| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:00
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Idd Josina, zielig voor hondjes
Hou je niet van je hond? |
Ik ben stapel van honden en was ook gek op mijn hondje. Helaas is hij vorig jaar overleden na bijna 16 jaar mijn trouwe maatje te zijn geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Whaaaaaaaat, zwemmen in de Noordzee Is mij veel te koud hoor  |
Dat is goed voor je bloedsomloop. Frank zorgt voor de zwemmers warme chocomel met slagroom Visser zorgt voor de maaltijden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het zijn steeds dezelfde die geluk hebben...nou ja, ik wens het hen van harte toe hoor...  |
dacht dat jij me wat meer gunde
Maar goed het weer is hier heerlijk lekker temperatuurtje zo even snel boodschappies doen en dan van het mooie weer genieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:02
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ik ben stapel van honden en was ook gek op mijn hondje. Helaas is hij vorig jaar overleden na bijna 16 jaar mijn trouwe maatje te zijn geweest. |
Ik heb Jack Russel, hij blaft niet veel hoor Hij is heel tam en lief en is 4 jaar oud en hij speelt graag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:05
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat is goed voor je bloedsomloop. Frank zorgt voor de zwemmers warme chocomel met slagroom Visser zorgt voor de maaltijden  |
Oh, in dat geval, als de heren zo lief willen zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:06
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb Jack Russel, hij blaft niet veel hoor Hij is heel tam en lief en is 4 jaar oud en hij speelt graag |
Fijn voor je, geniet maar van hem!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:24
|
|
|
|
Hoi Maris, wat een vervelend probleem. k Heb er een ietsje pietsje verstand van. Zou je misschien gedurende een paar dagen kunnen nagaan wanneer hij begint te blaffen en waarom? Als je de reden weet kun je het misschien voor zijn en hem al corrigeren, voordat hij blaft. Een tuin is een veilige plek, daar zou je hond zich vrij rustig moeten gedragen.
Daarnaast....heel begrijpelijk, maar misschien geef je je hond aandacht (negatieve) als hij blaft? Ze doen alles voor aandacht en als hij door blaffen meer aandacht van je krijgt dan is dat in zijn optiek mooi meegnomen.
Je zou kunnen proberen hem (vaak) aan te halen als hij ergens in de tuin heel rustig ligt of bezig is, lekkere dingen geven (plakjes worst) en lekker kroelen, belonen en prijzen. Als hij blaft zou je hem, naast een korte, flinke correctie, volledig kunnen negeren......en voor jou....desnoods muziek opzetten, maar er helemaal geen aandacht aan schenken en heel erg rustig blijven, alsof het helemaal niet belangrijk is dat hij heeft geblaft en dat het je helemaal niets doet. Een hond kijkt áltijd naar de reactie van het baasje. Als hij spanning bij je merkt als hij blaft, zal hij dat vertalen als dé reden om je te beschermen, want je bent toch gespannen...dus is er iets....in zíjn optiek. Dat zíjn geblaf de reden is weet 'ie niet.
Een anti-blafband wordt wel gebruikt maar is erg kostbaar. Als je de oorzaak niet aanpakt, moet íe altijd die band om.
En..even flink laten uitrazen ergens in een bos...of naast de fiets laten lopen wil ook nog wel eens helpen...is 'tie zijn energie kwijt..... ...of als dat niet kan, flink met stokken gooien of achter een bal aan ...(flyball is heel erg leuk).
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 10:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:25
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik kreeg zojuist een mail, ja een boze mail ...
Nu schrijf ik netjes een antwoord, maar heeft de persoon blijkbaar in zijn / haar instelling staan dat hij / zij geen mail wil ontvangen. Ik kan hem / haar dus niet antwoorden ...
Dan maar op deze manier ...
Inhoud van de mail ... Deze mop vindt ik echt niet kunnen. Dit noem ik spotten
Antwoord op de mail ...
Hoi M.,
En dan te bedenken dat het nog wel in een christelijk boek staat, geschreven door christenen ... (boekenserie "peper en zout", "weer en wind" en "kort & krachtig")
Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ....
Dat je vindt dat de mop echt niet kan, dat is aan jou, maar nu veroordeel je me ... dus wat is erger ... mijn, in jouw ogen spotten, of dat je me veroordeeld ... ??
Lucas 6:37 Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.
Ben heel benieuwd naar je antwoord ...
Groetjes, Willem
Bovenstaande is natuurlijk maar een inleiding op ...
