ChristianMatch
 


Forum

ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2637 2638 2639 2640 2641 2642 2643 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:53
 
FRANKT627 schreef:
welja, in die agenda staat wanneer het 'migraine-tijd' (spijtig genoeg) is en wanneer de pn is...

Wil je mijn agenda dan nu leegmaken!!
Vooral die daar waar migraine staat Gefrustreerde smiley
Dan krijg ik die niet meer dus Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:55
 
JOSINA022 schreef:
ah, jij denkt...ik red het niet tegen de dames, dus schaar mij maar achter hen Geschokte, onthutste smiley

Zoekt tie nu onze steun Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:56
 
ERIKA129 schreef:
Zoekt tie nu onze steun Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley

De vraag nu is: willen wij dat wel? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:58
 
JOSINA022 schreef:
De vraag nu is: willen wij dat wel? Clown smiley

Moeten we ff overleg plegen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:01
 
ERIKA129 schreef:
Moeten we ff overleg plegen Knipoog smiley

Lijkt mij verstandig, ff privé dan maar? Kan ie zich iig er niet tegenaan bemoeien Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:05
 
ANNETTE050 schreef:
voor de liefhebbers van pianomuziek.... Knipoog smiley

http://youtu.be/vdQj2ohqCBk

Schattig Annettte, en dat verschrikte kattenkoppie telkens...echt superleuk... Knipoog smiley


Kathleen Ferrier..
http://youtu.be/GsqoIYdrOtE


Laatst aangepast door
MARIAN519
op woensdag 17 augustus 2011, 18:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:05
 
JOSINA022 schreef:
Lijkt mij verstandig, ff privé dan maar? Kan ie zich iig er niet tegenaan bemoeien Engeltje smiley

JA zou niet weten hoe anders he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:10
 
HANNAH810 schreef:
was het niet op ehhh........ msn, visser?? Engeltje smiley


Ja , je hebt gelijk, maar dat doet er niet toe. CM heeft geen webcamchat.
Wordt wel eens tijd eigenlijk.
Het was ieder geval wel een vrouw van CM.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:12
 
FRANKT627 schreef:
Het is zoals ik al eerder schreef: je moet plots op een interessant onderwerp vallen door middel van een gebeurtenis of door de actualiteit. Natuurlijk is het ook fijn om eens over ernstige zaken te schrijven maar we kunnen ze niet zomaar uit onze mouw schudden.

Anderzijds is het ook zo dat er topics zijn waar er geplaagd en gelachen wordt. Topics die er voor ontstaan zijn. Het zou dus sneu zijn moesten we die niet meer gebruiken omdat er ons een schuldgevoel aangepraat wordt. Ik zeg niet dat men dat doet maar op de duur zou het wel kunnen zijn dat we er niets meer durven plaatsen.

Frank, ik wil NIEMAND een schuldgevoel aanpraten. Ik heb alleen aangegeven de serieuze onderwerpen te missen op het forum. En ik heb een oproep gedaan voor nwe onderwerpen omdat ik zelf niet zo'n ster ben in het bedenken van onderwerpen. Ik gun ieder zijn of haar eigen plekje op het forum maar dan mag ik toch ook zeggen wat ik er van vind? Blijkbaar, gezien de reakties, ben ik niet de enige die er zo over denkt. En ja, het is zoals Annette al eerder schreef: een serieus onderwerp zakt al gauw weg naar beneden omdat er niet meer gereageerd wordt en dat is jammer.


Laatst aangepast door
MARIA576
op woensdag 17 augustus 2011, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:12
 
ERIKA129 schreef:
JA zou niet weten hoe anders he Knipoog smiley

Ok, hoeveel vergaderpunten zullen we er tegenaan gooien? Clown smiley En wel met taart hè? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:16
 
JOSINA022 schreef:
Dat ik er van baal dat ik zelf mijn huishouden niet kan doen, dat ik zo afhankelijk ben van anderen Gefrustreerde smiley
Oftewel...ik heb een baaldag Boze smiley

Dat de pijn in mijn nier en buik zo hevig is dat ik morfine voorgeschreven heb gekregen Huilende smiley, smiley in tranen

Niet 1 slecht moment, een hele dag dus Zieke smiley

Zelfs zo slecht dat ik op mijn eigen bericht reageer Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 17 augustus 2011, 18:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:22
 
MARIA576 schreef:
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley

Sorry maar ik ben het met je eens,het i,als er eens serieus gepraat wordt dan nemen de "geintjes" weer de overhand en dat is irritant als het onderwerp je raakt.
Ik hou wel van een geintje maar ook dat er iets te lezen is,de chatbox is vrijwel leeg,helaas zijn de mensen die wel van een echt gesprek hielden al vertrokken.........

