ChristianMatch

Forum

Beurskoersen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2606 2607 2608 2609 2610 2611 2612 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 11:11

LEONARD480 schreef:
Saab is een sterk merknaam en de meeste Saabrijders zijn super verliefd op die auto. Geschokte, onthutste smiley

da's overigens ook maar afhankelijk van welk model men rijdt...

er zijn Saab-rijders die een 9000 geen echte Saab vinden omdat het kontaktslot niet in de middenconsole, tussen de voorstoelen, zit....

overigens is het wel de beste Saab ooit gebouwd, maar dat willen ze dan weer niet weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 11:20

Ik leg net de telefoon neer ... heb een korte vakantie geboekt naar Frankrijk ... Lachende smiley

5 daagse wildwater kano cursus in de provincie Hautes Alpes en aansluitend 2 dagen raften ...

Last minute boeking (eind wk 33) ... zo worden de benzinekosten wat draaglijker ... Clown smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 11 augustus 2011, 12:04
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 11:20

LEONARD480 schreef:
Frank voor zover mijn geheugen het toelaat wonen daar Nederlanders.

Kijk je bent een Belg als je in België woont en een Nederlander als je in Nederland woont. Maar een Zeeuw kan nooit en te nimmer een Hollander worden. Slapende smiley

Maar een Hollander een Zeeuw?
Dat kan wel, althans, mij is het aardig gelukt.
Maar......het kost veel geduld. , maar dan ben je ook wat, nietwaar zeeland?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 11:28

FRANKT627 schreef:
Boze smiley Ik reed gewoon achter je aan om te kijken of je stoplichten wel werkte. Ik deed maar alsof ik de weg niet kende...

Mag ik zo vriendelijk zijn om hieruit op te maken dat je me de volgende keer dus niet meer nodig hebt als leidsman? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:10

FRANKT627 schreef:
Boze smiley Blijkbaar is je migraine over. Maar goed ook eigenlijk...(pfff, heb ik weer medelijden...)Het weer is hier maar grijs en guur.

ja ja bietje zeurende hoofdpijn nog maar mijn migraine is voor alsnog even over Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt toch fijn dat medelijden overigens hier best aangenaam weertje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:13

ANNETTE050 schreef:
ja....die van mij komt ook altijd droog binnen (lang haar!), maakt niet uit hoe erg het gehoost (of is het nu gehoosd?) heeft.....raadselachtig hoor.....

dus jouw kater jammert nóóit, dramt nóóit en is niet koppig.... Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Ruilen.... Lachende smiley met blinkend witte tanden ...?

Een kat die nooit jammert?? nooit dramt??? en nooit koppig zijn????
Bestaan die Verraste, verbaasde smiley ikke heb er twee komen ook wel eens droog binnen terwijl het hoost maar zitten dan droog onder de auto of carpoort, maarre.... soms dan heb ij echt een handdoek nodig om de damesdroog te maken Gefrustreerde smiley en schooien naar een lekker hapje zijn ze een ster in Boze smiley alleen ze hebben daarin een probleem vrouwtje geeft vaak niet toe Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 11 augustus 2011, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:13

FRANKT627 schreef:
Inderdaad, maar ik doe mijn best. Ik ga ook een cursus psychologie doen om die rare Nederlanders nog beter te snappen. Eerst de Nederlanders doorgronden en dan de Drenten en Friezen...ik heb nog veel werk. Lachende smiley

Een Drent valt niet te doorgronden, daarvoor moet je van de zandgrond komen ... (en dat spul van achter de Hondsrug, dat bent meer duutsers dan drent'n, en ze knauw'n ok nog)
Een Fries leer je al kennen als je zegt dat Fries een dialect is en geen taal ... Smiley met dichtgeplakte mond

..
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:15

FRANKT627 schreef:
Floshke is best lief en helemaal niet eigenwijs. Het enige wat ik lastig vind aan hem is dat hij mensenschuw is. Ik krijg haast nooit bezoek maar als er dan toch eens een verdwaalde ziel hier aanspoelt stuift hij weg en zie ik hem een hele tijd niet.

