| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | oei, dan mag je je zonnebrand wel niet vergeten, majaro!! (neem wel een beetje een goeie mee, dan, he?) |
zal ik maar waterproof nemen dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:23
|
|
|
|
|
God is gek...de dictatuur van het atheïsme van Kluun heb ik weer eens herlezen. Met een interessante visie...ik die niet helemaal kan delen...op het bestaan van God. Bijna een apologeet. Leuk om ook erbij te lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:39
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | eens even zien: tranen van blijdschap, ánder 'gejank'? dan vermoed ik ....de geboorte van een baby! (leuk die puzzels!)  |
Ik heb verder geen idee Maria, maar als de één "jankt" dan zal de andere kant ook wel "janken" --
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:40
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii |
hele goede reis, Trijnie. lijkt mij wel erg warm, 40 graden. maar geniet ervan. je kunt in Turkije ook heerlijk eten. ze hebben er dadels!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:41
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | God is gek...de dictatuur van het atheïsme van Kluun heb ik weer eens herlezen. Met een interessante visie...ik die niet helemaal kan delen...op het bestaan van God. Bijna een apologeet. Leuk om ook erbij te lezen. |
Ik heb het ook gelezen Aangenaam en ik moet zeggen dat ik er met enige scepsis in begon maar het is toch een boeiend en zinnig boekje. Hij heeft het wel ergens over.......en inderdaad leuk om erbij te lezen..... Volgens mij is het boekje ook uitgegeven voor de maand van de spiritualiteit...........(beetje beladen woord hier op CM )
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 7 augustus 2011, 23:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:57
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik heb verder geen idee Maria, maar als de één "jankt" dan zal de andere kant ook wel "janken" --  |
O dacht dat je jou gitaar bedoelde Maar je bedoelde Leanne en .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:59
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | knijn rust dagelijks tussen 12.00 uur en 15.00 uur |
juist een lui knijn dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:59
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik heb verder geen idee Maria, maar als de één "jankt" dan zal de andere kant ook wel "janken" --  |
Dat is een aanname Cross! Als mijn dochter b.v 'jankt', jank ik niet per definitie mee (meestal ren ik dan naar de verbanddoos...en deel ik kusjes uit.. )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:01
|
|
|
|
Ik gok op een klein Bulletje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | juist een lui knijn dus  |
pestkop...
moet ik je voor de rechter slepen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:05
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | pestkop...
moet ik je voor de rechter slepen? |
Kom maar op had ik je gisteren eigenlijk op de bbq motten leggen hadden we verse konijnenbout gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kom maar op had ik je gisteren eigenlijk op de bbq motten leggen hadden we verse konijnenbout gehad  |
opeen gegeven moment scheelde het niet veel....
(st.. niet verder vertellen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:06
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Ik gok op een klein Bulletje...
 |
Dan mag jij niet meer gokken! Maar het is een bullinnetje
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 7 augustus 2011, 17:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:07
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | pestkop...
moet ik je voor de rechter slepen? |
Je doet een beetje flauw Mariska.......als ik het zeggen mag.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:08
|
|
|
|
[quote=MARISKA601]opeen gegeven moment scheelde het niet veel....
(st.. niet verder vertellen)[/quot
Neu ik zeg niks
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 7 augustus 2011, 17:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:51
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb het ook gelezen Aangenaam en ik moet zeggen dat ik er met enige scepsisch in begon maar het is toch een boeiend en zinnig boekje. Hij heeft het wel ergens over.......en inderdaad leuk om erbij te lezen..... Volgens mij is het boekje ook uitgegeven voor de maand van de spiritualiteit...........(beetje beladen woord hier op CM ) |
Idd het boekje is uitgegeven in het kader van de maand van de spirutialiteit in 2009. De beladenheid van spiritualiteit hier op cm daar ben ik niet zo bekend mee. Misschien ook geen antenne voor. Maar wat het boekje...de schrijver...betreft...een kromme stok kan ook wel eens een rechte slag slaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dan mag jij niet meer gokken! Maar het is een bullinnetje  |
Nâh, heb ik toch 50% goed gegokt.