Maar ik zal niet zeuren(maar ook niet verlengen Engeltje smiley ),ik ga naar warmere oorden terwijl mijn abo verloopt,het ga jullie goed! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:30
 
VISSER278 schreef:
Ja , je hebt gelijk, maar dat doet er niet toe. CM heeft geen webcamchat.
Wordt wel eens tijd eigenlijk.
Het was ieder geval wel een vrouw van CM.

en dat was dus jouw slechtste moment; dan moet het wel een érg slechte vrouw geweest zijn, zeker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:34
 
JOSINA022 schreef:
Dat de pijn in mijn nier en buik zo hevig is dat ik morfine voorgeschreven heb gekregen Huilende smiley, smiley in tranen

Niet 1 slecht moment, een hele dag dus Zieke smiley

Zelfs zo slecht dat ik op mijn eigen bericht reageer Gefrustreerde smiley

Sterkte Josina hoop dat dat gaat helpen tegen de pijn Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:36
 
JOSINA022 schreef:
Ok, hoeveel vergaderpunten zullen we er tegenaan gooien? Clown smiley En wel met taart hè? Knipoog smiley

Heb nog wel gebak staan ja Kwijlende smiley
Agenda bevat denk wel 10 punten dus dan komen de pindas ook wel op Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:43
 
ERIKA129 schreef:
Sterkte Josina hoop dat dat gaat helpen tegen de pijn Kussende smiley

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:48
 
Mijn inziens zou het al een hoop schelen wanneer er efficienter gewerkt zou worden, er minder bureaucratie zou zijn en vooral minder lagen in het management.

Maar helaas zullen de goeden onder de kwaden moeten gaan lijden.

Het is idd zo dat de zorg erg duur is (helaas ben ik daar op dit moment mede schuldig aan Zieke smiley), maar wanneer eerst eens bovenstaande maatregelen genomen zouden worden, dan zal er heel wat bezuinigd gaan worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:56
 
CROSSROAD317 schreef:
Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ... Boze smiley

Verder was alles prima in orde ... Knipoog smiley

Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ... Coole smiley met zonnebril

Balen Cross!!

Maar kanoën in de weerribben is ook heel mooi .... Knipoog smiley

Je zou er en cm uitje van kunnen maken :-x
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:57
 
JOSINA022 schreef:
Dat de pijn in mijn nier en buik zo hevig is dat ik morfine voorgeschreven heb gekregen Huilende smiley, smiley in tranen

Niet 1 slecht moment, een hele dag dus Zieke smiley

Zelfs zo slecht dat ik op mijn eigen bericht reageer Gefrustreerde smiley

Sterkte Josina Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:59
 
IMKE917 schreef:
Sterkte Josina Kussende smiley

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:01
 
LEANNE226 schreef:
Sorry maar ik ben het met je eens,het i,als er eens serieus gepraat wordt dan nemen de "geintjes" weer de overhand en dat is irritant als het onderwerp je raakt.
Ik hou wel van een geintje maar ook dat er iets te lezen is,de chatbox is vrijwel leeg,helaas zijn de mensen die wel van een echt gesprek hielden al vertrokken.........

Maar ik zal niet zeuren(maar ook niet verlengen Engeltje smiley ),ik ga naar warmere oorden terwijl mijn abo verloopt,het ga jullie goed! Kussende smiley

Geen verkeerde plek om te zijn Leanne, die warmere oorden...vooral als je die 'warmte' van C.M 'moet' gaan missen! Knipoog smiley
Ik ga je achterna denk ik... Nee, niet naar de warmere oorden maar wél wat betreft het lidmaatschap; 'k ga niet meer verlengen als mij abo afloopt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:07
 
ERIKA129 schreef:
Heb nog wel gebak staan ja Kwijlende smiley
Agenda bevat denk wel 10 punten dus dan komen de pindas ook wel op Knipoog smiley

Wat zullen wij het gezellig hebben Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:14
 
MARIA576 schreef:
Frank, ik wil NIEMAND een schuldgevoel aanpraten. Ik heb alleen aangegeven de serieuze onderwerpen te missen op het forum. En ik heb een oproep gedaan voor nwe onderwerpen omdat ik zelf niet zo'n ster ben in het bedenken van onderwerpen. Ik gun ieder zijn of haar eigen plekje op het forum maar dan mag ik toch ook zeggen wat ik er van vind? Blijkbaar, gezien de reakties, ben ik niet de enige die er zo over denkt. En ja, het is zoals Annette al eerder schreef: een serieus onderwerp zakt al gauw weg naar beneden omdat er niet meer gereageerd wordt en dat is jammer.