De zon is weer van de partij hier. Het waait wel hard en dat is dan weer goed weer om was te drogen. Nog 1 beurt en ik ben door de was-werkzaamheden heen. (Dit effe tussendoor om niet al te erg off-topic te gaan)

Hoeveel wassen heeft die man voor zichzelf alleen Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley was je elke sok apart of zo Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:16

VISSER278 schreef:
Mag ik zo vriendelijk zijn om hieruit op te maken dat je me de volgende keer dus niet meer nodig hebt als leidsman? Boze smiley

Laat hem lekker in zijn vet gaarsmoren visser Knipoog smiley is trouwens goed voor de vetverbranding Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:35

ERIKA129 schreef:
Laat hem lekker in zijn vet gaarsmoren visser Knipoog smiley is trouwens goed voor de vetverbranding Clown smiley

kan-ie weer een keer BBQ-en Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:35

ERIKA129 schreef:

Boze smiley ik zal nog eens bezorgd zijn om je migraine...Op de duur zou ik al gaan hopen dat je migraine in je vingers kreeg zodat je niet meer kon typen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:40

ERIKA129 schreef:
Hoeveel wassen heeft die man voor zichzelf alleen Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley was je elke sok apart of zo Clown smiley

Ik heb van de week eens duchtig gerommeld in de kast. Een hele hoop verdween in de vuilnisbak en een ander deel werd gewassen. Zo dadelijk ga ik de laatste was ophangen want de zon is er volop en het waait dus het droogt goed. Dan is alles weer lekker fris. Wat die sokken betreft: ik snap er niets meer van.

Hopelijk is het morgen goed weer want mijn neef-meisje is jarig en dan kunnen we buiten zitten. Nou ja, dat is in België en daar is het altijd iets beter weer. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:57

VISSER278 schreef:

Yep ga ik in mee....maar moet je dan ook mosselen eten om een rasechte zeeuw te worden Visser Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:57

FRANKT627 schreef:

België heeft nog steeds geen regering, enorme invasie van de Belgen in Zeeland. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:02

HERMAN388 schreef:
België heeft nog steeds geen regering, enorme invasie van de Belgen in Zeeland. Geschokte, onthutste smiley

Is eigenlijk van de zotten zo'n land als België.

Gewoon bij Nederland voegen en alle problemen zijn opgelost Smiley met dichtgeplakte mond

en het zijn mosselen eters eerste klas
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:03

GRIFFIN748 schreef:
da's overigens ook maar afhankelijk van welk model men rijdt...

er zijn Saab-rijders die een 9000 geen echte Saab vinden omdat het kontaktslot niet in de middenconsole, tussen de voorstoelen, zit....

overigens is het wel de beste Saab ooit gebouwd, maar dat willen ze dan weer niet weten.

Maar Griffin gaat jouw hart ook sneller kloppen, bij het zien van een Saab Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:11

LEONARD480 schreef:
Maar Griffin gaat jouw hart ook sneller kloppen, bij het zien van een Saab Smiley die vol vragen zit

Wat is het verband tussen beurskoersen en hartkloppingen bij het zien van een Saab... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:13

CROSSROAD317 schreef:
Ik leg net de telefoon neer ... heb een korte vakantie geboekt naar Frankrijk ... Lachende smiley

5 daagse wildwater kano cursus in de provincie Hautes Alpes en aansluitend 2 dagen raften ...

Last minute boeking (eind wk 33) ... zo worden de benzinekosten wat draaglijker ... Clown smiley

..

Whow, das lekker!! Geniet ervan!!
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:16

ANNETTE050 schreef:
Wat is het verband tussen beurskoersen en hartkloppingen bij het zien van een Saab... Clown smiley

ik zie het verband ook niet erg. de koers van het aandeel Spyker staat al jaren rond de knaak. dat zou het enige verband kùnnen zijn.

maar om Leonard toch een antwoord te geven:

inmiddels ben ik er wel achter dat het niet uitmaakt in wat voor vehikel je van A naar B kunt, maar als je dat bij geval in een Saab kan doen, waarom niet, he? ik krijg er overigens geen hartkloppingen van, als ik een Saab zie rijden. wel denk ik dan; 'hé, daar rijdt weer iemand die het begrepen heeft.'
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:26

FRANKT627 schreef:
Hopelijk is het morgen goed weer want mijn neef-meisje is jarig en dan kunnen we buiten zitten. Nou ja, dat is in België en daar is het altijd iets beter weer. Coole smiley met zonnebril

Verraste, verbaasde smiley wat moet ik me voorstellen bij een ..neef-meisje.. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:28

IMKE917 schreef:
Verraste, verbaasde smiley wat moet ik me voorstellen bij een ..neef-meisje.. Smiley die vol vragen zit

Wel, Imke de dochter van mijn zus is jarig zaterdag. Dat is toch mijn neef-meisje... Lachende smiley
Er is taart Kwijlende smiley ...maar ik kijk er alleen maar naar Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:29

FRANKT627 schreef:
Wel, Imke de dochter van mijn zus is jarig zaterdag. Dat is toch mijn neef-meisje... Lachende smiley
Er is taart Kwijlende smiley ...maar ik kijk er alleen maar naar Boze smiley

In nederland noemen ze dat een....nichtje.... belgen Gefrustreerde smiley

En tja... taart staat niet in het grote Sonja boek hé ? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
IMKE917
op donderdag 11 augustus 2011, 13:30
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:02

ANNETTE050 schreef:

Je zou van die beurskoersen ook hartkloppingen krijgen ...althans bij sommige.

