| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Frank aardig Was dat? kan je dat eten dan wordt tie het namelijk wel  |
ik weet niet wat ik jou misdaan heb hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jaja, weer een slecht moment en aan de andere kant ook wel weer goed...de pleister van de drain in mijn nier liet los...geen verpleegkundige in de wijk aanwezig , nu geholpen door de ambulancedienst .
Het goede moment is dan ook dat mij een ritje ziekenhuis bespaard is gebleven! |
Oei Josina das minder mooi! Maarre een knappe broeder? Je bloost zo mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik weet niet wat ik jou misdaan heb hoor...  |
ach arme jongen Geef mijn agenda terug dan sal ikkes weer lief doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |
Oeps...dankzij mij iig 1 mooiste moment van de dag  |
kom je mij nu afdrogen? Als je je BBQ meebrengt en wat worstjes, saté's, kippebouten en dergelijke zal ik die opeten en dan wordt het nog een mooier moment...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:56
|
|
|
|
Hahaha die is leuk! Maar hij schijnt hier wel hoor Al hadden we vanmorgen eerst regen en onweer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | kom je mij nu afdrogen? Als je je BBQ meebrengt en wat worstjes, saté's, kippebouten en dergelijke zal ik die opeten en dan wordt het nog een mooier moment...  |
Owwwwwwww is Frank nu aan het chansen met Josina Heb ik dan nu afgedaan ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hahaha die is leuk! Maar hij schijnt hier wel hoor Al hadden we vanmorgen eerst regen en onweer  |
Ohhh, dat is wel spijtig dat jullie vanmorgen regen en onweer hadden...slechts vanmorgen dan want eigenlijk verdienen jullie veel meer regen en donder....pffff, plaagvrouwen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEOFFREY861
|
Berichten: 10
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:00
|
|
|
|
|
Als iets voor jou slecht voelt doe het dan niet maar misschien een ander voelt dat niet en voelt juist dat hij/zij erheen moet. Niemand weet wat Gods plan is, zelfde geld komt je iemand tegen in een disco of feest of gay parade of bioscoop of wat dan ook en komt die tot geloof of weet ik veel wat. Vergeet alleen niet wie je bent (een kind van God) en laat die dingen je niet van Jezus verdwalen. "Where sin is Grace shall superabound"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:01
|
|
|
|
Hey sweety wb Kon je onstoch niet missen? ikke weet niet wie snap is ikke zei welkom terug Yes! Herman maakt er een zooitje van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ohhh, dat is wel spijtig dat jullie vanmorgen regen en onweer hadden...slechts vanmorgen dan want eigenlijk verdienen jullie veel meer regen en donder....pffff, plaagvrouwen... |
Nou weet ik het zeker De "liefde"is over denk ik nou wil die ook al dat ik slecht weer heb en Josina ook arme wij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?  |
Euh Jaloers op mijne jeugdige leeftijd??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LINDA770
|
Berichten: 3
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:16
|
|
|
|
|
Als je geen partner heb, en je kinderen zijn bij hun vader, kan je je mooiste momenten niet delen. Deze momenten deel je met de Here.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:48
|
|
|
|
|
benauwd.. zweet wortels...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:48
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nou weet ik het zeker De "liefde"is over denk ik nou wil die ook al dat ik slecht weer heb en Josina ook arme wij  |
Haha, heb hier slechts 1 enkele druppel regen gehad , maar laat ik mijn mond maar houden, wie weet wat er nog gaat komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:50
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Slechtste moment is dat mijn (oudste) broer belde en vertelde dat mijn zus in Griekenland in het ziekenhuis ligt. Ze is met fietsen over de kop gegaan en is blijkbaar heel verkeerd terechtgekomen... ik hoop dat ze snel zodanig goed is dat ze over kan komen naar (een ziekenhuis in) Nederland...