Maria, ik zeg ook niet dat je iemand een schuldgevoel aanpraat hoor. Maar soms verstilt het gesprek gewoon op de serieuze onderwerpen. Dat is nu eenmaal zo. Soms kan men doodgewoon niet blijven doorpraten over iets.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 18 augustus 2011, 03:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:26
 
Woensdag 17 augustus, Jeremia 29: 4-14; Thuis bij God.

Is God er ook als je verre reizen maakt? Rare vraag, toch? Voor het volk Israël, lang geleden, een actuele vraag. Hun stad Jeruzalem was verwoest en zij waren gedeporteerd. Zouden ze ooit terugkeren naar hun vaderland? Waar was God gebleven? Hadden de goden van Babel gewonnen?
Jeremia, die niet is weggevoerd, schrijft zijn verre volksgenoten een brief: Gods plannen gaan nog steeds door. Het leven is niet voorbij, de toekomst niet duister, ook ‘in den vreemde’ spreekt God. Hij is de God van Hemel en aarde, niet alleen van Israël. Waar je ook bent, Hij wil bij je zijn. In de jaren dat ik niet in mijn vaderland heb gewoond, heb ik steeds een grote troost gevonden. Ik weet wat heimwee is, maar thuis vind ik in God. Hij is overal, niet gebonden aan een plaats of land.
Op vakantie heb je niet gauw heimwee: je weet dat je binnenkort naar huis gaat. Maar soms zijn er momenten in het leven dat je, diep van binnen, ineens beseft dat je vaste grond onder je voeten nodig hebt, een ‘thuis’. Bijvoorbeeld als je wordt geconfronteerd met omstandigheden waarop je niet gerekend had. Ziekte, een financiële crisis, een ongeval in je omgeving of in je eigen leven. Plotseling staat je wereld op z’n kop. God is een EHBO-post, maar toch ben je ook dan welkom om weer bij Hem ‘thuis’ te komen. Niet later, maar hier op aarde al.
God heeft het geluk van zijn volk op het oog (vers 11). Dat gold toen, maar ook nu. Vanuit je ‘thuisbasis’ in Hem kun je heel wat aan – je staat er niet alleen voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:29
 
Mijn slechtste moment is dat ik een brief kreeg van "Menzis" dat ik zorgkosten moet gaan betalen (eigen bijdrage van 170 euro), en dat voor 1 gesprek bij Eleos om te zeggen dat ik er mee wilde stoppen...
Dat ze vorig jaar zoveel geld vroegen (voor 1 intakegesprek, daar was ik al boos over, omdat ik het hele zorgjaar had bespaard op andere kosten), maar dit slaat alles... het was niet eens een afgesproken tijd maar ik was van plan om het in een paar minuten door te geven en zij (mevrouw de therapeute) haalde me over om te gaan zitten, men had ik dat maar niet gedaan want dat kost mij nu 170 euries... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:35
 
SUSANNAH475 schreef:
Mijn slechtste moment is dat ik een brief kreeg van "Menzis" dat ik zorgkosten moet gaan betalen (eigen bijdrage van 170 euro), en dat voor 1 gesprek bij Eleos om te zeggen dat ik er mee wilde stoppen...
Dat ze vorig jaar zoveel geld vroegen (voor 1 intakegesprek, daar was ik al boos over, omdat ik het hele zorgjaar had bespaard op andere kosten), maar dit slaat alles... het was niet eens een afgesproken tijd maar ik was van plan om het in een paar minuten door te geven en zij (mevrouw de therapeute) haalde me over om te gaan zitten, men had ik dat maar niet gedaan want dat kost mij nu 170 euries... Boze smiley

Oeps, da's balen zeg, veel geld weggegooid. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:41
 
JOSINA022 schreef:
Oeps, da's balen zeg, veel geld weggegooid. Verraste, verbaasde smiley

...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 17 augustus 2011, 19:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:42
 
http://youtu.be/2KBrxmmT9z8


Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:45
 
MARIA576 schreef:
Geen verkeerde plek om te zijn Leanne, die warmere oorden...vooral als je die 'warmte' van C.M 'moet' gaan missen! Knipoog smiley
Ik ga je achterna denk ik... Nee, niet naar de warmere oorden maar wél wat betreft het lidmaatschap; 'k ga niet meer verlengen als mij abo afloopt...


Laat je CM niet doodbloeden Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:46
 
MARY052 schreef:
http://youtu.be/2KBrxmmT9z8


Mary


http://youtu.be/2KBrxmmT9z8 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2637 2638 2639 2640 2641 2642 2643 ... 6194 Volgende
Pagina 2640 van 6194