Hoe denken jullie erover, dat, wanneer je een mail krijgt, je niet de mogelijkheid krijgt (hebt) om te kunnen antwoorden ... ???
Mag je, zonder namen te noemen, op het forum, de persoon antwoorden op zijn / haar mail ... ??? |
Ik vind het zelf erg onsportief als je zelf wel een mail schrijft, maar de ander de mogelijkheid niet geeft daarop te reageren. Als je besluit dat je van iemand geen mails meer wilt ontvangen moet je of zelf niet meer een mail sturen, of je geeft de ander in elk geval nog de mogelijkheid om op je mail te antwoorden, ik vind dat wel zo netjes.
Dat je toch wilt reageren is heel menselijk, en wat mij betreft zie ik er geen kwaad in dat je dit (zonder de naam te noemen) op het forum meldt... Kortom ik vind het zelf onvolwassen gedrag... als je reageert kun je ook reaktie terug verwachten en ik zou het niet eerlijk vinden als je de ander de gelegenheid daar niet voor zou geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:25
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat is goed voor je bloedsomloop. Frank zorgt voor de zwemmers warme chocomel met slagroom Visser zorgt voor de maaltijden  |
Waaaaaaaaaaaaaaaat.......jij moest vandaag toch naar mosseldag in Yerseke samen met Marian? Als ik jou was zou ik maar heel snel opschieten want het was een half uur geleden al mega-druk op de snelweg A58. De kust is weer zeer in trek vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:34
|
|
|
|
Ik weet dat er 2 soorten blafbanden zijn. 1 die stroomstootjes leverd lijkt mij niet de oplossing, aangezien een hond er nerveuzer door kan worden. En 1 die geurstoffen afgeeft.
Maar ik zat meer te denken aan die een geurstof afgeeft.
Het probleem in de tuin is juist het blaffen daar als iemand langs de poortdeur loopt, of als ze de buren hoort.
Ik weet dat die banden erg prijzig zijn. Maar ja afleveren in het asiel om de buren te plezieren zit ook een prijskaartje aan.
Ik snap het niet, ik heb nu 3 jaar die hond en nu komen pas de klachten.
En de buren zijn niet bepaald diervriendelijk, ze snappen ook niet dat voor sommige mensen huisdieren een goed effect heeft op hun gezondheid.
Mijn 2 katten heb ik al binnen, nu de hond binnenhouden? Straks ik verplicht binnen zitten?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 10:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik zou graag willen weten, wie er ervaring heeft met antiblafbanden. Op internet zie ik alleen maar negatieve ervaringenen of opmerkingen.
Dat ik deze vraag stel heeft te maken met het feit, dat ik buren heb die last hebben van het geblaf van mijn hond. Ze willen dat ze niet meer in de tuin komt. De hond is waaks. Ik heb haar gekregen toen ze 10 maanden oud was. Binnenkort word ze 4 jaar. Ik weet niks van haar voorgeschiedenis.
Voordat ik afstand van haar ga doen, wil ik een antiblafband proberen. |
Ik zou geen anti blafband kopen, maar Martin Gaus inschakelen... Nu heb je wel kans dat dat een te populaire en druk bezette man is, maar er zijn nog veel meer mensen die verstand hebben van het gedrag van honden... ook al is je hond geen pup meer, ik zou dat toch eens proberen... succes... !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik weet dat er 2 soorten blafbanden zijn. 1 die stroomstootjes leverd lijkt mij niet de oplossing, aangezien een hond er nerveuzer door kan worden. En 1 die geurstoffen afgeeft.
Het probleem in de tuin is juist het blaffen daar als iemand langs de poortdeur loopt, of als ze de buren hoort.
Ik weet dat die banden erg prijzig zijn. Maar ja afleveren in het asiel om de buren te plezieren zit ook een prijskaartje aan.
En de buren zijn niet bepaald diervriendelijk, ze snappen ook niet dat voor sommige mensen huisdieren een goed effect heeft op hun gezondheid.
Mijn 2 katten heb ik al binnen, nu de hond binnenhouden? Straks ik verplicht binnen zitten?  |
Het zou dus heel goed kunnen zijn dat er iets gebeurd is waardoor dit gedrag nu gaat spelen, mogelijk in combinatie met aandacht dmv geruststelling (dus beloning).
Maar zeker de hond niet binnenhouden! Annet gaf een paar goede adviezen, ik zou eerst die gaan proberen.