(Ze is bij het afdalen van een helling over de kop geslagen met nogal veel schade, behalve flinke sneden in haar gezicht met ruim 20 hechtingen ook een gebroken sleutelbeen, een scheur in de 2e nekwervel en een gebroken 10e rugwervel... pfff). |
Och meis, wat een schrik! Sterkte ermee! Zal voor jullie bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oei Josina das minder mooi! Maarre een knappe broeder? Je bloost zo mooi  |
Nee, helaas, was een zuster . Maar voelde mij wel een beetje beschaamd dat speciaal de ambu moest komen alleen om een pleister te verwisselen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | kom je mij nu afdrogen? Als je je BBQ meebrengt en wat worstjes, saté's, kippebouten en dergelijke zal ik die opeten en dan wordt het nog een mooier moment...  |
Ja, kom zeg, zit in de ziektewet hoor En dan ook nog zo'n booschappenlijst aan eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Owwwwwwww is Frank nu aan het chansen met Josina Heb ik dan nu afgedaan ? |
Mocht ie willen Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mocht ie willen Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet  |
oooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:00
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075.
quote]
Ff het lijstje weer naar boven halen.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 22 augustus 2011, 07:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nee, helaas, was een zuster . Maar voelde mij wel een beetje beschaamd dat speciaal de ambu moest komen alleen om een pleister te verwisselen  |
jammer Maar ja die pleister kan jij ook niks aan doen he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | oooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww  |
Onvoorwaardelijke , o nee, da's ander topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, heb hier slechts 1 enkele druppel regen gehad , maar laat ik mijn mond maar houden, wie weet wat er nog gaat komen  |
Net weer een hoosbui gehad Ja Frank je hebt weer jezin gekregen het is hier gruwelijk benauwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Onvoorwaardelijke , o nee, da's ander topic  |
kan he mooiste moment van de dag! Onvoorwaardelijke liefde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TATJE948
|
Berichten: 11
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:26
|
|
|
|
Jij hebt honger en vraagt om eten. Ik geef je geen vis, maar een hengel
Jij hebt dorst en smeekt om water. Ik geef je geen drinken, maar een schep voor een put.
Jij hebt hoofdpijn en vraagt om een pijnstiller. Ik geef je geen paracetamol, maar zorg voor de stilte.
Jij hebt verdriet en vraagt naar het waarom. Ik geef je geen ´omdat´maar een arm om je heen.
Jij bent eenzaam en vraagt om gezeldschap. Ik geef je geen vriend, maar iemand die jou nodig heeft.
Jij snapt veel dingen van de wereld niet. Ik geef je geen antwoorden, maar wijs je jouw plek
Jij vindt de kerk saai en wilt meer beleving. Ik geef je niet dat gevoel, maar een taak in de gemeente.
Jij vraagt of ik nog wel besta. Ik geef je geen wonder, maar ik geef om je.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
Berichten: 655
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:32
|
|
|
|
Mooi hoor Tatje!
Groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | kan he mooiste moment van de dag! Onvoorwaardelijke liefde  |
Vraag mij af of het voor Frank nog steeds mooiste moment is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Net weer een hoosbui gehad Ja Frank je hebt weer jezin gekregen het is hier gruwelijk benauwd  |
Hier nog steeds benauwd, maar wel droog , dus Frank heeft niet geheel zijn zin gekregen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:35
|
|
|
|
| LINDA770 schreef: | | Als je geen partner heb, en je kinderen zijn bij hun vader, kan je je mooiste momenten niet delen. Deze momenten deel je met de Here. |
Gelukkig maar dat je dan ook nog "mooiste momenten" kunt hebben ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:52
|
|
|
|
| LINDA770 schreef: | | Als je geen partner heb, en je kinderen zijn bij hun vader, kan je je mooiste momenten niet delen. Deze momenten deel je met de Here. |
Uiteraard deel je je mooiste momenten met God, maar wees gerust zo vrij om het ook hier te doen. Je bent welkom!
|
|
| Naar boven |
|
|