ChristianMatch
 


Forum

ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2656 2657 2658 2659 2660 2661 2662 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:53
 
ERIKA129 schreef:
Frank aardig Smiley die vol vragen zit
Was dat? kan je dat eten Clown smiley dan wordt tie het namelijk wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ik weet niet wat ik jou misdaan heb hoor... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:54
 
JOSINA022 schreef:
Jaja, weer een slecht moment en aan de andere kant ook wel weer goed...de pleister van de drain in mijn nier liet los...geen verpleegkundige in de wijk aanwezig Gefrustreerde smiley , nu geholpen door de ambulancedienst Verlegen lachende smiley .

Het goede moment is dan ook dat mij een ritje ziekenhuis bespaard is gebleven!

Oei Josina das minder mooi!
Maarre een knappe broeder? Clown smiley Je bloost zo mooi Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:54
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik weet niet wat ik jou misdaan heb hoor... Huilende smiley, smiley in tranen

ach arme jongen Knipoog smiley
Geef mijn agenda terug Knipoog smiley dan sal ikkes weer lief doen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:56
 
JOSINA022 schreef:


Oeps...dankzij mij iig 1 mooiste moment van de dag Verraste, verbaasde smiley

Lachende smiley kom je mij nu afdrogen? Als je je BBQ meebrengt en wat worstjes, saté's, kippebouten en dergelijke zal ik die opeten en dan wordt het nog een mooier moment... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:56
 
JOSINA022 schreef:
http://youtu.be/c4Wwva56f1A

Was het maar waar Huilende smiley, smiley in tranen

Hahaha die is leuk!
Maar hij schijnt hier wel hoor Lachende smiley Al hadden we vanmorgen eerst regen en onweer Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:59
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley kom je mij nu afdrogen? Als je je BBQ meebrengt en wat worstjes, saté's, kippebouten en dergelijke zal ik die opeten en dan wordt het nog een mooier moment... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Owwwwwwww is Frank nu aan het chansen met Josina Smiley die vol vragen zit
Heb ik dan nu afgedaan Huilende smiley, smiley in tranen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:00
 
ERIKA129 schreef:
Hahaha die is leuk!
Maar hij schijnt hier wel hoor Lachende smiley Al hadden we vanmorgen eerst regen en onweer Boze smiley

Ohhh, dat is wel spijtig dat jullie vanmorgen regen en onweer hadden...slechts vanmorgen Boze smiley dan want eigenlijk verdienen jullie veel meer regen en donder....pffff, plaagvrouwen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEOFFREY861





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:00
 
Als iets voor jou slecht voelt doe het dan niet maar misschien een ander voelt dat niet en voelt juist dat hij/zij erheen moet. Niemand weet wat Gods plan is, zelfde geld komt je iemand tegen in een disco of feest of gay parade of bioscoop of wat dan ook en komt die tot geloof of weet ik veel wat. Vergeet alleen niet wie je bent (een kind van God) en laat die dingen je niet van Jezus verdwalen. "Where sin is Grace shall superabound"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:01
 
Hey sweety wb Lachende smiley
Kon je onstoch niet missen? Kussende smiley
ikke weet niet wie snap is ikke zei welkom terug Yes!
Herman maakt er een zooitje van Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:02
 
FRANKT627 schreef:
Ohhh, dat is wel spijtig dat jullie vanmorgen regen en onweer hadden...slechts vanmorgen Boze smiley dan want eigenlijk verdienen jullie veel meer regen en donder....pffff, plaagvrouwen...

Nou weet ik het zeker Huilende smiley, smiley in tranen De "liefde"is over denk ik Huilende smiley, smiley in tranen
nou wil die ook al dat ik slecht weer heb en Josina ook arme wij Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:04
 
VISSER278 schreef:
Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Euh Jaloers op mijne jeugdige leeftijd?? Clown smiley Clown smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINDA770





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:16
 
Als je geen partner heb, en je kinderen zijn bij hun vader, kan je je mooiste momenten niet delen. Deze momenten deel je met de Here.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:48
 
benauwd.. zweet wortels...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:48
 
ERIKA129 schreef:
Nou weet ik het zeker Huilende smiley, smiley in tranen De "liefde"is over denk ik Huilende smiley, smiley in tranen
nou wil die ook al dat ik slecht weer heb en Josina ook arme wij Boze smiley

Haha, heb hier slechts 1 enkele druppel regen gehad Clown smiley , maar laat ik mijn mond maar houden, wie weet wat er nog gaat komen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:50
 
SUSANNAH475 schreef:
Slechtste moment is dat mijn (oudste) broer belde en vertelde dat mijn zus in Griekenland in het ziekenhuis ligt.
Ze is met fietsen over de kop gegaan en is blijkbaar heel verkeerd terechtgekomen... ik hoop dat ze snel zodanig goed is dat ze over kan komen naar (een ziekenhuis in) Nederland...