Ik heb het emailadres voor je van de Martin Gaus opleidingsacademie, je zou hen eens kunnen mailen en je vraag voorleggen. Zij zullen vast een paar hele goede adviezen hebben. Ik heb ze ook wel eens gebeld toen mijn hondje dement aan het worden was en ik kreeg telefonisch advies zonder te hoeven komen en ervoor te betalen. info@martingaushondenscholen.nl
Succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik weet dat er 2 soorten blafbanden zijn. 1 die stroomstootjes leverd lijkt mij niet de oplossing, aangezien een hond er nerveuzer door kan worden. En 1 die geurstoffen afgeeft.
Mijn 2 katten heb ik al binnen, nu de hond binnenhouden? Straks ik verplicht binnen zitten?  |
Misschien kun je de verantwoordelijkheid voor een gedeelte ook bij de buren neerleggen...wat ze er mee doen is dan hun probleem...maar dat geeft jou weer wat ruimte.
Als je besluit om het dier weg te doen zijn er verschillende andere, veel betere kostenloze oplossingen om een nieuw thuis te vinden...als je wilt kan k je daar wel mee helpen.
Een behandeling door gedragskundigen van het centrum van Martin Gaus lijkt me vrij kostbaar. Ik ken een 'gewone'gedragskundige, als je wilt kan ik wel even contact met hem opnemen.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 19:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waaaaaaaaaaaaaaaat.......jij moest vandaag toch naar mosseldag in Yerseke samen met Marian? Als ik jou was zou ik maar heel snel opschieten want het was een half uur geleden al mega-druk op de snelweg A58. De kust is weer zeer in trek vandaag. |
Heel triest Visser dat ik vandaag niet kom.
Ik moet maandag met spoed geopereerd worden, het plaatje in mijn hand komt door de huid naar buiten. Gevolg, een wond die niet genezen kan als hij in het gips zit en die aan het ontsteken is. Een tegenslag, nu maar hopen dat het alsnog goed komt. Op de foto is te zien dat de botten bijna aan elkaar gegroeid zijn, als hij nog een keer in het gips had gekund dan was het beter geweest. Maar ik heb gehoop, tenslotte hebben we een heel deskundige plastischchirurg die weet wat ik doe en doen moet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waaaaaaaaaaaaaaaat.......jij moest vandaag toch naar mosseldag in Yerseke samen met Marian? Als ik jou was zou ik maar heel snel opschieten want het was een half uur geleden al mega-druk op de snelweg A58. De kust is weer zeer in trek vandaag. |
Het was ook niet de bedoeling dat Herman voor warme choco en eten zou zorgen Maar toch lief dat je je huis aanbiedt voor een lekker warm kampvuur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:39
|
|
|
|
Misschien wel het mooiste moment van deze dag:
Wakker worden met de zon in je kamer. vervolgens heerlijk in het zonnetje een ontbijtje. zachtjes de muziek die uit de kamer door de openslaande deuren de tuin in dwarrelt....
Dit zijn ochtenden die we niet zo vaak hebben gehad deze zomer! Vandaag is gekregen uit de hand van de Schepper!
Gr AJB
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het was ook niet de bedoeling dat Herman voor warme choco en eten zou zorgen Maar toch lief dat je je huis aanbiedt voor een lekker warm kampvuur  |
Wel eerst vooraf melden aub.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wel eerst vooraf melden aub.  |
Kan geregeld worden hoor, ff een topic onder de agenda plaatsen maar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 12:07
|
|
|
|
|
" I finally understood what true love meant... Love meant that you care for another person's happiness more than your own, no matter how painful the choices you face might be." Nicholas Sparks (Dear John)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 12:09
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik kreeg zojuist een mail, ja een boze mail ...
Nu schrijf ik netjes een antwoord, maar heeft de persoon blijkbaar in zijn / haar instelling staan dat hij / zij geen mail wil ontvangen. Ik kan hem / haar dus niet antwoorden ...
Dan maar op deze manier ...
Inhoud van de mail ... Deze mop vindt ik echt niet kunnen. Dit noem ik spotten
Antwoord op de mail ...
Hoi M.,
En dan te bedenken dat het nog wel in een christelijk boek staat, geschreven door christenen ... (boekenserie "peper en zout", "weer en wind" en "kort & krachtig")
Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ....
Dat je vindt dat de mop echt niet kan, dat is aan jou, maar nu veroordeel je me ... dus wat is erger ... mijn, in jouw ogen spotten, of dat je me veroordeeld ... ??
Lucas 6:37 Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.
Ben heel benieuwd naar je antwoord ...
