
Ik prijs de Heer die mij inzicht geeft, zelfs in de nacht spreekt mijn geweten. Steeds houd ik de Heer voor ogen, met Hem aan mijn zijde wankel ik niet.
Daarom verheugt zich mijn hart en juicht mijn ziel, mijn lichaam voelt zich veilig en beschut. U levert mij niet over aan het dodenrijk en laat Uw trouwe dienaar het graf niet zien. U wijst mij de weg naar het leven: overvloedige vreugde in Uw nabijheid, voor altijd een lieflijke plek aan Uw zijde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 10:10
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Echt wel!!! Daarom hebben slimme watersportmensen vaak een magneet mee aan boord...  |
Wat dacht je van een drijfkurkje als sleutelhanger, Lisa? Dan blijft je sleutelbos drijven en hoef je niet met magneetjes aan een draadje op de bodem van het Pikmeer te zoeken.....
Thomas, As Jo sile wolle, is it better de saken foar to wêzen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 22:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 10:58
|
|
|
|
dubbel geplaatst
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:09
|
|
|
|
ik kan het nu net niet gebruiken dat de katten op zolder aapjes doen....
wat een apen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:13
|
|
|
|
"Uit alles wat ik gezien heb, heb ik geleerd de Schepper te vertrouwen voor alles wat ik niet gezien heb." Ralph Waldo Emerson
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:14
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik kan het nu net niet gebruiken dat de katten op zolder aapjes doen....
wat een apen  |
aapjes doen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 11:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:15
|
|
|
|
|
Tjonge wat een zinloze discussie. Blijkbaar kunnen we niet zonder wetten en regeltjes, dit mag wel dat mag niet. Niet naar dance feesten wel SRV (sbs,rtl veronica) consumeren. Het nieuwe testament is niet als wetboek bedoeld (handelingen15). houd toch eens op met dat hokjes denken onderzoek de schrift maar gebruik het niet als waterpistool..Als je van rgeltjes en voorschriften houdt kun je misschien beter moslim worden...alleen al kruip je op je blote knietjes naar Mekka je komt er niet mee in de hemel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | aapjes doen  |
kattenkwaad... met de wasknijpers spelen...
af en toe aan het wasgoed hangen...
rommel maken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | kattenkwaad... met de wasknijpers spelen...
af en toe aan het wasgoed hangen...
rommel maken... |
haha, ok. Wel gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:20
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | haha, ok. Wel gezellig  |
ja heerlijk hoor...
als je ze bezig ziet kan je moeilijk kwaad worden...
maar ja , als er 1 wasknijper op de grond ligt... liggen er 10 stukjes in de hondenmand....
waar moet ik mijn was dan mee ophangen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ja heerlijk hoor...
maar ja , als er 1 wasknijper op de grond ligt... liggen er 10 stukjes in de hondenmand....
waar moet ik mijn was dan mee ophangen.... |
Herkenbaar probleem.....wie wil mijn katten en de hond...gratis...mét mand en blik voor de brokjes.... ......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:22
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | "Uit alles wat ik gezien heb, heb ik geleerd de Schepper te vertrouwen voor alles wat ik niet gezien heb." Ralph Waldo Emerson |
overgenomen van prediker.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:24
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Herkenbaar probleem.....wie wil mijn katten en de hond...gratis...mét mand en blik voor de brokjes.... ...... |
Wil je afstand van ze doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ja heerlijk hoor...
waar moet ik mijn was dan mee ophangen.... |
Haha, ja, da's minder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
alles sal reg kom, en anders blijft het maar krom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:26
|
|
|
|
bezint eer ge begint.... :-
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Haha, ja, da's minder. |
En toch kan ik er geen afstand van doen...
Ik zou ze missen bij mijn middag tukkie.. een als voeten verwarmer en de ander als en washandje...
en no 3 gaat haar eigen gang...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:27
|
|
|
|
Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog! Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:27