Saab is emotie bij de mannen Annette en ook vaak zijn de beurskoersen een deel van die emotie, vertrouwen en ook verwachtingen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:36

PIETER649 schreef:
Nee, heb ik geen last van Lachende smiley
Eindelijk word nu ingezien dat schulden betaald moeten worden en men niet onbeperkt kan lenen.
Mee eens,ieder zn eigen verantwoordelijkheid weer teruggeven

Bezuinigingen zijn juist goed, het maakt dat de regeringen beter over bestedingen nadenken.
En ja, natuurlijk is het vervelend als je in een groep zit waar de klappen vallen, maar dat houd dan ook in dat aan die groep teveel is uitgegeven in het verleden.
We kennen allemaal de uitwassen van bijv. de PGB.
Vacanties van de PGB, thuishulp terwijl er nog gezonde mensen in datzelfde huishouden wonen etc.
Dat waren de uitwassen,zelfstandig je hulp kunnen inkopen en dus bepalen wie er aan je bed staat is heel belangrijk voor een gehandicapte en verpleegkundige hulp geven is niet 24 uur per dag op te brengen voor een partner........

We moeten af van het idee dat vadertje staat alles maar betaald en nu zelf ook verantwoording nemen.
Waarom konden tot voor 25 a 30 jaar bejaarde ouders geholpen worden door hun kinderen en moet nu de thuiszorg maar overal voor ingeschakeld worden?
Vaak puur egoisme van de kinderen.
Het is voor 1 ouwe schijnbaar makkelijker 10 jonge groot te brengen dan voor 10 jonge om 1 ouwe de laatste jaren te verzorgen....

Dat is meer dan 50 jaar geleden hoor Knipoog smiley Mijn ouders hebben er voor gezorgd dat ze zelfstandig bleven én een pensioen opgebouwd hebben dus nu is mijn moeder nog steeds zeer onafhankelijk.Niet iedereen boven de 50 laten denken dat ze te oud zijn om zelf nog dingen te regelen lijkt me een veel beter idee dan afhankelijk zijn van je kroost Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:48

VISSER278 schreef:

En weer...ben ik ...akelig duidelijk...met je eens...
Van geboorte...GEEN ZEEUW!!!! (ikke)
Maar voel me hier thuis...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:52

LEONARD480 schreef:
Yep ga ik in mee....maar moet je dan ook mosselen eten om een rasechte zeeuw te worden Visser Smiley die vol vragen zit

Nee dat hoeft niet....
Maar de Belgen kunnen er ook wat van...
Wat die mosselen betreft...
Immers ze hoeven niet zo ver te gaan, we zijn buren.
Ik geniet ook altijd erg van de belgische duikers (bij Kattendijke en Wemeldinge)
Mooi gezicht op de dijken....
Het staat er rijk van de mooie auto''s, maar wat er uit de kofferbakken komt heeft nog veel meer waarde.
Namelijk die complete duikersuitrusting.
En dan zie je ze in groepjes van 4 (allemaal zwarte poppetjes) het water in gaan, om de prachtige zeeuwse wateren te bewonderen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 15:52

MARIO216 schreef:
Kan er geen slotje op dit topic??

Lijkt me een verstandig idee.
Zie dat er de afgelopen 2 weken veel besproken is en "christen/ bert" inmiddels niet meer op CM zit.

Naar mijn idee is het in deze situatie beter om te zwijgen. Wil geen etiketten gaan plakken maar heb wel zo mijn vermoedens Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SJAAK585

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 16:01

Van harte gefeliciteerd Trijnie
namens ons allen een dikke knuffffff Kussende smiley

Laatst aangepast door
SJAAK585
op donderdag 11 augustus 2011, 16:02
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 16:05

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik zal nog eens bezorgd zijn om je migraine...Op de duur zou ik al gaan hopen dat je migraine in je vingers kreeg zodat je niet meer kon typen...

Ga toch muizenvangen...

Een muis op de bbq?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 16:12

fijne vakantie jarige
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2606 2607 2608 2609 2610 2611 2612 ... 6194 Volgende
Pagina 2609 van 6194