Groetjes, Willem
Bovenstaande is natuurlijk maar een inleiding op ...
Hoe denken jullie erover, dat, wanneer je een mail krijgt, je niet de mogelijkheid krijgt (hebt) om te kunnen antwoorden ... ???
Mag je, zonder namen te noemen, op het forum, de persoon antwoorden op zijn / haar mail ... ??? |
*** beste Cross, met alle respect naar jou,vind ik toch dat als iemand jou blokkeert, dat je dat zult moeten accepteren. CM heeft niet voor niets die optie erop zitten. Daarbij ben ik er ook tegen dat een prive mail/stukjes ervan, zo in t openbaar wordt gesteld , want ook daardoor wordt de blokkade omzeilt, dat vind ik wel jammer.
Ik vind t ook jammer dat mensen dat ook nog als zielig betitelen. Ieder heeft toch t recht om te blokkeren hoe diegene dat wenst, WAT de reden ook is, t is ieders goed recht dit toe te passen, en zullen we moeten accepteren.
Daarbij vroeg degene toch niets, hij/zij maakte alleen kenbaar dat t door diegene's ogen spottend was. Is toch iemands goed recht om z'n eigen mening daarover te hebben. Je had diegene ook kunnen bedanken voor de openheid om zn mening te zeggen, ipv er weer op te reageren hoe jij dat vind = onodige discussie. Het t was al duidelijk genoeg dat jij die MOP wel goed vond, anders had je die niet geplaatst/ alsnog weggehaald, dus idd zou beetje onodige discussie worden omtrend meningsverschil.
Daarbij zie ik geen veroordeling naar jou toe cross, maar naar de inhoud vd mop. Mijn mening is ook geen veroordeling, want ik vind jou gewoon super aardig en leuk. Misschien n goed idee in t algemeen, daar t om n mop gaat, de heer/god met kleine letters te schrijven, t gaat tenslotte om de mop, maar dat is mijn mening erover.
* Inhoud van de MOP, dit naar aanleiding van je schrijven; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..." Jammer dat jijzelf die mop als anti vrouw ziet!!!
Uit de mop "De man dacht lang na. Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vrouw echt gelukkig kan maken." De heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?" "
De vragen van die MAN: Ik wens n vrouw te begrijpen? Ik wil weten wat ze voelt? Ik wil weten wat ze denkt? Ik wil weten waarom ze huilt? Ik wil weten wat ze bedoelt? Ik wil weten hoe n vrouw echt gelukkig te maken?
Jammer dat je denkt; dat dit anti vrouw is! Als je t eens anders bekijkt en denkt; "pfff man t anwoord is zooo simpel, als je dát nog niet eens weet, idd hoe zou er dan toch n (veilige) brug kunnen komen!!!"
Ik snapte t helemaal en blij dat én niet alle vrouwen tzelfd zijn, én blij dat niet alle mannen tzelfd zijn.
Met veel liefs, Sweets.
[size=9](Sweets zoekt een man die t simpele antwoord weet )[/size]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:23
|
|
|
|
En wat is het heerlijk weer vandaag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:24
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | " I finally understood what true love meant... Love meant that you care for another person's happiness more than your own, no matter how painful the choices you face might be." Nicholas Sparks (Dear John) |
Kan je wel he........nu w-tje op vakantie is alles in het Engels
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:26
|
|
|
|
Mooi, we zijn het dus eens.... onvoorwaardelijke liefde kan alleen God geven.
Dr kan dus n slotje op dit topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:30
|
|
|
|
Een man was aan het wandelen in de natuur, aan het genieten én aan het nadenken. Hij bad en dankte de Heere God, dat de vrouw zo mooi, zo prachtig, zo lief, zo kwetsbaar was gemaakt. Dat het heerlijk was als ze lachtte, heerlijk om haar lief te hebben enz. "Alleen", vroeg hij: "Heere, maar waarom hebt u haar zo dóm gemaakt"? De Heere antwoordde: "Omdat ze zo jou kan liefhebben".