(Ze is bij het afdalen van een helling over de kop geslagen met nogal veel schade, behalve flinke sneden in haar gezicht met ruim 20 hechtingen ook een gebroken sleutelbeen, een scheur in de 2e nekwervel en een gebroken 10e rugwervel... pfff).

Och meis, wat een schrik! Sterkte ermee! Zal voor jullie bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:51
 
ERIKA129 schreef:
Oei Josina das minder mooi!
Maarre een knappe broeder? Clown smiley Je bloost zo mooi Knipoog smiley

Nee, helaas, was een zuster Gefrustreerde smiley . Maar voelde mij wel een beetje beschaamd dat speciaal de ambu moest komen alleen om een pleister te verwisselen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:55
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley kom je mij nu afdrogen? Als je je BBQ meebrengt en wat worstjes, saté's, kippebouten en dergelijke zal ik die opeten en dan wordt het nog een mooier moment... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja, kom zeg, zit in de ziektewet hoor Huilende smiley, smiley in tranen En dan ook nog zo'n booschappenlijst aan eten Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:56
 
ERIKA129 schreef:
Owwwwwwww is Frank nu aan het chansen met Josina Smiley die vol vragen zit
Heb ik dan nu afgedaan Huilende smiley, smiley in tranen ?

Mocht ie willen Gefrustreerde smiley Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet Verliefde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:59
 
JOSINA022 schreef:
Mocht ie willen Gefrustreerde smiley Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet Verliefde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

oooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:00
 
[quote=JOSINA022]hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.


quote]

Ff het lijstje weer naar boven halen.


Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 22 augustus 2011, 07:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:01
 
JOSINA022 schreef:
Nee, helaas, was een zuster Gefrustreerde smiley . Maar voelde mij wel een beetje beschaamd dat speciaal de ambu moest komen alleen om een pleister te verwisselen Verlegen lachende smiley


jammer Knipoog smiley
Maar ja die pleister kan jij ook niks aan doen he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:02
 
ERIKA129 schreef:
oooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Onvoorwaardelijke Verliefde smiley , o nee, da's ander topic Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:03
 
JOSINA022 schreef:
Haha, heb hier slechts 1 enkele druppel regen gehad Clown smiley , maar laat ik mijn mond maar houden, wie weet wat er nog gaat komen Knipoog smiley

Net weer een hoosbui gehad Boze smiley
Ja Frank je hebt weer jezin gekregen Gefrustreerde smiley
het is hier gruwelijk benauwd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:12
 
JOSINA022 schreef:
Onvoorwaardelijke Verliefde smiley , o nee, da's ander topic Engeltje smiley

kan he mooiste moment van de dag!
Onvoorwaardelijke liefde Kussende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TATJE948





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:26
 
Jij hebt honger en vraagt om eten.
Ik geef je geen vis, maar een hengel

Jij hebt dorst en smeekt om water.
Ik geef je geen drinken, maar een schep voor een put.

Jij hebt hoofdpijn en vraagt om een pijnstiller.
Ik geef je geen paracetamol, maar zorg voor de stilte.

Jij hebt verdriet en vraagt naar het waarom.
Ik geef je geen ´omdat´maar een arm om je heen.

Jij bent eenzaam en vraagt om gezeldschap.
Ik geef je geen vriend, maar iemand die jou nodig heeft.

Jij snapt veel dingen van de wereld niet.
Ik geef je geen antwoorden, maar wijs je jouw plek

Jij vindt de kerk saai en wilt meer beleving.
Ik geef je niet dat gevoel, maar een taak in de gemeente.

Jij vraagt of ik nog wel besta.
Ik geef je geen wonder, maar ik geef om je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 18:32
 
Mooi hoor Tatje!


Groet Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:02
 
ERIKA129 schreef:
kan he mooiste moment van de dag!
Onvoorwaardelijke liefde Kussende smiley Clown smiley

Vraag mij af of het voor Frank nog steeds mooiste moment is Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:26
 
ERIKA129 schreef:
Net weer een hoosbui gehad Boze smiley
Ja Frank je hebt weer jezin gekregen Gefrustreerde smiley
het is hier gruwelijk benauwd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hier nog steeds benauwd, maar wel droog Lachende smiley met blinkend witte tanden, dus Frank heeft niet geheel zijn zin gekregen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:35
 
LINDA770 schreef:
Als je geen partner heb, en je kinderen zijn bij hun vader, kan je je mooiste momenten niet delen. Deze momenten deel je met de Here.


Gelukkig maar dat je dan ook nog "mooiste momenten" kunt hebben ... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:52
 
LINDA770 schreef:
Als je geen partner heb, en je kinderen zijn bij hun vader, kan je je mooiste momenten niet delen. Deze momenten deel je met de Here.

Uiteraard deel je je mooiste momenten met God, maar wees gerust zo vrij om het ook hier te doen. Je bent welkom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2656 2657 2658 2659 2660 2661 2662 ... 6194 Volgende
Pagina 2659 van 6194