Rens/Bull: gefelicitaart!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:58
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | Idd het boekje is uitgegeven in het kader van de maand van de spirutialiteit in 2009. De beladenheid van spiritualiteit hier op cm daar ben ik niet zo bekend mee. Misschien ook geen antenne voor. Maar wat het boekje...de schrijver...betreft...een kromme stok kan ook wel eens een rechte slag slaan. |
Weet je wat trouwens ook een leuk boekje is om te lezen: De Doornse Catechismus......met een knipoog naar de Heidelbergse Catechismus... Geschreven door predikanten die lid zijn van Op Goed gerucht....... Je hebt dan een stukje vanuit de christelijke visie en een stukje vanuit een wat spirituelere visie.....maar wel 52 zondagen...... Ik vind het af en toe wat flauw maar wel de moeite waard......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 7 augustus 2011, 20:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 18:06
|
|
|
|
Ik zou bijna een topic willen openen met de tekst... "Hee Hannah, krijgen we nog een picknick van 't jaar...?"
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 7 augustus 2011, 18:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 18:48
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik zou bijna een topic willen openen met de tekst... "Hee Hannah, krijgen we nog een picknick van 't jaar...?" |
haha, ja tuurlijk hoor suus!!
(hallo zeg!! ik ben nog druk met bijkomen van alle indrukken van de vorige picknick, hoor! )
roep eens een datum, suus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 19:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wakker wordend nog wel erg moe maar wetende genoten te hebben van een gezellige en heerlijke BBQ Gitaar muziek er later nog bij super!
Dank u lieve gastvrouw en mede cm-ers vrienden voor de fijne en gezellige avond  |
Waar ben je dan geweest?
Het is weer heel geheimzinnig allemaal. Hoewel ik wel weet dat er ergens iets te doen was bij iemand waar ook enkele oud-Cmers kwamen...pfff, al die geheimzinnigheid moest verboden worden op het forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 19:55
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vanmorgen een geweldig mooi telefoontje van een oud cm-lid gehad,ik jankte binnen 3 seconden
Het nieuws verteld ze vast zelf nog wel een keertje....... |
Dit zet ons weer aan tot gokken zoals vorig jaar met de baby van Pieter en Annette...
Nu moeten we ook nog naar dat oud-cm-lid raden, het geslacht van de baby en naar de naam...Is dit wel christelijk allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 19:57
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | haha, ja tuurlijk hoor suus!!
(hallo zeg!! ik ben nog druk met bijkomen van alle indrukken van de vorige picknick, hoor! )
Die datum lezen we wel maar of we van jouw 'indrukken' iets te weten komen is nog maar de vraag...
roep eens een datum, suus? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 20:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waar ben je dan geweest?
Het is weer heel geheimzinnig allemaal. Hoewel ik wel weet dat er ergens iets te doen was bij iemand waar ook enkele oud-Cmers kwamen...pfff, al die geheimzinnigheid moest verboden worden op het forum. |
Ow jaloers mannetje??? dacht dat jij uit was en ging wandelen in Oosterbeek?? Waar ik was?? In Vriezenveen in Overijssel zo goed nieuwsgierig mannetje,gewoon een bbq met vrienden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 20:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | knijn rust dagelijks tussen 12.00 uur en 15.00 uur |
Heee Nijntje,
Maar niet aan mijn tuin komen. Verboden te graven voor holletje want de worteltjes zijn nog niet rijp.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:00
|
|
|
|
|
Kijk wel een beetje uit bij Schotten, want ze hebben geen broeken maar rokken!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:02
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii |
Heel veel plezier truus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zelfs met o.v. is er aan je gedacht. Ik weet alleen niet of er bij jou in Brabant ergens een trein in de buurt komt. Maar anders kan je met de trein naar station Kruiningen-Yerseke , en vandaar pendelt er een bus heen en weer . Dus.....simpeler kan niet, toch?  |
Wilt jij ons ophalen en wegbrengen naar station?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:25
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wilt jij ons ophalen en wegbrengen naar station?  |
Heb jij last van busziekte ? Maar dat wil ik best doen , ik weet de smokkelweggetjes naar Yerseke ook wel , dus geen probleem. Nog meer gegadigden? Niet allemaal op het zelfde tijdstip aankomen , want zoveel kunnen er niet tegelijk in mijn bolide.
Visser, ziet al een bijbaantje voor die zaterdag, met een dikke knip.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zaterdag 20 aug 2011 is het weer zover: MOSSELDAG IN YERSEKE  |
Dat zijn die dingen die door je keel glibbern
|
|
| Naar boven |
|
|