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 13:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:40
|
|
|
|
Mijn oude kloffie is verwisseld voor een zomerjurk...de koffie is net klaar en de taart staat in de koelkast....en verder is het hélemaal STIL in huis, want ja, mijn kinderen zijn zojuist met hun vader op vakantie gegaan! Na een paar rommelige dagen en 100.000 keer te moeten hebben gehoord: 'mááám! weet jij waar......is?" hoor ik nu niets anders dan de pomp van de vissenkom! en de middag ligt vóór me! Is dit geen mooi moment? Ik vind van wel! Wat zal ik eens gaan doen...? In elk geval nu eerst die koffie drinken met een stukje taart, op het balkon.Dat heb ik wel verdiend..vind ik......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:46
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En wat is het heerlijk weer vandaag!  |
heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
Het zal toch niet hè? Hebben we eindelijk mooi weer, is het nog niet goed Ben je alleen lui wanneer het mooi en warm weer is dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:02
|
|
|
|
| SWEETLADY943 schreef: | *** beste Cross, met alle respect naar jou,vind ik toch dat als iemand jou blokkeert, dat je dat zult moeten accepteren. CM heeft niet voor niets die optie erop zitten. Daarbij ben ik er ook tegen dat een prive mail/stukjes ervan, zo in t openbaar wordt gesteld , want ook daardoor wordt de blokkade omzeilt, dat vind ik wel jammer.
Ik vind t ook jammer dat mensen dat ook nog als zielig betitelen. Ieder heeft toch t recht om te blokkeren hoe diegene dat wenst, WAT de reden ook is, t is ieders goed recht dit toe te passen, en zullen we moeten accepteren.
Daarbij vroeg degene toch niets, hij/zij maakte alleen kenbaar dat t door diegene's ogen spottend was. Is toch iemands goed recht om z'n eigen mening daarover te hebben. Je had diegene ook kunnen bedanken voor de openheid om zn mening te zeggen, ipv er weer op te reageren hoe jij dat vind = onodige discussie. Het t was al duidelijk genoeg dat jij die MOP wel goed vond, anders had je die niet geplaatst/ alsnog weggehaald, dus idd zou beetje onodige discussie worden omtrend meningsverschil.
En hoe had ik die persoon dan moeten bedanken voor zijn/haar openheid en zijn/haar mening ... dan had ik dat dus met naam een toenaam moeten doen op het forum ...
Daarbij zie ik geen veroordeling naar jou toe cross, maar naar de inhoud vd mop. Mijn mening is ook geen veroordeling, want ik vind jou gewoon super aardig en leuk. Misschien n goed idee in t algemeen, daar t om n mop gaat, de heer/god met kleine letters te schrijven, t gaat tenslotte om de mop, maar dat is mijn mening erover.
* Inhoud van de MOP, dit naar aanleiding van je schrijven; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..." Jammer dat jijzelf die mop als anti vrouw ziet!!!
Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ...
Uit de mop "De man dacht lang na. Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vrouw echt gelukkig kan maken." De heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?" "
De vragen van die MAN: Ik wens n vrouw te begrijpen? Ik wil weten wat ze voelt? Ik wil weten wat ze denkt? Ik wil weten waarom ze huilt? Ik wil weten wat ze bedoelt? Ik wil weten hoe n vrouw echt gelukkig te maken?
Jammer dat je denkt; dat dit anti vrouw is! Ik zeg dus nergens dat ik de mop "anti vrouw vind" ... zie antwoord hierboven ... Als je t eens anders bekijkt en denkt; "pfff man t anwoord is zooo simpel, als je dát nog niet eens weet, idd hoe zou er dan toch n (veilige) brug kunnen komen!!!"
Ik snapte t helemaal en blij dat én niet alle vrouwen tzelfd zijn, én blij dat niet alle mannen tzelfd zijn.
Met veel liefs, Sweets.
[size=9](Sweets zoekt een man die t simpele antwoord weet )[/size] |
Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...
Zoekt en je zal vinden Sweet, maar een man die 't simpele antwoord weet op de vraag van de man ... moet nog geboren worden denk ik ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:05
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Een man was aan het wandelen in de natuur, aan het genieten én aan het nadenken. Hij bad en dankte de Heere God, dat de vrouw zo mooi, zo prachtig, zo lief, zo kwetsbaar was gemaakt. Dat het heerlijk was als ze lachtte, heerlijk om haar lief te hebben enz. "Alleen", vroeg hij: "Heere, maar waarom hebt u haar zo dóm gemaakt"? De Heere antwoordde: "Omdat ze zo jou kan liefhebben". |
Ben benieuwd naar de reacties ...
Maar de mop ... super !!!
gggrrrijns ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kan je wel he........nu w-tje op vakantie is alles in het Engels  |
Zal het even vertalen: Liefde begrijpt wat echte liefde is. Liefde betekent dat je meer zorgt voor het geluk van de ander, het maakt niet uit hoe moeilijk ook die keuzes ook zijn mogen.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |